جاذبه‌های دیدنی میکونوس

6 سال پیش 0 دیدگاه

جاذبه‌های میکونوس با ساختمان‌های سفید، سواحل شنی، آب‌های آبی کریستالی، خیابان‌های پر پیچ و خم‌، فروشگاه‌های کوچک، گالری‌های هنری، بارها و رستوران‌های شیک یکی از محبوب‌ترین مقاصد مسافرتی در دریای اژه است. امروزه این جزیره گردشگران و افراد مشهور بسیاری را با بزرگ‌ترین کشتی‌های تفریحی جهان به این سرزمین می‌کشاند. در ادامه با معرفی جاذبه‌های گردشگری جزیره میکونوس همراه ما باشید.

Super Paradise Beach

Super Paradise Beach

از جاذبه‌های گردشگری شهر میکونوس که به عنوان محبوب‌ترین مکان‌ها برای برگزاری مهمانی در سراسر یونان و بزرگ‌ترین کلوپ شبانه جزیره نیز شناخته می‌شود. Paradise Beach با مهمانی‌های ساحلی بی‌وقفه‌اش میزبان دی‌جی‌های مشهور جهان است که از مهمانان در کلوپ شبانه روباز بسیار محبوب، Paradise Beach Club پذیرایی می‌کنند. ساحل‌نشینان در طول روز در فضای باز زیر کاباناها و چترهای با سقف چمن استراحت کرده و صدای موسیقی بلند و فضای مهمانی در هوای آزاد، روز و شب مهمان‌ها را سرگرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: افراد مشهور در یونان

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Super Paradise Beach, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 10 تا 23

تلفن: +30 2289 026062

وب‌سایت: super-paradise.com

ساحل پانورموس

Panormos Beach (ساحل پانورموس)

ساحلی آرامش‌بخش‌ که سمت شمال میکونوس قرار دارد. خلیج دنج ساحل پانورموس و یک خلیج از منطقه در برابر بادهای شدید محافظت می‌کند. دسترسی به ساحل پانورموس دشوار است و نسبت به سواحل دیگر پیشرفته نیست. اقامتگاه‌ها محدود است و بازدیدکنندگان کمتری از این ساحل دیدن می‌کنند. هرچند زیبایی آرام این ساحل افرادی که به دنبال آرامش هستند را به خود جذب می‌کند. همچنین منطقه والیبال ساحلی و کافه‌های سایه‌دار آن بسیار زیبا هستند. قدم‌زدن در امتداد شن‌های سفید یا پیاده‌روی در اطراف بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Panormos Beach, Panormos 370 03، یونان

 آسیاب‌های بادی در چورا

Windmills in Chora (آسیابهای بادی در چورا)

آسیاب‌های بادی پایین در شهر یکی از دیدنی‌های میکونوس در تور یونان است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این آسیاب‌ها برای قرن‌ها به کمک بادهای شدیدی که در جزیره می‌وزد، غلات را تصفیه می‌کردند. استفاده از آسیاب‌ها با پیشرفت تکنولوژی کاهش یافت و اکنون برخی از آن‌ها به عنوان خانه‌های شخصی یا موزه استفاده می‌شوند. کاتو میلوی آسیاب‌های بادی که در پایین روی تپه‌ای رو به دریا قرار دارند از معروف‌ترین آن‌ها هستند.

از تپه که در Chora قرار دارد، بالا بروید و از آسیاب بادی Boni که امروزه به یک موزه تبدیل شده دیدن کنید. منظره بالا تپه بسیار باورنکردنی است و تماشای غروب خورشید در آسیاب‌های بادی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در این شهر زیبا تجربه کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Serifos 840 05، یونان

Mykonos town (در شهر میکونوس قدم بزنید)

کوچه‌های پرپیچ‌وخم شهر میکونوس با خانه‌های سفید درها و پنجره‌های آبی رنگ و بوگنویل‌های رنگارنگش از جاذبه‌های دیدنی میکونوس به شمار می‌روند. منطقه Matogiania با فروشگاه‌ها و کافه‌های شیک گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. یکی از بهترین کارها برای کاوش شهر شرکت در تورهای پیاده‌روی میکونوس است. بهترین مراکز خرید در یونان در میکونوس قرار دارند. این مراکز معروف‌ترین لیبل‌های طراح، جواهرات‌فروشی، کالاهای چرمی و مغازه‌های هنری، محصولات سنتی و سوغاتی را ارائه می‌دهند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Mikonos 846 00، یونان

 بندر قدیمی شهر میکونوس

the old port (در بندر قدیمی قدم بزنید)

این جاذبه میکونوس در یک منطقه عالی قرار گرفته و در شب قدم زدن فوق‌العاده خواهد بود. کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در این منطقه مشرف به دریا وجود دارد. تماشای کشتی‌ها در جزیره دلوس و همچنین پلیکان‌های معروف میکونوس بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رستوران‌های میکونوس

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Unnamed Road, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 8 تا 16

تلفن: +30 2289 028933

وب‌سایت: +30 2289 028933

 کلیساهای میکونوس

the churches in Mykonos (کلیساهای میکونوس را کشف کنید)

کلیساهای فراوانی در اطراف جزیره پراکنده شده که از ویژگی‌های اصلی میکونوس محسوب می‌شوند. تقریبا 800 کلیسا در اطراف وجود دارد که حدود 60 مورد از آن‌ها را می‌توان در شهر میکونوس (چورا) مشاهده کرد. Panagia Paraportiani و Agios Nikolaos در Chora و صومعه Panagia Tourliani در Ano Mera از معروف‌ترین کلیساهای میکونوس هستند.

فانوس دریایی آرمنیستیس

Armenistis Lighthouse (فانوس دریایی آرمنیستیس)

بازید از فانوس دریایی آرمنیستیس یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در میکونوس انجام دهید. یکی از دیدنی‌های این منطقه که در منطقه کیپ آرمنیستیس جزیره قرار دارد. این فانوس دریایی قدیمی در لبه صخره مشرف به دریای اژه امروزه با برج هشت ضلعی و نور درخشانش که هر روز عصر به دریا می‌تابد مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیاده‌روی و تماشای غروب میکونوس از فانوس دریایی آرمنیستیس بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Φάρος Αρμενιστής 846 00، یونان

وب‌سایت: http://www.lighthouses.take

Archaeological Museum of Myk موزه باستان‌شناسی میکونوسonos (موزه باستان‌شناسی میکونوس)

موزه باستان‌شناسی میکونوس از مجموعه‌های باارزشی مانند ستون‌ها، گلدان‌ها، ظروف و مجسمه‌های گوناگون نگهداری می‌کند. این جاذبه توریستی بسیاری از دوستداران تاریخ را به سمت خود می‌کشاند. کوزه‌ سردخانه‌ای با جزئیات پیچیده در این موزه، داستان جنگ تروجان را به تصویر کشیده است و تابلوهای راهنما در سرتاسر مجموعه به زبان یونانی و انگلیسی  وجود دارند. این موزه همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 15:00 به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی عمومی، باز است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Μύκονος 846 00، یونان

ساعت کاری: 9 تا 16

تلفن: +30 2289 022325

وب‌سایت: http://odysseus.culture.gr/h

 موزه دریایی میکونوس

Mykonos Maritime Museum (موزه دریایی میکونوس)

موزه دریایی یکی از جاذبه‌های دیدنی میکونوس شناخته می‌شود. از موزه‌های کوچک و سنتی جزیره که گردشگران بسیاری را با آثار باارزشی مانند اسناد دریایی تاریخی و نقشه‌های باستانی و همچنین ابزارهای دریایی و مدل‌های کشتی متعلق به اوایل دوره مینوسی تا اوایل قرن بیستم به خود جذب می‌کند. همچنین وجود یک نسخه قدیمی از چراغ فانوس دریایی آرمنیستیس در باغ از دیگر ویژگی‌های برجسته این موزه است‌.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Enoplon Dinameon 10, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 10:30 تا 13 – 18:30 تا 21

تلفن: +30 2289 022700

وب‌سایت: aegean-maritime-museum.gr/en/

در یک تور دوچرخه‌سواری شرکت کنید

با یک تور دوچرخه‌سواری تمام میکونوس و حومه زیبای جزیره را کاوش کنید. با این تور از کنار یک کلیسای خصوصی سنتی جایی که دیمیترا سنت‌های مذهبی میکونوس را توضیح می‌دهد عبور خواهید کرد و به ساحل زیبای فوکوس می‌رسید. در ماه‌های تابستان همچنین می‌توانید از شنا در ساحل نیز لذت ببرید. با دوچرخه می‌توانید راه خود را به سمت ساحل همسایه Myrsini ادامه دهید. Yummy Pedals تورهای دوچرخه‌سواری زیادی را اطراف جزیره ارائه می‌دهد.

روستای آنومرا

Ano Mera Village (از روستای آنومرا دیدن کنید)

آنو مرا در قلب جزیره قرار دارد و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره میکونوس، بازیدکنندگان بسیاری دارد. دهکده‌ای که اطراف میدان بزرگی با خانه‌های معمولی سفید و کافه‌های محلی واقع شده است. صومعه Panagia Tourliani نیز در نزدیکی آن با اقامتگاه‌های مخفی، کلیسای ویرجین، ناقوس مرمری و یک لوله آب با تزئینات استادانه در حیاط قرار دارد که حتما باید از آن دیدن کرد.

زندگی شبانه در میکونوس

زندگی شبانه در میکونوس

جزیره میکونوس با برگزاری مهمانی باشکوه یکی از بهترین نوع زندگی شبانه را در یونان دارد. تماشای غروب خورشید و استراحت در کافه‌ها و رستوران‌های این شهر و چشیدن غذا در یونان از بهترین تجربه‌های شما در این جزیره خواهد بود. کافه‌های افسانه‌ای اسکاندیناوی، جکی او، کاوو پارادیزو و بارهای ساحلی معروف مانند ناموس، اسکورپیوس و جکی بسیار منحصر به فرد هستند.

میکونوس کایاک

با میکونوس کایاک در تور کایاک شرکت کنید (Mykonos Kayak)

از جاذبه میکونوس است که این امکان را به شما می‌دهد تا زیبایی‌های طبیعی جزیره را تماشا کنید. این تورها سفرهای یک روزه مفرحی اطراف جزیره میکونوس ارائه می‌دهد و می‌توانید در آب‌های شفاف غواصی کرده و در طول مسیر دوستان جدیدی پیدا کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات