معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در پیلانزبرگ

6 سال پیش 0 دیدگاه

آشنایی با معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در پیلانزبرگ

مرکز پیلانزبرگ در قلب پارک ملی Pilanesberg نزدیک به سد Mankwe، یکی از بهترین مناطق دیدنی پارک واقع شده است و ارزش یک توقف در حین رانندگی طولانی را دارد. این ساختمان تاریخی قبل از افتتاح پارک در سال 1981، به عنوان دادگاه قاضی و دفتر امور داخلی برای ساکنان محلی که قبلا در محدوده پارک فعلی زندگی می‌کردند، استفاده می‌شد.

امروزه، این مرکز طیف وسیعی از امکانات از جمله بهترین رستوران‌ها و کافه‌های پیلانزبرگ را با مجموعه‌ای از غذاهای سرد و گرم، چای، قهوه و نوشیدنی‌های الکلی ارائه می‌دهد.

رستوران Bakubung افریقا

Bakubung Restaurant

رستوران Bakubung یکی از بهترین رستوران‌های پیلانزبرگ به مشتریان خود، خدمات مختلفی ارائه می‎دهد. این رستوران از آنجایی که به اقامتگاه Bakubung در پارک ملی Pilanesberg مرتبط است، سرو طیف وسیعی از غذاها و خدمات باکیفیت و تنوع خوبی را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: پارک ملی تیبل ماونتین

 اگرچه وقتی رستوران پر و شلوغ است، امکان دارد خدمات‌رسانی کند باشد اما غذا در افریقای جنوبی آنقدر دلپذیر هستند که به راحتی می‌توان برای آن، صبر کرد.

رستوران pilanesberg centre

pilanesberg centre

این رستوران ایده خوبی برای سفارش پیتزاست، برای خوردن یک همبرگر و مواد غذایی خوب پخته شده به یکی از مشهورترین رستوران‌‌ها در پیلانزبرگ بروید و دوستان خود را به خوردن بستنی خوب، نان تست فرانسوی و کروسان دعوت کنید. این رستوران چای عالی و از مرکز Pilanesberg یک منظره عالی وجود دارد. خدمات حرفه‌ای و کارکنان شاد از مزایای بزرگ این رستوران است. همچنین بازدیدکنندگان این مکان را به دلیل قیمت متوسط غذاها توصیه می‌کنند. این یک مکان دلپذیر با فضای تماشایی است.

رستوران Kwa Maritane

Kwa Maritane Bush Lodge

Kwa Maritane با طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌ها و فعالیت‌های منحصر به فرد خود به مسافران و همچنین کسانی که فقط می‌خواهند استراحت کنند، خدمات‌رسانی می‌کند. Kwa Maritane دارای انواع اتاق‌های مختلف بوده که مطابق با همه نیازها ساخته شده است. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع مجزا، حمام با دوش و توالت، تلفن مستقیم، دوشاخه اصلاح برقی، امکانات تهیه قهوه و چای، سشوار و گاوصندوق الکترونیکی هستند. مینی‌بار نیز در صورت درخواست موجود است. پس در رستوران The Kwa Maritaneیکی از رستورانهای معروف پیلانزبرگ از یک صبحانه، ناهار یا شام لذیذ، لذت ببرید.

رستوران Ivory Tree Game Lodge

Ivory Tree Game Lodge

Aha Ivory Tree Game Lodge از رستوران‌های پیلانزبرگ به دلیل خدمات عالی و کارکنان خوش‌برخوردش معروف است که همیشه آماده کمک به شما هستند. این مکان در سیستم رتبه‌بندی گوگل امتیاز 4.6 را کسب کرده است. پس بدون نگرانی در Ivory Tree Game Lodge بیدار شوید، جایی که می‌توان صبحانه را در خانه ارائه داد. در طول اقامت خود از میان انواع گزینه‌های منو غذاخوری خوشمزه در یکی از مشهورترین رستوران‌‌ها در پیلانزبرگ انتخاب کنید.

این اقامتگاه حتی دارای امکانات آشپزی داخلی مانند امکانات باربیکیو برای برگزیده‌ترین مهمانان خود است.  چه به دنبال ماجراجویی باشید و چه راهی برای استراحت پس از یک روز سخت،  Ivory Tree Game Lodge طیف وسیعی از فعالیت‌ها را دارد که نیازهای شما را برآورده می‌کند. در پایان روز با بازدید و استفاده از مرکز ماساژ، اسپا و سونا بدن خود را گرم کنید.

اقامتگاه Safari Shepherd

Shepherd's Tree Game Lodge

اقامتگاه Safari Shepherd's Tree در مجاورت منطقه حفاظت شده Pilanesberg در استان شمال غربی آفریقای جنوبی قرار دارد. این اقامتگاه مجلل سافاری تجربه پنج بازی بزرگ را به مهمانان ارائه می‌دهد. امکاناتی که میهمانان می‌توانند از آن لذت ببرند شامل بار، سالن، استخر و رستوران است.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

Ocean Basket Sun City

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شهر پیلانزبرگ است که در سفر به آفریقای جنوبی باید ببینید. کیفیت غذایی که در اینجا دریافت می‌کنید، شما را شگفت‌زده می‌کند. در این رستوران، میگوها بزرگ، آبدار و به درستی پخته شده بودند. سر ماهی مرکب و کالاماری عالی است. نان‌های استارتر مینی سیاباتای گرم و مستقیم از فر بیرون آورده بودند. پیشخدمت‌ها نیز بسیار صمیمی و کارآمد هستند.

Nando's Sun City

ناندوز یک گروه رستوران مرغ PERi-PERi است که غذای خود را  با شعله کباب درست می‌کند. این رستوران از بهترین رستوران‌های پیلانزبرگ بوده که ترکیبی از غذاهای آفریقایی-پرتغالی را با تجربه غذاخوری لوکس و راحت ارائه می‌دهد. اولین Nando's در سال 1987 در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی توسط دو دوست به نام‌های روبرت بروزین و فرناندو دوارته افتتاح شد.

تمام مرغ‌های PERi-PERi ناندوز به مدت 24 ساعت، به صورت محلی تهیه و هرگز منجمد نمی‌شوند و مشتریان بهترین طعم‌ غذا را دریافت می‌کنند. دستورالعمل منحصر به فرد PERi-PERi آن‌ها شامل گیاهان، ادویه‌جات، ترشی‌جات، سیر، آب لیمو و فلفل قرمز است. PERi -PERi معتبر Nando مشتریان خود را در سراسر جهان مجذوب خود کرده و آن را به یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های پیلانزبرگ تبدیل کرده که در سطح بین‌المللی، گسترش یافته است.

Hard Rock Café

غذاهای آمریکایی تازه تهیه شده مانند ساندویچ‌های دست‌ساز، غذاهای خوش‌طعم و سالادهای خوشمزه را در یکی از بهترین کافه‌ها در پیلانزبرگ تجربه کنید. سرآشپزهای این رستوران از تازه‌ترین مواد برای تهیه غذاهای عالی استفاده می‌کنند. علاوه بر این، کارکنان خوش‌برخورد و بااستعداد آماده هستند تا در طول بازدید از کافه هارد راک ژوهانسبورگ، هر آنچه را که برای لذت بردن از یک وعده غذایی عالی نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات