این کاخ‌های پاریس حیرت زده‌تان می‌کنند!

3 ماه پیش 0 دیدگاه

پاریس یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری به شمار می‌رود که هنگام بازدید از آن، از تعدد جاذبه‌های توریستی شگفت‌زده خواهید شد. کاخ‌های پاریس به شما این فرصت را می‌دهند تا جاذبه‌های مختلفی را کشف کنید و سفری منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی داشته باشید.

برای گشت‌وگذار در این شهر، قطعاً به کمک نیاز خواهید داشت. دقیقاً به همین دلیل، این مطلب مجموعه‌ای از کاخ‌های پاریس و کارهایی را که می‌توانید در آن‌ها انجام دهید، برایتان آماده کرده است. پس با ما همراه باشید تا با مزایا و ویژگی‌های هریک از این کاخ‌های معروف پاریس آشنا شوید.

کاخ گارنیه

کاخ گارنیه یکی از معروف‌ترین کاخ‌های پاریس است. اگر می‌خواهید به زمان گذشته سفر کنید و از داستان‌های بی‌پایان این مکان لذت ببرید، اینجا مکان مناسبی است. این کاخ شگفت‌انگیز در قرن هجدهم به دستور ناپلئون سوم ساخته شد تا به‌عنوان خانه اپرا وقف شود.

معماری مسحورکننده کاخ گارنیه، لحظاتی جادویی برای شما به همراه خواهد داشت. خرید تور پاریس و عزیمت به این کاخ این به شما فرصت می‌دهد از تماشای کتیبه‌ها، تزیینات، نقاشی‌ها و لوسترهای جذاب آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید عتیقه‌ها، مجسمه‌ها و تندیس‌های جذابی را در گوشه ‌و کنار آن کشف کنید.

علاوه بر ویژگی‌های فوق، این مورد جذاب از کاخ‌های پاریس نمایشگاه‌های منحصربه‌فردی دارد که گشت‌وگذار در آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود. از جمله مهم‌ترین آثاری که در این مورد از مجموعه کاخ‌های نزدیک پاریس و در پاریس نگهداری می‌شود، مجسمه‌های چارلز گومری، نقاشی رؤیای سنت سیسیلیا اثر پل بودری، مجسمه رامو اثر ژان آلسور و نقاشی اراتو اثر پل بودری هستند.

کاخ فونتن بلو

کاخ فونتن بلو قلعه‌ای قرون وسطایی است که به‌مرور به یکی از بزرگ‌ترین کاخ‌های پاریس در امپراتوری فرانسه تبدیل شد. این کاخ جایی است که پادشاهان فرانسوی از لویی هفتم تا ناپلئون سوم، در آن زندگی می‌کردند. در اوایل قرن دوازدهم، این قلعه مستحکم به‌عنوان کلبه شکار کاربرد داشت.

در اوایل قرن شانزدهم، کاخ رنسانسی فونتن بلو برای فرانسیس اول ساخته شد و پادشاهان بعدی هر کدام تأثیر خود را بر آن باقی گذاشتند. این مورد از مجموعه کاخ‌های نزدیک پاریس، تنها 55 کیلومتر با این شهر فاصله دارد؛ از این‌رو با وسایل حمل ‌و نقل عمومی می‌توانید به‌راحتی به آن سفر کنید. این امر سبب شده تا عزیمت به فونتن بلو به سفر یک روزه بسیار محبوب از پاریس تبدیل شود.

قلعه پیرفوندز

قلعه پیرفوندز یکی از عجیب‌ترین کاخ‌های پاریس است که در مدت ده سال به سرعت ساخته شد. این مکان در سال 1397 میلادی، برای لویی دورلئان، پسر شاه چارلز پنجم تکمیل شد. در زمان سلطنت لویی سیزدهم، این کاخ محاصره و به ویرانه تبدیل شد که بعدها به آن «ویرانی عاشقانه» گفتند.

به دستور ناپلئون سوم در نیمه دوم قرن نوزده، ویولت لو ‌لوک معمار شهیر فرانسوی شروع به بازسازی این ویرانه‌ها کرد. بسیاری از آنچه امروز در پیرفوندز می‌بینیم، تفسیر مجدد این معمار از معماری رنسانس و قرون وسطی است. با وجود این، هنوز چیزهای زیادی از قلعه اصلی باقی ‌مانده‌اند که می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

کاخ بزرگ پاریس

یکی از معروف‌ترین کاخ‌های فرانسه کاخ بزرگ یا گرند پالاس پاریس است که بازدید از آن فرصتی برای آشنایی با تاریخچه غنی این شهر را به شما می‌دهد. پس اگر قصد عزیمت به آن را دارید، خود را برای لذت بردن از یادگیری چیزهای مختلف و داستان‌های جدید آماده کنید!

معماری مسحورکننده این جاذبه گردشگری یکی از مهم‌ترین کاخ‌های پاریس و تحسین‌برانگیز است که جذابیت‌های منحصربه‌فردی در آن مشاهده می‌شود. در کاخ بزرگ پاریس، شما می‌توانید مجموعه‌ای از مجسمه‌های زیبا و عتیقه‌‌های عجیب را کشف کنید. علاوه بر این می‌توانید از مشاهده کتیبه‌ها و تزئینات زیبا لذت ببرید.

کاخ سلطنتی پاریس

کاخ سلطنتی پاریس یکی از کاخ‌های معروف پاریس است که شهرت بسیاری دارد. درواقع، بازدید از این کاخ مستلزم دقت به جزئیات معماری و طراحی داخلی آن است. کاخ سلطنتی شما را با تاریخچه امپراتوری فرانسه آشنا کرده و رازها و داستان‌های مگوی این قصر را برای شما بازگو می‌کند.

برای شروع می‌توانید از نقاشی‌های زیبا و معماری گیرای این نمونه از کاخ‌های پاریس لذت ببرید. در ادامه می‌توانید اتاق‌های سلطنتی را با تاریخچه جذابشان کاوش کنید. این کاخ همچنین دارای مجموعه‌ای غنی از لوسترها، کتیبه‌ها و آثار تزئینی چشم‌نواز است. مجسمه‌ها و تندیس‌های این کاخ بسیار خاص هستند و عتیقه‌های آن در دنیا بی‌نظیر محسوب می‌شوند. قطعاً بازدید از چنین مکان خاصی، خاطراتی برایتان به جای خواهد گذاشت که در سراسر عمرتان به یاد خواهید داشت.

کاخ ورسای پاریس

اگر به‌دنبال مقصد گردشگری عالی برای گذراندن تعطیلات هستید، به شما توصیه می‌کنیم بازدید از کاخ ورسای پاریس، یکی از اصیل‌ترین کاخ‌های پاریس را از دست ندهید. همچنین توصیه می‌شود این کار را در کنار خانواده و عزیزان خود انجام دهید تا خاطره‌ای ابدی داشته باشید. این کاخ باشکوه به دستور لویی سیزدهم ساخته شد تا اقامتگاهی سلطنتی برای خانواده شاه باشد.

معماری این کاخ به‌قدری شگفت‌انگیز است که در هیچ جای دنیا نمونه آن را نخواهید دید. شما در کاخ ورسای می‌توانید آزادانه در اتاق‌های سلطنتی مختلف قدم بزنید، از تماشای عتیقه‌جات، تندیس‌ها و مجسمه‌های زیبا بهره‌مند شوید و از مشاهده لوسترها، نقاشی‌ها، کتیبه‌جات و آثار تزیینی لذت ببرید.

از جذاب‌ترین آثار هنری که در این مورد از کاخ‌های معروف پاریس می‌توان دید، نقاشی ماری آنتوانت با فرزندانش اثر لو برون، نقاشی‌های لوی شاتله، پرتره چادر داریوش اثر لو برون و نقاشی دیگری از ماری آنتوانت اثر الیزابت لوئیز هستند. تماشای این آثار، تجربه‌ای ناب برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد.

کاخ ماری آنتوانت پاریس

درصورت خرید تور فرانسه و عزیمت به شهر پاریس، بهتر است از کاخ ماری آنتوانت نیز بازدید کنید که از بهترین کاخ‌های پاریس محسوب می‌شود. درواقع، شما هنگام بازدید از این کاخ باید با دقت به جزئیات کوچک بنگرید و شکوه آن‌ها را در آغوش بگیرید! توجه به گوشه ‌و کنار این کاخ سبب می‌شود چیزهایی را کشف کنید که فکرش را هم نمی‌کردید به این ملکه بدنام فرانسه ارتباط داشته باشد!

طراحی داخلی و معماری فوق‌العاده اتاق‌های سلطنتی کاخ ملکه فقید فرانسه، پر از آثار هنری و نقاشی‌های زیباست که شما را غرق خود می‌کند. این کاخ همچنین دارای تعداد قابل‌توجهی از لوسترها، کتیبه‌جات و تزئینات داخلی است. برخی از کمیاب‌ترین قطعات عتیقه و مجسمه‌ها نیز در این مکان جای گرفته‌اند.

کاخ گراند تریانون پاریس

این کاخ یکی از بهترین کاخ‌های پاریس است و شهرت بسیار زیادی دارد. عزیمت به این کاخ فرصتی ایده‌آل برای شناخت تاریخ فرانسه، یادگیری چیزهای مختلف و داستان‌های جدید به شما می‌دهد. این قصر شگفت‌انگیز در قرن شانزدهم به دستور پادشاه لوئی چهاردهم ساخته شد تا خانواده سلطنتی در آن اقامت داشته باشند.

معماری جذاب این کاخ طوری است که خارج از فرانسه به‌ندرت مشابه آن یافت می‌شود. با بازدید از کاخ گرند تریانون می‌توانید پا جای پاهایی بگذارید که زمانی بر کشور فرانسه حکومت می‌کرده‌اند. همچنین عتیقه‌‌ها، مجسمه‌ها، لوسترها و نقاشی‌های جذابی را تماشا کنید که زمانی خانواده سلطنتی از دیدن آن‌ها لذت می‌برده‌اند.

کاخ گراند تریانون شامل مجموعه‌ای از نقاشی‌های مهم در تاریخ این هنر است که نظیر آن‌ها هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود؛ مانند نقاشی ارابه خروشیدی آپولو، نقاشی ناپلئون اول، نیم‌تنه ملکه پیمونت و بشقاب تزئینی امپراتور چین کیان لونگ. پس به شما توصیه می‌کنیم به هیچ وجه این چیزهای عجیب و شگفت‌آور را از دست ندهید!

کاخ کونسیرژوری پاریس

کاخ کونسیرژوری یکی از کاخ‌های معروف پاریس و جایی است که به هیچ وجه نباید بازدید از آن را فراموش کنید. همچنین توصیه می‌شود با کسانی که دوستشان دارید به تماشای این کاخ بروید تا خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای نسل‌های بعد داشته باشید! معماری شگفت‌انگیز این جاذبه گردشگری جذابیت خاصی دارد و مانند دیگر کاخ‌های پاریس، پر از مجسمه‌های زیبا و عتیقه‌‌های حیرت‌آور است! این کاخ نیز دارای لوسترهای عظیم، نقاشی‌های فوق‌العاده و سایر لوازم تزئینی مرسوم در مجموعه کاخ‌های نزدیک پاریس است.

کاخ لوگزامبورگ پاریس

کاخ لوگزامبورگ پاریس یکی از شناخته‌شده‌ترین مجموعه کاخ‌های نزدیک پاریس است که شهرت بسیار خوبی دارد. درواقع، شما زمانی را که در این کاخ سپری می‌کنید باید غنیمت بشمارید؛ یعنی با نهایت دقت، به ریزترین جزئیات نگاه کنید تا از زیبایی‌های موجود در آن‌ها لذت ببرید! در اتاق‌های این کاخ رازهایی وجود دارد که به‌هیچ‌وجه با جست‌وجو در اینترنت و حتی کتابخانه به آن‌ها پی نخواهید برد!

معماری تحسین‌برانگیز این کاخ از کاخ‌های پاریس و اطراف آن، شما را به زمان گذشته می‌برد و غرق در افکار می‌کند. در هر کدام از کتیبه‌ها، نقاشی‌ها و آثار هنری موجود در این مکان تاریخی، داستانی وجود دارد که ساعت‌ها ذهن شما را به چالش می‌کشد. علاوه بر این، می‌توانید در اتاق‌های آن قدم بزنید و با ورود به هر اتاق جدید غافلگیر شوید!

کاخ الیزه پاریس

کاخ الیزه پاریس نمادی از کاخ‌های پاریس و فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ فرانسه است. پس خود را آماده یادگیری چیزهای جدید و تماشای داستان‌های جذاب کنید. مهم‌ترین ویژگی این کاخ، این است که محل اقامت ریاست جمهوری فرانسه در آن قرار دارد.

کاخ الیزه در تاریخ چندصدساله خود، میزبان شخصیت‌های سلطنتی مهمی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مارکز دو پمپیدور به‌عنوان معشوقه لویی پانزدهم و پرنسس باتیلد دورلئان اشاره کرد. این مکان از دوران پس از انقلاب فرانسه و ناپلئون، بارها به‌عنوان کاخ ریاست جمهوری استفاده شده است.

سخن پایانی

پاریس، پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر فرانسه در مرکز استان ایل دوفرانس، مهد هنر، فرهنگ، اقتصاد، دیپلماسی و علوم مختلف در اروپاست و بهشت گردشگران سراسر دنیا محسوب می‌شود. هر ساله گردشگران زیادی از ایران و تمام کشورهای دنیا با سفر به این شهر از جاذبه‌ها و کاخ‌های پاریس بازدید می‌کنند. از ورسای گرفته تا گارنیه، الیزه و فونتن بلو، هرکدام داستان خاص خود را دارند که تا از نزدیک نبینید، باور نخواهید کرد!

آژانس مسافرتی رز آبی، ارائه‌دهنده و مجری انواع تورهای پاریس و فرانسه، تمام تدارکات لازم را برایتان فراهم می‌کند تا تعطیلاتی دلچسب و به‌یادماندنی در مهد عشاق فرانسه داشته باشید. اگر می‌خواهید از داستان‌های عجیب کاخ‌های پاریس غافل نمانید، کافی است با کارشناسان فروش رز آبی تماس بگیرید. پس فرصت را از دست ندهید!

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور یونان

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات