معرفی هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس در مادرید اسپانیا

2 سال پیش 0 دیدگاه

هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس، یک هتل بزرگ و مجلل با دکوراسیون خوش سلیقه و کلاسیک و موقعیت عالی در محله مجلل Salamanca است. این هتل از دهه 1950 شخصیت‌هایی مانند بیتلز، بیل کلینتون، ملکه نور اردن و کری گرانت را به خود جذب کرده است و اغلب به عنوان یکی از برترین هتل‌های مادرید شناخته می‌شود که در سفر به مادرید می‌تواند یکی از لوکس‌ترین انتخاب‌ها برای اقامت باشد.

 203 اتاق پیشرفته، همه دارای تخت‌های کینگ و منوی بالش هستند، به‌علاوه برخی از آن‌ها ویژگی‌های لوکسی مانند دستگاه‌های نسپرسو و کمد دیواری دارند. رستورانی با غذاخوری خوب در این هتل مورد بازبینی قرار گرفته است که در بین بازدیدکنندگان و مردم محلی محبوب است. یک اسپای زیبا به سبک تایلندی، یک باشگاه ورزشی کوچک اما مدرن، و یک سطح اجرایی با امکانات فوق‌العاده مانند تراس خصوصی روی پشت بام و رستوران‌های روزانه وجود دارد.

آشنایی با هتل ۵ ستاره گرند ملیا فینیکس

هتل ۵ ستاره گرند ملیا فینیکس، زمانی میزبان افرادی مانند بیتلز، کری گرانت و ریتا هیورث بود. لابی چشمگیر با کف مرمر، مبلمان عتیقه و سقف گنبدی شیشه‌ای، رنگ‌آمیزی این سبک را مشخص می‌کند. اتاق‌های بزرگ به رنگ‌های قرمز و طلایی تزئین شده‌اند، گل‌ها فراوان است و یک کوکتل بار در تراس بزرگی مشرف به پلازا د کولون در کاستلانا گسترش یافته است.

اتاق‌های هتل ۵ ستاره گرند ملیا فینیکس

اتاق‌های مجلل با کاغذ دیواری ساتن، برج‌های باشکوه و میزهای چوبی صیقلی، دوران گذشته را تداعی می‌کنند. برخی از سوئیت‌ها و اتاق‌های گرند پریمیوم دارای فضای باز هستند و در صورت درخواست، منوی بالش و واکس کفش رایگان هم ارائه می‌دهند. باید بدانید بازدید از منطقه VIP "RedLevel" با مناظر پانوراما که فقط برای مهمانان در اتاق‌های لوکس و VIP قابل دسترسی است، برای همگان دلپذیر است.

 

 

هتل 5 ستاره گرند ملیا

حمام هتل ملیا فنیکس

حمام‌های مرمری پوشانده شده با وسایل طلاکاری شده به همراه لوازم آرایشی Clarins، حوله‌های تک رنگ و دمپایی‌های شیک مجهز شده‌اند.

لابی هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید

لابی هتل با گنبد شیشه‌ای رنگ‌آمیزی، ستون‌ها و دیوان‌های زیبایش اوج مهمان‌نوازی قاره‌ای است. با این حال، کارکنان مشتاق هستند تا به هر نیاز شما رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره شهر درخشان مدینه‌الزهرا | شهر تاریخی اسپانیا

آبگرم

اتاق سلامتی، یعنی اتاق حمام تایلندی جدید با تزئینات، ماساژ درمانی فردی آیورودا و آسیایی را ارائه می‌دهد.

سالن ورزش

مرکز تناسب اندام برای انجام تمرینات پایه، مجهز به چندین دستگاه کاردیو و وزنه است.

امکانات هتل 5ستاره گرند ملیا فنیکس

ناهارخوری هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید اسپانیا

رستوران شیک Caray که غذاهای لذیذ اسپانیایی توسط میگوئل موران را سرو می‌کند، به شکلی مهمان‌پذیر و مجلل تزئین شده است، اگرچه برخی مهمانان از خدمات متزلزل و غذای متوسط آن خبر می‌دهند.

اتاق‌های هتل گرند ملیا فنیکس

نوشیدنی

درای مارتینی که احتمالا یکی از بهترین کوکتل ‌بارهای مادرید است، معجون‌هایی را به طرز ماهرانه‌ای، توسط میکس‌شناس معروف، خاویر د لاس موئلاس سرو می‌کند که به مشروب‌های قفسه بالایی و آب میوه‌های تازه دسترسی دارد.

محل هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید

اگر به پارک رتیرو و چند مکان دیدنی دیگر مادرید نزدیک هستید، می‌توانید برای بازدید از بیشتر مکان‌های تاریخی با تاکسی یا مترو (خط 4) در کولون بروید.

هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید

رستوران‌ها

منطقه سالامانکا، درست در شمال هتل ۵ ستاره گرند ملیا فینیکس، دارای دو تا از بهترین نقاط شهر برای صرف تورتیلا د پاتاتا، املت سیب‌زمینی اسپانیایی است. رستورانی شیک که قبل از ظهر به عنوان کافه عمل می‌کند. خیابان‌های آرام اطراف هتل، مکان‌های تفریحی شبانه هیجان‌انگیزی را در خود جای داده‌اند.

ویژگی‌های هتل تاریخی و مجلل با فضای داخلی بزرگ و کلاسیک

هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید اسپانیا، ​​یک هتل مجلل، کلاسیک و شیک با سنگ مرمر و تزئینات لوکس است. خارج از خیابان، لابی دایره‌ای خیره‌کننده هتل از دیوارها تا کف با سنگ مرمر خامه‌ای پوشانده شده است و ستون‌های حکاکی‌شده‌ای از همان سنگ وجود دارد که یک گنبد شیشه‌ای رنگ‌آمیزی پیچیده و یک لوستر کریستالی آویزان از آن بالا رفته است.

مسیر هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس

رستوران با غذاخوری عالی، فضایی شیک با غرفه‌های چرمی، صندلی‌های طرح‌دار، کاغذ دیواری طلایی، میزهای مرمری مشکی و سقفی ایجاد شده است. به‌علاوه مبل‌ها و صندلی‌های راحتی و یک شومینه نیز در آن وجود دارد. این هتل یک هتل دوست‌داشتنی با ترکیب دکورهای قدیمی و معاصر بوده که مجموعه‎ای از مهمانان تجاری و گردشگران خارجی را به خود جذب می‌کند.

مسیر هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس

هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس ​​یکی از محبوب‌ترین آدرس‌های مادرید را دارد. نه تنها یک بلوک با خیابان مجلل سرانو فاصله دارد، بلکه دقیقا در گوشه پلازا د کولون و کاستلانا، یکی از گذرگاه‌های اصلی مادرید واقع شده است. کاخ‌های کوچک، رستوران‌ها و جاذبه‌هایی مانند موزه ال پرادو و کتابخانه ملی اطراف آن قرار دارند.

مسیر هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید

این هتل در مجاورت هارد راک کافه مادرید قرار دارد، اما تعداد زیادی رستوران کمتر توریستی دیگر نیز در فاصله کمی در امتداد محله‌های Castellana و Salamanca و Alonso Martinez وجود دارد. این منطقه دارای تعداد زیادی دفاتر شرکتی است، اما دور از آن است که یک منطقه تجاری استاندارد باشد که در شب خالی می‌شود. کولون همیشه مملو از افراد جوان و مسن و آلونسو مارتینز یکی از نقاط داغ زندگی شبانه در میان مادریلنیوهای جوان است.

مسیرهای هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس

گویا، کولون مملو از فروشگاه‌هاست، اما سرانو مکانی است که می‌توان برای خریدهای گران‌قیمت به آنجا رفت. کتابخانه ملی روبروی خیابان است و دو ایستگاه مترو در یک بلوک از هتل وجود دارد. به علاوه ده‌ها اتوبوس در امتداد Castellana و Goya حرکت می‌کنند. Recoletos که توسط قطارهای برد کوتاه ارائه می‌شود، تنها دو بلوک با هتل فاصله دارد.

    17 دقیقه رانندگی تا فرودگاه مادرید-باراخاس

    پله‌هایی به رستوران‌ها، بارها، خرید و تفریحات شبانه

    یک دقیقه پیاده‌روی تا فروشگاه‌های مجلل در خیابان سرانو

    چهار دقیقه پیاده‌روی تا کتابخانه ملی

    10 دقیقه پیاده تا پارک رتیرو، معروف‌ترین باغ مادرید

    10 دقیقه پیاده‌روی تا Puerta de Alcala

    11 دقیقه پیاده‌روی تا Cibeles

    ۱۷ دقیقه پیاده‌روی یا ۱۵ دقیقه با مترو تا موزه Thyssen-Bornemisza

هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید اسپانیا

    18 دقیقه پیاده تا موزه ال پرادو

    18 دقیقه با مترو تا Plaza de Oriente، خانه کاخ سلطنتی، تئاتر سلطنتی و باغ ساباتینی

    20 دقیقه با مترو تا Plaza Mayor

    23 دقیقه پیاده‌روی یا 12 دقیقه با اتوبوس تا Puerta del Sol

    ۲۹ دقیقه پیاده‌روی یا ۱۲ دقیقه با اتوبوس تا موزه Reina Sofia

    18 دقیقه با مترو تا La Latina، مرکز تفریحات شبانه

    21 دقیقه با مترو تا پارک Templo de Debod با مناظر عالی و معبد اصلی مصری

    22 دقیقه با اتوبوس تا کلیسای جامع La Almudena

    22 دقیقه با مترو تا Plaza de Castilla منطقه مالی

بیشتر بخوانید: جزیره مایورکا جزیره ای زیبا در اسپانیا با جاذبه‌های شگفت‌انگیز

ویژگی‌های اتاق‌های هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید

در ادمه به بررسی ویژگی‌ها و امکانات اتاق‌های هتل می‌پردازیم.

اتاق‌های لوکس با ترکیبی از مبلمان آنتیک و مدرن

203 اتاق هتل همگی به شکلی مجلل در سایه‌های خنثی و ترکیبی از مبلمان آنتیک چوبی و قطعات مدرن، مانند مبل‌ها و صندلی‌های راحتی با روکش‌های مخملی نقره‌ای تزئین شده‌اند. آثار هنری با قاب طلایی با چراغ‌های برنجی، فرش‌های طرح‌دار و نیم سایبان‌ها به برخی از این اتاق‌ها جلوه‌ای دلپذیر می‌دهند. اتاق‌های کلاسیک، پرمیوم و سوپریم ساده‌ترین اتاق‌ها هستند، با تخت‌های کینگ و منوی بالش؛ به‌ علاوه میز کار و کمد.

لابی هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس

اتاق‌ها و سوئیت‌های رده بالاتر، اتاق‌های نشیمن با مبل‌ تختخواب‌شو و دستگاه نسپرسو دارند، و برخی دارای کمد دیواری هستند. حمام‌های مرمر دارای ترکیب‌های ترکیبی حمام/وان در واحدهای طبقه پایین‌تر هستند، در حالی که گزینه‌های گران‌تر دارای دوش‌ها و وان‌های مجزا بوده که برخی از آن‌ها بزرگ هستند. به‌ علاوه سوئیت‌های پنت‌هاوس، تراس‌های بزرگ با صندلی‌های آفتاب‌گیر، آلاچیق‌های سایه‌دار و جکوزی دارند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق، تهویه مطبوع، وسایل اتو، لوازم آرایش، سشوار، مینی‌بار و همچنین Wi-Fi رایگان هستند.

ویژگی‌های اتاق‌های هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید

اسپا به ‌سبک تایلندی، کوکتل بار پرطرفدار و رستورانی با غذاخوری عالی

در هتل ۵ ستاره گرند ملیا فینیکس ​​مجموعه‌ای از امکانات گران‌قیمت برای توجیه هزینه‌های لوکس هتل وجود دارد که در سفر به اسپانیا می‌توانید این هتل را در لیست . این هتل دارای یک اسپای مجلل به سبک تایلندی است که منوی متنوعی از ماساژ و درمان‌های سلامتی و همچنین حمام بخار و آب درمانی را در اتاقی پر از برنج غنی و درخشان ارائه می‌دهد. همچنین یک باشگاه ورزشی کوچک اما مدرن با تجهیزات کاردیو و وزنه‌برداری نیز وجود دارد.

ویژگی‌ اتاق‌های هتل ۵ ستاره گرند ملیا فنیکس مادرید

مهمانانی که در اتاق‌های Red Level اقامت می‌کنند، می‌توانند از یک سالن استراحت شیک با بار باز و یک بوفه تاپاس بعدازظهر، به ‌علاوه تراس روی پشت‌بام با چشم‌اندازهای خوش‌منظره استفاده کنند. این رستوران مجلل یک صبحانه با بوفه خوب سرو می‌کند، اگرچه ارزان نیست و ناهار و شام را به صورت آلاکارته سرو می‌کند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور یونان

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات