هر آنچه باید در مورد گاردن گلوی دبی بدانید

2 سال پیش 0 دیدگاه

گاردن گلو دبی یک باغ است که از نورهای درخشان برای ایجاد تجربیات جادویی خود استفاده می‌کند. این پارک عجیب، یکی از بهترین جاذبه‌های زمستانی دبی و مکانی عالی برای لذت بردن در فضای باز با دوستان و خانواده است. این پارک خانوادگی دوستانه در 40 هکتار زمین وسعت دارد که آن را به بزرگ‌ترین پارک درخشان در جهان نیز تبدیل کرده است.

بهترین چیز در موردdoubai  Garden Glow که در سال 2015 راه‌اندازی شد، این است که جاذبه‌های این پارک با مواد قابل بازیافت ساخته شده‌اند. نسخه فعلی این پارک مجموعه‌ای بیش از 100 میلیون لامپ کم‌مصرف را به نمایش می‌گذارد. این‌ها شامل یک دره گل زیبا، حیوانات پر نور، مسیر پروانه‌ها و خیلی چیزهای دیگر است. اگر قصد سفر به دبی را دارید، در این مقاله به معرفی جاذبه‌های گاردن گلو دبی می‌پردازیم.

garden glow dubai

پارک‌های گاردن گلو دبی

پارک دایناسورها

پارک دایناسور بدون‌شک یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گاردن گلو دبی است؛ بزرگ‌ترین پارک موضوعی ماقبل تاریخ در فضای باز در جهان که در آن، می‌توانید هیجان زندگی میان موجودات غول‌پیکر را احساس کنید. بیش از 120 دستگاه الکترومکانیکی برای زنده کردن دوران دایناسورها مورد استفاده قرار گرفته است. این مدل‌های دایناسور آنقدر واقعی هستند که ممکن است در چند ثانیه اولیه، آ‌ن‌ها را واقعی فرض کنید. آزمایشگاه دایناسورها در مورد چرخه زندگی این موجودات مرگبار به شما می‌گوید در حالی که موزه دایناسورها کپی‌های دقیقی از اسکلت‌ها و فسیل‌های آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

پارک دایناسورها

پارک یخی

یکی دیگر از تفریحات گاردن گلو دبی، پارک یخی است. این بخش پرجمعیت با اندازه بسیار زیاد، با جاذبه‌های بی‌نظیر خود بازدیدکنندگان را طلسم می‌کند. این بهترین مکان در گاردن گلو دبی است تا شاهد باشید که با 5000 تن یخ و نور می‌توان چه جاذبه‌ درخشانی ایجاد کرد. پارک یخی در درجه اول بر نمایش زیبایی و شکوه حیات‌وحش و بناهای تاریخی شگفت‌انگیز در سراسر جهان در زیر دمای انجماد تمرکز دارد. کل پارک یخی از حدود 5000 تن یخ سنگی تشکیل شده است. در اینجا می‌توانید نسخه یخی برج العرب، برج خلیفه، مینی دبی و شخصیت‌های شایان ستایش فیلم عصر یخبندان را بیابید.

پارک یخی

پارک جادویی

اگر به جادو اعتقاد ندارید، شرط می‌بندیم که به زودی پس از ورود به پارک جادویی در گاردن گلو دبی، آن را باور خواهید کرد! همان‌طور که از نام آن مشخص است، این بخش از پارک به منظور ایجاد دنیایی جادویی با ترفندهایی غیرقابل باور است.

جاذبه‌های گاردن گلو دبی

فلاوروالی

این راهروی ویژه در باغ دبی که فلاور والی نام دارد، به خلاقیت‌های ظریف طبیعت، یعنی گل‌ها اختصاص دارد. در اینجا، بیش از 500 نوع مختلف گل با الهام از انواع زندگی واقعی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: گشت‌و‌گذار در باغ معجزه دبی بزرگ‌ترین باغ گل طبیعی دنیا

زمانی که سرتان به دایناسورها و معماری سر به فلک کشیده گرم است، فلاور والی ممکن است با فضای آرامش‌بخشش مانند هوای تازه به نظرتان برسد. این نمایش گل جذاب مطمئنا توجه شما را به کوچک‌ترین جزئیات، رنگ‌های پر جنب و جوش که مسئول این شاهکارها هستند نیز جلب می‌کند.

تفریحات گاردن گلو دبی

پارک هنر

پارک هنر یک جاذبه نسبتا جدید برای پارک گاردن گلو دبی است. این پارک موضوعی، دارای انبوهی از آثار هنری درخشان است، اما چیزی که آن را از سایرین متمایز می‌کند، این است که فقط از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این محصولات با 2000 سی دی موسیقی، 1000 مصنوعات چینی، 3000 بطری پلاستیکی و 14000 بطری دارو تهیه شده است. هنرمندانی از چین و روسیه تلاش زیادی برای نصب این مدل‌ها در پارک هنری انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی مرکز دلفین بی‌شهر دبی | هرآن‌چه نیاز دارید بدانید!

هدف پارک هنر، آموزش کودکان در مورد مزایای زندگی هماهنگ با طبیعت و خلاقیت‌های آن است. این امر، به ذهن‌های جوان کمک می‌کند تا درک کنند که چگونه اقدامات آن‌ها می‌تواند منجر به محیطی پایدارتر و منابعی برای نسل‌های آینده شود.

پارک گاردن گلو دبی

حقایق جالب در مورد درخشش باغ دبی

  • مقامات پارک آنقدر در مورد اثرات زیست محیطی جدی هستند که از بیش از 10 میلیون لامپ LED کم‌مصرف به جای LEDهای استاندارد استفاده می‌کنند.
  • در پارک جادویی، به غیر از آثار هنری سه بعدی متعدد، با بیش از 25 نمایشگاه سرگرم‌کننده روبرو خواهید شد. این آثار هنری از فرم‌های هندسی با درایت استفاده می‌کنند تا شما را با جلوه‌هایی که هرگز حدس نمی‌زنید، مبهوت کنند. این پارک مخصوصا برای ذهن‌های کنجکاوی که می‌خواهند همه چیز را در اطراف کاوش کنند، مناسب است.

حقایق جالب در مورد درخشش باغ دبی

بهترین زمان برای بازدید از باغ دبی گلو چه زمانی است؟

گاردن گلو دبی، یک رویداد فصلی است؛ به این معنی که پارک در تمام طول سال باز نیست. در روزهای گرم تابستان، باغ بسته می‌ماند و در ماه اکتبر برای بازدید عموم بازگشایی می‌شود. بنابراین، بهترین فصل برای بازدید از گاردن گلو دبی باید در ماه‌های زمستان باشد. از آنجایی که پارک در اواخر بعدازظهر باز می‌شود، می‌توانید بازدید خود را حدود ساعت 4:30 بعدازظهر برنامه‌ریزی کنید. این فرصتی به شما می‌دهد تا شاهد مرحله گذار از یک گالری هنری تماشایی به سرزمین درخشان نور باشید.

بهترین زمان برای بازدید از باغ دبی گلو چه زمانی است؟

نکاتی برای بازدیدکنندگان در گاردن گلو دبی

بازدید از گاردن گلو دبی برای کسانی که برای اولین بار از آن بازدید می‌کنند، کمی سخت و گیج‌کننده است. بنابراین، ما چند نکته مفید برای بازدیدکنندگان پارک داریم:

  • همیشه یک شناسه عکس‌دار معتبر همراه خود داشته باشید. در غیر این صورت اجازه ورود به پارک را نخواهید داشت.
  • حیوانات خانگی خود را در خانه نگه دارید. اداره پارک، اجازه ورود حیوانات را نمی‌دهد.
  • شما مجاز به آوردن اسباب‌بازی، توپ، اسکوتر یا دوچرخه در داخل محوطه پارک نیستید.
  • بلیط ورودی گاردن گلو دبی ورود به پارک دایناسور و پارک گلو را پوشش می‌دهد.
  • بلیط ورودی گاردن گلو دبی شامل ورود به پارک یخی نمی‌شود. برای بازدید از پارک یخی باید بلیط ورودی جداگانه بخرید.
  • پیشخوان رزرو بلیط تا ساعت 21:45 باز است.
  • همچنین می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری کنید تا از صف جلوی باجه رزرو پرهیز کنید و از زمان اضافی در پارک لذت ببرید.
  • کودکان در طول اقامت خود در پارک باید توسط والدین یا قیم همراه باشند.
  • وقتی داخل پارک هستید، سیگار نکشید. این منطقه کاملا یک منطقه عاری از دود است.
  • شما نمی‌توانید مواد غذایی و نوشیدنی‌های بیرون را وارد پارک کنید.
  • شما می‌توانید دوربین‌های خود را در گاردن گلو دبی بدون پرداخت هزینه اضافی، حمل کنید.
  • بازدیدکنندگان گاردن گلو دبی می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ گاردن، پارک کنند.
  • لباس مناسبی بپوشید، فرهنگ محلی دبی با نمایش بیش از حد بدن، چندان راحت نیست. در واقع، مدیریت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که از ورود مهمانی که لباس نامناسب به تن دارد، در یک مکان عمومی خودداری کند.
  • گاردن گلو دبی، منطقه‌ای وسیع با جاذبه‌های بی‌شمار است. در یک ویزیت نمی‌توان همه‌چیز را بازدید کرد. بهتر است موارد دلخواه خود را انتخاب کنید و ابتدا به سراغ آن‌ها بروید.
  • گاردن گلو دبی شامل غذاخوری‌های فوق‌العاده‌ای است.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات