معرفی محله اسپرت سیتی دبی+ عکس

2 سال پیش 0 دیدگاه

محله اسپرت سیتی دبی، برای طرفداران تناسب اندام و بقیه مردم از نظر سبک زندگی و گزینه‌های مسکونی قابل‌توجه است. این توسعه ورزشی در محله اسپرت سیتی، به خاطر قرارگیری استادیوم بین‌المللی کریکت و باشگاه الز است. در اینجا ترکیبی از مجتمع‌های ویلا و مجتمع‌های آپارتمانی با طیف وسیعی از گزینه‌ها برای کسانی وجود دارد که قصد سرمایه‌گذاری در محله اسپرت سیتی را دارند. به همین ترتیب، افراد می‌توانند از استودیو تا آپارتمان 3 تخته و طیف وسیعی از ویلاهای مستقل را برای خود انتخاب کنند. محله اسپرت سیتی در دبی یکی از مناطق آزاد در دبی بوده و برای کسانی که ماشین دارند، بسیار مناسب است. امکانات رفاهی زیادی در فاصله پیاده‌روی وجود دارد. این راهنمای جامع به بررسی جاذبه‌های اسپرت سیتی دبی و چگونگی زندگی در این محله می‌پردازد.

معرفی جاذبه‌های توریستی محله اسپرت سیتی دبی

محله اسپرت سیتی دبی، مظهر اشتیاق به ورزش است. این محله در سال 2008  افتتاح شد و یک محل ایده‌آل برای ورزشکاران علاقه‌مند به پیشرفت محسوب می‌شود. زندگی در محله اسپرت سیتی دبی برای گردشگران علاقمند به ورزش که خواهان یک سبک زندگی فعال هستند، بسیار مناسب است. امکانات رفاهی زیادی در شهر ورزشی دبی و در هر یک از ساختمان‌های آپارتمانی وجود دارد. در ادامه مقاله به معرفی بیشتر جاذبه‌های محله اسپرت سیتی می‌پردازیم.

جاذبه‌های محله اسپرت سیتی

سواحل نجار شهر ورزشی دبی

به دلیل دسترسی آسان محله به خیابان حسا، ساکنان کمتر از 20 دقیقه با ساحل جمیرا فاصله دارند. این یک ساحل عمومی محبوب با کافه‌های خودمانی، بارهای کوکتل و رستوران‌های مختلف است. اگر دوست دارید در رویدادهای ورزش‌های آبی شرکت کنید، مستقیما به ساحل کایت بروید که بسیاری از فعالیت‌های سرگرم‌کننده را برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان ارائه می‌دهد.

ساحل کایت نیز یکی از محبوب ترین مکان‌ها برای کایت و موج‌سواری در دبی است. یکی دیگر از ساحل‌های مورد علاقه خانواده‌ها در سفر به دبی در نزدیکی اسپرت سیتی دبی، ساحل JBR است. این مجموعه دارای گزینه‌های خرده فروشی، غذاخوری و سرگرمی زیادی از سینماهای Roxy گرفته تا سالن بدنسازی در فضای باز و پد اسپلش است.

بیشتر بخوانید: دهکده جهانی دبی (گلوبال ویلیج دبی) | دهکده‌ای زیبا در امارات

فعالیت در فضای باز، تناسب اندام و زیبایی

همان‌طور که اشاره شد، این محله مکان مناسبی برای طرفداران تناسب اندام و ورزش است. دهکده ورزشی در محله اسپرت سیتی دبی، زمین‌های تمرینی و امکاناتی را برای طیف وسیعی از ورزش‌ها مانند دو و میدانی، فوتبال، راگبی، تنیس و نت بال ارائه می‌دهد. در اینجا یک پیست دوی المپیک نیز برای ورزشکاران وجود دارد.

 کسانی که به دنبال ورزش سبک هستند، می‌توانند به باشگاه بزرگ Fit Republik مراجعه کنند. یکی دیگر از فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای که ساکنان می‌توانند در آن شرکت کنند، باشگاه گلف الز در ویکتوری هایتس است. این باشگاه، همچنین دارای جکوزی، اتاق بخار و سوناست که آن را به مکانی عالی برای استراحت پس از یک روز طولانی تبدیل می‌کند.

محله اسپرت سیتی دبی

آپارتمان‌های محله اسپرت سیتی در دبی

از خانواده‌های در حال رشد گرفته تا افراد جوان و مجرد، اجاره‌کنندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند از میان آپارتمان‌های استودیویی، 1، 2 و 3 خوابه انتخاب کنند. آپارتمان‌های اجاره‌ای در اندازه و سبک‌های مختلف، از جدید و مدرن تا عربی و کلاسیک ارائه می‌شوند.

وقتی صحبت از ساختمان‌های اجاره‌ای برتر در محله اسپرت سیتی دبی می‌شود ، اقامتگاه‌های ورزشی مبله الیت (Elite Sports Residences) از بقیه محبوب‌تر است. این اقامتگاه در واقع مجموعه‌ای از برج‌های مختلف در سراسر شهر ورزشی است که همگی امکاناتی مانند سالن‌های ورزشی، استخرهای شنا و غیره را ارائه می‌دهند. این ساختمان‌ها همچنین دارای فضای زیادی برای پارکینگ هستند. برخی از برج‌های محبوب دیگر در شهر ورزشی دبی عبارتند از: جووانی بوتیک سوئیت، کانال رزیدنس غرب و رد رزیدنس.

محله اسپرت سیتی در دبی

املاک در محله اسپرت سیتی، در مقایسه با همتایان خود در سایر مناطق شهر هنوز نسبتا مقرون به صرفه است. به عنوان مثال، 300 هزار درهم می‌تواند برای شما یک استودیو در برج هرا بگیرد، در حالی که مستاجران می‌توانند انتظار داشته باشند که در صورت تمایل به اجاره استودیو در محله اسپرت سیتی دبی، حداقل 35 هزار درهم در سال بپردازند. آپارتمان‌های استودیویی متوسط ​​با محدوده ۲۵ هزار درهم در Elite Sports Residence ارائه می‌شوند. رویال رزیدنس و برج اسپیریت تعداد کمی از ساختمان‌های برتر در محله اسپرت سیتی برای اجاره استودیوهایی به مساحت 325 فوت مربع هستند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کافه چیل‌اوت دبی | 7 کاری که در کافه یخی دبی می‌توانید انجام دهید

ویلا برای اجاره در محله اسپرت سیتی

اگر که به دنبال اقامتگاه مستقلی هستید، می‌توانید بین ویلاهای 3 تا 6 خوابه پیشنهادی یک کدام را انتخاب کنید. همچنین مجتمع‌های سردردار مانند ویکتوری هایتس و بلومینگ‌دیل مجموعه‌ای از خانه‌های شهری برای اجاره در شهر ورزشی دبی دارند.

اسپرت سیتی دبی

 از 2300 فوت مربع تا 3300 فوت مربع، مجموعه ای از واحدهای 4 تخته و 5 خوابه وجود دارد. متوسط ​​اجاره یک ویلا 3 خوابه 110 هزار درهم است. مجموعه‌ای از ویلاهای گالری در DSC به مساحت 2000 فوت مربع وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید برای ویلاهای اجاره‌ای 4 خوابه در شهر ورزشی با میانگین 137 هزار درهم در سال بروید. بلومینگدیل و ویکتوری هایتس تعداد قابل توجهی گزینه برای چنین واحدهایی با مساحت حدود 3370 فوت مربع دارند. اجاره بها برای ویلاهای بزرگ 5 خوابه 197 هزار درهم و 326 هزار درهم برای خانه‌های 6 خوابه در محله اسپرت سیتی دبی افزایش می‌یابد.

افرادی که به دنبال خانه‌های بزرگ‌تر هستند، می‌توانند در خانه‌های شهری و ویلا در محله اسپرت سیتی دبی سرمایه‌گذاری کنند. در خیابان‌ها قدم بزنید تا مجموعه‌ای از اقامتگاه‌های بزرگ با فضای پارکینگ خصوصی و فضای باز پیدا کنید. اگر دوست دارید در جوامع نزدیک به هم زندگی کنید، می‌توانید یک خانه شهری 3 تخته را با 1.8 میلیون درهم خریداری کنید، در حالی که خرید خانه شهری 4 تخته در محله اسپرت سیتی دبی ممکن است حداقل حدود 2.2 میلیون درهم هزینه داشته باشد.

هتلها در محله اسپرت سیتی

 چند هتل در محله اسپرت سیتی دبی فعالیت می‌کنند که طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای اقامت ارائه می‌دهند. برخی از هتل‌های قابل توجه در این منطقه عبارتند از:

  • هتل بزرگ قایا
  • هتل ترپان
  • سوئیت‌های فخرالدین
  • هتل گایا گراند

به طور مثال هتل گایا گراند، یک هتل پنج ستاره لوکس است که 765 اتاق مهمان، سوئیت و آپارتمان لوکس با قابلیت اقامت طولانی دارد. هتل در موقعیت ایده‌آلی قرار دارد. تنها چند دقیقه پیاده تا مرکز شهر Meaisem و 5 دقیقه رانندگی تا فرودگاه DWC فاصله دارد. هتل ترپان و سوئیت‌های فخرالدین گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر است. این هتل خدمات چهار ستاره‌ای را ارائه می‌دهد که توسط مهمانداری فخرالدین اداره می‌شود. این هتل همچنین شامل اقامتگاه‌هایی به سبک مسکونی با امکانات و خدمات منحصر به فرد است.

حمل و نقل در محله اسپرت سیتی دبی

 تمام برج‌های محله اسپرت سیتی در دبی حداقل یک پارکینگ سرپوشیده به ساکنان ارائه می‌دهند. مقدار زیادی پارکینگ عمومی در دسترس است، اما با افزایش برج‌ها و توسعه بیشتر منطقه، انتظار می‌رود این وضعیت تغییر کند. برای ساکنین راحت‌تر است که به حمل و نقل خصوصی برای حرکت آزادانه در شهر تکیه کنند. در داخل کشور، هیچ ایستگاه مترویی در نزدیکی شهر ورزشی دبی وجود ندارد. با این حال، محله اسپرت سیتی در دبی توسط خط‌های اتوبوس خدمات‌رسانی می‌شود. دو ایستگاه اتوبوس داخل منطقه وجود دارد که از این دو ایستگاه، اتوبوس F29 بین شهر ورزشی دبی و ایستگاه مترو مال امارات حرکت می‌کند.

سوپر مارکتها در محله اسپرت سیتی دبی

دو سوپرمارکت با اندازه مناسب به نام‌های سوپرمارکت کارفور و آل مایا در محله اسپرت دبی وجود دارد. باید گفت این دو سوپرمارکت در محله، تمام نیازهای شما را برآورده می‌سازند.

هتل‌های محله اسپرت سیتی

کلیساها، معابد و مساجد محله اسپرت سیتی دبی

برای رفع نیازهای معنوی ساکنان، دو مسجد جدید در محله اسپرت دبی وجود دارد که در گوشه‌ای آرام در محله واقع شده‌اند. چند نمازخانه دیگر نیز در حال ساخت است که پس از تکمیل، در فواصل کوتاه در محله در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، ساکنان ادیان دیگر می‌توانند به معابد و کلیساهایی که حدود 15 تا 20 دقیقه با ماشین از این محله فاصله دارند، بروند.

مدارس در محله اسپرت سیتی در دبی

ساکنان می‌‌توانند در مجاورت یک مهدکودک خوب به همراه چند مدرسه در کنار آن زندگی کنند. مدرسه ابتدایی Victory Heights برنامه درسی بریتانیا را تا سال ششم دنبال می‌کند. برای بچه‌های کوچک‌تر، The Wonder Years Nursery وجود دارد.

کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها در محله اسپرت سیتی دبی

تعداد محدودی کلینیک و بیمارستان پزشکی در شهر ورزشی دبی وجود دارد. در حال حاضر، ساکنین می‌توانند به کلینیک Your Health که در حال گسترش است، مراجعه کنند. در غیر این صورت، مرکز پزشکی Medcare وجود دارد که تقریبا 6 دقیقه با ماشین در منطقه همسایه موتور سیتی فاصله دارد. پیدا کردن یک داروخانه نیز بسیار راحت است زیرا چندین داروخانه در سراسر محله وجود دارد.

اسپرت سیتی

مناطق نزدیک محله اسپرت سیتی

 این محله دبی با موقعیتی که دارد، به راحتی در امتداد خیابان حصه در نزدیکی جاده شیخ محمد بن زاید قابل دسترسی است. موتور سیتی همسایه بعدی آن است که مقاصد نمادین ورزش موتوری را در خود جای داده است. یک اتوبوس معمولی RTA در این منطقه خدمات‌رسانی می‌کند و ساکنان غیرراننده را به ایستگاه متروی مرکز خرید امارات متصل می‌کند.

در حالی که کسانی که ماشین دارند از نزدیکی محله اسپرت سیتی به خیابان حصه، جاده شیخ محمد بن زاید و جاده الخیل استفاده می‌کنند تا در 20 دقیقه به مقاصدی مانند دبی مال و دبی مارینا و مراکز خلیج تجاری و DIFC  برسند.

بیشتر بخوانید: معرفی برج خلیفه دبی | بلندترین برج جهان در امارات

مراکز خرید در محله اسپرت سیتی در دبی

مراکز خرید در محله اسپرت سیتی دبی، سیتی سنتر Meaisem و مرکز خرید First Avenue Mall است که با مسیر اتوبوس دسترسی آسان دارند. از مدهای خیابانی گرفته تا رستوران‌ها و داروخانه‌ها، طیف وسیعی از گزینه‌ها را در City Center Me'aisem خواهید یافت. سایر مراکز خرید در نزدیکی محله اسپرت سیتی دبی که ساکنان آن می‌توانند خرید خود را دریافت کنند، مرکز خرید امارات در برشا و دبی مارینا مال هستند.

 هر دوی این مراکز فقط 15 دقیقه با محله اسپرت سیتی در دبی فاصله دارند و دارای برندهای خرده فروشی بزرگ، سینما و هایپرمارکت هستند.

 

اسپرت سیتی در دبی

سخن پایانی

مانند هر مکان، محله اسپرت سیتی دبی نیز مزایا و معایب خود را دارد. جامعه آرام، دلپذیر و آرام است. با این حال، نکته‌ای که باید قبل از انتقال به شهر ورزشی دبی در نظر داشته باشید، این است که در حال حاضر، این منطقه چندین پروژه در دست ساخت دارد که می‌تواند باعث ایجاد سروصدا شود. محله اسپرت سیتی دبی با مترو قابل دسترسی نیست، بنابراین برای رفت و آمد، داشتن ماشین یک ضرورت است. با این حال، چندین اتوبوس در طول روز رفت و آمد دارند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات