دهکده جهانی دبی (گلوبال ویلیج دبی) | دهکده‌ای زیبا در امارات

2 سال پیش 0 دیدگاه

دهکده جهانی دبی، اولین مقصد خانوادگی برای فرهنگ، سرگرمی و خرید در منطقه است. یک مقصد منحصربه‌فرد و یکپارچه برای لذت بردن از خرید، ناهارخوری و تجارب سرگرمی در جهان که طیف گسترده‌ای از رویدادها، نمایش‌ها و فعالیت‌ها را به مهمانان ارائه می‌دهد که بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین در منطقه هستند. گلوبال ویلج دبی، شگفتی‌های سرگرم‌کننده زیادی را برای میلیون‌ها مهمان در فضای باز ارائه می‌دهد.

این جشنواره، بهترین فرهنگ کشورهای جهان را در یک جشنواره پرجنب‌وجوش برجسته می‌کند و مهمانان را به سفری از میان گروهی از غرفه‌ها می‌برد که هرکدام نشان‌دهنده غنا و فرهنگ یک کشور متفاوت است. همچنین غذاهای بین‌المللی منحصربه‌فرد و تجربیات سرگرمی الهام‌بخش را در طیف گسترده‌ای از بازی‌های مهیج و تورهای جالب ارائه می‌دهد. با خرید بلیط تور دبی با قیمت مناسب می‌توانید از تمام تجربیات استثنایی آن لذت ببرید.

در ادامه مقاله به بررسی بیشتر دهکده جهانی دبی می‌پردازیم.

معرفی دهکده جهانی دبی

ممکن است بپرسید منظور از  "دهکده جهانی دبی چیست؟" دهکده جهانی در دبی امارت، یک پارک/بازار چندفرهنگی بزرگ است که به شما امکان می‌دهد تنها در چند ساعت نقاط مختلف جهان را تجربه کنید! از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی، دهکده جهانی یک رویداد فرهنگی و گردشگری سالانه منحصربه‌فرد است که طیف هیجان‌انگیزی از غرفه‌های خرده‌فروشی چند فرهنگی و سرگرمی را ارائه می‌دهد.

دهکده جهانی در بین خانواده‌ها محبوبیت دارد و در سال 1997 شروع به کار کرد و از آن زمان در چند مکان در شهر نقل مکان کرده است، اما اکنون خانه دائمی خود را در جاده شیخ محمد بن زاید در حومه مجتمع دبی لند پیدا کرده است. دهکده جهانی دارای تعدادی جاذبه محبوب از جمله منطقه بازی کودکان، قطار سریع السیر، زمین تفریحی و آبرا (Dhow) سنتی است که بازدیدکنندگان را در سنت اماراتی در آب‌های دریاچه مرکزی غوطه‌ور می‌کند.

جاذبه‌های دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی که بین نوامبر تا مارس برگزار می‌شود، در چند سال گذشته به رشد و محبوبیت خود ادامه داده است. این رویداد که در ابتدا میزبان تنها 18 غرفه بین‌المللی بود، به بیش از 37 غرفه و همچنین تعدادی جاذبه‌های آشپزی و سرگرمی رسید که هر فصل به آن افزوده می‌شود. دهکده جهانی دبی، راهی ایده‌آل برای کشف طیف وسیعی از کشورها و فرهنگ‌هاست. دهکده جهانی دبی در امارات، دارای اجرای زنده شگفت‌انگیز، صنایع‌دستی سنتی، غذاهای اصیل، سواری هیجان‌انگیز، آتش‌بازی و موارد دیگر است. به عنوان بزرگ‌ترین پروژه سرگرمی، گردشگری و خرید روی کره زمین بهتر است حتما در اولین فرصت از دهکده جهانی دبی بازدید کنید. محل برگزاری بازی‌های آرکید مختلف برای کودکان و بزرگسالان و همچنین سواری‌های دل‌انگیز در دهکده جهانی دبی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کافه چیل‌اوت دبی | 7 کاری که در کافه یخی دبی می‌توانید انجام دهید

غذاهای دهکده جهانی

کشف غرفه‌های غذا قطعا یکی از برترین فعالیت‌های دهکده جهانی دبی برای شروع است! دهکده جهانی دبی، بهشتی برای غذاهای خیابانی و تجربه‌ای بی‌نظیر برای همه غذاخوری‌هاست. می‌توانید میوه‌های عجیب‌وغریب آسیایی، وادا پاو هند، لوقایمات معروف امارات، بورک ترکی و بستنی ژاپنی و بسیاری دیگر را در این‌جا میل کنید. همچنین اگر می‌خواهید برای ناهار یا شام استراحت کنید، رستوران‌های خوشمزه زیادی را در گلوبال ویلیج دبی خواهید دید.

رستوران ایتالیایی دهکده جهانی در دبی امارات

رمانتیک بودن ایتالیایی‌ها، در سبک غذایی آن‌ها نیز تاثیر گذاشته است. امور میو یک رستوران ایتالیایی معروف در دهکده جهانی دبی است. شما می‌توانید در یکی از اتاق‌های رویایی این هتل رستوران اقامت داشته باشید و از امتحان کردن غذاهای خوشمزه آن تجربه‌ای استثنایی کسب کنید.

حقایق جالب درباره دهکده جهانی دبی

  • مساحت دهکده جهانی: 17200000 فوت‌مربع
  • حدود 3500 فروشگاه برای لذت بردن
  • دهکده جهانی یکی از بزرگ‌ترین پارکینگ‌ها در دبی را دارد که می‌تواند 18300 وسیله نقلیه را در یک زمان در خود جای دهد.
  • کنسرت‌ها و رویدادهای مختلفی در دهکده جهانی هر فصل برای لذت بردن وجود دارد.
  • می‌توانید از غذاهای خیابانی از سراسر جهان لذت ببرید!

جاذبه‌های دهکده جهانی دبی

در این‌جا بهترین کارهایی که می‌توانید در دهکده جهانی دبی انجام دهید تا به تجربه‌ای واقعا فراموش‌نشدنی تبدیل شود، ذکر شده است:

پارک موضوعی کارناوال

کارناوال دهکده جهانی دبی با چند جاذبه هیجان‌انگیز که باید به آن‌ها توجه کنید:

  • یک چرخ دید با ارتفاع 60 متر برای لذت بردن از افق نمادین دبی
  • برج‌های ترانسیلوانیا
  • مسکو مکس: شجاعت خود را با این وسیله جسورانه در پارک موضوعی آزمایش کنید، یک سواری با پاندول که باعث می‌شود احساس کنید اصلا وزن ندارید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با جزیره بلوواترز دبی و مکان‌های تفریحی آن

دنیای جادویی

این جاذبه معروف جهانی به موفقیت خود در دهکده جهانی ادامه می‌دهد. برای کشف برخی از عجیب‌ترین مصنوعات و مجموعه‌ها در 6 گالری جذاب آن (به سر و جمجمه‌های کوچک فکر کنید!) وارد دنیایی جادویی شوید. شما همچنین می‌توانید چند سوغاتی برای خود بخرید یا سعی کنید راه خود را در پیچ‌وخم عظیم آینه‌های آن پیدا کنید.

جاذبه‌های دیدنی دهکده جهانی دبی

سیرک

اگر دوست دارید از یک نمایش منحصربه‌فرد پر از شیرین‌کاری‌های جسورانه لذت ببرید، امسال باید سیرک گلوبال ویلج دبی را ببینید. این سیرک شامل آکروباتیک شگفت‌انگیز توسط روسی سوینگ و شیرین‌کاری‌های خنده‌دار توسط برخی دلقک‌های کلمبیایی است!

خرید در دهکده جهانی دبی

اگر می‌خواهید در دهکده جهانی غیر از بازی‌ خرید هم انجام دهید، دهکده جهانی دبی چیزهای زیبای بسیاری دارد. در این‌جا می‌توانید تا زمانی که از غرفه‌های بسیاری در سراسر دهکده خارج نشدید، خرید کنید. هر غرفه در دهکده جهانی نشان‌دهنده کشوری با ورودی باشکوهی است که به شکل یک نقطه عطف نمادین از آن شکل گرفته است. شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید در چند ساعت از غرفه‌های نمایشگاه خرید کنید! بهترین چیزها را برای خرید در گلوبال ویلیج دبی از دست ندهید: دسرهای خوشمزه ترکیه، ادویه‌های لبنانی، عسل یمن، اقلام دست‌ساز آفریقایی، لوازم جانبی ژاپن، چای مراکش، لباس‌های رنگارنگ اسپانیا و کتانی پنبه‌ای مصر را می‌توانید در دهکده جهانی دبی خرید کنید.

رویدادها و کنسرت‌های دهکده جهانی

نمایش آتش‌بازی نمادین در دهکده جهانی دبی را از دست ندهید که هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 9 شب اجرا می‌شود. برنامه دهکده جهانی برای رویدادهای دقیق، حضور افراد مشهور و کنسرت‌ها به زودی در وب‌سایت رسمی آن‌ها اعلام خواهد شد.

جاذبه‌های گردشگری دهکده جهانی دبی

شب سال نو در دهکده جهانی

هر ساله به مناسبت آغاز سال جدید، یک آتش‌بازی بزرگ در دهکده جهانی دبی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: ساحل جمیرا | یکی از زیباترین سواحل جهان در امارات متحده عربی

کشورهای دهکده جهانی در دبی

چنانچه قصد سفر به دهکده جهانی در دبی را دارید، ممکن است تعجب کنید که کدام کشورها در آن‌جا نمایندگی دارند. دهکده جهانی هر سال کمی تغییر می‌کند و جاذبه‌های جدید و هیجان‌انگیز، سرگرمی، خرید و غذا را به ارمغان می‌آورد.  آیا دقیقا می‌دانید چند کشور در دهکده جهانی دبی هستند؟ 78 کشور در دهکده جهانی برای فصل 2019/2020 وجود دارد. این کشورها در 26 غرفه در سراسر دهکده جهانی قرار دارند که از طریق کیوسک‌های غذا، مکان‌های خرید، رستوران‌ها یا نمایش‌ها شرکت می‌کنند‌.

دیدنی‌ترین جاذبه‌های دهکده جهانی دبی

در دهکده جهانی دبی می‌توانید تقریبا 80 کشور را در یک روز "بازدید" کنید! اگرچه چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد، ممکن است بخواهید چند روز به خودتان فرصت دهید تا همه چیز را ببینید. برای اطلاعات بیشتر در مورد کشورهای مختلفی که می‌توانید در دهکده جهانی دبی از آن‌ها بازدید کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

تعداد کشورها در این رویداد سال به سال تغییر خواهد کرد. کشورهایی که در آخرین دهکده جهانی حضور داشته‌اند، عبارتند از افغانستان، بحرین، آفریقا، چین، فورساتی، مصر، آلمان/بریتانیا/فرانسه، اردن، هند، بنیاد خلیفه، ایران، عربستان سعودی، ایتالیا، کویت، مالزی، لبنان، عمان، مراکش، پاکستان، قطر، فلسطین، سنگاپور، فیلیپین، اسپانیا، تایلند، سوریه، ترکیه، امارات، تونس، یمن و ویتنام. این کشورها همچنین در صحنه جهانی فرهنگ حضور دارند، جاذبه‌ای که میزبان کنسرت‌ها، اجراها و فعالیت‌های گوناگون است.

دهکده جهانی دبی غرفه ایران

شما می‌توانید در دهکده جهانی دبی، غرفه سرزمین باستانی را به نام پارس، یعنی ایران امروز را تجربه کنید، فقط کافی است وارد پاویون ایران در دهکده جهانی دبی تخت جمشید شوید. در آن‌جا نه تنها با میراث و فرهنگ غنی آشنا می‌شوید، بلکه اصیل‌ترین، بومی‌ترین و منحصربه‌فردترین محصولات ایرانی مانند فرش ایرانی، سنگ‌های قیمتی، زعفران، میوه‌های خشک و غذاهای لذیذ ایرانی را هم می‌ببینید.

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات