معرفی هتل ۵ ستاره سامرست در دبی | لوکس‌ترین اقامت را دبی تجربه کنید

2 سال پیش 0 دیدگاه

هتل 5 ستاره سامرست دبی در 1.8 کیلومتری موزه قهوه واقع شده است. این هتل در فاصله 300 متری از ایستگاه متروی یونیون، اتاق‌هایی مدرن با دسترسی به اینترنت پرسرعت در اتاق‌ها دارد. این اقامتگاه تنها 1.8 کیلومتر با محله تاریخی الفهیدی و 1.8 کیلومتر تا موزه قهوه فاصله دارد.

این مکان دارای موقعیت مهمی در فاصله 10 دقیقه پیاده‌روی از مرکز شهر است. با پیاده‌روی می‌توان به مرکز الغریر و DM رسید. پارک زبیل در فاصله کوتاهی از هتل تجاری قرار دارد. مهمانان، صبحانه را در رستوران میل می‌کنند. ایستگاه اتوبوس اتحادیه 5 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

معرفی هتل 5 ستاره سامرست دبی

هتل 5 ستاره سامرست در دبی یک هتل آپارتمان بسیار مجلل و زیبا در منطقه‌‌ای شلوغ است. هتل 5 ستاره سامرست دبی در نزدیکی فرودگاه و مراکز خرید، مراکز فرهنگی و موزه‌ها قرار دارد. این هتل برای کسانی که تجارت یا تفریح، گشت‌و‌گذار و خرید، قصد سفر به دبی را دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

معرفی هتل ۵ ستاره سامرست دبی

این هتل 30 اتاق دارد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به کافه، خودپرداز، آرایشگاه و رستوران اشاره کرد. اتاق‌های هتل 5 ستاره سامرست دبی دارای وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند. هتل تا موزه ملی 0.1 کیلومتر، تا پارک سلطان حدود 0.5 کیلومتر، تا پارک Henveiru حدود 0.8 کیلومتر، تا ترمینال کشتی Hulhumale حدود 0.9 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی ماله 2.2 کیلومتر فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کافه چیل‌اوت دبی | 7 کاری که در کافه یخی دبی می‌توانید انجام دهید

خدمات رفاهی هتل سامرست در دبی

حمل‌ونقل تاکسی به دبی مال و فرودگاه به صورت رایگان و همچنین ترانسفری ارائه می‌شود. پارکینگ هتل نیز رایگان است و نیازی به رزرو نیست، به جز پارکینگ محافظت شده و گاراژ برای پارک خودرو، همه چیز رایگان است. برای خرید باید به پذیرش هتل مراجعه کنید. ورود به هتل سامرست دبی از ساعت 14 به بعد است و برای خروج حتما تا ظهر روز بعد باید این کار را بکنید. کارکنان هتل به زبان‌های عربی، فیلیپینی، انگلیسی و هندی صحبت می‌کنند.

خدمات هتل ۵ ستاره سامرست دبی

خدمات نگهبانی، خشکشویی و دربان، نگهبانی، انبار چمدان، صندوق امانات و واکس کفش در هتل موجود است. روم سرویس 24 ساعته پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و آسانسور تردد بین طبقات را برای شما آسان می‌کند. منطقه غیر سیگاری از دیگر ویژگی‌های هتل سامرست دبی است. وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و فضای عمومی هتل، فروشگاه در محل، نگهبانی 24 ساعته و اتاق تلویزیون برای کودکان از امکانات دیگر این هتل است. در صورت نیاز امکانات فکس و فتوکپی به امکانات اتاق جلسه و مرکز تجاری ارائه خواهد شد.

 

هتل ۵ ستاره سامرست دبی

امکانات تفریحی در هتل سامرست دبی

استخر با حوله و امکانات جانبی در هتل 5 ستاره سامرست در دسترس است، این در حالی است که می‌توانید به استخر آب شور یا جکوزی هتل بروید. چهارمین استخر روباز نیز وجود دارد که می‌توانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید. مرکز تناسب اندام برای شما در یک برنامه ورزشی روزانه، امکاناتی را فراهم می‌کند.

امکانات هتل ۵ ستاره سامرست دبی

رستورانی در محل وجود دارد که انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین می‌توانید از اتاق سرویس یا تخفیف 30 درصدی غذا و نوشیدنی در رستوران استفاده کنید و برنده جایزه Wafi 8 شوید. همچنین، کتابخانه هتل محیطی آرام را برای مطالعه و سرگرمی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با جزیره بلوواترز دبی و مکان‌های تفریحی آن

اتاق‌های هتل5  ستاره سامرست دبی

اتاق‌های هتل سامرست دبی دارای دکوراسیون و مبلمان مدرن هستند و هر اتاق دارای سیستم سرگرمی خانگی و چشم‌انداز شهر است. اتاق مهمان شامل آشپزخانه و تلویزیون است. حمام‌ها مجهز به تهویه مطبوع، وان، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی هستند.

هتل ۵ ستاره سامرست در دبی

علاوه‌براین، امکاناتی مانند میز کار، تلفن، سیستم بیداری، منطقه غیرسیگاری، کمد لباس، یخچال و گاوصندوق نیز در هر اتاق موجود است. حتی نشیمن مجزا در اتاق‌هایی که فرش شده و مبل راحتی دارند، وجود دارد. در صورت نیاز امکانات نظافت و اتو در اتاق ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل شامل گزینه‌های زیر است:

  • آپارتمان دو خوابه لوکس: با مساحت 116 مترمربع که دارای چشم‌انداز شهر و یک تخت دونفره است.
  • استودیوی کلاسیک: با مساحت 45 مترمربع که دارای چشم‌انداز شهر و یک تخت دونفره است.
  • آپارتمان دو خوابه برتر: با مساحت 116 مترمربع که دارای دو تخت یک نفره و یک تخت دونفره بزرگ با دوش و وان است.
  • حمام کلاسیک: با مساحت 80 مترمربع که دارای یک تخت دونفره با دوش است و اتاق‌های دیگر.

هتل ۵ ستاره سامرست در دبی | هتل معروف دبی

جاذبه‌های معروف دبی

این هتل تا ایستگاه مترو الجدف فقط 10 دقیقه فاصله دارد و فاصله آن تا مترو کریک 1.1 کیلومتر است که اگر بخواهید این مسیر را طی کنید، حدود 15 دقیقه با آن فاصله دارد.

  • فاصله تا دبی مال: 7 کیلومتر، 15 دقیقه با ماشین اگر می‌توانید با اتوبوس بروید، این زمان بیش از یک ساعت طول می‌کشد.
  • فاصله تا بازار البهار: 1 کیلومتر، 25 دقیقه با ماشین. اگر می‌توانید با اتوبوس بروید، این زمان بیش از یک ساعت و ده دقیقه طول می‌کشد.
  • فاصله تا منطقه جذاب آلباستاکیا: 5 کیلومتر که با ماشین 25 دقیقه راه بود. اگر می‌توانید با اتوبوس بروید، این زمان بیش از یک ساعت و ده دقیقه طول می‌کشد.
بیشتر بخوانید: ساحل جمیرا | یکی از زیباترین سواحل جهان در امارات متحده عربی
  • فاصله تا پل معلق دبی: 1 کیلومتر، 12 دقیقه با ماشین. اگر می‌توانید با اتوبوس بروید، این زمان بیشتر و حدود 40 دقیقه طول می‌کشد.
  • فاصله تا دبی گردن گلو: 6 کیلومتر، 10 دقیقه با ماشین.
  • فاصله تا مرکز خرید الغریب: 3 کیلومتر. اگر با اتوبوس بروید، حدود 40 دقیقه و با ماشین 15 دقیقه فاصله دارید.
  • فاصله تا مسجد جامع: 8 کیلومتر که با ماشین 25 دقیقه و با اتوبوس 30 دقیقه راه است.
آشنایی و معرفی هتل ۵ ستاره سامرست

  • فاصله تا بازار پارچه: 8 کیلومتر که با ماشین 20 دقیقه راه بود. اگر می‌توانید با اتوبوس بروید، این زمان بیش از 35 دقیقه طول می‌کشد.
  • فاصله تا مرکز خرید برجهای دوقلو: 4 کیلومتر که اگر با اتوبوس بروید، حدود 40 دقیقه و اگر با ماشین بروید، 20 دقیقه طول می‌کشد.

اقامت در هتل ۵ ستاره سامرست دبی

  • فاصله تا بالای برج خلیفه دبی: 1 کیلومتر، 20 دقیقه با ماشین. اگر می‌توانید با اتوبوس بروید، این زمان بیش از 50 دقیقه طول می‌کشد.
  • فاصله تا فرودگاه دبی: 5 کیلومتر، 15 دقیقه با ماشین. اگر می‌توانید با اتوبوس بروید، این زمان 35 دقیقه طول می‌کشد.
  • فاصله تا فرودگاه شارجه: ۲۲ کیلومتر که با ماشین ۳۵ دقیقه راه است.

آدرس هتل 5 ستاره سامرست دبی

هتل 5 ستاره سامرست دبی در خیابان  الجداف – دبی – امارات متحده عربی واقع شده است.

 

رستوران هتل ۵ ستاره سامرست در دبی

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات