راهنمای سفر انفرادی به استرالیا | هر آنچه باید درمورد سفر انفرادی به استرالیا بدانید

2 سال پیش 0 دیدگاه

در راهنمای سفر انفرادی به استرالیا، باید بگوییم این کشور، مکانی عالی برای مسافران انفرادی است، به ویژه کسانی که برای اولین بار به این‌جا سفر می‌کنند. این کشور، دوستانه، سرگرم‌کننده و پر از فرصت برای ملاقات با مردم است. بسیاری از مسافران در نهایت بیشتر از زمانی که برنامه‌ریزی کرده بودند، در این‌جا می‌مانند. در راهنمای سفر انفرادی به استرالیا بیشتر با مکان‌های دیدنی و موارد لازم برای سفر به این کشور آشنا خواهید شد.

با برنامه به استرالیا سفر کنید

بسیاری از مردم نمی‌دانند استرالیا واقعا چقدر بزرگ است و زمان زیادی را برای دیدن هر چیزی که می‌خواهند ببینند، صرف کرده و مسأله زمان را دست کم می‌گیرند. به‌خصوص اگر با اتوبوس یا قطار سفر می‌کنید، می‌توانید یک روز کامل را صرف رفتن از یک مکان به مکان دیگر کنید.

سفر انفرادی به استرالیا

ایده خوبی است که یک جدول زمانی کلی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ایالت تاسمانی | بزرگ‌ترین و بکرترین جزیره در کشور استرالیا

موارد را تا حد امکان از قبل رزرو کنید

در راهنمای سفر انفرادی به استرالیا به‌خصوص اگر در فصل پرحرارت (در ماه‌های تابستان) به سفر می‌روید، بهتر است تا حد امکان، اقامتگاه و تورهای مسافرتی را از قبل رزرو کنید.

از مزایای رایگان استفاده کنید

در حین سفر به استرالیا، تعداد زیادی هزینه رایگان وجود دارد که بسیاری از مسافران از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. به عنوان مثال، اگر برای برنامه‌ریزی سفر خود به آژانس مسافرتی بروید، آن‌ها معمولا یک کارت تخفیف به شما می‌دهند که در رستوران‌ها، موزه‌ها و تعداد زیادی جاذبه گردشگری مختلف معتبر است. شهرهای بزرگی مانند ملبورن و سیدنی نیز تورهای پیاده‌روی رایگان دارند و هاستل شما حتی ممکن است صبحانه رایگان به شما ارائه دهد. در مسافرت، هر پنی مهم است!

سفر به استراليا

تورهای گروهی استرالیا را رزرو کنید

بدیهی است که یکی از بهترین راه‌ها برای ملاقات با مردم به عنوان یک مسافر انفرادی، رزرو تورهای گروهی در طول سفر انفرادی به استرالیاست. نگران نباشید، اکثر افرادی که این تورها را رزرو می‌کنند، خود مسافران انفرادی هستند، بنابراین همه در یک قایق هستند.

سفر انفرادی به استرالیا، تور استرالیا

شما با افراد همفکر به اطراف سفر خواهید کرد و حتی ممکن است افرادی را بیابید که همان مسیر شما را طی می‌کنند. همه چیز در مورد ایجاد ارتباطات معنی‌دار است. از این گذشته، وقتی انفرادی سفر می‌کنید، هرگز واقعا تنها نیستید!

بیشتر بخوانید:  آشنایی با جاذبه‌های شهر بریزبن | شهری دیدنی در استرالیا

از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید

نکته مهمی که در راهنمای سفر انفرادی به استرالیا باید به‌خاطر داشته باشید، این است که بدانید حمل‌ونقل عمومی، ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه برای رفت‌وآمد در شهرهای استرالیاست که اکثر آن‌ها یک کارت قابل شارژ یا فقط یک بلیط تک ارائه می‌دهند. بسیاری از شهرها همچنین خدمات شاتل رایگان را در مرکز شهر ارائه می‌دهند، بنابراین پول خود را پس‌انداز کنید و سوار اتوبوس شوید.

سفر به استرالیا، سفر انفرادی به استرالیا

برای ملاقات با مردم مشتاق و پیش‌قدم باشید

سفر انفرادی می‌تواند ترسناک باشد، به‌خصوص وقتی صحبت از ملاقات با افراد جدید و ایجاد مکالمه با یک غریبه باشد. اکثر افرادی که در سفر هستند، دقیقا به همان چیز فکر می‌کنند و همان ناامنی‌های شما را دارند. بنابراین، احتمالا هنگامی که اولین حرکت را انجام دادید، خیال‌شان راحت خواهد شد. در نهایت زمانی که یک یا دو بار این کار را انجام دادید، معرفی خود به افرادی که با آن‌ها برخورد می‌کنید، طبیعی‌تر می‌شود.

سفر به استراليا | تور استرالیا

مقاصدی که در سفر انفرادی استرالیا باید دید

در راهنمای سفر انفرادی به استرالیا، سیدنی مکانی ایده‌آل برای سفر انفرادی است؛ چرا که علاوه‌بر مکان‌های دیدنی مانند خانه اپرا، پل بندرگاه و ساحل بوندی، دارای صحنه‌های پرجنب‌وجوش دیگری مثل کوله‌گردی و گزینه‌های خوردن، نوشیدن و تفریحات شبانه می‌شود که متناسب با همه بودجه‌ها و سلیقه‌هاست.

کلان‌شهر ملبورن دومین شهر بزرگ کشور است. علاوه‌براین که یک مرکز غذاخوری و فرهنگی است، دارای زمین ورزشی برتر کشور، MCG هم هست. تماشای مسابقه قوانین استرالیا، راگبی یا کریکت در این‌جا یک تجربه فراموش‌نشدنی خواهد بود. کوئینزلند محل برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های استرالیاست: دیواره مرجانی بزرگ، جاهای دیدنی روزهای یکشنبه، استراحتگاه‌های ساحلی ازساحل طلا و جزیره فریزر که پوشیده از تپه‌های شنی غول‌پیکر است.

دور زدن

استرالیا ششمین کشور بزرگ جهان است. بیشتر مردم، برای سفر بین ایالت‌ها پرواز می‌کنند و رقابت زیادی بین شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد. برای سفرهای کوتاه‌تر یا بودجه‌های کم‌تر، اتوبوس‌های Greyhound همه مقاصد گردشگری اصلی را به هم متصل می‌کنند.

راهنمای  سفر انفرادی به استرالیا

استرالیا نیز مکانی عالی برای رانندگی است، به شما امکان می‌دهد با سرعت خود کاوش کنید و از مسیر گردشگری خارج شوید. کمپرون‌ها نیز مقرون‌به‌صرفه هستند، زیرا به عنوان محل اقامت دو برابر می‌شوند. کرایه وسایل نقلیه آسان است، اما اگر چندین ماه در سفر هستید، اغلب ارزان‌تر خواهد بود که یک وسیله نقلیه دست دوم بخرید و سپس در پایان سفر دوباره آن را بفروشید.

بیشتر بخوانید: بازدید از شهر زیرزمینی کوپر پدی استرالیا عجیب‌ترین شهر دنیا

محل اقامت

خوابگاه‌ها، مکان‌های عالی برای ملاقات با کوله‌گردان‌های دیگر هستند و بیشتر فعالیت‌های اجتماعی اغلب رایگان از جمله باربیکیو و گذراندن در کافه را سازماندهی می‌کنند. YHA که در همه چیز از زندان‌های سابق گرفته تا عمارت‌های تاریخی محل اقامت ارائه می‌دهد، مکان خوبی برای شروع است. گزینه دیگر اقامت در خانه است که فرصت ملاقات با مردم محلی و اقامت در یک محیط خانوادگی را فراهم می‌کند.

راهنمای سفر به استراليا

محل مناسب برای غذا خوردن

مردم در مورد صرف غذا در بیرون از منزل  هنگامی که تنها هستند، احساس ناامنی می‌کنند، اما این امر به ویژه در شهرها به‌طور فزاینده‌ای رایج شده است. اکثر هاستل‌ها دارای یک کافه، رستوران یا بار هستند که در آن به عنوان یک یک فرد تنها متمایز نخواهید شد و احتمالا با همسفران خود ملاقات خواهید کرد. رستوران‌های بیشتری میزهای مشترک دارند و بازارهای غذا مانند بازار غروب ساحلی Mindil در داروین و بازار مرکزی آدلاید مکان‌های اجتماعی مناسبی برای غذا خوردن محسوب می‌شوند که به راحتی می‌توان با یک غریبه در یک کافه استرالیایی صحبت کرد.

سفر به استراليا | جاذبه‌های استرالیا

قدر تنها بودن را بدانید

زمانی احساس تنهایی و دلتنگی خواهید کرد. اما شما هرگز به اندازه زمانی که به تنهایی سفر می‌کنید، آزادی نخواهید داشت. می‌توانید به هر کجا که بخواهید، هر زمان که بخواهید بروید و هر کاری را که می‌خواهید، انجام دهید بدون این که نگران هیچ کس دیگری باشید.

در راهنمای سفر انفرادی به استرالیا ذکر شده، برخی از مناظر حماسی این کشور مانند غروب آفتاب در اولورو، رانندگی در جاده اقیانوس بزرگ به تنهایی قابل‌لمس هستند. اگرچه ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما وقتی به تنهایی سفر می‌کنید، چیزهای بیشتری در مورد خودتان خواهید آموخت.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات