راهنمای بازدید از آبشارهای راین سوئیس جاذبه‌ای چشم‌نواز و حیرت‌انگیز

2 سال پیش 0 دیدگاه

آبشارهای راین سوئیس قدرتمندترین آبشارها در تمام اروپا و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای بازدید در سوئیس هستند. این جاذبه توریستی محبوب هر سال بیش از یک میلیون بازدیدکننده دارد که همگی نه تنها برای دیدن آبشارهای راین در سوئیس، بلکه برای تماشای مناظر خیره‌کننده و روستاهایی که رودخانه راین را احاطه کرده‌اند، می‌آیند. این آبشارها در قسمتی از رودخانه راین به نام High Rhine دیده می‌شود.

این‌جاست که آب به سطح پایین‌تری می‌ریزد و آبشار زیبای راین را ایجاد می‌کند. آبشارهای راین عرض 150 متر و ارتفاع 23 متر، اندازه‌ای چشم‌گیر دارند. بازدیدکنندگان از قدرت مطلق این آبشارها، به ویژه در طول تابستان، جایی که آب با سرعت چشم‌گیر 600000 لیتر در ثانیه جریان دارد، شگفت‌زده می‌شوند. در طول زمستان، آبشار همچنان با سرعت 250000 لیتر در ثانیه جریان دارد.

در این مقاله از راهنمای سفر به سوئیس، به معرفی کامل آبشارهای راین می‌پردازیم.

معرفی آبشار راین

آبشارهای خیره‌کننده راین، نفس‌گیر و بزرگ‌ترین آبشار دشت اروپاست. این آبشار در High Rhine در روستای Neuhausen am Rheinfall و درست زیر Schaffhausen در شمال سوئیس واقع شده است. آبشار‌های راین با سرعت 23 متر در عرض 150 متر جریان دارد. عمق آن 13 متر و متوسط ​​سیلاب 600 متر در ثانیه است. از این رو بازدیدکنندگان با منظره‌ای خیره‌کننده از آبشارهای راین مواجه می‌شوند.

معرفی آبشارهای راین سوئیس

تور سوئیس همه گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت را دعوت می‌کند تا از مناظر باشکوه بزرگ‌ترین آبشار اروپا شگفت‌زده شوند. آبشارهای راین که شهرت جهانی دارند، حدود 15000 سال قدمت دارد. دلیل ایجاد این معجزه، تغییرات تکتونیکی در طول عصر یخبندان بود. با توجه به مرزهای سنتی بین کشورهای مختلف، راین الهام‌بخش بسیاری از سازه‌های دست ساز چشم‌گیر مانند قلعه‌ها یا دیگر ساختمان‌های جذاب بوده است. با‌این‌حال، در بیشتر موارد، جذابیت طبیعی رودخانه این‌گونه آثار معماری را تحت الشعاع قرار می‌دهد. بهترین زمان برای بازدید از آبشار از ماه می تا ژوئن به دلیل حجم بالای آب است.

سکوی رصد به شما فرصت ویژه ای می‌دهد تا به این منظره چشم‌گیر نزدیک شوید و عکس‌های به یاد ماندنی از مناظر خیره‌کننده بگیرید. عرشه دید دیگری نیز در دل آب قدرتمند ساخته شده است تا شما را به این منظره جادویی نزدیک کند. درست در وسط آبشار، صخره‌ای قدرتمند و تو در تو قرار دارد که با قایق‌سواری می‌توان به آن رسید و مسافران جسور می‌توانند برای دیدن تصاویر دیدنی‌تر از آن بالا بروند.

بیشتر بخوانید: 14 سازه شگفت‌انگیز در سوئیس که حتماً باید از آن‌ها بازدید کنید

اول آگوست که تعطیلات روز ملی سوئیس است، نمایش آتش‌بازی شگفت‌انگیزی در آبشار راین، برگزار می‌شود که بازدید شما را بسیار لذت‌بخش‌تر و فراموش‌نشدنی می‌کند. این مقصد معروف با ارائه رستوران‌های مختلف، فعالیت‌های فراوان و بهترین فروشگاه‌ها برای سوغاتی‌های خاطره‌انگیز، تمامی امکانات را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

درباره آبشارهای راین در سوئیس

از زوریخ تا آبشار راین

یک شبکه جاده‌ای و راه‌آهن سوئیسی وجود دارد که دسترسی به آبشار راین را از زوریخ آسان می‌کند. علاوه‌براین، تعدادی تور سازماندهی شده برای کسانی که دوست دارند آرام بنشینند و اجازه دهند شخص دیگری ترتیبات سفرشان را انجام دهد، وجود دارد.‌ پس از تجربه شگفت‌انگیز در آبشار راین، خود را در Schloss Laufen بیابید.

این قلعه حیرت‌انگیز مشرف به آب‌های رعدو‌برق راین است و قدمت آن به سال 858 با سابقه‌ای حدود هزار سال پیش برمی‌گردد. آسانسور شیشه‌ای پانورامای قلعه، درحالی‌که شما را به آبشار راین نزدیک‌تر می‌کند، مناظر خیره‌کننده‌ای از نمای نزدیک ارائه می‌دهد. این معجزه بهشتی یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در سوئیس و همچنین کل جهان است. بنابراین، این فرصت ارزشمند را برای تماشای زیبایی‌های این منطقه در طی یک تور خصوصی "از زوریخ تا آبشار راین" از دست ندهید.

آشنایی با آبشارهای راین سوئیس

جاذبه‌های آبشارهای راین

در طول جابه‌جایی از زوریخ به آبشار راین، از لیستی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده لذت خواهید برد:

- در طول سفر خوش‌منظره از زوریخ تا آبشار راین به اطراف نگاه کنید.

- از قلعه لوفن (Schloss Laufen) در قرون وسطی دیدن کنید.

- منظره خیره ‌کننده آبشار راین را تماشا کنید.

- نمایش "جادوی آبشار راین" را ببینید.

- با قایق به قلب آبشار راین سفر کنید.

- از قلعه مونوت در شاف‌هاوزن بازدید کنید.

آبشارهای راین سوئیس

اگر قصد دارید در طول تعطیلات خود در سوئیس از آبشارهای راین دیدن کنید، این یک راهنمای عالی برای شماست که همه چیزهایی که باید در مورد بازدید از آبشار راین سوئیس بدانید، شامل نحوه رسیدن به آنجا، بهترین روش دیدن آبشار، کارهای دیگری که در این منطقه باید انجام دهید و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

در ادامه تمام اطلاعات ضروری برای استفاده حداکثری از بازدید آبشار راین آورده شده است.

بیشتر بخوانید: همه چیز راجع‌به بام اروپا، منطقه دیدنی یونگفراو سوئیس

قایق‌سواری در آبشارهای راین

اگر تماشای آبشارهای راین از کناره‌های رودخانه به اندازه کافی برای شما خوب نیست، می‌توانید از میان 4 قایق‌سواری مختلف برای تجربه هیجان‌انگیزتر، یک کدام را انتخاب کنید. ما سفر رفت و برگشت کوتاه 15 دقیقه‌ای را انجام دادیم که تا حد امکان به آبشار نزدیک می‌شود. قایق‌سواری آبشار راین دارای کد رنگی است تا انتخاب شما را آسان‌تر کند.

آبشارهای راین در سوئیس

قلعه لاوفن

قلعه لاوفن که بر فراز آبشار راین قرار دارد، از زمانی که برای اولین بار در سال 858 به آن اشاره شد، شاهد تحولات سیاسی و اجتماعی بسیاری بوده است. در آن زمان بزرگ‌ترین آبشار اروپا "Grosses Lauffen" نام داشت و نام این قلعه از آن‌جا گرفته شده بود.

تور سوئیس، آبشارهای راین سوئیس

تاریخ  مشترک قلعه لاوفن و آبشار راین را می‌توان در هیستوراما کاوش کرد. ورود به این نمایشگاه قلعه در بلیط آبشار راین گنجانده شده است.

آبشار راین کجاست؟

آبشار راین در مرز بین شاف‌هاوزن و زوریخ در شمال سوئیس و تقریبا در 25 کیلومتری جنوب مرز آلمان واقع شده است. در این راهنما می‌توانید همه‌چیز را در مورد آنچه در شاف‌هاوزن ببینید، کجا بمانید و چه بخورید؟ به دست آورید.

چگونه به آبشار راین برویم؟

وقتی صحبت از نحوه رسیدن به آبشارهای راین سوئیس می‌شود، چندین گزینه از جمله ماشین، قطار یا شرکت در یک سفر یک روزه وجود دارد. اگر وسیله نقلیه شخصی خود را دارید، رانندگی به سمت آبشار آسان است. برای پارکینگ راین فالز، در هر طرف رودخانه یک پارکینگ خواهید دید. به بازدیدکنندگان با ویلچر، توصیه می‌شود که در پارکینگ شمالی پارک کنید، زیرا می‌توانید درست در کنار حوضخانه پارک کنید و در این‌جا هم آسانسور ویلچر و هم یک سطح شیبدار منتهی به فرود قایق را خواهید دید. در سکوی تماشای Schloss Laufen am Rheinfall یک آسانسور نیز وجود دارد.

سفر به سوئیس، آبشارهای راین در سوئیس

اگر با قطار به سمت آبشار بروید، دو ایستگاه قطار برای انتخاب وجود دارد، یا Neuhausen am Rheinfall در سمت شمالی آبشار یا Schloss Laufen am Rheinfall در سواحل جنوبی رودخانه. از هر یک از ایستگاه‌های قطار راین فالز، می‌توانید به راحتی به آبشارهای راین بروید.

کشتی‌های کروز

اگر بین آوریل تا نوامبر برای دیدن آبشارهای راین سفر می‌کنید، یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای تجربه آبشار از طریق سفر دریایی است. طیف وسیعی از سفرهای دریایی با قایق را می‌توان در این‌جا انتخاب کرد. این سفر دریایی 30 دقیقه‌ای شما را از ساحل شمالی به Rheinfallfelsen می‌برد که صخره‌ای در مرکز آبشار است. بازدیدکنندگان می‌توانند از قایق پیاده شوند و از طریق یک پلکان به بالای صخره صعود کنند و روی سکوی دید برای تماشای منظره پانورامای عالی 360 درجه از آبشار بالا بروند.

آبشارهای راین سوئیس | سفر به سوئیس

گزینه‌های تور آبشارهای راین

اگر در زوریخ اقامت دارید، طیف وسیعی از گزینه‌های تور آبشار راین به صورت نیمه روز و تمام روز وجود دارد که می‌توانید برای بازدید از آبشار راین به آن‌ها ملحق شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های زوریخ سوئیس

تفریحات دیگر در اطراف آبشارهای راین در سوئیس

در‌حالی‌که بسیاری از مردم به تماشای آبشار می‌آیند، طیف وسیعی از فعالیت‌ها در این منطقه برای کسانی که می‌خواهند تمام روز یا حتی چند روز را در این‌جا بگذرانند نیز وجود دارد. کارهای دیگری که باید انجام دهید، عبارتند از:

  • تماشای آبشار در شب: اگر در این منطقه ماندید، برگردید و آبشارهای راین را در شب مشاهده کنید؛ زیرا بعد از تاریک شدن هوا آن‌ها روشن می‌شوند.
  • آبشار راین در شعله‌های آتش: اگر در ماه جولای از آبشار دیدن کردید، بیایید و آتش‌بازی بزرگ را که در 31 جولای از ساعت 21:45 برگزار می‌شود، ببینید.
  • پارک ماجراجویی: در طول ماه آوریل تا اکتبر، از مناظر بی‌نظیر آبشار راین لذت ببرید، درحالی‌که بزرگ‌ترین رشته طناب جنگلی سوئیس را تکمیل می‌کنید. در این پارک از بچه‌های 4 ساله استقبال می‌شود. ورودی از 16 فرانک تا 40 فرانک برای کودکان 4 تا 7 سال شروع می‌شود.
  • تورهای قایق‌رانی: در ماه‌های آوریل تا اکتبر، می‌توانید به یک تور قایق‌رانی با راهنما بپیوندید یا تور مخصوص خود را اجاره کنید.
  • پیاده‌روی: پیاده‌روی 3.4 کیلومتری را در اطراف حوضه آبشارهای‌ راین یا مسیر دایره‌ای که از روستای Dachson شروع می‌شود و 7.2 کیلومتر است، انتخاب کنید. همچنین از آبشار تا شاف‌هاوزن 5.5 کیلومتر مسیر پیاده‌روی وجود دارد.

آبشارهای راین در سوئیس | تور سوئیس

زمان  بازدید از آبشار رودخانه راین

آبشارهای راین در تمام طول سال جاری هستند و در هر زمانی از سال، منظره‌های جادویی و چشم‌گیری وجود دارد. در طول ماه‌های تابستان، جریان در بالاترین حد خود است و دیدن آن به سادگی امکان‌پذیر است. آبشارها حتی در طول ماه‌های زمستان نیز جاری هستند و درحالی‌که هوای آبشارهای راین سرد است، مناظر آن بسیار زیبا هستند.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات