7 جاذبه تفریحی که اطرف دریاچه کنستانس می‌توانید تجربه کنید

2 سال پیش 0 دیدگاه

دریاچه کنستانس آلمان که در آلمانی به نام "Bodensee" شناخته می‌شود، در زیر لبه شمالی کوه‌های آلپ قرار دارد. این دریاچه نه تنها بزرگ‌ترین دریاچه آلمان، بلکه یکی از زیباترین آب‌های اروپاست. این کشور که با اتریش و سوئیس هم‌مرز است، مناظر خیره‌کننده‌ای را با وسعت عظیم آبی خود ارائه می‌دهد و حدود 270 کیلومتر خط ساحلی را در برمی‌گیرد که بیشترین سهم آن در آلمان است. اگر قصد سفر به اروپا و دیدن جاذبه‌های دریاچه کنستانس دارید، با ما همراه باشید.

بزرگ‌ترین و عمیق‌ترین بخش دریاچه، Obersee (دریاچه بالایی)، از خلیج Bregenz تا Konstanz امتداد دارد و توسط شهرهای قدیمی کنار دریاچه و دهکده‌های جذاب احاطه شده است. این قسمت عجیب، هرکدام مسیرهای بسیار دل‌پذیری را همراه با مناظر باورنکردنی از کوه‌های آلپ سوئیس ارائه می‌دهند.

این منطقه که مدت‌ها مرکز ورزش‌های آبی بوده، در میان علاقه‌مندان به قایقرانی و موج‌سواری شناخته شده است. این منطقه همچنین دارای فرهنگ و تاریخ غنی بوده و قلعه‌های قدیمی، دهکده‌های زیبای قرون وسطایی و باغ‌های زیبا را در خود جای داده است. کارهای محبوبی که در محوطه دریاچه کنستانس انجام می‌شود، عبارتند از: پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در کوهستان و همچنین شنا در سواحل متعدد یا لذت بردن از یک قایق‌سواری آرامش‌بخش.

معرفی جاذبه‌های دریاچه کنستانس

دریاچه کنستانس سوییس شامل چشم‌انداز چرخشی، آب‌‌و‌هوای معتدل و انبوهی از ورزش‌های آبی و سواری روی دریاچه است که باعث جذب بسیاری از مسافران روزانه به دریاچه کنستانس، به ویژه در ماه‌های تابستان می‌شود.

معرفي دریاچه کنستانس

دریاچه کنستانس 64 کیلومتر طول دارد و عمق دریاچه کنستانس 12 کیلومتر در عریض‌ترین نقطه است که در سه نقطه سوئیس/ آلمان/ اتریش قرار دارد و سومین دریاچه بزرگ اروپای مرکزی به‌شمار می‌رود. خدمات قایق برنامه‌ریزی شده که با طیف وسیعی از پیشنهادات جذاب در طول سال همراه است و توسط شرکت‌های مختلف از هر سه ایالت همسایه اداره می‌شود که در دریاچه کنستانس، فعالیت می‌کنند.

دریاچه کنستانس آلمان

بازدید از شهر قدیمی کنستانس

شهر کنستانس واقع در نزدیکی مرز سوئیس، بزرگ‌ترین شهر در دریاچه کنستانس است. یک مرکز فرهنگی مهم با صحنه تئاتر و موسیقی در این شهر فعال است. یک کلیسای قدیمی جذاب متعلق به قرن یازدهم هم دارد که بعدها در قرن‌های 15 و 17 به شهر اضافه شده است و برجسته‌ترین ویژگی‌های آن عبارتند از: درگاه اصلی قرن پانزدهمی، فضای داخلی زیبا که شامل غرفه‌های گروه کر متعلق به سال ۱۴۶۰ می‌شود و همچنین مقبره مقدس قرن سیزدهمی است.

بیشتر بخوانید: راهنمای بازدید از پارک ملی ساکسون سوئیس + بهترین زمان بازدید

حتما از این برج با چشم‌انداز عالی‌اش بر فراز شهر قدیمی بالا بروید.

دریاچه کنستانس سوئیس

دیگر برجستگی‌های شهر قدیمی (Altstadt) عبارتند از: Hohenzollernha us متعلق به قرن پانزدهم، تالار شهر قرن شانزدهم (Rathaus) و هاوس زوم دوست‌داشتنی. کسانی که با کودکان سفر می‌کنند، می‌توانند SEA LIFE Lonstanz را به برنامه‌های سفر خود اضافه کنند. در این‌جا، می‌توانید چند ساعت دل‌پذیر را به تماشای طیف گسترده‌ای از حیات دریایی از جمله گونه‌های آب شیرین بومی منطقه و رودخانه راین بگذرانید.

یکی از نکات برجسته، قدم زدن در تونل از طریق آکواریوم بزرگ دریای سرخ است. پس از آن، به موزه طبیعت دریاچه کنستانس مجاور بروید که نگاهی اجمالی به گیاهان و جانوران موجود در دریاچه کنستانس و اطراف آن دارد.

قایق سواری روی دریاچه کنستانس

جزیره گل‌های دیدنی

جزیره گل‌های دیدنی با 110 هکتار از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی اطراف دریاچه کنستانس است. کمی بیش از هفت کیلومتری شمال کنستانز، در سواحل جنوبی Überlinger See، این بخش با پارک‌ها و باغ‌های زیبا، سرشار از گیاهان نیمه گرمسیری و گرمسیری، بازدیدکنندگان زیادی را به‌خود جذب می‌کند.

این جزیره همچنین دارای یک قصر دیدنی به نام Schloss Mainau است. جزیره گل‌ها در سال 1746 برای دوک بزرگ بادن ساخته شده است، ویژگی‌های داخلی قابل توجه آن، شامل تالار سفید دوست‌داشتنی و همچنین برج دفاعی قدیمی است که به خوبی حفظ شده است.

مساحت دریاچه کنستانس

طبیعت محوطه دریاچه

مناطق مختلف در سواحل دریاچه کنستانس، به ویژه در نزدیکی دهانه رودخانه‌های شاخه‌ای بزرگ‌تر، به منظور حفظ وضعیت نسبتا بکر خود، ذخیره‌گاه طبیعی اعلام شده‌اند. مهم‌ترین ذخیره‌گاه طبیعی و بزرگ‌ترین ذخیره‌گاه در سواحل آلمانی دریاچه که مساحتی نزدیک به 20000 هکتار را پوشش می‌دهد.

این ذخیره‌گاه دارای طیف گسترده‌ای از گیاهان و جانوران از جمله بیش از 600 گیاه سرخس و گل‌دار و همچنین بیش از 290 گونه پرنده است که به بسترهای غنی آن کشیده شده‌اند. مرکز NABU یک مکان عالی برای کاوش در ذخیره‌گاه طبیعی و همچنین گیاهان و جانوران دریاچه کنستانس است. این مرکز اطلاعات درجه یک، دارای نمایشگاه‌ها و نمایش‌های مختلف اسلاید است و همچنین تورهای راهنمای آموزنده‌ای را در پارک ارائه می‌دهد.

عمق دریاچه کنستانس

لینداو

لینداو، بزرگ‌ترین شهر در سواحل باواریا دریاچه کنستانس، بین یک جزیره و دامنه‌های سرزمین اصلی تقسیم شده و با پلی به نام Neue Seebrücke به هم متصل شده است. این بندر، ارزش بازدید را دارد و به‌خاطر فانوس دریایی قدیمی‌اش، مانگتورم قرن سیزدهمی قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: معرفی 10 مورد از جاذبه‌های هانوفر آلمان که باید ببینید!

در انتهای دیوارهای بندر بیرونی، شناخته‌شده‌ترین مکان‌های دیدنی لینداو، شیر شش متری باواریا و فانوس دریایی جدید به ارتفاع 33 متر قرار دارند که هر دو مربوط به سال 1856 هستند (دومی مناظر باشکوهی از شهر و کوه‌های آلپ ارائه می‌دهد). دیگر کارهای سرگرم‌کننده برای انجام در لیندو شامل کاوش در شهر قدیمی (Altstadt) است.

بخش اعظم این مرکز شهر تاریخی اکنون فقط برای عابر پیاده است و خانه‌های بسیار زیبایی به سبک گوتیک، رنسانس و باروک دارد. خیابان اصلی Maximilianstrasse با خانه‌های تزئینی، پاساژها، فواره‌ها، هتل‌ها و کافه‌هایش بسیار جذاب است.

جاذبه دریاچه کنستانس

ارتفاع دریاچه کنستانس

این منطقه مرتفع و کوهستانی جذاب که بخش جنوبی باواریا سوابیا، بین مقاصد مسافرتی محبوب دریاچه کنستانس و دره لخ را اشغال می‌کند، از شمال غربی تا وورتمبرگ امتداد می‌یابد. این منطقه که توسط Deutsche Alpenstrasse در شمال، شاخه‌ای از مسیر محبوب توریستی بزرگراه باروک سوابین بالا می‌گذرد، منطقه‌ای زیبا برای یک سفر رانندگی یا گشت‌وگذار با پای پیاده است.

جاذبه‌های دریاچه کنستانس

زنجیره بلند آلپ آلگو، بخشی از آلپ آهکی شمالی، مرز بین باواریا و استان‌های فورارلبرگ و تیرول اتریش را تشکیل می‌دهد. بازدید از این چشم‌انداز دیدنی با ردیف‌هایی از کوهپایه‌های شیب‌دار، دریاچه‌های باشکوه، برکه‌ها و تالاب‌های آرام، جنگل‌های وسیع، مراتع کوهستانی سرسبز و روستاهای شیک که در پس زمینه‌ای با شکوه از کوه‌ها قرار گرفته‌اند، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

جاذبه‌های دیدنی دریاچه کنستانس المان

بندر کنستانس

نقطه برجسته بازدید از دریاچه کنستانس، کاوش در بندر شهر است. این‌جاست که کافه‌ هاوس معروف را پیدا خواهید کرد. این انبار قدیمی از سال 1388 به‌طور خاص برای تجارت با ایتالیا ساخته شده است. اغلب از آن به‌عنوان Konzilsgebäude یاد می‌شود، زیرا محل اجتماع کاردینال‌هایی بود که پاپ مارتین پنجم را در سال 1417 انتخاب کردند. ورودی بندر با مجسمه‌ای جذاب به نام ایمپریا مشخص شده که یادآور این رویداد معروف است.

این مجسمه خیره‌کننده با ارتفاع نه متر، اگرچه تنها در سال 1993 ساخته شد، به یک نقطه عطف شناخته شده در دریاچه کنستانس تبدیل شده است.

جاذبه‌های گردشگری دریاچه کنستانس سوئیس

بزرگ‌ترین جزیره دریاچه کنستانس

در نزدیکی دریاچه کنستانس، بزرگ‌ترین جزیره از میان جزایر دریاچه کنستانس، Reichenau قرار دارد. این جزیره زیبا که توسط یک گذرگاه به سرزمین اصلی متصل شده و مساحتی چشم‌گیر 1057 هکتار را پوشش می‌دهد، مدت‌هاست مسکونی بوده است.

گشت‌وگذار در دریاچه کنستانس سوئیس

در میان قدیمی‌ترین سازه‌های دست‌ساز آن، سه کلیسا متعلق به صومعه معروف رایچناو هستند: کلیسای سنت جورج در اوبرزل با نقاشی‌های دیواری زیبای دوره اوتونی، وزیر سنت مریم و سنت مارک با گنجینه‌ای غنی در مقدس، و کلیسای مقدس پیتر و پل در نیدرزل.

آن‌ها که در سال 724 پس از میلاد توسط چارلز مارتل، پدربزرگ شارلمانی تأسیس شدند، یکی از بهترین نمونه‌های هنر رومنس اولیه در آلمان به‌شمار می‌روند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات