جاذبه‌های پارک ملی سئوراکسان کره جنوبی

2 سال پیش 0 دیدگاه

پارک ملی سئوراکسان در زمره زیباترین و خوش منظره‌ترین پارک‌های ملی‌ دنیا به‌حساب می‌آید. تنوع گونه‌ها در این منطقه بسیار زیاد است. به‌طوری که در‌حال‌حاضر حدود 1500 گونه گیاهی ‌و جانوری در آن وجود دارند. پارک ملی سئوراکسان کشور کره جنوبی، جاذبه‌های زیادی برای دیدن دارد. می‌توانید در مسیر‌های مخصوص پیاده‌روی و کوهنوردی قدم بزنید؛ به بازدید آبشار‌های زیبا بروید؛ از دریاچه‌های شگفت‌انگیز و مسحورکننده دیدن کرده و همچنین نهرهای فراوان این منطقه را تماشا کنید.

در صورتی که از علاقه‌مندان به معابد بودایی باشید، باید بگوییم که جای درستی را انتخاب کرده‌اید. پارک ملی سئوراکسان در کره جنوبی، معابد بودایی زیادی دارد. در حوالی این معابد، حوضچه‌هایی زیبا و طبیعی قرار گرفته است. آب این حوضچه‌ها از جویبار‌های جاری شده از کوه‌ها تامین می‌شود.

اگر به پیاده‌روی علاقه داشته باشید، می‌توانید مسیر‌های طولانی مخصوص این‌کار را طی کنید. همچنین در این مسیر‌ها می‌توانید به کوهنوردی بپردازید. اما اگر از دوستداران پیاده‌روی نیستید، نگران نباشید؛ همان‌طور که گفتیم، مناظر پارک ملی سئوراکسان بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند. تصور کنید که این مناظر زیبا را از بالای کوه‌ها بنگرید. واقعا زیباست.

برای انجام این‌کار، می‌توانید سوار بر تله‌کابین از میان کوه گذشته و این منطقه را به‌طور کامل ببینید. همین‌طور که از بالای آن عبور می‌کنید، چشم‌انداز‌های سرسبز، آبشار‌ها و دریاچه آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. اگر از علاقه‌مندان به گردشگری و پارک سئوراکسان کره جنوبی هستید و یا این که به تازگی تصمیم به سفر  به کره جنوبی و دیدن این ناحیه را گرفته‌اید، این مقاله مختص شماست. خواندن آن را از دست ندهید.

 

پارک ملی سئوراکسان در کره جنوبی

بیشتر بخوانید: غذا در کره جنوبی

چشم‌اندازهای پارک ملی سئوراکسان

وقتی وارد پارک ملی سئوراکسان می‌شوید، در واقع پای در یک جنگل بسیار زیبا و جذاب می‌گذارید. این جنگل با صفا و زیبایی‌های آن شما را با خود به جهانی دیگر می‌برند. جهانی که در آن، جز زیبایی و شگفتی چیزی نخواهید دید. به‌طوری که از هیاهوی دنیای بیرون رها شده و از دیدن مناظر کهن و هزاران ساله پارک سئوراکسان لذت زیادی خواهید برد و آرامش خاصی میان انبوه درختان و گیاهان سبز و مناظر کوه‌ها تجربه خواهید کرد.

این پارک که در منطقه کانگوان قرار دارد، بسیار مورد توجه افراد آن منطقه و همینطور بازدیدکنندگان جهانی است. حتی امکان دارد افرادی که برای بازدید از مناطق دیگر در مجاورت این پارک آمده‌اند، با شنیدن آوازه‌اش به سمت آن بیایند و از مناظر دیدنی‌اش بازدید کنند. این مورد دلیلی محکم بر جذابیت و محبوبیت پارک ملی سئوراکسان است.

این مکان، بهار‌های گرم و به‌طور کلی آب‌و‌هوای مطلوبی دارد. بنابراین یک مکان بسیار عالی برای گشت‌و‌گذار نیز محسوب می‌شود. برای بازدید و ورود به این پارک باید از دروازه‌های آن شروع کنید. از نکات جالب آن‌جا، مجسمه بوداست که در مجاورت دروازه پارک جلب توجه می‌کند. شما می‌توانید از این مجسمه و دروازه پارک، عکاسی کرده و عکس‌های زیبایی را ثبت کنید و بعد‌ها از دیدن خاطرات‌تان به‌صورت این تصاویر جذاب، لذت ببرید.

با ورود به این پارک، ترغیب می‌شوید که در مسیر‌های آن قدم گذاشته و همه مکان‌های دیدنی آن را مشاهده کنید. در طول این مسیر‌ها، سایه‌بان‌هایی وجود دارد که گاهی به رنگ سبز و گاه نیز به رنگ زرد دیده می‌شوند. منظور درختان بی‌شمار پارک ملی سئوراکسان است که در فصل پاییز به رنگ زرد و نارنجی و در بهار و زمستان، سرسبزی و خرمی جالب توجهی دارند.

در ادامه این گشت‌و‌گذار، امکان قایق‌سواری بر روی دریاچه پارک برای شما فراهم است.

 

پارک ملی سئوراکسان کره جنوبی

برای قایق‌سواری، قایق‌هایی به نام گوندلا وجود دارد که شما را قادر می‌سازد که از درون دریاچه، مناظر را ببینید. در این‌جا هم می‌توانید عکس‌های خوبی بگیرید. در ادامه به کوه سئوراکسان می‌رسید که به‌عنوان مرتفع‌ترین کوه در کره جنوبی شناخته می‌شود. در دامنه‌های این کوه که در رشته کوه Taebaek واقع شده است، معابدی ساخته شده‌اند که افراد زیادی برای عبادت و شکرگزاری به این معابد می‌روند.

مسیر‌هایی که برای پیاده‌روی و کوهنوردی وجود دارند تجربه منحصر‌به‌فردی برای بازدیدکنندگان و گردشگران داخلی و خارجی به ارمغان می‌آورند. اگر قصد دارید به کوه‌های این پارک بروید، باید خود را برای یک سفر ماجراجویانه آماده کنید. چرا که رسیدن به این کوه‌ها نیازمند پیمودن مسیری طولانی به مدت 12 ساعت است؛ بنابراین باید مواد غذایی کافی با خود همراه داشته باشید؛ چرا که گذر از این مسیر‌های طولانی و پیاده‌روی در آن‌ها انرژی زیادی از شما می‌گیرد که باید آن را با خوردن مواد غذایی جبران کنید.

در مجاورت پارک ملی سئوراکسان، کمپ‌ها و هتل‌هایی وجود دارند. پس شما در صورت پیاده‌روی و کوهنوردی در کوه‌های آن منطقه، نگران طولانی بودن سفر نخواهید بود. چون می‌توانید در این هتل‌ها و کمپ‌ها که به نوعی تفرجگاه‌های آن منطقه هستند، رفته و استراحت کرده و نفسی تازه کنید؛ سپس به سفرتان ادامه دهید. بنابراین یک سفر بدون دغدغه و نگرانی را تجربه می‌کنید که هرگز از یاد نخواهید برد.

پارک سئوراکسان در کره جنوبی

بیشتر بخوانید: جزیره نامی | طبیعت چهار فصل و جادویی کره جنوبی

بهترین زمان بازدید از پارک ملی سئوراکسان

به‌طور کلی سفر به پارک ملی سئوراکسان کره جنوبی در هر فصلی از سال امکان‌پذیر بوده و مانعی ندارد. اما به شما پیشنهاد می‌شود که در فصل زمستان به این ناحیه سفر کنید. این فصل می‌تواند بهترین زمان برای بازدید از این مکان باشد.

در زمستان شما با مناظر منحصر‌به‌فردی مواجه هستید که در دیگر فصول، امکان دیدن آن‌ها را ندارید. می‌توانید کوه‌های پوشیده از برف و آبشار‌های یخی را مشاهده کنید که در اثر سرما منجمد شده‌اند. در بخش قبلی اشاره کردیم که به منظور رسیدن به کوه‌ها می‌بایست مسیری را طی کنید که به‌طور تقریبی و بسته به خود شما حدود 12 ساعت به طول می‌انجامد. اما پیاده‌روی و گشت‌و‌گذار در پارک بدون امکان بازدید و دسترسی به کوه‌های باشکوه و مرتفع، باز هم با‌توجه‌به توان جسمی شما می‌تواند حدود 2 ساعت زمان ببرد. طول این مسیر 5 کیلومتر است.

دروازه‌های پارک ملی سئوراکسان، ساعت 4 صبح بازگشایی می‌شوند. اما اگر عجله‌ای ندارید، اصلا ناچار نیستید که در این ساعت به بازدید از این مکان بروید. چرا که اگر قصد دارید این پارک را در خلوتی و به دور از شلوغی ببینید، بهترین زمان ساعت 7 صبح است. اگر در این ساعت در این پارک حضور داشته باشید و گردش را آغاز کنید، به احتمال زیاد پس از این‌که از آن به‌طور کامل بازدید کردید و در‌حال بازگشت باشید، جمعیت قابل‌توجهی را می‌بینید که وارد این پارک می‌شوند تا مثل شما از دیدن جاذبه‌های خاص و کم‌نظیر آن بی‌بهره نمانند و خاطرات خوبی را رقم بزنند.

آشنایی با پارک ملی سئوراکسان

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید بوسان

سخن پایانی

شما از شرکت در این سفر لذت زیادی خواهید برد. چرا که به دیدن زیباترین پارک ملی در سراسر دنیا می‌روید. این پارک، جاذبه‌هایی دارد که در هیچ کجای جهان نظیر آن‌ها را پیدا نمی‌کنید. جاذبه‌هایی مثل آبشار‌ها و نهر‌ها و دریاچه پارک و همچنین زیبایی‌های کوه‌های پوشیده شده از برف که کمتر پیش می‌آید آن‌ها را به‌صورت یک‌جا و در کنار هم در یک پارک ملی مشاهده کنید.

آبشار‌های این مکان در فصل زمستان، یخ‌زده و منظره‌ای خارق‌العاده را برای کسانی که از آن بازدید می‌کنند، خلق می‌کنند. دیدن کوه‌های این پارک از داخل امکان‌پذیر نیست. اما شما می‌توانید با سوار شدن بر تله‌کابین علاوه بر دیدن کوه‌ها و عبور از میان آن‌ها، بر مناظر پارک ملی سئوراکسان اشراف کامل داشته باشید. گذر کردن و دیدن این مناظر از بالا بسیار جذاب است و هر فردی باید آن ‌را تجربه کند.

در هر فصلی که به این ناحیه سفر می‌کنید، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. مثل همراه داشتن کفش کوهنوردی، پوشیدن لباس‌های مناسب در فصل زمستان و همراه داشتن آب و مواد غذایی با‌توجه‌به طولانی بودن مسیر‌های کوه‌ها که رعایت آن‌ها به شما در گذراندن لحظات خاطره‌انگیز کمک می‌کند.

گشت‌و‌گذار در پارک ملی سئوراکسان کره جنوبی

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات