جاذبه دیدنی شهر آلبرتا که در سفر به کشور کانادا باید بدانید

2 سال پیش 0 دیدگاه

آلبرتا، چهارمین استان بزرگ کانادا بسیار وسیع و پر از مکان‌های حماسی برای بازدید است. چشم‌انداز آلبرتا شامل دشت‌ها، کوه‌ها، مناطق بد بیابانی، جنگل‌های مخروطی وسیع و بیش از 600 دریاچه است. در آلبرتا چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. آلبرتا استان بزرگی در کانادا است! بهترین مکان‌ها برای بازدید در سفر به کانادا و استان آلبرتا، مکان‌هایی هستند که پر از جذاب‌ترین فعالیت‌ها و مناظر دیدنی هستند. نقشه‌ها نشان می‌دهند که بهترین مکان‌های دیدنی در آلبرتا در کجا واقع شده‌اند، به این ترتیب، می‌توانید ببینید که چگونه می‌توانید چندین مقصد را که نزدیک به هم هستند، بررسی کنید.

معرفی جاذبه‌های آلبرتا کانادا

دریاچه لوئیز، دهکده کوهستانی کوچکی است که در میان کوه‌های راکی ​​باشکوه قرار گرفته است. این مکان توسط بیابان دست نخورده و مناظر خیره‌کننده احاطه شده است و همه موارد لازم برای یک مکان فهرست شده را دارد. جای تعجب نیست که دریاچه لوئیز یکی از مکان‌های مورد علاقه برای بازدید در آلبرتاست. در کوه‌های راکی بهترین فعالیت‌ها را در دریاچه لوئیز انجام دهید.

جاذبه‌های آلبرتا

از پیاده‌روی گرفته تا رفتن به رستوران‌ها و همه فعالیت‌های دیگر، در این‌جا تعدادی از موارد مورد علاقه افراد برای بررسی در طول بازدید وجود دارد: شما می‌توانید در ساحل دریاچه لوئیز استراحت کنید. وقتی صحبت از لذت بردن از دریاچه لوئیز می‌شود، یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین راه‌ها لذت بردن از مناظر ساحلی دریاچه است. در عرض چند دقیقه پس از رسیدن، می‌توانید یک قهوه در دست بنوشید و به قله‌های کوه، یخچال‌های طبیعی و آبی‌ترین دریاچه‌ای که تابه‌حال دیده‌اید، خیره شوید.

بیشتر بخوانید: آداب و رسوم در کانادا

مسیر پیاده‌روی مورد علاقه من در دریاچه لوئیز مسیر چایخانه دریاچه آگنس است. این مسیر درست از ساحل شروع می‌شود، می‌توانید بالای دریاچه لوئیز پیاده‌روی کنید، جایی که به پایین نگاه می‌کنید و بخش‌هایی از دریاچه را از بالا می‌ببینید. مسیر رفت و برگشت Lake Agnes Tea House به طول 7.3 کیلومتر (4.5 مایل) است که از ارتفاع 400 متری بالا می‌رود، مسیر نسبتا دشواری است اما اصلا فنی نیست!

جاذبه گردشگری آلبرتا

در این جاذبه کشور کانادا قایق کرایه و دریاچه لوئیز را کاوش کنید. یکی از آرامش‌بخش‌ترین و نفس‌گیرترین فعالیت‌ها در این‌جا، دست و پا زدن در دریاچه‌ای کوهستانی با قایق‌رانی کانادایی است. شما می‌توانید این کار را در سراسر کانادا انجام دهید، اما مکان‌های زیادی به زیبایی دریاچه لوئیز برای لذت بردن از این فعالیت وجود ندارد. فقط در تابستان که یخ دریاچه آب می‌شود، می‌توانید در دریاچه لوئیز قایق‌رانی کنید.

دریاچه لوئیز در تابستان، رنگ آسمان است و همین رنگ باعث شهرت دریاچه شده است. اما در زمستان، دمای سرد دریاچه را کاملا منجمد می‌کند و اکنون به یک رویای اسکیت روی یخ تبدیل می‌شود! این یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در دریاچه لوئیز در زمستان انجام داد و اگر اسکیت خود را به همراه داشته باشید، کاملا رایگان است!

جاذبه‌های گردشگری آلبرتا

دریاچه مورین به عنوان یکی از زیباترین دریاچه‌های کانادا شناخته می‌شود و حتی جهان! به احتمال زیاد، عکس‌هایی از این مقصد نمادین آلبرتا را دیده‌اید که در اینستاگرام یا حتی روی کارت‌پستال‌ها چاپ شده است.

مسیر دریاچه‌ای احتمالا محبوب‌ترین مسیر پیاده‌روی در دریاچه موراین است. در این جاذبه کانادا می‌توانید از منظره‌های باشکوه دریاچه موراین از زوایای مختلف لذت ببرید. این مسیر حدود یک ساعت طول می‌کشد تا پیاده‌روی کنید و مناظر را تماشا کنید و برای همه سنین و سطوح مهارتی مناسب است.

تقلا برای رسیدن به بالای برج بابل نمادین است. این مناظر پانوراما از کوه‌هاست که مسیر را بسیار معروف کرده و برای هر اسکرامبلی مبتدی ضروری است.

دریاچه ایفل یک دریاچه کوهستانی دورافتاده است که دور از دره کاج اروپایی واقع شده است. ابتدای مسیر به سمت ایفل در واقع مسیر دره Larch است، بااین‌حال، پس از فتح ده سوئیچ‌بک با یک انشعاب در جاده برخورد می‌کنید و یک مسیر به سمت دریاچه ایفل می‌رود. از دریاچه موراین، 12 کیلومتر پیاده‌روی تا دریاچه ایفل فاصله است که تکمیل آن حدود 4 ساعت طول می‌کشد.

جاذبه البرتا کانادا

اگر به ‌دنبال پیاده‌روی آسان در دریاچه موراین هستید که کمی ماجراجویانه‌تر از مسیر دریاچه ساحلی باشد، پس مسیر دریاچه‌های تسلیت گزینه‌ای عالی است. این مسیر یک طرفه 2.9 کیلومتری شما را از جمعیت دریاچه موراین دور می‌کند و به دو دریاچه آلپی زیبا با پس‌زمینه کوهستانی حماسی می‌رساند. مسیر نسبتا مسطح و به آسانی رتبه‌بندی شده است، بنابراین برای کل خانواده عالی است.

مهم است که توجه داشته باشید که جاده دریاچه موراین هر سال از اواسط اکتبر تا پایان ماه می بسته است، بنابراین این یک فعالیت فقط تابستانی است. دریاچه موراین نیز بسیار محبوب است و پارک کردن در دریاچه موراین بسیار دشوار است، بنابراین قبل از رفتن حتما این مطلب را بخوانید و در صورت نیاز به رزرو شاتل از قبل برنامه‌ریزی کنید.

جاذبه البرتا کشور کانادا

پارک ملی بنف، پربازدیدترین جاذبه گردشگری آلبرتا و مسلما چشم‌گیرترین پارک ملی در کاناداست. این منطقه در 130 کیلومتری غرب کلگری، مناظر کوهستانی دیدنی، پیست‌های اسکی بزرگ، دریاچه‌های زیبا و شهر توریستی بنف را در برمی‌گیرد. حیات‌وحش در این‌جا به وفور یافت می‌شود؛ با خرس گریزلی، خرس سیاه، گرگ، کاریبو و گوزن که بسیاری از آن‌ها اغلب در امتداد بزرگراه اصلی پارک دیده می‌شوند.

جاذبه گردشگری آلبرتا کانادا

پیاده‌روی یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های تابستانی در بانف است و مسیرهای جلویی و عقب‌نشینی زیادی برای انتخاب وجود دارد. بسیاری از مردم به راحتی با ماشین خود به گشت‌و‌گذار در پارک می‌پردازند و در چشم‌اندازهای متعدد کنار جاده‌ای توقف می‌کنند که مناظر چشم‌گیری از کوه‌ها، دریاچه‌ها و یخچال‌های طبیعی ارائه می‌دهد.

یکی از جاذبه‌های برتر شهر بنف، تله‌کابین گوگرد کوهی است. به سمت بالا سوار شوید و از مناظر فوق‌العاده در همه جهات لذت ببرید که با بازسازی‌ها و بهبودهای اخیر ساختمان بهتر شده است.

جاذبه گردشگری آلبرتا در کانادا

پارک صلح بین‌المللی Waterton-Glacier در کوه‌های راکی ​​و مرز بین آلبرتا و ایالت مونتانای ایالات متحده قرار دارد. در سمت کانادایی مرز، پارک ملی دریاچه‌های واترتون قرار دارد، درحالی‌که در سمت آمریکایی پارک ملی گلاسیر دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی باغ گیاه‌شناسی مونترال | از جاذبه‌های گردشگری قلب کانادا

دریاچه‌های واترتون کوچک‌تر از این دو پارک است اما دارای مناظر خارق‌العاده با کوه‌ها و دریاچه واترتون است. هتل شاهزاده ولز، یک مکان تاریخی ملی کاناداست که مشرف به دریاچه با موقعیتی شگفت‌انگیز در ساحل شمالی قرار دارد. در نزدیکی، شهر با امکانات توریستی قرار دارد. بسیاری از مردم برای پیاده‌روی در مسیرهای کوهستانی، اردو زدن یا گشت‌و‌گذار به این پارک می‌آیند.

درباره جاذبه‌های آلبرتا

پیست اسکی لیک لوئیز یکی از بهترین پیست‌های اسکی و جاذبه‌های آلبرتا در کانادا است و در سراسر جهان به عنوان ایستگاهی در جام جهانی اسکی شناخته می‌شود. این تپه اسکی دارای 164 پیست نام‌گذاری شده، به‌علاوه چند پیست در میان درختان است که فقط محلی‌ها درباره آن‌ها می‌دانند، این تپه اسکی جاذبه‌ای برای همه دارد.

آشنایی با جاذبه گردشگری آلبرتا

پیست اسکی لیک لوئیز به دلیل داشتن مدرسه اسکی، زمین‌های متنوع و امکانات خوب، یک مقصد محبوب برای تعطیلات اسکی خانوادگی است. این استراحتگاه تنها چند ساعت از فرودگاه بین‌المللی کلگری فاصله دارد که دسترسی به مقاصد دور و نزدیک را آسان می‌کند.

اسکی‌بازان توجه داشته باشند: این استراحتگاه در دو سال گذشته سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی در زیرساخت‌ها انجام داده است که شامل آسانسور جدیدی است که منطقه West Bowl را باز می‌کند و یک صندلی چهارگانه جدید در منطقه پایه برای کاهش فشار صبحگاهی وجود دارد.

گشت‌وگذار در جاذبه‌های گردشگری آلبرتا

کلگری به ریشه‌های کابوی خود افتخار می‌کند. این موضوع در طول بزرگ‌ترین رویداد شهر، یعنی ازدحام سالانه کلگری، آشکارتر می‌شود. این یک رویداد ده روزه است که در اوایل ژوئیه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان و طرفداران بازی Rodeo را از سراسر آمریکای شمالی به‌خود جلب می‌کند. کلگری با جاذبه‌های رودئو، نمایشگاه‌های فرهنگی، موسیقی کانتری و طیفی از جاذبه‌های دیگر در فضای باز، مرکز توجه همه طرفداران غرب وحشی است.

بیشتر بخوانید: جالب‌ترین جشن‌ها و فستیوال‌های کانادا

 

علاوه‌بر آنچه در Stampede Grounds می گذرد، مؤسسات محلی در اطراف کلگری نیز با ارائه "صبحانه‌های ازدحام" رایگان در طول هفته در جشن‌ها شرکت می‌کنند. فروشگاه‌ها پنجره‌های خود را تزئین می‌کنند، کلاه‌ها و چکمه‌های کابویی به مد اصلی تبدیل می‌شوند و باغ‌وحش‌های موقتی برای نوازش کردن حیوانات و وسایل سواری در میانه راه در پارکینگ‌ها ظاهر می‌شوند.

 

جاذبه البرتا کانادا | تور کانادا

در چمنزارها، ارتفاعی در چشم‌انداز به لبه یک صخره ختم می‌شود. برای هزاران سال، مردم بومی این منطقه از این ویژگی طبیعی برای راندن گله‌های گاومیش از لبه استفاده می‌کردند. سقوط 11 متری پاهای آن‌ها را می‌شکند و آنقدر مجروح می‌شوند که شکارچیان بلک فوت وارد آن می‌شوند و آن‌ها را می‌کشند. سپس اجسادشان فرآوری شده و برای غذا و اهداف دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفت. جهش بوفالو در مناطق دیگر دشت نیز صورت پذیرفت، اما این مکان بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و بهترین مکان در آمریکای شمالی است که امروزه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

سفر به کانادا و جاذبه البرتا کشور کانادا

درست خارج از ورودی پارک ملی بنف، کانمور یک شهر کوچک پرجنب‌وجوش با رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و خدمات قرار دارد. این جامعه رو به رشد، افرادی را که علاقه‌مند به لذت بردن از سبک زندگی کوهستانی هستند، به‌خود جذب می‌کند. در منطقه اطراف مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در کوهستان وجود دارد و بهترین استراحتگاه‌های اسکی آلبرتا در فاصله کوتاهی با ماشین قرار دارند. اهالی کلگری از شهر به عنوان راه فرار استفاده می‌کنند و بسیاری در این‌جا خانه دوم یا آپارتمان دارند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند در یکی از کمپ‌های زیبای اطراف کمپ بزنند.

 

تور کانادا و جاذبه گردشگری آلبرتا کانادا

برای بازدیدکنندگان، یکی از جاذبه‌های کلیدی، تورهای غار Canmore است. این تورها حدود 4.5 ساعت طول می‌کشد و شما را به غار آشیانه موش‌ها می‌برد که طولانی‌ترین غارهای کانادا شناخته می‌شود.

 

معرفی جاذبه گردشگری آلبرتا در کانادا

اگر به مسیرهای پیاده‌روی علاقه‌مند هستید، پیاده‌روی اطراف دریاچه‌های گراسی یکی از محبوب‌ترین و نسبتاً آسان‌ترین مسیرهاست. همچنین می‌توانید در کانمور مستقر شوید و مسیرهای پیاده‌روی در پارک ملی بنف و کشور کاناناسکیس را در مجاورت کاوش کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات