معرفی پارک ملی بنف | محبوب‌ترین پارک ملی کانادا

3 سال پیش 0 دیدگاه

پارک ملی بنف یکی از زیبا­ترین پارک‌­های کشور کاناداست و در بین مردم نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. چنانچه به کشور کانادا سفر نمودید، حتماً از این پارک دیدن فرمایید و به تفریح بپردازید. این پارک در رشته‌­کوه‌­های راکی با مساحت ۶ هزار و ۶۵۰ کیلو­متر واقع شده است. پارک ملی بنف منظره‌­ای فوق‌­العاده و بسیار زیبا و دیدنی دارد که توجه بسیای از گردشگران و مسافران را به خود جلب می‌­کند. پارک ملی بنف به­‌دلیل زیبایی شگفت‌­انگیز خود در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. سالانه، گردشگران بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند. پارک ملی بنف یکی از نماد­های کشور کانادا محسوب می‌شود. بازدید از این پارک می‌تواند یک تفریح هیجان‌­انگیز و فوق‌­العاده باشد و هر منظرۀ آن می‌تواند شما را به‌وجد بیاورد. پس اگر به کشور کانادا سفر کردید، حتماً از پارک ملی بنف دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید.

جاذبه­‌های برتر گردشگری در پارک ملی بنف

در پارک ملی بنف کانادا جاذبه­‌های گردشگری حیرت­‌آوری وجود دارد که هر کدام از آن­ها می‌­تواند شما را شگفت‌­زده نماید. از جملۀ این جاذبه‌­ها، یخچال­‌های طبیعی، دشت‌­های یخی و جنگل‌­های مخروطی­‌شکل است که هر کدام منظرۀ زیبایی را رقم زده‌­اند. این مناظر برای همۀ گردشگران و مسافران تا حد زیادی جذاب و دیدنی است. همچنین، در این پارک یک دریاچه با آب زلال نیز قرار دارد که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. این دریاچه از گذشته تا­کنون، پر از آب بوده و پیش­‌بینی می­‌شود در آینده نیز مملو از آب بماند. در گذشته، افرادی که می‌خواستند از پارک ملی بنف دیدن کنند، باید از مسیر راه‌­آهن گذر می‌کردند؛ اما امروزه جاده‌­سازی انجام شده و رفت‌­و­آمد را برای گردشگران و مسافران آسان‌­تر نموده است. لازم به ذکر است که پارک ملی بنف کانادا یکی از پر­بازدید­ترین پارک‌­های ملی در جهان به‌شمار می‌آید. پرسود­ترین مکانی که در این پارک قرار دارد و از آن بسیار کسب درآمد می‌شود، Bov River در شهر بنف است که گردشگران بسیاری نیز به این مکان می‌روند.

پارک ملی بنف کانادا

بیشتر بخوانید: معرفی باغ گیاه‌شناسی مونترال | از جاذبه‌های گردشگری قلب کانادا

بهترین زمانی‌که شما می‌توانید از پارک بنف دیدن نمایید

شما می‌توانید در فصل زمستان نیز به این پارک سفر کنید. پارک ملی بنف در زمستان هوای بسیار سردی دارد، اما تفریحات خاص خود را دارد و زیبایی آن نیز می‌تواند افراد بسیاری را جذب نماید. تفریحاتی که در فصل زمستان در این پارک صورت می‌گیرد، عبارتند از سورتمه‌­سواری، یخ‌­نوردی و اسکی که هر کدام از این‌­ها می‌تواند یک تفریح شگفت‌­آور و هیجان­‌انگیز باشد. سالانه، افراد بسیاری برای گردش و تفریحات زمستانی به کشور کانادا سفر می‌نمایند و از این پارک دیدن می‌کنند. این پارک در فصل تابستان نیز جذابیت­‌های خاص خود را داراست. سفر به این پارک در هر فصلی مزیت‌­های خود را دارد و برای همگان جذاب خواهد بود. انتخاب فصل مناسب جهت بازدید از پارک ملی بنف، به سلیقۀ شما بستگی خواهد داشت.

گردش در پارک ملی بنف کشور کانادا

چگونه باید خود را به پارک ملی بنف برسانیم

در گذشته، افراد فقط می‌توانستند با راه­‌آهن خود را به پارک ملی بنف برسانند، اما به مرور زمان، جاده‌­سازی صورت گرفت و رفت­‌و­آمد را برای همگان راحت­‌تر کرد. جاده‌­ها در سال ۱۹۶۰ به­‌طور کامل افتتاح شدند و پس از گذشت مدت کوتاهی، این پارک اعلام نمود که در طول سال، بازدید­کننده و گردشگر می‌پذیرد و به‌همین‌دلیل، افراد بسیاری برای بازدید به این پارک سفر کردند؛ به­‌طوری که در  سال ۱۹۹۰، حدود ۵ میلیون نفر از این پارک دیدن کردند. پارک ملی بنف یکی از قدیمی‌­ترین و محبوب­‌ترین پارک‌­ها در سطح جهان به‌شمار می‌رود که سالانه بسیاری از گردشگران برای بازدید از آن به کشور کانادا سفر می‌کنند. سفر به این پارک می‌تواند روزهای بسیار خوشایند و دل‌پذیری برای شما رقم بزند و خاطره‌­ای به­‌یاد­ماندنی را برای شما به‌ارمغان بیاورد.

پارک ملی بنف در کانادا

حیات­‌وحش پارک ملی بنف در کانادا

پارک ملی بنف، حیات­‌وحش بسیار متنوعی دارد. در این پارک حیوانات متفاوتی، از جمله گوزن­‌های شمالی و آهو­ها زیست می‌­کنند. اگر در زمان جفت­‌گیری حیوانات به پارک ملی بنف سفر کنید، ممکن است حیواناتی که در آن‌جا زندگی می‌کنند، برای شما خطر­آفرین باشند؛ پس لازم است نکاتی را قبل از سفر مطالعه کنید تا از هرگونه تهدید و خطر به‌­دور باشید.

حیات‌وحش پارک ملی بنف کشور کانادا

اگر با گرگ‌­ها و شیر­ها روبه‌رو شدید، باید با­ احتیاط عمل نمایید. در چنین مواقعی، دستان خود را بالا ببرید و با هر وسیله‌­ای که دارید، خود را بزرگتر جلوه دهید تا گرگ­‌ها و شیر­ها شما را به­‌عنوان طعمۀ خود تشخیص ندهند. فراموش نکنید که در چنین شرایطی هرگز نباید فرار کنید؛ زیرا فرار شما می‌تواند خطرناک باشد و حیوانات را ترغیب کند تا به شما حمله کنند. پس توجه داشته باشید که حتماً قبل از سفر به کانادا و بازدید از این پارک چنین نکاتی را مطالعه کنید تا بتوانید یک سفر عالی و هیجان­‌انگیز را تجربه نمایید.

اکوسیستم پارک ملی بنف در کانادا

اکوسیستم پارک ملی بنف کانادا درحال تهدید­شدن است؛ زیرا سالانه بیش از ۳ میلیون نفر به این پارک سفر می‌کنند و باعث تخریب فضای سبز و عالی این پارک می‌شوند. تحقیقات بسیاری صورت‌گرفته تا این پارک از هرگونه تهدید به‌­دور باشد و اکوسیستم و فضای سبز عالی و دل­‌انگیز خود را حفظ کند. هنگامی‌که در سال ۱۹۹۰ این‌ پارک افتتاح شد، مؤسسه پارک‌­های کانادا مطالعه و تحقیقی را آغاز نمود. این تحقیقات و مطالعات صورت‌­گرفته باعث شد تا سیاست­‌های جدیدی با هدف حفظ تمامیت زیست‌­محیطی اتخاذ شود.

پارک ملی بنف کشور کانادا

دریاچه مورین

دریاچۀ مورین یکی از جذاب­‌ترین و زیبا­ترین دریاچه‌­های جهان به‌حساب می‌آید. این دریاچه در درۀ Ten peaks  واقع شده است. در فصل تابستان، آب این دریاچه افزایش پیدا می‌کند و سایۀ بسیار دل­‌انگیز و فوق­‌العاده­ای به‌رنگ آبی ایجاد می‌کند. همچنین، سنگ‌­های یخ‌­زده­ای در این دریاچه وجود دارد که جلوۀ بسیار زیبایی به این دریاچه بخشیده است. در این دریاچه می‌توانید به قایق‌­سواری بپردازید و از آن نهایت لذت را ببرید. علاوه‌بر‌این، می‌­توانید در اطراف دریاچه به پیاده‌­روی و دوچرخه­‌سواری نیز بپردازید.

دریاچه مورین پارک ملی بنف کانادا

گردش در یخچال­‌های طبیعی

گردش در یخچال‌­های طبیعی می‌تواند بسیار جذاب باشد و خاطره‌­ای به‌­یاد­ماندنی را برای شما رقم بزند. گردش در یخچال‌­های طبیعی با شش‌­چرخ و سورتمه امکان‌پذیر است که می‌تواند بسیار فوق‌­العاده و هیجان‌­آور باشد. هنگام گردش در یخچال­‌های طبیعی پارک ملی بنف می‌توانید یخ‌­هایی را که درحال ذوب­‌شدن هستند و همچنین، گیاهانی را که در آن پیش‌روی می‌کنند، مشاهده کنید و لذت ببرید.

پارک ملی کانادا

بیشتر بخوانید: آداب و رسوم در کانادا

دیدن از هتل فیر مونت بنف

این هتل در میان جنگل­‌های انبوه و بسیار زیبای پارک بنف در سال­های اولیه تأسیس شده است‌. با اینکه سال­‌ها از ساخت آن می‌گذرد، همچنان زیبایی خاص خود را دارد. اقامت در این هتل بسیار هیجان‌­انگیز است و حال‌­و­هوای بسیار خوبی را به شما القا خواهد کرد.

اقامت در پارک ملی بنف در کانادا

هاکی روی دریاچه یخ‌­زده

اگر در فصل زمستان به پارک ملی بنف بروید، می‌توانید از دریاچۀ یخ‌­زده دیدن کنید و روی آن هاکی انجام دهید. در فصل زمستان در پارک ملی بنف دریاچه‌­ها کاملاً یخ‌­زده هستند و منظره­‌ای دیدنی را به‌وجود می‌آورند. اگر به انجام هاکی علاقمند هستید، حتماً در فصل زمستان به پارک ملی بنف بروید و هاکی را در آن‌جا تجربه کنید و غرق لذت شوید.

هاکی روی یخ پارک ملی کانادا

بیشتر بخوانید: مهیج ترین جاذبه های کانادا برای کودکان

قدم­‌زدن در تنگۀ Mistaya

از تفریحات هیجان‌­انگیز دیگر پارک ملی بنف، قدم‌­زدن در تنگۀ Mistaya است که برای همگان جذاب خواهد بود. تنگۀ میستایا نزدیک به میدان یخچالی است. این تنگه، طبیعت بسیار دل‌­انگیز و زیبایی دارد و آب­‌وهوای آن عالی است. قدم­‌زدن در این تنگه می‌تواند یک تفریح دلچسب باشد.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات