جاذبه‌های دیدنی در شهر سنت گالن سوئیس که باید آن‌ها را دید

2 سال پیش 0 دیدگاه

سنت گالن، پایتخت کانتون سنت گالن و یک شهر بزرگ سوئیس با کتابخانه صومعه، کلیسای جامع و تاریخ قدیمی آن است. St.Gallen بین دریاچه کنستانس و کوه‌های آلپ آپنزل واقع شده ‌است. این شهر سوئیس در قرن هفتم توسط گالوس، یک راهب ایرلندی که این مکان را به یک آرامگاه تبدیل کرد، تأسیس شد. صد سال بعد، بندیکتین‌ها سنت گالن را به مرکز آموزش تبدیل کردند. پس بیایید نگاهی به جاذبه شهر سنت گالن که از مناطق شگفت‌انگیز کشور سوئیس است، بیندازیم.

چنانچه با تور سوئیس به شهر سنت گالن سفر کنید، می‌توانید از جاذبه‌های متنوع این شهر دیدن فرمایید و نهایت لذت را ببرید. 

معرفی شهر سنت گالن در سوئیس

سنت گالن شهر اصلی شرق سوئیس است که مکانی مملو از ساختمان‌های میراثی فهرست شده و موزه‌های به خوبی نگهداری شده است، همچنین به عنوان دروازه‌ای به کوه‌های آلپ آپنزل عمل می‌کند. سنت گالن مرکز اصلی شمال شرقی کشور سوئیس است. قطارهای بین سنت گالن و زوریخ چندین بار در ساعت حرکت می‌کنند و زمان سفر حداقل 1 ساعت و 2 دقیقه است.

ایستگاه قطار سنت گالن 500 متر از شهر قدیمی فاصله دارد و هتل‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های متعدد را احاطه کرده است. نام و خاستگاه این شهر به تأسیس صومعه‌ای توسط راهب سرگردان ایرلندی گالوس در حدود سال 612 برمی‌گردد. صومعه سنت گالن از سال 747 از قانون بندیکت پیروی می‌کرد که مطالعه متفکرانه کتاب را شرط می‌کند. در قرون وسطی، این شهر به یک مرکز مهم فرهنگ و آموزش در اروپا تبدیل شد. سنت گالن یک شهر دانشگاهی با تمرکز بر اقتصاد و دارای یک کتابخانه معروف صومعه و یک کلیسای جامع است که هر دو میراث جهانی یونسکو هستند. علاوه ‌بر ‌این، یکی از قدیمی‌ترین داستان‌ها در سوئیس مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی روستای آپنزل در سنت گالن | یکی از بکرترین روستاهای سوئیس

کلیسای جامع ابی سنت گال

از جاذبه‌های شهر سنت گالن، صومعه سنت گالن است که میراث جهانی بیش از 1300 سال تاریخ را نشان می‌دهد. ساختمان کلیسای جامع کنونی مربوط به دوران شکوفایی صومعه و اواسط قرن هجدهم است. به هر طرف که نگاه می‌کنید، گچبری‌های پرآذین وجود دارد. سقف‌ها با نقاشی‌های دیواری پوشانده شده‌‌اند و تقریبا روی هر سطح مجسمه‌هایی وجود دارد و رنگ فیروزه‌ای و بژ شبیه کلیساهای کمی در جهان در این‌جا دیده می‌شود.

شهر سنت گالن سوئیس

کتابخانه ابی سنت گال

ساختمان کتابخانه که تقریبا همزمان با کلیسای جامع ابی ساخته شد، قدیمی‌ترین مجموعه ادبیات در سوئیس و یکی از قدیمی‌ترین و غنی‌ترین مجموعه‌های جهان را در خود جای داده است که همگی مربوط به صومعه کارولینژیان قرن هشتمی است و شامل هزاران نسخه خطی، نسخه‌های غیرقابل تشخیص و چاپ اولیه است. این کتابخانه از جاذبه‌های شهر سنت گالن سوئیس محسوب می‌شود و توسط پیتر تامب از مدرسه فورارلبرگ تزئین شده‌ است.

سنت گالن

پارک حیات‌وحش پیتر و پل

در حومه تپه‌ای شمالی، یک جاذبه رایگان حیوانات وجود دارد که در تمام طول سال باز می‌ماند و چشم‌اندازی به دریاچه کنستانس دارد. این پارک جایی برای دیدن گونه‌های حیوانات آلپ است که گویی در طبیعت هستند. بنابراین گوزن قرمز، آهو، گراز وحشی، مارموت، گربه وحشی و بز کوهی آلپ در این محیط مرتفع پیش از آلپ می‌چرند، پرسه می‌زنند و استراحت می‌کنند.

یک نکته جالب در مورد پارک، حالت آموزشی آن است، بنابراین جزئیات زیادی در مورد گونه‌ها و زیست‌شناسی و رفتار حیوانات برای یادگیری در این‌جا وجود دارد. این پارک همچنین دارای یک رستوران با تراس است تا بتوانید در مقابل آن مناظر مجلل، غذا بخورید. پارک حیات‌وحش پیتر و پل از بازدیدکنندگان در هر سنی استقبال می‌کند تا حیات‌وحش آلپ را به‌صورت رایگان تماشا کنند.

جاذبه سنت گالن

موزه تاریخ طبیعی سنت گالن

موزه تاریخ طبیعی سنت گالن از سال 1846 وجود داشته ‌است، اما در نوامبر 2016 در ساختمان جدید و خیره‌کننده‌ای افتتاح شد. این موزه در چند کیلومتری شرق مرکز شهر قرار دارد. شاید معروف‌ترین تاکسیدرمی در این‌جا، تمساح نیل باشد که در سال 1623 شکار شده‌ است؛ شما همچنین می‌توانید اسکلت تقریبا کامل یک ادمونتوزاروس را در این‌جا مشاهده کنید.

St. Gallen

موزه نساجی سنت گالن

تا قرن بیستم، سوئیس شرقی، مرکز برتر گلدوزی بود. تا زمانی که انقلاب صنعتی گلدوزی ماشینی را به ارمغان آورد و صنعت نساجی سنت گالن بیش از حد رشد کرد، این دوخت با دست انجام می‌شد. موزه نساجی نمونه‌هایی از گلدوزی‌های تاریخی و توری‌های محلی هلند، همراه با منسوجات باستانی مقبره‌های مصری را به نمایش می‌گذارد.

همچنین یک کتابخانه نساجی با بیش از دو میلیون نسخه اصلی از عصر صنعتی و همچنین یک دستگاه کارآمد متعلق به سال 1850 در این‌جا وجود دارد. نمایشگاه‌های جدیدتر در مورد حال و آینده صنعت پوشاک و هزینه‌های زیست محیطی و اجتماعی "مد سریع" بحث می‌کنند.

معرفی شهر سنت گالن سوئیس

کلیسای سنت لارنس

سنت لورنزن که یک «یادبود با اهمیت ملی» سوئیس است، در Marktgasse در شهر قدیمی قرار دارد. از قرن سیزدهم در این مکان کلیسایی وجود داشته است و ساختمان کنونی پنجمین کلیسا در 800 سال گذشته است. خاستگاه آن متعلق به قرن پانزدهم است و در اواسط قرن نوزدهم بازسازی اساسی به سبک نئوگوتیک انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: آشنایی با جاذبه­‌های گردشگری شهر سنت موریتز سوئیس

 از آن‌جایی که بیشتر معماری این کلیسا مربوط به قرن نوزدهم است، دلیل اصلی ایجاد آن، افزایش مقیاس برج است. خارج از ماه‌های زمستان، روزی دو تور وجود دارد که شما را به قله می‌برد، جایی که از بالا به کاشی‌های طرح‌دار دوست‌داشتنی روی سقف کلیسا و خیابان‌های شهر قدیمی نگاه می‌کنید.

 

سنت گالن در سوئیس

باغ گیاه‌شناسی

برای مشاهده باغ گیاه‌شناسی سنت گالن، لازم نیست یک باغبان متخصص باشید. در محیطی آرام و سرسبز نزدیک به موزه طبیعی بیش از 8000 گیاه از سراسر جهان وجود دارد. در این باغ، دو گلخانه وجود دارد که زیستگاه گیاهانی از مناطق آب‌و‌هوایی متعددی را فراهم می‌کند که مملو از ارکیده‌ها، نخل‌ها، کاکتوس‌ها و برکه‌هایی با نیلوفرهای آبی غول‌پیکر هستند.

معرفی جاذبه سنت گالن

دریاچه کنستانس سنت گالن

سومین دریاچه بزرگ اروپای مرکزی تنها 15 دقیقه با جاده تا سنت گالن فاصله دارد. به جای مناظر دراماتیک و ترسناک، سواحل این دریاچه آرام و با شهرهای کوچک تفریحی و زمین‌های کشاورزی تزئین شده ‌است. قسمتی از دریاچه نیز مخصوص دوچرخه‌سوارانی است که می‌توانند در اطراف محیط دریاچه کنستانس سواری کنند. همچنین، می‌توان در دریاچه شنا کرد و به سمت ساحل رفت.

جاذبه‌های St. Gallen

موزه هنر سنت گالن

موزه هنر در مرکز شهر واقع شده و در سال 1877 توسط کریستوف کونکلر ساخته شد و مجموعه‌ای از مجسمه‌ها و نقاشی‌ها از اواخر قرون وسطی تا دوران اخیر را به نمایش می‌گذارد که به خوبی مرتب شده‌اند و اطلاعات بیشتری در مورد هنرمندان ارائه می‌دهند. پس اگر عاشق هنر هستید، حتما از این موزه دیدن کنید.

تور سوئیس، شهر سنت گالن سوئیس

باغ‌وحش والتر گوسائو

باغ‌وحش والتر یک باغ‌وحش خصوصی بزرگ در نزدیکی سنت گالن در گوسائو است. این باغ‌وحش حدود 900 حیوان و بیش از 130 گونه را در خود جای داده ‌است. این حیوانات عبارتند از: شامپانزه، قورباغه، گورخر، ببر و شیر. کودکان در باغ‌وحش والتر می‌توانند اسب‌سواری و شترسواری کنند.

جاذبه‌های سنت گالن

میدان سرخ سنت گالن

اگر برای مدت طولانی‌تری در شهر هستید یا فقط می‌خواهید لحظه‌ای بنشینید، حتما در میدان سرخ توقف کنید. این میدان یک سالن استراحت شهری در هوای آزاد است که کل محل با یک گرانول لاستیکی قرمز پوشیده شده‌ است. همه جا صندلی، مبل، میز و صندلی وجود دارد. این میدان شما را به استراحت دعوت می‌کند و همیشه منظره‌ای غیرعادی را ارائه می‌دهد.

دیدنی‌ترین جاذبه سنت گالن

قدم زدن در اطراف شهر قدیمی

شهر قدیمی بدون ماشین سنت گالن از هر نظر که نگاه کنید، زیباست و یک راه عالی برای گذراندن روز خارج از منزل است. معماری قرون وسطایی حفظ شده و بر خیابان‌ها غالب است. کافه‌ها و میخانه‌های زیادی در طول مسیر وجود دارد که می‌توانید بنشینید و از فضا لذت ببرید. نقاط دیدنی زیادی در شهر قدیمی وجود دارد، اما جزئیات چیزی است که این منطقه را منحصربه فرد می‌کند.

پنجره‌های اوریل که خانه‌ها را تزئین می‌کنند، کاملا حفظ و به طور جداگانه نام‌گذاری شده‌اند. در کریسمس، خیابان‌ها با غرفه‌های کریسمس تزئین شده‌اند و 700 ستاره در کنار خیابان‌ها می‌درخشند. در حالی که قدم زدن در اطراف شهر قدیمی به خودی خود جاذبه شهر سنت گالن محسوب می‌شود، خوب است یک راهنما داشته باشید یا به تورهای گروهی بپیوندید تا داستان‌های بسیاری که در اینجا متولد شده‌اند را کشف کنید.

St. Gallen و جاذبه‌های آن

تماشای یک اجرا در Lokremise

درست در کنار موزه Kunstmuseum Lokremise St. Gallen قرار دارد. این مرکز فرهنگی دارای یک تئاتر، منطقه رقص، سینما و رستوران هنرمندانه است. می‌توانید یک بلیط ترکیبی برای Kunstmuseum و Lokremise تهیه کنید و تجربه هنری خود را که سنت گالن ارائه می‌دهد؛ تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: همه‌چیز راجع‌به چپل لوسرن در سوئیس

این ساختمان بین سال‌های 1903 تا 1911 یک انبار حلقه لوکوموتیو بوده است که در سال 2009 بازسازی شد و ساختار اصلی آن دست نخورده باقی ماند. درحال‌حاضر، این یک قطعه عالی از تاریخ در معماری صنعتی است که توسط فرهنگ معاصر زنده شده ‌است.

سفر به سوئیس، شهر سنت گالن سوئیس

شیرجه‌زنی در سه حوضچه

در قلب St. شهر گالن مکانی عالی برای تفریح ​​در زیر نور خورشید است. Drei Weieren یک مکان محبوب برای مردم محلی و گردشگرانی است که می‌خواهند در تابستان در آب‌های خنک شنا کنند. Drei Weieren که در آلمانی به معنای "سه حوض" است، در قرن هفدهم برای نیازهای عملی صومعه و به عنوان حمام ساخته شد.

تور سنت گالن

بدیهی است که بهترین زمان برای بازدید از Drei Weieren در تابستان است که در آن به مکانی عالی برای اوقات فراغت با دوستان و خانواده تبدیل می‌شود. پس درحالی‌که در اطراف حوضچه‌ها آب می‌پاشید، می‌توانید از مناظر عالی شهر لذت ببرید و درباره منشأ جالب حوضچه‌ها بیشتر بدانید. در زمستان، این حوضچه‌ها یخ می‌زنند و به مکانی فوق‌العاده برای اسکیت روی یخ تبدیل می‌شوند.

تور سوئیس، جاذبه سنت گالن

نکته پایانی

هنگامی که می‌خواهید از شهرهای سوئیس بازدید کنید، گالن باید در لیست شما باشد. جاذبه شهر سنت گالن، گردشگران را به کشف جاذبه‌های تاریخی یا بسیاری از فعالیت‌های خارج از منزل دعوت می‌کند.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات