معرفی زیباترین سواحل فرانسه برای یک سفر رویایی

2 سال پیش 0 دیدگاه

سواحل فرانسه، از زیباترین سواحل در اروپا است. اگر که قصد دارید یک سفر خاطره‌انگیز به فرانسه را آغاز کنید، زیباترین سواحل فرانسه، مکان مناسبی برای استراحت، شادی و گذراندن لحظات فراغت است. علاوه‌براین، می‌توانید برخی از فعالیت‌های آبی هیجان انگیز را در سواحل امتحان کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در آب‌های خیره‌کننده فیروزه‌ای غوطه‌ور شوید و به این ورزش‌های آبی جسورانه دست بزنید. جالب اینجاست که اکثر سواحل دیدنی فرانسه در جنوب واقع شده اند. به لطف کوه‌های ناهموار، پارک‌های ملی و آبدره‌های عظیم، توری هیجان‌انگیز در سواحل تفریحی فرانسه داشته باشید.

۱. ساحل آنتیب

ساحل  آنتیب یکی ازسواحل زیبای فرانسه است که بین نیس و کن قرار گرفته و مملو از جاذبه‌های ساحلی بسیاری برای گردشگران است. ساحل آنتیب که در انتهای خلیج فرشتگان واقع شده است،

سواحل تفریحی فرانسه

بر عکس دیگر سواحل که مملو از سنگریزه و شن است، بیشتر ماسه‌های سفید دارد. این ساحل معروف فرانسه مملو از معماری قرون وسطایی، ساختمان‌های باستانی، کلوپ‌های ساحلی خصوصی و ورزش‌های آبی است و کافه‌های آن، شکوه و جذابیت دنیای قدیم را تداعی می‌کند.

سواحل فرانسه شنا

۲. ساحل پالوما

پالوما یکی از زیباترین سواحل فرانسه است که نظیر ندارد. ساحل پالوما که در جنوب شرقی نیس قرار دارد، یک مکان ساحلی لوکس بوده که در جنوب فرانسه واقع شده است. ساحل پالوما تعداد زیادی رستوران، غذاخوری‌های کوچک، بار و کلوب دارد.

ساحل معروف فرانسه

امکانات این ساحل برای گردشگران، خاطرات خوشی را رقم می‌زند. پالوما، یک ساحل لوکس سنگی است و مناظر استثنایی و منحصر‌به‌فردی از منطقه ساحلی را ارائه می‌دهد. می‌توانید در زیر آفتاب شنا کنید یا در یک رستورانی با کوه‌های باشکوه و استوار در پس‌زمینه غذا بخورید. این سواحل جنوب فرانسه برای کاوش در منطقه جنوب فرانسه پیشنهاد می‌شود.

سواحل جنوب فرانسه

۳. ساحل پرادو

ساحل پرادو یک مکان ساحلی ایده‌آل برای تعطیلات خانوادگی است. شما با آرامش می‌توانید در امتداد ساحل مدیترانه قدم بزنید یا به یک تخته بادبانی، کایاک یا اسنورکل بروید، ساحل پرادو؛ انتخاب‌های بسیاری از فعالیت‌ها را به گردشگرانی که اهل ماجراجویی هستند را  ارائه می‌دهد. یک پارک روباز به نام  Parc Balnéaire دقیقا در کنار ساحل وجود دارد که که برای گردشگرانی که ترجیح می‌دهند در فضای باز استراحت کنند، توصیه می‌شود.

سواحل زیبای فرانسه

شما در این سواحل فرانسه می‌توانید سواری‌های سرگرم‌کننده‌ی بسیاری که برای لذت بردن از یک روز آفتابی در کنار ساحل وجود دارد استفاده کنید.

جشنواره‌ی سالانه باد در ماه سپتامبر جشن گرفته می‌شود و یکی از جاذبه‌های اصلی و مهم در این ساحل فرانسه است که بیش از 100000 شرکت‌کننده‌ی بادبادک‌ساز در آن شرکت می‌کنند. همچنین، یک استادیوم درکنار این ساحل وجود دارد که به سازماندهی برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی مانند راگبی ساحلی و والیبال می‌پردازد.

معرفی سواحل تفریحی فرانسه

بیشتر بخوانید: ۹ دلیل برای اینکه حداقل یک‌بار به پروانس سفر کنید

۴. ساحل مالا

در زیر صخره های Cap d'Ail یکی از زیباترین سواحل فرانسه قرار دارد، نام این ساحل مال است. در حالی که این ساحل فرانسه در بین مردم محلی به خوبی شناخته شده است، تعداد کمی از گردشگران در مورد آن می‌دانند. مالا یک ساحل سنگریزه‌ی کوچک با آب آرام و شفاف و مناظر بسیار زیبا است.

تفریح در سواحل فرانسه شنا

در واقع به جرات می‌توان گفت مالا، یکی از زیباترین سواحل  فرانسه است.

گشت‌وگذار در ساحل معروف فرانسه

۵. ساحل اسکالت ( Plage de l'Escalet )، سن تروپ

این ساحل بسیار آرام و فریبنده که در پشت صخره‌ها، خارج از مسیر پرتگاهی پنهان شده است، قطعا ارزش دیدن را دارد و یکی از زیباترین سواحل فرانسه است. برای رسیدن به آن باید یک مسیر کوتاه و بسیار زیبا را دنبال کنید که از پارکینگ شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: باغ لوکزامبورگ پاریس هدیه ناپلئون + نحوه بازدید آن

ساحل اسکالت یک خلیج کاملا آرام با آبی، فیروزه‌ای و شفاف است، اما دریا ممکن است گاهی مواج و طوفانی باشد، بنابراین همیشه خوب است هنگام ورود به آب کمی احتیاط کنید.

تور فرانسه، سواحل جنوب فرانسه

در اواخر بهار زمانی که هوا برای آفتاب گرفتن به اندازه کافی گرم است می‌توان در ساحل اسکالت سوار قایق شد. متأسفانه، آب برای شنا در فصل بهار، خیلی سرد است، اما به جای شنا کردن می‌توان یک کایاک کرایه کرده و در اطراف ساحل اسکالت پارو زد.

سفر به فرانسه و سواحل زیبای فرانسه

 زمان مناسب برای بازدید از سواحل در ریویرا فرانسه

در تمام طول سال و در تمام فصول، می‌توان از جنوب فرانسه بازدید کرد. در‌حالی‌که سواحل فرانسه در تابستان به معنای واقعی گرم می‌شوند، بهتر است از ریویرای فرانسه در اوایل ژوئن یا اواخر سپتامبر، زمانی که جمعیت کمتری در ساحل وجود دارد، بازدید کرد. بیشتر سواحل خصوصی تا پایان سپتامبر تعطیل می‌شوند، اما همچنان این امکان وجود دارد که حوله‌ی خود را در سواحل عمومی پهن کنید و از هوای گرم لذت ببرید.

همان‌طور که گفته شد، که بهترین زمان برای سفر به فرانسه و بازدید از زیباترین سواحل فرانسه اواخر ماه بهار است، زمانی که هوا فوق العاده است و دریای مدیترانه در گرم‌ترین حالت خود قرار دارد. بااین‌حال، زمستان برای بازدید از زیباترین سواحل فرانسه ممکن است گاهی سرد باشد.

سفر به سواحل تفریحی فرانسه

سخن آخر

کشور فرانسه به‌عنوان یک کشور فرهنگی، ظرافت و هنر و در واقع همه‌ی چیزهای زیبا، سواحل فوق‌العاده جذاب نیز دارد، زیباترین سواحل فرانسه، دارای شن نرم و پودری که با آب‌های نقره‌ای شفاف شست‌و‌شو داده می شوند و احساسی رویایی برای شما به ارمغان می‌آورد.

این کشور زیبای شش ضلعی دارای یک طبیعت منحصربه‌فرد با تمام ویژگی‌های عالی است. فرانسه دارای سرزمین سواحلی مانند بهشت است که دارای همه‌ی امکانات روز است. به همه‌ی گردشگرانی که عاشق گردش و لذت بردن در سواحل هستند، می‌توان سواحل فرانسه را پیشنهاد داد. می‌توانید در سواحل فرانسه شنا کنید و از مناطق سواحلی بی‌نظیر و فریبنده، در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس نهایت لذت را ببرید. اگر اشتیاق سفر در زیباترین سواحل اروپایی را دارید، فرانسه مجموعه‌ای از سواحل زیبا با امکانات طبیعی و محیط جغرافیایی مختلف را دارد. جاذبه‌های طبیعی فرانسه مانند رشته‌کوه‌های بلند تا جنگل‌های بکر و مناطق خارق‌العاده‌ی فرانسه برای شما به یاد ماندنی و خاطره انگیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 8 قانون جالب و عجیب در فرانسه | قوانین عجیب فرانسه

زیباترین سواحل فرانسه در زمستان معتدل و تابستان گرم هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که کشور فرانسه سالانه بیش از 70 میلیون گردشگر را می‌پذیرد. در سال 2013 با بیش از 84 میلیون گردشگر، فرانسه اولین رتبه در مقصد گردشگردی در دنیا را کسب کرد. در این‌جا ۵ مورد از زیباترین سواحل فرانسه را انتخاب کرده و ویژگی‌های آن را توضیح دادیم. شما می‌توانید تعطیلات خوبی را در آنجا رقم بزنید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات