آشنایی با جاذبه‌های ادینبورگ اسکاتلند

2 سال پیش 0 دیدگاه

جاذبه ادینبورگ در بین تمام شهرهای کل بریتانیا شهرت دارد. شهر ادینبورگ، پایتخت اسکاتلند و مرکز فرهنگ و هنر است. جاذبه‌های توریستی ادینبورگ اسکاتلند، به ویژه برای جشنواره‌هایش مشهور است. این جشنواره‌ها، شامل جشنواره بین‌المللی کتاب ادینبورگ که پذیرای بیش از 1000 نویسنده است و بازارهای درخشان کریسمس و بزرگترین جشنواره هنرهای جهان می‌شود. غیر از رویدادهای شناخته‌شده بین‌المللی مانند خالکوبی نظامی سلطنتی ادین‌بورگ، رویدادهای سرگرم‌کننده و فرصت‌های زیادی برای تفریح وجود دارد. شما می‌توانید برای سفر به اسکاتلند و دیدن این جاذبه‌ها تور اروپا را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری نماید.

معرفی جاذبه‌های توریستی ادینبورگ

شهر ادینبورگ، ممکن است در مواقعی دو شهر مجزا به نظر برسد، بخش محله‌های زیبای گرجستانی که از جاذبه‌های دیدنی ادینبورگ به‌شمار می‌رود با تراس‌های باشکوه از مسیرهای پیچ در پیچ باریک شهر قدیمی که از قرن هجدهم باقی مانده با قسمت‌های دیگر شهر تفاوت دارد‌.

بسیاری از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر ادینبورگ در امتداد رویال مایل قرار دارند که از تاج تپه بین قلعه و کاخ هولیرود و خیابان شاهزاده‌ها شروع می‌شود. برای دیدن بیشتر جاذبه ادینبرو، سمت دیگر تپه را کاوش کنید، جایی که بازار زیبای Grassmarket را خواهید دید. برای اطمینان از این که بیشترین بهره را از جاذبه‌های ادینبورگ اسکاتلند و این شهر فوق‌العاده رمانتیک اسکاتلندی ببرید، حتما لیست ما را از برترین جاذبه‌های ادینبورگ و کارهایی که باید در ادینبورگ انجام دهید، بخوانید.

جاذبه‌های دیدنی ادینبورگ

قلعه ادینبورگ

یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی در اسکاتلند، قلعه ادینبورگ و یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های ادینبورگ است. از نکات مهم این بازدید، شنیدن صدای سلام معروف ساعت یک بعدازظهر، بنای یادبود جنگ ملی اسکاتلند و موزه جنگ ملی و مجموعه خیره‌کننده جواهرات تاج و تخت در کاخ سلطنتی است.

بیشتر بخوانید: باغ لوکزامبورگ پاریس هدیه ناپلئون + نحوه بازدید آن

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه، سنگ سرنوشت (معروف به سنگ اسکون) است که توسط ادوارد اول به سرقت رفت و در لندن زیر تاج و تخت انگلستان قرار گرفت. تنها 700 سال بعد در سال 1996 به اسکاتلند بازگشت. اگر می‌خواهید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، بلیط ورودی قلعه ادینبورگ را خریداری کنید تا بتوانید به جای انتظار در صف‌های طولانی، زمان بیشتری را صرف گشت‌وگذار در قلعه کنید.

جاذبه‌های توریستی ادینبورگ

کاخ هولیرودهاوس و صومعه هولیرود

کاخ هولیرودهاوس که معمولا به آن کاخ هولیرود می‌گویند دیگر جاذبه ادینبورگ است. این کاخ اقامتگاه رسمی ملکه ادینبورگ و اغلب در مرکز تاریخ اسکاتلند بوده است و در سال 1678 ساخته شد، جایی که جیمز دوم و جیمز چهارم، پادشاهان اسکاتلند ازدواج و تاج‌گذاری کردند و "بانی پرنس چارلی" در سال 1745 دادگاه خود را برگزار کرد. گالری بزرگ این کاخ، پرتره‌هایی از پادشاهان اسکاتلند را به نمایش می‌گذارد. گالری ملکه که در سال 2002 به‌عنوان بخشی از جشن جوبیل طلایی افتتاح شد، میزبان نمایشگاه‌های در حال تغییر از این مجموعه سلطنتی است.

اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، مطمئن شوید که به آن‌ها اجازه می‌دهید از تفریح در اتاق کاخ لذت ببرند. و اگر وقت دارید، کمی بیشتر در کافه جذاب کاخ بمانید و از یک چای عصرانه مناسب لذت ببرید. تورهای با راهنما در این جاذبه ادینبورگ دسترس هستند.

جاذبه‌های توریستی ادینبورگ اسکاتلند

در رویال مایل قدم بزنید

رویال مایل به خیابان‌هایی اشاره دارد که قلعه ادینبورگ و کاخ هالیرودهاوس را به‌هم متصل می‌کنند. این گذرگاه باشکوه که در ردیف خانه‌های شهری جذاب، کلیساها و مکان‌های دیدنی تاریخی قرار گرفته، از جاذبه‌های ادینبورگ اسکاتلند و مکانی عالی برای قدم زدن برای فروشگاه‌ها (از جمله سازندگان کفپوش)، مسافرخانه‌ها، موزه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها است. بسیاری از ساختمان‌ها بلند هستند و به‌طور متوسط ​​شش تا پانزده طبقه دارند. کوچه‌های کوچک باریکی که «بادها» نامیده می‌شوند، با حیاط خلوت پنهان و عجیب‌شان بسیار زیبا هستند.

جاذبه‌های شهر ادینبورگ

برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های ادینبورگ در انتهای بالای رویال مایل که معمولا کسل تپه نامیده می‌شود، قرار دارد و شامل برج Outlook و Camera Obscura و Tolbooth (کلیسای St. John's Highland) با بلندترین برج کلیسای شهر می‌شود. دقیقا در گوشه و کنار و مشرف به پارک پرنسس، موزه روی تپه برای نمایش‌های مربوط به تاریخ پول و اقتصاد ارزش دیدن دارد.

جاذبه‌های ادینبورگ اسکاتلند

صعود به صندلی آرتور و صخره‌های سالزبری

صندلی آرتور با ارتفاع 820 فوت، مرتفع‌ترین نقطه پارک هولیرود 640 هکتاری است. مناظر فوق‌العاده‌ای از بالا، تمام شهر را تا دهانه چهارم در بر می‌گیرد. ساده‌ترین راه بالا رفتن از Dunsapie Loch است، جایی که یک پارکینگ با اندازه خوب وجود دارد. از طرف دیگر، می‌توانید از شهر قدیمی پیاده‌روی کنید و از مرکز علمی Dynamic Earth به سمت مسیری بروید که به کوئینز درایو منتهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای بازدید از پارک ملی ساکسون سوئیس + بهترین زمان بازدید

همچنین صخره‌های دراماتیک سالزبری، مجموعه‌ای از صخره‌های 151 فوتی در مجاورت صندلی آرتور وجود دارد که برای بالا رفتن آسان است. دیگر ویژگی‌های این پارک بزرگ، تراس‌های کشت باستانی، برخی از قدیمی‌ترین و بهترین نمونه‌های حفظ‌شده از شیوه‌های کشاورزی باستانی در اسکاتلند و ویرانه‌های زیبای کلیسای کوچک سنت آنتونی قرون وسطایی است.

جاذبه‌های ادینبورگ در اسکاتلند

کاووش در موزه ملی اسکاتلند

از زمان افتتاح در سال 2011، این موزه ملی به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های ادینبورگ اسکاتلند و البته رایگان ادینبورگ تبدیل شده است. هر سال از بیش از دو میلیون بازدیدکننده از این جاذبه ادینبورگ استقبال می‌کند که مجموعه‌هایی از تعدادی از موزه‌های قدیمی ادینبورگ با نکات برجسته از جمله مجموعه‌های باستان‌شناسی ملی را در خود جای داده است. آثار قرون وسطایی و نمایش‌هایی با تمرکز بر تاریخ طبیعی، زمین شناسی، هنر، علم و فناوری در اینجا به چشم می‌خورد.

در 16 گالری آن، بیش از 8000 اثر شامل دالی گوسفند، اولین پستاندار شبیه‌سازی شده جهان و همچنین برخی از لباس‌های صحنه استادانه ترالتون جان دیده می‌شود. نمایشگاه‌های موزه‌های سنتی همچنین شامل مطالبی از مصر باستان است. این‌جا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، بنابراین انتظار داشته باشید حداقل سه یا چهار ساعت را صرف کاوش کنید. تورهای با راهنما در دسترس هستند و دو رستوران در محل قرار دارند.

آشنایی با جاذبه‌های دیدنی ادینبورگ

پیاده‌روی در خیابان پرنسس

خیابان شلوغ پرنسس، گذرگاه اصلی شهر ادینبورگ است. این جاذبه ادینبرو، تقریبا یک مایل امتداد دارد و با باغ‌های رنگارنگ و مغازه‌های شیک پوشیده شده، از جمله جنرهای سنت‌گرای ادینبورگ که در سال 1838 تأسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های بزرگ جهان است. همچنین برای خرید، مرکز خرید پرنسس با فروشگاه‌های کوچکش در میان فواره‌ها و کافه‌ها و مکان‌های فراوانی برای گشت‌و‌گذار بسیار محبوب است. علاوه‌براین معابد، رستوران‌هایی از فست فود تا رستوران‌های رستورانی لذیذ را در این خیابان خواهید دید.

معرفی جاذبه‌های توریستی ادینبورگ

برای علاقه‌مندان به شجره‌نامه، New Register House محل نگهداری آرشیو ملی اسکاتلند وجود دارد که قدمت برخی از آن‌ها به قرن سیزدهم می‌رسد. بناهای تاریخی خیابان پرنسس عبارتند از بنای یادبود سر والتر اسکات با ارتفاع 200 فوت و بنای دیوید لیوینگستون که یادبودی برای این کاشف آفریقایی است. وقتی خرید خود را تمام کردید، به باغ‌های خیابان پرنسس بروید که قدیمی‌ترین ساعت گلی جهان (1903) را در خود جای داده است. از این‌جا، منظره‌ای تماشایی از قلعه ادینبورگ که مشرف به باغ‌هاست نیز برای شما فراهم می‌شود.

جاذبه‌های توریستی ادینبورگ اسکاتلند، تور اسکاتلند

گالری ملی اسکاتلند

نقاشی‌های چهره‌های تاریخی برجسته اسکاتلند از قرن شانزدهم تا امروز را می‌توان در گالری پرتره ملی اسکاتلند، یکی از سه گالری هنری بزرگ ادینبورگ مشاهده کرد. نکته برجسته این گالری، تعداد  بیش از 65000 قطعه گالری، فریز بزرگ صفوفی است که مشهورترین شخصیت‌های اسکاتلند از جمله رابی برنز، سر والتر اسکات، شان کانری، رابرت لوئیس استیونسون، مری استوارت، و بانی پرنس چارلی و دیگران را نشان می‌دهد. این گالری همچنین خانه مجموعه عکاسی ملی اسکاتلند است.

بیشتر بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های والنسیا برای یک اقامت رویایی

گالری ملی اسکاتلند که در سال 1859 تأسیس شد، دومین مجموعه هنری بزرگ این کشور است و بزرگ‌ترین مجموعه اسکاتلند از نقاشی‌ها و مجسمه‌های اروپایی را به نمایش می‌گذارد که شامل آثاری از دوره رنسانس تا پست امپرسیونیست‌هاست. تورها، سخنرانی‌ها و حتی کلاس‌های هنری در کنار یک رستوران برای بازدیدکنندگان در دسترس است. یک سرویس اتوبوس شاتل مفید نیز موجود است که این دو گالری را به گالری ملی هنر مدرن اسکاتلند متصل می‌کند.

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات