گشت‌وگذار در قلعه‌های تاریخی ایتالیا + راهنمای بازدید

2 سال پیش 0 دیدگاه

قلعه‌های تاریخی ایتالیا از زیباترین و تاریخی‌ترین قلعه‌های اروپا هستند. از ویرانه‌های جزئی گرفته تا سازه‌های بازسازی و مرمت شده، این قلعه‌های قدیمی ایتالیا زیبایی منحصر‌به‌فردی دارند. این منطقه از کشور تاریخ منحصر‌به‌فرد خود را دارد که در معماری و قلعه‌های آن منعکس شده است. این ویژگی‌ها به قلعه‌های قدیمی ایتالیا اجازه می‌دهد تا از نظر سبک و طراحی منحصر‌به‌فرد باشند.

ایتالیا برای تاریخ خود احترام زیادی قائل است، بنابراین بناها و مکان‌های تاریخی بسیاری از گذشته دارد. در کنار خرابه‌ها و معابد رومی متعدد، قلعه‌های تاریخی در ایتالیا وجود دارند که در انتظار کشف هستند. بسیاری از قلعه‌های تاریخی ایتالیا به‌طور قابل توجهی به خوبی حفظ و مراقبت شده‌اند.

خیلی از قلعه‌ها در شرایط اولیه خود حفظ شده‌اند و با مبلمان، نقاشی‌ها و سایر ویژگی‌های مناسب فوق‌العاده‌اند. قلعه‌های قدیمی ایتالیا در کنار سواحل دریاچه‌ها و دریاها یا در دامنه‌های کوه قرار گرفته‌اند. با خواندن این مقاله در تالارهای تاریخ قدم بزنید یا نگاهی به سلول‌های تاریکی بیندازید که چهره‌های عمومی زندانی را در خود جای داده بودند.

 بازدید از قلعه‌های تاریخی ایتالیا

بازدید از زیباترین قلعه‌های ایتالیا، بازدید شما را از کشوری که به دلیل تاریخ طولانی خود مشهور است، جذاب می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، کشور ایتالیا برای شگفتی‌های معماری به جا مانده از گذشته باشکوه خود احترام زیادی قائل است. اغلب بقایای عتیقه را در بین 2 ساختمان مدرن، حتی در شهرهای کوچک در سراسر کشور خواهید یافت.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره برج پیزا | علت کج‌بودن برج پیزا

قلعه توراکیا

این قلعه در دامنه تپه‌ای مشرف به دره پارما قرار دارد و با سه دیوار محیطی و برج‌هایی که توسط جان پناه‌ها به‌هم متصل شده‌اند، محافظت می‌شود. با‌این‌حال، در داخل، قلعه بیشتر بر زیبایی تمرکز دارد. پنجره‌ها با قالب‌های سبک لومبارد از سفالین ساخته شده‌اند و نقاشی‌های دیواری بسیار زیبایی داخل آن وجود دارد. برخی از نقاشی‌های دیواری به قرن شانزدهم برمی‌گردد و توسط سزار باگلیونه و معاصرانش کشیده شده است. هنگام بازدید از قلعه، حتما به دنبال نقاشی دیواری Benedetto Bembo باشید. نقاشی دیواری 1462 داستان پیر ماریسا روسی و بیانکا پلگرینی را نشان می‌دهد که عاشق یکدیگر بودند و حروف اول عاشق دو قلب در هم تنیده را تزئین می‌کند.

قلعه‌های ایتالیا

قلعه روچتاماتی

یکی از قلعه‌های تاریخی ایتالیا روچتا ماتی روی تپه‌ای بلند در کوه‌های آپنین قرار دارد و قلعه‌ای منحصربه‌فرد با ترکیبی التقاطی از سبک‌های معماری است. این قلعه از دهه 1200 بر روی این تپه قرار داشته است. کنت سزار ماتی، یک پزشک و سیاستمدار خودآموخته، این قلعه را به‌عنوان خانه انقلاب پزشکی خود ساخته بود.

طراحی قلعه ترکیبی از سبک‌های معماری قرون وسطایی و گوتیک است. با‌این‌حال، به نظر می‌رسد بسیاری از قسمت‌های این قلعه قدیمی به‌طور تصادفی توسط صاحب آن طراحی شده است. ویژگی‌های غیرمعمول این قلعه قدیمی، شامل شیشه‌های رنگ‌آمیزی تقلبی و اتاقی است که صرفا به جشن تولد ۹۰ سالگی متی اختصاص داده شده بود، البته او در سن 87 سالگی درگذشت.

 

قلعه‌های تاریخی در ایتالیا

 

قلعه بوکاله

قلعه بوکاله یکی دیگر از قلعه‌های تاریخی ایتالیاست که بر لبه صخره‌ای در ساحل اتروسک قرار دارد. مدیچی‌ها  قلعه بوکاله را به‌عنوان برج مراقبت در قرن شانزدهم ساختند. قرن نوزدهم بود که این قلعه، از یک قلعه به یک اقامتگاه تبدیل شد. این قلعه در سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و برای قرار دادن آپارتمان‌های مسکونی بازسازی شده است. درحالی‌که امکان کاوش در داخل قلعه وجود ندارد، ارزش یک نگاه اجمالی از بیرون را دارد. بهترین عکس‌ها را هنگام غروب خورشید از صخره روبروی قلعه می‌توانید به یادگار بگیرید.

قلعه‌های قدیمی ایتالیا

قلعه آراگون

یکی دیگر از قلعه‌های معروف ایتالیا، قلعه افسانه‌ای آراگون است. این قلعه در جزیره ایسکیا که توسط هیرو اول از سیراکوز در سال 474 قبل از میلاد ساخته شده است، تاریخی غنی دارد و از زمان تسخیر رومی‌ها در سال 326 قبل از میلاد، یعنی قبل از این‌که سرانجام توسط آلفونسو پنجم آراگون در سال 1441 به سرزمین اصلی متصل شود، ساخته شده است.

این قلعه از جزیره اصلی جدا شده و سال‌هاست که به همین شکل باقی مانده است و ظاهری منحصر‌به‌فرد به آن بخشیده و بر تاریخ آن افزوده است. بسیاری از نبردها در طول زمان قلعه‌ها بر روی این رخنمون صخره‌ای شکل گرفت و نبرد را از سرزمین اصلی دور نگه داشت. بنای امروزی متعلق به قرن 14 تا 17 است.

قلعه‌های معروف ایتالیا

قلعه آراگون از بالای یک جزیره سنگی آتشفشانی که به جزیره ایسکیا متصل است به خلیج ناپل مشرف است. این قلعه که قدمت آن به سال 474 قبل از میلاد برمی‌گردد، تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت تا این که در سال 1912 به یک مالک خصوصی فروخته شد.

نقاشی‌های دیواری، دیوارهای کلیساها و دخمه‌های باستانی را زینت می‌دهند و همچنین یک موزه شکنجه، صومعه و همچنین باغ‌های زیبایی در آن وجود دارد. یک آسانسور برای رسیدن به طبقات بالایی و رستورانی وجود دارد که مناظر خیره‌کننده‌ای از خلیج را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: معرفی جاذبه‌های واتیکان | کوچکترین کشور دنیا

قلعه بلفورت

قلعه بعدی، قلعه تاریخی قلعه بلفورت است. این قلعه تا حدی ویرانه است، اما منظره‌ای جذاب را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. پس از یک آتش‌سوزی ویرانگر در سال 1670، قلعه بازسازی شد که به طرز عجیبی شبیه یک سازه مدرن است تا یک سازه قرون وسطایی. ویرانه‌ها در دولومیت ایتالیا قرار گرفته‌اند و مکانی دیدنی برای بازدیدکنندگان برای کاوش و عکاسی است.

معرفی قلعه‌های ایتالیا

قلعه دل اووو

یکی دیگر از قلعه‌های تاریخی ایتالیا که باید، در سفر به ایتالیا از آن بازدید کرد، قلعه دل اووو است که به «قلعه تخم‌مرغ» ترجمه می‌شود. افسانه‌ها حاکی از آن است که یک تخم‌مرغ در زیر زمین، جایی که قلعه ساخته شده بود به‌عنوان هشدار دفن شده است. داستان از این قرار است که اگر تخم‌مرغ بشکند، قلعه نیز ویران می‌شود. این قلعه که در ناپل واقع شده است، مناظر جالبی را ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان همچنین از رویدادهای ویژه نمایشگاه‌های هنری در این‌جا لذت می‌برند. همچنین این قلعه، یک مکان محبوب برای گرفتن عکس‌های نامزدی و عروسی است‌.

آشنایی با قلعه‌های تاریخی در ایتالیا

قلعه سنت آنجلو

قلعه قدیمی ایتالیا در لیست ما Castel Sant'Angelo است. این قلعه تاریخی در ایتالیا در سال 135 شروع به ساخت کرد و در طول سال‌ها بازسازی شد و شامل یک راهرو، مجسمه یک فرشته و پنج طبقه است. در نتیجه، مهمانان می‌توانند از اتاق‌های متعدد، اتاق‌های مسکونی و حتی سلول‌هایی که زمانی شخصیت‌های تاریخی زمان خود را در خود جای داده بودند، لذت ببرند. به‌عنوان یک امتیاز، سطوح بالایی منظره خیره‌کننده‌ای از شهر رم ارائه می‌دهند.

معرفی قلعه‌های قدیمی ایتالیا

قلعه کاستلو

قلعه کاستلو آراگون در یک جزیره آتش‌فشانی کوچک که توسط یک پل 720 فوتی به جزیره ایسکیا متصل می‌شود، به قرن 5 قبل از میلاد برمی‌گردد. آلفونسو پنجم آراگون برای محافظت از ساکنان در برابر دزدان دریایی، قلعه را در قرن پانزدهم مستحکم کرد. امروزه بازدید از قلعه یکی از جاذبه‌های اصلی ایسکیاست.

آشنایی با قلعه‌های معروف ایتالیا

قلعه فنیس

قلعه تاریخی بعدی در لیست ما قلعه Fenis است. همان‌طور که ممکن است حدس زده باشید، این قلعه قدیمی در شهر Fenis ایتالیا واقع شده است و بنابراین یک جاذبه اصلی در این منطقه به‌شمار می‌آید و تمام چیزی که یک مسافر ممکن است از یک قلعه انتظار داشته باشد را دارد: برج‌های باشکوه، دیوارهای نبرددار و منظره‌ای زیبا از مناظر اطراف. مهمانان می‌توانند از تماشای کلیسا، اتاق اسلحه، انبار، آشپزخانه و سایر اتاق‌های این قلعه لذت قابل توجه‌ای ببرند.

گشت‌وگذار در قلعه‌های ایتالیا

روکا ماگیوره

روکا ماگیوره یکی از قلعه‌های تاریخی بوده که فقط تا حدی برای ورود بازدیدکنندگان باز است. این قلعه هنوز هم به‌عنوان یک ساختار چشم‌گیر تا به امروز باقی مانده است. روکا ماگیوره، یک مکان عکاسی محبوب در ساعات غروب آفتاب است که بر فراز تپه‌ای نشسته و در یک خط افق چشم‌گیر امتداد دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین و شگفت‌انگیزترین سوغات ایتالیا را بشناسید

قلعه  ODESCALCHI

قلعه Odescalchi یک قلعه قدیمی از تاریخ و زیبایی است. در حین قدم زدن در 500 سال تاریخ که قدمت آن به قرن 15 می‌رسد، از مناظر دریاچه شگفت‌انگیز لذت ببرید. یکی از قدرتمندترین خانواده‌های دوره رنسانس در این قلعه زندگی می‌کردند. این مکان در فاصله کمی از شهر رم قرار دارد که یک امتیاز محسوب می‌شود.

بازدید از قلعه‌های تاریخی در ایتالیا

قلعه اسفورزسکو

کاستلو اسفورزسکو در میلان واقع شده و یکی از قلعه‌های تاریخی ایتالیاست. اگر از میلان بازدید می‌کنید، قطعا از این قلعه بازسازی شده دیدن کنید. چندین موزه و گالری در این‌جا وجود دارد که شما را سرگرم و کنجکاو می‌کند، از جمله "پیتا روندانینی"، آخرین مجسمه میکل آنژ. مجموعه‌های دیگر قلعه متعلق به قرن 15 تا 18 هستند.

گشت‌وگذار در قلعه‌های قدیمی ایتالیا

قلعه ساراچنو

خرابه‌های این قلعه تاریخی ایتالیا به مسافران امکان نگاهی اجمالی به زندگی تائورمینا، شهر یونان باستانی می‌دهد. سازه‌هایی که امروزه همچنان پابرجا هستند، شامل برج، آب انبار و راهروی زیرزمینی هستند. بازدید این قلعه که در بالای کوه قرار دارد، برای افراد ضعیف مناسب نیست.

بازدید از قلعه‌های معروف ایتالیا

قلعه آرکواتو

یکی از قلعه‌های تاریخی در ایتالیا، قلعه آرکواتو و ایستگاهی عالی برای کسانی است که از Piacenza ایتالیا بازدید می‌کنند. این قلعه ظاهر قرون وسطایی خود را حفظ کرده است به‌طوری که بازدیدکنندگان می‌توانند تصور کنند زمانی که در قرن دهم ساخته شد، چه شکلی بوده است. مانند بسیاری از قلعه‌های تاریخی ایتالیا، این قلعه نیز برای ماندگاری و ایمن ماندن برای گردشگران بازسازی شده است. این قلعه در چند فیلم از جمله Ladyhawk نیز ظاهر شده است.

سفر به ایتالیا و بازدید از قلعه‌های ایتالیا

قلعه اسفورزسکو  

قلعه اسفورزسکو با نام مستعار قلعه اسفورزا، یک ارگ قرن پانزدهمی است که در مرکز میلان قرار دارد. در مجاورت پارک سمپیون، قلعه رنسانس دارای 9 موزه است که به موضوعاتی از جمله هنر باستانی، آلات موسیقی، عتیقه‌جات مصری، هنرهای کاربردی و غیره اختصاص دارد. از نکات برجسته موزه‌ها می‌توان به آخرین مجسمه میکل‌آنژ و نسخه خطی Codex Trivulzianus اثر لئوناردو داوینچی اشاره کرد. موقعیت مرکزی ارگ، آن را با قدم زدن از بسیاری از گزینه‌های غذاخوری دور می‌کند.

آشنایی بیشتر با قلعه‌های تاریخی در ایتالیا

قلعه سنت انجلو

Castel Sant'Angelo یکی از قلعه‌های ایتالیاست که ابتدا در قرن دوم به‌عنوان مقبره امپراتور هادریان و خانواده‌اش ساخته شد. این قلعه که به یک قلعه نظامی تبدیل شده، نام خود را مدیون افسانه‌ای است که می‌گوید فرشته میکائیل در بالای قلعه برای جلوگیری از طاعون که در 509 پس از میلاد رم را ویران کرده بود، در معرض دید قرار گرفت. این بنا که در کرانه غربی رودخانه تیبر واقع شده، اکنون به موزه تبدیل شده است که در آن می‌توانید کل تاریخ این بنای جذاب را مرور کنید. به پشت‌بام بروید تا مناظر خیره‌کننده رم و واتیکان را ببینید.

راهنمای بازدید از قلعه‌های معروف ایتالیا

قلعه سنت آنجلو علیرغم تاریخ تاریک خود، جاذبه‌ای خانوادگی است که بزرگسالان و کودکان در هر سنی می‌توانند از آن لذت ببرند. این موزه تا حد زیادی برای افراد معلول مناسب است، زیرا یک رمپ به سطوح مختلف دسترسی دارد، اما کاربران ویلچر و افراد دارای معلولیت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. برای رزرو هر اقامتگاهی که ممکن است نیاز داشته باشید، تماس بگیرید.

معرفی قلعه‌های قدیمی ایتالیا و بازدید از آن‌ها

قلعه دل مونته

قلعه دل مونته یکی دیگر از قلعه‌های تاریخی ایتالیاست. امپراتور فردریک دوم که شیفته عدد 8 بود، این قلعه کوچک و عجیب را در اواسط قرن سیزدهم ساخت. این ساختمان توسط 8 برج هشت ضلعی احاطه شده است که هر یک از آن‌ها دارای 8 اتاق هستند که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. مناظر بالای برج‌ها فوق‌العاده است. یک شاتل برای رفتن به قلعه از پارکینگ در دسترس است که می‌توانید در عرض 10 دقیقه به آن‌جا بروید. یک رستوران نیز در نزدیکی پارکینگ قرار دارد.

راهنمای سفر به قلعه‌های ایتالیا

قلعه ویسکونتی

قلعه ویسکونتی در مرکز Castell'Arquato، یک روستای قرون وسطایی در شمال ایتالیا قرار دارد. با خیابان‌های باریک و سنگ‌فرش‌شده که با دیوارهای صخره‌ای قاب شده‌اند، قدم زدن در این دهکده عجیب قرن هشتمی شما را به گذشته خواهد برد. علاوه‌بر قلعه، کلیسای سنت ماری و توریون فارنزه (برج ناقوس) نیز ارزش بازدید دارند. یکی دیگر از دارایی‌های این دهکده این است که در نزدیکی تپه‌های Piacenza واقع شده، منطقه‌ای که به دلیل نوشیدنی‌های عالی خود مشهور است.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات