جزیره پاناریا بهشتی گمشده در ایتالیا

2 سال پیش 0 دیدگاه

برای یک فرار زیبا از زندگی مدرن و شلوغ شهری، سفر به ایتالیا و بازدید از جاذبه جزیره پاناریا یک، مقصد عالی است. در سواحل سیسیل این جزیره کوچک، افراد خاص و مشهور و جوانان ثروتمند ایتالیا را به خود جذب می‌کند که در تابستان برای اقامت در قایق تفریحی، تعطیلات عاشقانه و مهمانی آخر شب به جزیره می‌آیند و در تراس‌هایی با چشم‌انداز فوق‌العاده اوقات خوشی را سپری می‌کنند.

جزیره‌ پاناریا علاوه‌بر مناظر زیبا، شواهدی از تاریخ گذشته نیز دارد، به ‌ویژه ویرانه‌های یک سکونتگاه عصر برنز. سکونتگاه‌های پراکنده این جزیره پاناریا در ایتالیا با ساختمان‌های سفید و ساده که با گل‌های زیبا احاطه شده در انتظار صاحبان ثروتمند سرزمین اصلی خود هستند.

در ماه اوت، جزیره پاناریا ایتالیا به‌قدری شلوغ است که شب آرامی نخواهید داشت. اما با وجود ازدحام سالانه تابستانی یک جزیره جذاب است، با دیوارهای تازه رنگ شده، باغ‌های مرتب و مسیرهای مرتبی که جاذبه‌های طبیعی Panarea را نشان می‌دهند. هیچ هتل بزرگ یا پر زرق و برق و پیشرفت و تکنولوژی در این‌جا به چشم نمی‌خورد. بازدیدکنندگان جزیره پاناریا به دنبال چیزهای جالب و جذاب هستند. ممکن است قیمت‌ها در این جزیره بالا باشد اما ارزش این هزینه بالا را دارد. در این مقاله قصد داریم به توضیح درباره جزیره پاناریا بپردازیم و تعدادی از جاذبه‌ها و اماکن دیدنی این جزیره را برایتان بازگو کنیم.

اماکن دیدنی جزیره پاناریا

مسیر پیاده‌روی از بندر تا قله جزیره، Punta del Corvo مسیر آسانی است، اما اگر در یک روز گرم با سرعت انجام شود، راه سختی در پیش دارید. بااین‌حال، اگر انرژی دارید، مناظر عالی منتظر شماست. می‌توانید این پیاده‌روی را به‌عنوان بخشی از یک مسیر دایره‌ای پانورایا انجام دهید که شما را در سراشیبی از قله به انتهای جزیره جنوبی هدایت می‌کند.

این مسیر پیاده‌روی خوب و نزدیک لبه صخره است و می‌تواند با مسیر زیبایش، روز خوبی برایتان رقم بزند.

جزیره پاناریا کجاست

بیشتر بخوانید: جاذبه ورونای ایتالیا | شهر عاشقان معروف جهان

غذا خوردن در جزیره پاناریا

یکی از لذت‌های جزیره پاناریا غذاخوردن است. جزیره پاناریا در کشور ایتالیا مجموعه خوبی از رستوران‌ها و بارهای زیبا با تراس‌های نزدیک به بندر دارد که چشم‌اندازهای دوست داشتنی دارند. این رستوران‌ها شیک و گران هستند، البته رستوران با قیمت مناسب نیز وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند انتخاب کنند؛ به‌طور مثال دا فرانچسکو، گزینه خوبی برای یک وعده غذایی مقوی با قیمت مناسب است.

جزيره پاناریا اسپانيا

با یک پیاده‌روی کوتاه از مرکز جزیره پاناریا از کوچه پلکانی به سمت راست جزیره فرود می‌آیید و سپس در امتداد جاده دا پائولینو که رستوران دیگری با فضای ساده تراتوریا و تراسی با منظره استرومبولی در آن قرار دارد، پیاده‌روی خود را ادامه می‌دهید.

راه رفتن در شب البته با مشعل، به طرز خیره‌کننده‌ای دوست‌داشتنی است. با آسمانی پر از ستاره، ماهی منعکس‌شده در دریا و ساختمان‌های جزایری که مانند یک کتاب داستان فانتزی به شکل شبح در کنار هم قرار گرفته‌اند.

جزیره پاناریا در اسپانیا

دیگر جاذبه جزیره پاناریا، غذاهای خوش‌طعم است که در سن پیترو می‌توانید آن را تجربه کنید. یک فروشگاه کوچک و گران‌قیمت در کنار دریا و فروشگاه دیگری در یک خیابان داخلی سربالایی از بندر وجود دارد که در آن یک نانوایی، یک غذای آماده سرو برش‌های آرانچینی و پیتزافروشی قرار دارد و اداره پست جزیره پاناریا نیز در این منطقه است.

جزیره پاناریا

این جزیره تقریبا در زمستان بسته می‌شود و هتل‌ها و رستوران‌ها در فصل زمستان تعطیل خواهند شد. می، ژوئن و سپتامبر بهترین ماه‌ها برای بازدید هستند. به‌خاطر داشته باشید که قیمت‌ها در جزیره نسبتا بالاست، به دلیل دشواری آوردن تجهیزات به جزیره پاناریا تقریبا همه‌چیز در این‌جا گران است. البته تفریحات ارزان قیمت نیز وجود دارد.

جزیره‌ی پاناریا

مثلا شما می‌توانید با یک ناهار پیک‌نیک، شام تراتوریا و غروب آفتاب درحالی‌که نور زیبای غروب خورشید را از اسکله تماشا می‌کنید، تفریح معقولانه‌ای داشته باشید. هنگامی که در Panarea هستید، تراس‌های هتل، استخر، قدم زدن در اطراف، بازدید از سایت باستان‌شناسی یا نشستن روی یک حوله در ساحل، هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت.

درباره جزیره پاناریا

بیشتر بخوانید: بهترین و شگفت‌انگیزترین سوغات ایتالیا را بشناسید

پیاده‌روی در جزیره پاناریا

جزیره انحصاری و گران‌قیمت پاناریا، کوچک‌ترین و شیک‌ترین جزیره آئولیان است که جت‌ست‌ترهای بین‌المللی و مدگرایان میلانی را برای چشیدن Dolce far niente جذب می‌کند. در تابستان، قایق‌های تفریحی لوکس بندر کوچک را پر می‌کنند و دسته‌هایی از مسافران یک روزه در اطراف خیابان‌های سفیدپوش بدون ماشین سن‌پیترو، بندر و محله اصلی در گردش هستند. جزیره پاناریا یک مقصد کاملا تابستانی است که خارج از فصل توریستی، بسیار کم بازدیدکننده دارد. در واقع، اگر در بازه نوامبر و عید پاک وارد این جزیره شوید، بیش‌تر مکان‌ها را بسته خواهید دید.

جاذبه‌های گردشگری جزيره پاناریا اسپانيا

پیاده‌روی در جزیره پاناریا را با چکمه یا کفش مناسب پیاده‌روی، محافظ در برابر آفتاب و به همراه داشتن مقداری آب آغاز کنید. ابتدا به خیابان مرکزی که از ساحل در سن پیترو به سمت داخل می‌رود، وارد شوید؛ سپس آن را از همان سمت چپ ادامه دهید. از کنار ساختمانی با تزئینات نارنجی رنگ‌آمیزی (که یک فروشگاه غذای آماده است)، به یک کوچه در سمت راست با یک تابلوی راهنمای کاشی شده می‌رسید. این کوچه از کنار یک مغازه تاباچی/سوغاتی‌فروشی می‌گذرد. وقتی به یک خط برخورد کردید، مستقیما از روی آن عبور کرده و ادامه دهید. این مسیر به دروازه‌ای در یک منطقه خصوصی (استخر هتل رایا) ختم می‌شود. مسیر پیاده‌روی در سمت راست با یک تابلوی راهنما پنهان شده است.

دیدنی‌های جزیره پاناریا در اسپانیا

پیچ‌های سر راه را نادیده بگیرید. از قله، مسیری به سمت چپ (جنوب) پایین می‌رود که لبه صخره را دربرمی‌گیرد، ادامه بدهید و اطراف ساحل به Cala Junco و دهکده ماقبل تاریخ استراحتی کوتاه داشته باشید. دوباره در یک مسیر جایگزین که به مسیر پایین منشعب می‌شود و به سمت شرق می‌رود، پیاده‌روی‌تان را به پایان برسانید.

جاذبه‌های جزیره پاناریا

بیشتر بخوانید: لوکس‌ترین هتل های روم برای اقامت رویایی

اقامت در جزیره پاناریا

تعداد کمی هتل در جزیره پاناریا وجود دارد. به‌خاطر داشته باشید قبل از ورود به جزیره پاناریا رزرو خود را انجام دهید. قیمت‌ها می‌توانند در فصل اوج، بسیار بالا باشند و در زمستان، معمولا مکانی برای اقامت وجود ندارد. توجه داشته باشید که هتل‌ها، مانند محیط خود جزیره، فضایی به سبک جزیره‌ای و ساده و شیک دارند با تراس‌های سفید و تزئین شده و گل‌ها و اتاق‌خواب‌های کاشی‌شده ساده.

سفر به جزیره‌ی پاناریا

جذاب‌ترین هتل‌ها Cincotta، Raya و La Piazza هستند که هر دو دارای مناظر زیبای دریا، صخره‌های بالای ساحل، تراس‌هایی با چشم‌انداز و مناطق عمومی در فضای باز هستند. Cincotta دارای بهترین اتاق‌ها با منظره دریاست. معمولا مستقیما بالای دریا قرار دارند و تراس‌هایی با چشم‌اندازهایی در جهت‌های مختلف دارند، بنابراین می‌توانیم با داشتن یک فعالیت تفریحی در لنگرگاه‌ Stromboli، فعالیت‌های بندری را تماشا کنیم.

آشنایی با جزيره پاناریا اسپانيا

آب‌و‌هوای جزیره پاناریا

در جزیره پاناریا، تابستان‌ها گرم، طاقت‌فرسا، خشک و صاف و زمستان‌ها طولانی، خنک، مرطوب، بادخیز و نیمه ابری هستند. در طول سال، دما معمولا از 53 درجه تا 83 درجه فارنهایت، متغیر است و به ندرت کمتر از 47 درجه یا بالاتر از 87 درجه فارنهایت است.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات