بهترین هتل سنت پترزبورگ برای اقامت را پیدا کنید

3 سال پیش 0 دیدگاه

سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه است. این شهر هر ساله در اوایل تابستان به‌دلیل طولانی‌شدن زمان تابیدن آفتاب در تاریکی شب فرو نمی‌رود و درواقع یا گرگ و میش صبحگاهی دارد یا هوا روشن است؛ از این‌رو نام شب‌های سفید را به خود گرفته است. سنت پترزبورگ یکی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی و گردشگری پایتخت شمالی روسیه است. این شهر پر از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری است، همه ساله گردشگران زیادی مشتاق سفر به روسیه هستند. از آنجا ‌که اقامت یکی از دغدغه‌های اصلی هر سفر است، در ادامه به هتل‌های سنت پترزبورگ می‌پردازیم.

بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ برای اقامت

  1. هتل کورینتیا

این هتل پنج ستاره واقع در خیابان نوسکی پراسپکت است و زیبایی منحصربه‌فردی دارد. همچنین نمای این هتل سنت پترزبورگ بسیار باشکوه بوده و به سبک کلاسیک طراحی شده است. دسترسی به اینترنت، وای‌فای و بی‌سیم در تمامی بخش‌ها و اتاق‌های هتل کورینتیا رایگان است. از جاذبه‌های این هتل می‌توان به موسیقی زنده و شنیدن گوش‌نواز پیانو اشاره کرد که در کافه‌های این هتل وجود دارند. هتل‌های سنت پترزبورگ برای مسافران علاقه‌مند به فرهنگ، تاریخ، موزه و قدم‌زدن در خیابان‌های شهر به‌ویژه بازدید از خیابان نوسکی و مراکز خرید آن، انتخاب بسیار مناسبی است. هتل مجلل کورینتیا در پشت سه نمای قرن نوزدهمی قرار دارد و دارای 388 اتاق و سوئیت شیک، 4 رستوران باشکوه، 1 لابی سر به فلک کشیده و حتی موزه تئاتر سامیلوف است.

هتل کورینتیا | بهترین هتل سنت پترزبورگ

در این هتل می‌توانید درجه دمای موردنیاز خود را کنترل کنید؛ زیرا اتاق‌های هتل کورینتیا سنت پترزبورگ مجهز به تهویه هوا هستند. دیگر امکانات از قبیل یخچال، میز مطالعه، اتاق پیشرفته، تلفن، تلویزیون با شبکه‌های جهانی در دسترس است. همچنین خدمات نظافت اتاق‌ها هر صبح انجام می‌شود. سرویس حمام، دارای تمامی لوازم موردنیاز از جمله شامپو، حوله، مسواک و صابون هستند و سشوار برای استفاده مهمانان درصورت درخواست آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های روسیه

  1. هتل آزیموت

هتل آزیموت واقع در کنار رودخانه فونتانکاست. از داخل این هتل نمایی پانورامیک از سطح شهر کاملاً نمایان است. همه اتاق‌های هتل آیزموت دارای تلویزیون، تلفن، میز کار و حمام اختصاصی مجهز به وان هستند. تور داخل هتل‌ سنت پترزبورگ اطلاعات درباره جاذبه‌های گردشگری سنت پترزبورگ، را به میهمانان می‌دهد و به آن‌ها در انتخاب تور کمک می‌کند.‌ ایستگاه مترو در فاصله ده دقیقه‌ای از این هتل قرار دارد. مرکز شهر سنت پترزبورگ از این ایستگاه به‌راحتی در دسترس است. خدمات ترنسفر فرودگاهی تنها با درخواست میهمانان هتل به‌سرعت انجام می‌‌شود. هتل آزیموت انتخابی عالی برای مسافران علاقه‌مند به کلیساهای جامع، تاریخ و معماری است. ۷۰۰ متر از کلیسای تریسی، ۵ کیلومتر از کلیسای جامع کازن و موزه دولتی و کاخ زمستانی فاصله دارد و همچنین کلیسای ناجی در خون و موزه روسیه نیز در فاصله ۵ کیلومتری قرار دارد.هتل ازیموت دارای ویژگی‌های خدماتی، رفاهی و تفریحی است. امکانات رفاهی در این هتل اعم از کتابخانه، سمینارهای پیشرفته و اتاق‌های جلسه و سالن آرایشی و بهداشتی است.

بهترین هتل سنت پترزبورگ | هتل آزیموت

خدمات نیز شامل راهنمای گردشگری، تور و ورود و خروج سریع است. در مناطق عمومی تلویزیون همیشه در دسترس است و تمامی روزنامه و مجلات رایگان در لابی در اختیار شماست. کارکنان هتل به زبان‌های روسی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می‌کنند. ‌در ادامه به معرفی سایر هتل‌های سنت پترزبورگ خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: حمل و نقل در روسیه

  1. هتل بوتیک روسی

یکی دیگر از بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ، هتل بوتیک روسی است. هتل روسی بوتیک یک هتل کوچک و بسیار زیبا با موقعیت مرکزی عالی در خاکریز رودخانه فونتانکا است که با چند دقیقه پیاده‌روی از خیابان نوسکی می‌توان به آن رسید. بوتیک هتل روسی که در سال 2007 افتتاح شد، به افتخار کارلو روسی، معمار نئوکلاسیک ایتالیایی تبار که برخی از مشهورترین بناهای دیدنی سنت پترزبورگ، از جمله مجموعه ساختمان‌های چشمگیر در پلوشچاد لومونوسوا، خانه 50 اتاقه هتل بوتیک روسی را طراحی کرد، نام‌گذاری شده است. هتل روسی بوتیک که در یک ساختمان تاریخی با دقت بازسازی‌شده قرار دارد، یک لابی با مبلمان چرمی راحت و آثار هنری اصلی و شومینه زنده دارد و پذیرای مهمانان است. اتاق‌های استاندارد و لوکس هتل روسی بوتیک طراحی مدرن را با آثار تاریخی به‌دقت حفظ‌شده -مانند تیرهای سقف باز و اجاق‌های گرمایشی- ترکیب می‌کنند؛ درحالی‌که برخی سوئیت‌ها فهرست‌بندی شده‌اند که دکوراسیون داخلی تاریخی دارند و دکوراسیون اصلی قرن نوزدهمی را حفظ کرده‌اند. به‌طور طبیعی، همه اتاق‌ها با مبلمان راحت و طیف کاملی از امکانات فنی مدرن، از جمله تهویه مطبوع و دسترسی به اینترنت رایگان مجهز شده‌اند. کارکنان هتل‌ سنت پترزبورگ روسی بوتیک به خدمات بسیار دقیق شهرت دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا اقامت شما را به تجربه‌ای جذاب تبدیل کنند. در قلب مرکز تاریخی، هتل بوتیک روسی با معماری زیبای قرن نوزدهمی احاطه شده است و در چند قدمی جاذبه‌های اصلی سنت پترزبورگ از جمله ارمیتاژ، موزه دولتی روسیه و کلیسای جامع کازان قرار دارد.

بهترین هتل سنت پترزبورگ

  1. هتل روکو فورته آستوریا

آستوریا احتمالاً از مشهورترین هتل‌های سنت پترزبورگ است. این هتل در سال 1912 افتتاح شد و در سال‌های آخر قبل از انقلاب اکتبر کلمه‌ای لوکس بود و به‌تازگی نیز به‌عنوان بخشی از مجموعه روکو فورته به شکوه سابق خود بازگردانده شده است. این هتل در سال 2007 در فهرست رمانتیک‌ترین هتل‌های جهان در روز ولنتاین فوربس قرار گرفت. هتل آستوریا با برخورداری از یک موقعیت مرکزی فوق‌العاده درست روبه‌روی گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق قرار داشته و موقعیت فوق‌العاده‌ای برای گشت و گذار دارد. هرمیتاژ، خیابان نوسکی و تئاتر ماریینسکی همگی در فاصله پیاده‌روی راحت قرار دارند. آستوریا 211 اتاق و سوئیت مجلل را ارائه می‌دهد که به سبکی شیک و خانگی مبله شده‌اند. همچنین طیف کاملی از امکانات و خدمات 5 ستاره، از جمله اسپا و سالن بدن‌سازی باکلاس و فضای مجلل رویداد از جمله سالن مجلل رقص و باغ زمستانی هتل را ارائه می‌دهد. امکانات جلسه عالی در هتل همسایه Angleterre موجود است. رستوران اصلی دیویدوف هتل آستوریا یکی از بهترین مکان‌های سنت پترزبورگ برای تجربه غذاهای معروف روسی است.

هتل روکو فورته آستوریا، بهترین هتل سنت پترزبورگ

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به روسیه

  1. هتل هنر راخمانینوف

«زندگی با هنر» باید شعار Art Hotel Rachmaninov باشد. هتل آرت راخمانینوف هتلی کوچک، شیک و راحت در Kazanskaya Ulitsa است که تنها چند قدم از کلیسای جامع کازان و خیابان نوسکی فاصله دارد و اقامتگاهی زیبا در فضایی دوستانه و صمیمی در قلب مرکز تاریخی سنت پترزبورگ فراهم می‌کند. هتل آرت راخمانینوف که در سال 2003 به‌عنوان یک مینی‌هتل اصلی افتتاح شد، از آن زمان بازسازی شده و گسترش یافته است. این هتل نام خود را از این واقعیت گرفته است که بخشی از ملک زمانی خانه عمه سرگئی راخمانینوف بود؛ جایی که آهنگساز بزرگ در نوجوانی در کنسرواتوار سنت پترزبورگ در آنجا اقامت داشت. مطابق با مفهوم «هتل عتیقه»، هتل راخمانینوف شامل 26 اتاق مهمان است که به سبک سنتی و با مبلمان آنتیک اصلی تزئین شده است. نقطه تمرکز فضای داخلی هتل یک فضای عمومی جذاب است؛ یک اتاق نشیمن که می‌تواند برای جلسات و رویدادها و همچنین پذیرایی از صبحانه هتل و نقش یک لابی بار دلپذیر استفاده شود. این هتل‌ سنت پترزبورگ به دو گالری مجاور وابسته است و آثار هنری و عکاسی اصلی در سراسر ملک به نمایش گذاشته شده است.

هتل هنر راخمانینوف، بهترین هتل سنت پترزبورگ

این هتل به عنوان بهترین هتل سنت پترزبورگ شناخته شده و برای گشت و گذار در موقعیت ایده‌آلی قرار دارد و جاذبه‌های مهمی مانند موزه ارمیتاژ و کلیسای جامع سنت آیزاک تنها چند با دقیقه پیاده‌روی با آن فاصله دارد. همچنین میهمانان در موقعیت ایده‌آلی برای کشف بهترین غذاخوری‌ها، خریدها و تفریحات شبانه در مرکز شهر سنت پترزبورگ قرار دارند. اکثر هتل‌های سنت پترزبورگ به ایستگاه مترو نزدیک هستند و ایستگاه‌های مترو Nevsky Prospekt و Gostiny Dvor کمتر از پنج دقیقه با هتل فاصله دارند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات