یکپارچکی ملیت‌های مختلف در محله ایتاون سئول

2 سال پیش 0 دیدگاه

محله ایتاون در سئول یکی از مناطقی است که هر گردشگری را به سوی خود جذب می‌کند. مساحت کلی محله ایتاون سئول 383292 متر مربع است. محله ایتاون در سئول مکانی است که بهترین فروشگاه‌ها، بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها و هر آنچه که مورد نیاز هر گردشگری باشد در آن یافت می‌شود.

در واقع هر فردی که به سئول سفر می‌کند بی شک به محله ایتاون در سئول  هم سر می‌زند. جاذبه محله ایتاون به قدری بالاست که قادر است هر توریستی را به سوی خود جذب نماید. در این مقاله ضمن معرفی محله ایتاون سئول به بررسی علت‌های جاذبه محله ایتاون سئول پرداخته می‌شود.

 

علت جاذبه محله ایتاون سئول چیست؟

علت جاذبه محله ایتاون سئول در این است که تبعیض معنای خود را به کلی در این منطقه از دست داده است. در محله ایتاون سئول مردم فارغ از رنگ و نژاد و قومیت و دین و ملیت هر اختلافات دیگری با یکدیگر زندگی می‌کنند. در حالیکه متاسفانه هنوز هم در مناطقی از کره جنوبی تبعیض نژادی و سایر تبعیض‌های قومیتی وجود دارد.

در طول سفر به منطقه ایتاون سئول، گردشگرانی با ملیت‌های مختلف را خواهید دید. اغلب این گردشگران به جهت فضای سرزنده و عاری از تبعیض محله ایتاون در سئول به سرعت با یکدیگر ارتباط پیدا می‌کنند و درمورد فرهنگ و آداب و رسوم خود و کشورهای دیگر گاها به صحبت می‌نشینند. همچنین در منطقه ایتاون سئول مردم محلی نیز در آزادی کامل رفت و آمد می‌نمایند.

علت دیگر جاذبه محله ایتاون سئول در این است که مردم مسلمان بی‌شماری در آن زندگی می‌کنند. این افراد آزادانه در محله ایتاون سئول به اعمال دینی خود می‌پردازند. حتی جالب است که، از مناطق دیگر نیز مسلمانان برای انجام فرایض دینی و دعا و نیایش به محله ایتاون در سئول می‌آیند. لازم به ذکر است که مسجد مرکزی سئول نیز در این محله قرار دارد.

علت دیگر جاذبه محله ایتاون این است که در بیشتر رستوران‌ها و کافه‌های محله ایتاون در سئول حضور حیوانات خانگی آزاد است. همین امر یکی دیگر از علل جاذبه محله ایتاون در بین حامیان حیوانات شده است.

افراد بی‌شماری هستند که مایل هستند حیوان خانگی آن‌ها در هر حالتی در کنار آن‌ها باشد اما ممنوع بودن ورود این حیوانات در رستوران‌ها و کافه‌ها، همیشه برای این افراد ملال آور بوده است. اما در محله ایتاون در سئول این موضوع کاملا حل شده است.

معرفی محله ایتاون سئول و جاذبه‌های گردشگری آن

جاذبه‌های محله ایتاون سئول با دیگر جاذبه‌های گردشگری که در سایر مکان‌ها‌ مورد بازدید قرار می‌گیرد کاملا متفاوت است. چراکه جاذبه محله ایتاون سئول، به جهت ابتکار عمل مردم این منطقه بوده است. در ادامه به معرفی محله ایتاون سئول و جاذبه‌های سئول در آن پرداخته می‌شود.

خیابان غذای جهانی

 در معرفی محله ایتاون سئول در وهله اول باید از خیابان غذای جهانی صحبت نمود. چراکه یکی از علل جاذبه محله ایتاون سئول خیابان غذای جهانی است. در خیابان غذای جهانی انواع غذاهای متنوع بین المللی طبخ می‌شود. کیفیت و تنوع فوق‌العاده غذاها در خیابان غذای جهانی در محله ایتاون در سئول سبب شده است که گردشگران بسیاری به این مکان جهت صرف غذا بیایند. خیابان غذای جهانی در سئول شهرت جهانی یافته است. در این خیابان همزمان با صرف غذا در کره جنوبی و این محله گروه‌های موسیقی نیز می‌نوازند و لذت صرف غذا را برای افراد چندین برابر می‌کنند.

 

 

هتل همیلتون

به جهت استقبال بی‌شمار گردشگران از محله ایتاون در سئول هتل‌ها و امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران نیز در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات رفاهی ساخت هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در محله ایتاون سئول است. از زیباترین و مجهزترین هتل‌های محله ایتاون در سئول، هتل همیلتون است. این هتل مجهز، کلیه امکانات رفاهی را برای اقامت گردشگران فراهم نموده است و همین امر نیز سبب رونق این هتل نسبت به سایر رقبای خود در محله ایتاون سئول شده است.  در واقع در معرفی محله ایتاون سئول، هتل همیلتون نامی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: 9 بازار سنتی معروف در کره جنوبی که نباید از دست بدهید

موزه هنر

معرفی محله ایتاون سئول بدون نام بردن از موزه هنر امکان‌پذیر نخواهد بود. یکی دیگر از علل جاذبه محله ایتاون وجود موزه هنر در این منطقه است. این موزه به خوبی توانسته است جای خود را در میان گردشگران پر کند. همه ساله گردشگرانی که به محله ایتاون در سئول سر می‌زنند حتما از موزه هنر این منطقه نیز بازدید می‌کنند.

 

 

حضور سلبریتی‌های کره جنوبی

همیشه دیدار سلبریتی‌ها و زندگی خصوصی آنان برای مردم جالب بوده است. بسیاری از افراد علاقمندند که بدانند سلبریتی‌های محبوب آن‌ها به چه مکان‌هایی سر میزنند و یا از چه مکان‌هایی خرید می‌کنند. حضور سلبریتی‌ها و خرید از این محله بر جاذبه محله ایتاون سئول افزوده است. بسیاری از افراد برای ملاقات با سلبریتی مورد علاقه خود به این مکان سفر می‌نمایند. بسیاری از سلبریتی‌های کره جنوبی محله ایتاون سئول را برای گردش و البته خرید خود انتخاب می‌نمایند و مردم نیز برای ملاقات با این افراد به این منطقه توجه ویژه ای دارند.

مسجد مرکزی

هنگام معرفی محله ایتاون سئول نام مسجد مرکزی در راس قرار می‌گیرد. مسجد مرکزی در محله ایتاون سئول اولین مسجد ساخته شده در کره جنوبی بوده است. ساخت این مسجد در سال1976 بوده است. در حال حاضر این مسجد مکانی جهت انجام فرایض دینی مردم مسلمان کره جنوبی محسوب می‌شود.

به جز مسلمانانی که در کره جنوبی زندگی می‌کنند بسیاری از مسلمان از مناطق دیگر نیز جهت انجام فرایض دینی به این مسجد می‌آیند. بدون اغراق فضای مسجد به گونه‌ای است که حس معنویت و صمیمیت مشترکی مابین تمامی بومیان و بازدید‌کنندگان این مسجد بوجود می‌آورد.

در اطراف مسجد نیز رستوران‌ها و مراکز خرید نیز ساخته شده است. زیبایی خاص این مسجد و فضای معنوی و آرام‌بخش این مسجد سبب شده است که حتی غیر مسلمانان نیز از این مسجد دیدن کنند و یا این که در اطراف مسجد ساعتی را پیاده‌روی نمایند.

 بیشتر بخوانید: جزیره نامی | طبیعت چهار فصل و جادویی کره جنوبی

فروشگاه‌ها و مراکز خرید

در محله ایتاون سئول فروشگاه‌ها و مرکزهای خرید بی‌شماری وجود دارد. در این فروشگاه‌ها و مراکز خرید از هر آنچه نیاز باشد یافت می‌شود، از معروف‌ترین و معتبرترین مراکز خرید، در محله ایتاون سئول، مراکز خرید طلا و جواهرات و سفال کره جنوبی است که رضایت خاطر بسیاری از گردشگران را توانسته است جلب نماید. البته در این فروشگاه‌ها و مراکز خرید از هر آنچه مصرفی باشد یافت می‌شود. البته تنوع و قیمت‌های مناسب این محصولات است که سبب جاذبه محله ایتاون در میان مردم کره جنوبی و گردشگران شده است.

 

سخن پایانی

هدف از تدوین این مقاله معرفی محله ایتاون سئول بود. این منطقه همانطور که توضیح آن گذشت به جهت زندگی ملیت‌های مختلف و دارا بودن محیطی آرام شهرت جهانی یافته است. همه ساله گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا جهت بازدید از محله ایتاون در سوئل به این منطقه سفر می‌کنند. چنانچه قصد سفر به کره جنوبی را دارید، حتما زمانی را برای بازدید از محله ایتاون در سئول اختصاص دهید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات