جاذبه آنسی(ونیز کوچک فرانسه) | کارهایی که باید در آنسی انجام دهید

2 سال پیش 0 دیدگاه

اگر قصد سفر به آنسی را دارید، باید با مکان‌های دیدنی که به عنوان جاذبه آنسی می‌توان از آن‌ها دیدن کرد، نیز آشنا شوید. در جنوب شرقی فرانسه یک شهر رویایی واقع شده است که در دنیا آن را به عنوان ونیز آلپ می‌شناسند. آنسی نام یک شهر در کنار دریاچه است که چشم‌انداز آلپ به زیبایی آن افزوده است. آنسی یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای فرانسه است که سالانه، توریستان و گردشگران زیادی را به سمت خودش جذب می‌کند. برای رفتن به آنسی به ویزای توریستی فرانسه نیاز دارید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص مکان‌هایی که می‌توانید به عنوان جاذبه آنسی به آن سر بزنید و کارهایی که می‌توانید در حین سفر به فرانسه انجام دهید، صحبت کنیم.

کارهایی که باید در شهر آنسی انجام دهید

شهر آنسی یک شهر توریستی در فرانسه است که سالانه، میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست است. به همین خاطر است که دولت فرانسه برای میزبانی از این توریست‌ها برنامه‌های متعددی در نظر گرفته است. در ادامه این مقاله، کارهایی که می‌توانید در شهر آنسی انجام دهید را با هم بررسی می‌کنیم.

قایق‌سواری را به هیچ عنوان فراموش نکنید. همان‌طور که گفتیم، یکی از جذابیت‌های این شهر دریاچه نیلگون و زیبای آن است که می‌توانید با قایق‌های رکابی از آن عبور کنید. دور دریاچه را با چشم‌انداز زیبایی از آب‌های زلال و کوه‌های سرسبز تماشا کنید و در حالی که پارو می‌زنید، از این فضای زیبا و دل‌انگیز لذت ببرید. در این دریاچه، آرامش و غرق شدن در طبیعت بکر و زیبا آنسی در انتظار شماست.

جاذبه‌های نانسی

دور دریاچه را با دوچرخه رکاب بزنید

یکی از تفریحاتی که می‌توانید در این شهر انجام دهید، دوچرخه‌سواری است. اگر از هیجان و کمی ورزش و تحرک خوش‌تان می‌آید، یک دوچرخه کرایه کنید و درحالی که رکاب می‌زنید، از تماشای طبیعت زیبای اطراف دریاچه لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: معرفی زیباترین سواحل فرانسه برای یک سفر رویایی

قدم زدن در کانال‌های شهر آنسی فرانسه

قدم زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش شده این شهر حتما در خاطر شما هک می‌شود. در امتداد کانال‌های شهر آنسی فرانسه، غرفه‌هایی برای فروش شیرینی، کافی‌شاپ، رستوران‌ها دایر هستند که می‌توانید در حین پیاده‌روی از آن، خوراکی‌ بخورید و ذائقه مردم این شهر را تجربه کنید. توصیه ما این است که در حین این که از جاذبه‌های شهر آنسی دیدن می‌کنید، شیرینی‌ها و قهوه‌های این حوالی را هم امتحان کنید و از تماشای معماری خانه‌ها و شور شوق مرم لذت ببرید.

 

جاذبه گردشگری آنسی

پل عشق در شهر آنسی در فرانسه

یکی از زیباترین بخش‌های شهر آنسی فرانسه که می‌توانید عشق و دوست داشتن را حس کنید، پل عشق است. خیلی از اهالی این شهر معتقدند که دو نفری که همدیگر را دوست دارند، اگر روی این پل همدیگر را ببوسند، عشق‌شان برای همیشه باقی می‌ماند. علاوه بر این، پل عشق نقطه اشتراک داستان‌های عاشقانه بسیاری از اهالی این شهر است که هر کدام به آنجا سر زدند و با هم پیمان بستند. حتی اگر اعتقادی به داستان‌های عاشقانه ندارید، می‌توانید از منظره این پل و شور شوقی که دیگران روی آن دارند، لذت ببرید.

راکلت بخورید

هر روز و هر ساعتی از شبانه‌روز که وقت آزاد پیدا کردید، این خوراکی خوشمزه سوئیسی را امتحان کنید. این خوراکی با پنیر تهیه می‌شود که با شیر گاو درست شده است و آن را روی آتش ذوب کرده‌اند. سپس آب پنیر را داخل بشقاب ریخته و با سیب‌زمینی، گوشت خشک شده، پیاز مزه‌دار شده و غیره ترکیب می‌کنند. بهتر است این خوراکی را از رستوران یا غرفه‌های خیابانی تهیه و نوش جان کنید.

جاذبه‌های آنسی

بازارگردی در آنسی

یکی از جاذبه‌های شهر آنسی بازارهای آن است. در بین کالاهایی که برای فروش عرضه می‌شوند، می‌توانید مواد غذایی تازه و چیزهای دیگری پیدا کنید. بهترین بازار فرانسه، یکشنبه بازارهای آن است که در آنجا غرفه‌های رنگارنگ، محله‌های قدیمی و کانال‌های شهر را اشغال کرده و می‌توانید پویایی و زندگی روتین اهالی شهر آنسی را از نزدیک ببینید.

در باغ‌های اروپایی پیک ‌نیک کنید

باغ‌های اروپایی در کناردریاچه یکی از بهترین نقاط برای پیک نیک و صرف ناهار هستند؛ همچنین به عنوان یکی از دیدنی‌های آنسی فرانسه به توریستان معرفی می‌شوند. می‌توانید از از غرفه‌ها کمی شیرینی، پنیر و گوشت سرد تهیه کرده و یک بعدازظهر را با دوستان و خانواده در این با‌غ‌ها بگذرانید و از تماشای مناظر دریاچه و کوه آلپ لذت ببرید.

کاخ جزیره، جاذبه آنسی در فرانسه

پله دولیل یا همان کاخ جزیره، طوری ساخته و طراحی شده است که فکر می‌کنید همین چند دقیقه پیش از دل داستان‌های پریان بیرون آمده است. قدمت این بنای تاریخی به قرن 12 برمی‌گردد و امروزه به یک موزه تارخی تبدیل شده است. این کاخ در تاریخ خود، زندان و دادگاه و محل اقامت لرد هم بوده و حوادث و رخدادهای زیادی را تجربه کرده است. حتما به آنجا سری بزنید و چند عکس از خودتان به یادگار بگیرید.

تجربه نشان می‌دهد که این بنا محبوب‌ترین نقطه فرانسه برای عکاسی است و همه توریستانی که به آنسی سفر می‌کند، عکاسی در این قسمت را از کارهای ضروری می‌دانند. اگر دوست دارید داخل ساختمان را هم تماشا کنید، به یاد داشته باشید که درب این ساختمان تنها در ماه‌های گرم سال و آن هم بعضی از روزهای هفته به روی گردشگران باز است.

جاذبه‌های توریستی آنسی

قدم زدن در کلیسا

آنسی در خود چندین کلیسا کاتولیک را جای داده است که به خاطر معماری تاریخی که دارند، ارزش زیادی پیدا کرده است. از بین آن‌ها می‌توان به شیشه‌های رنگی، ارگ‌های بزرگ و فوق‌العاده و نقاشی‌های قرون وسطایی اشاره کرد. اگر به تاریخ علاقه دارید، برای بازدید از کلیساهای قدیمی می‌توانید اطراف محله قدیمی آنسی بچرخید.

آبتنی در دریاچه

اگر از علاقه‌مندان شنا هستید، در دریاچه علاوه بر قایق‌سواری می توانید شنا هم بکنید. می‌توانید به ساحل بروید و از فضای آنجا برای آفتاب گرفتن یا ریلکس کردن استفاده کنید. همچنین می‌توانید تنی به آب بزنید و از خنکی آب و تماشای مناظر جادویی این محدوده لذت ببرید.

موزه انیمیشن در شهر آنسی

سفر در ونیز آلپ با تماشای موزه انیمیشن کامل می‌شود. در این موزه که یک سرش به کاخ وصل شده است، در سال چندین نمایشگاه گردشگری برگزار می‌شود که در آن می‌توانید انواع انیمیشن‌های قدیمی و جدید را ببینید.

قلعه دوک‌های ساووی، یکی از دیدنی‌های آنسی فرانسه

یکی از بناهای زیبا و دیدنی قرون وسطایی در آنسی قلعه دوک‌های ساووی است که بالای شهر قدیمی قرار دارد. این قلعه چندین بار در تاریخ ساخت خود، سوخت سپس در قرن 17 ساکنانش آن را ترک کردند و به عنوان یک پادگان نظامی مورد استفاده قرار گرفت. بعد از جنگ، این قطعه خریداری و مرمت گردید و به موزه هنرهای آلپ تبدیل شد. این موزه ملی مخصوص نویسندگان و نقاشان و هنرمندان مجسمه‌ساز است که می‌توانند آثار خودشان را به عرصه و تماشا بگذارند.

بیشتر بخوانید: گشت‌وگذار در محله لومره پاریس | محله‌ای قدیمی در قلب پاریس

جشنواره‌ها در آنسی

در تابستان، گردشگران زیادی به سمت این شهر کشیده می‌شوند. علاوه بر تماشای جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی، می‌توانید به فستیوال‌ها و جشنواره‌های فرانسه در این شهر هم سری بزنید. جشنواره بین‌المللی فیلم در جولای پذیرای علاقه‌مندان است. جشنوره بلوز در ماه اوت اتفاق می‌افتد و جشنواره دریاچه با موسیقی و نمایش‌ و آتش‌بازی از علاقه‌مندان خود استقبال می‌کند. فستیوال برداشت آلپ هم به طور سنتی در روز یکشنبه دوم اکتبر برگزار می‌شود.

آب و هوا در آنسی چگونه است؟

در تابستان معمولا دما یکنواخت است و کمتر از 10 درجه سانتی‌گراد نیست. بالاترین دما هم 30 درجه سانتی‌گراد است. بارندگی در این شهر زیاد نیست. در زمستان سرمای هوا تا منفی 3 درجه می‌رسد و بارندگی در ماه‌ نوامبر شدید می‌شود.

جاهای دیدنی آنسی

از آنسی چه چیزی سوغاتی بیاوریم؟

آنسی این فرصت را به گردشگران می‌دهد که با خرید سوغاتی‌های فرانسه از فروشگاه‌های محلی بتوانند خاطراتی را از این شهر با خودشان ببرند. در بازارهای روزانه یا غرفه‌هایی که اطراف خیابان‌ها و پیاده‌رو‌ها دایر شده‌اند، می‌توانید اقلام جالبی که دوست دارید را تهیه کنید. همان‌طور که گفتیم، آنسی یک شهر توریستی است و همه نیازهای احتمالی توریستان را پیش‌بینی کرده است و به خوبی آن‌ها را تامین می‌کند. در این شهر می‌توانید اوقات خوبی برای خود و خانواده‌تان ایجاد کنید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات