درخت آرزوها جاذبه‌ای دیدنی در آلمان

2 سال پیش 0 دیدگاه

درخت آرزوها در آلمان یا بلوط عروس، درختی 500 ساله خارج از یوتین قرار دارد. روزانه حدود 40 نامه توسط جویندگان عشق برای درخت ارسال می‌شود، به این امید که کسی نامه را بخواند و پاسخ شخص فرستنده را بدهد. در ادامه با معرفی درخت آرزوها آلمان همراه ما باشید.

امروزه اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های دوست‌یابی بسیاری وجود دارد و ارسال نامه برای درخت آرزوها به نظر کاری عجیب و غیر ممکن به نظر می‌رسد. اما عاشقان واقعی، ایمان دارند این درخت آن‌ها را به معشوق واقعی می‌رساند و در ارسال نامه و اجازه دادن به سرنوشت برای اعمال جادویی اصلا تردید نمی‌کنند. بنابراین در این عصر دیجیتال، درخت عروس داماد در آلمان شهرت و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

نامه‌ها توسط یک پستچی ۷۲ ساله به بلوط عروس می‌رسد. او در مصاحبه‌ای به بی‌بی‌سی گفته است: چیزی بسیار جادویی و رمانتیک در آن وجود دارد. شما در اینترنت می‌توانید با سوالات و تحقیق، فرد مورد علاقه خود را پیدا کرده و علایق یکدیگر را کشف کنید اما یافتن عشق از طریق درخت، یک تصادف زیبا مانند سرنوشت است.

تاریخچه درخت آرزوها

این بلوط زیبا 500 ساله خارج از یوتین رشد می‌کند، اما حدود 100 سال است که به عنوان درخت آرزوها در آلمان شناخته می‌شود. مرکز یک داستان عاشقانه افسانه‌ای که عاشقان واقعی را به هم می‌رساند. در سال 1890، مینا، یک دختر محلی، عاشق جوان شکلات‌سازی به نام ویلهلم می‌شود، اما پدر مینا با این ازدواج مخالف بود و اجازه نمی‌داد آن‌ها یکدیگر را ببینند. اما آن‌ها تسلیم نشده و رابطه خود را با نوشتن نامه به طور مخفی ادامه دادند.

درخت آرزوها آلمان

آن‌ها نامه را در سوراخ درختی که اکنون به نام بلوط داماد می‌شناسیم، قرار می‌دادند. یک سال بعد، پدر مینا از ادامه رابطه آن‌ها باخبر شد و  به جای تنبیه به آن‌ها اجازه داد تا ازدواج کنند. براساس یک داستان محلی، مراسم ازدواج این دو عاشق در 2 ژوئن 1891 زیر شاخه‌های درخت بلوط برگزار شد و عشق آن‌ها را جاودانه کرد.

داستان این عشق به زودی در سراسر یوتین پخش شد و افرادی که در پیدا کردن عشق به روش معمول ناتوان بودند، شروع به نوشتن نامه‌های عاشقانه کردند و آن‌ها را به درخت گره می‌زدند. این درخت در سال 1927 به نام Bräutigamseiche (در آلمانی به معنای «بلوط داماد») شناخته می‌شد و به سبب محبوبیت آن، Deutsche Post، آدرس و کدپستی خود را به آن اختصاص داد. مردم، امروزه از سراسر آلمان و حتی خارج از کشور، نامه‌های عاشقانه خود را برای درخت آرزوها ارسال می‌کنند.

تاریخچه درخت آرزوها

عاشقان به دیدن درخت آرزوها آلمان می‌روند به این امید که معشوق خود را بیابند. آن‌ها می‌توانند تمام حروف را در سوراخ بررسی کرده و نامه‌ای را که می‌خواهند به آن پاسخ دهند را با خود ببرند، اما باید بقیه نامه‌ها را برای دیگران باقی بگذارند. به گفته سخنگوی دویچه پست: این درخت، سالانه حدود 1000 نامه دریافت می‌کند. نامه‌ها بیشتر در تابستان ارسال می‌شود و این نشان می‌دهد این زمان از سال، افراد بسیاری به دنبال عشق هستند. 

 بیشتر بخوانید: قلعه نوی شوان اشتاین | قلعه‌ای افسانه‌ای در باواریا آلمان

 آیا نامه نوشتن به درخت عروس داماد در آلمان واقعا مؤثر است؟ 

طبق گزارش بی‌بی‌سی، حداقل 100 ازدواج و همچنین بسیاری از روابط عاشقانه دیگر توسط درخت آرزوها رخ داده است. اما اگر هنوز مطمئن نیستید که این موضوع حقیقت دارد، می‌توانید از پستچی نامه‌ها، کارل هاینز مارتنز در این مورد پرس‌و‌جو کنید. Atlas Obscura می‌نویسد که چند روز پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی آلمانی درباره درخت، مارتنس نامه‌ای شخصی از زنی در هامبورگ از طریق بلوط عروس دریافت کرده و سرانجام با یکدیگر ازدواج کردند.

جاذبه درخت آرزوها

ازدواج بلوط با شاه بلوط Himmelgeist، در دوسلدورف آلمان

 پس از قرن‌ها مجردی این درخت، در 25 آوریل 2009 با تنها درخت آلمانی با آدرس پستی شخصی نامزد شد: Himmelgeister Kastanie اما زندگی عاشقانه آن‌ها دوامی نداشت. درخت شاه بلوط در Himmelgeist، حومه دوسلدورف قرار دارد و به دلیل شرایط طبیعی، این زوج هرگز نتوانستند به صورت حضوری با هم ملاقات کنند، هر چند آن‌ها عکس‌های خود را رد و بدل کردند. متأسفانه، این ازدواج در 14 دسامبر 2015 به پایان رسید، زمانی که هجوم قارچی Himmelgeister Kastanie را از بین برد و از آن زمان، تنه درخت مرده به مجسمه تبدیل شده است.

درخت آرزوها کجاست

برای جلوگیری از گسترش این عفونت قارچی، بخش‌هایی از درخت قطع و مارتنز پستچی درخت نیز به سرطان خون مبتلا شد و گفت: استخوان‌هایش مانند درخت، همانند قبل استحکام ندارد، اما همچنان می‌تواند از نردبان بالا رود.

بیشتر بخوانید: قلعه بورگ التز قصری مخفی میان درختان جنگلی + راهنمای بازدید

بلوط داماد که اکنون بیوه شده است، هنوز به انسان‌ها برای پیدا کردن عشق‌شان کمک می‌کند و شاید هم روزی دوباره ازدواج کند. درخت اداره پست خلیج Mossel در آفریقای جنوبی، ممکن است یک نامزد جایگزین باشد. از طرف دیگر، بلوط ممکن است با درختان شهر ملبورن استرالیا که همه در سال 2015 با آدرس‌های ایمیل شخصی خود آنلاین شدند، ارتباط برقرار کند. بنابراین اگر از برنامه‌ها یا آژانس‌های دوستیابی آنلاین ناامید شده‌اید، برای پیدا کردن عشق واقعی برای Bridegroom’s Oak یک نامه ارسال کنید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات