راهنمای بازدید از قلعه زیبای بامبورگ در انگلستان

2 سال پیش 0 دیدگاه

در این مقاله قصد داریم به موارد بازدید از قلعه بامبورگ بپردازیم. ویلیام جورج آرمسترانگ، مخترع، صنعتگر و بشردوست خیال‌پرداز، قلعه بامبورگ را در سال 1894 خریداری کرد. او تصمیم گرفت آن را به دیدگاه خود از قلعه کهن الگو تبدیل کند. این قلعه، مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از آثار هنری، سرامیک‌ها و اشیاء هنری را در خود جای داده است که آرمسترانگ آن‌ها را دوست داشت و برای او شادی به ارمغان آورد.

بامبورگ با اشغال مستمر در سایت قلعه برای هزاران سال، بیش از سهم عادلانه‌اش از داستان‌های ارواح، افسانه‌ها و اسطوره‌ها لذت می‌برد. همچنین اعتقاد بر این است که این مکان، قلعه ساختگی سر لنسلوت، باغ شادی است.

نورثومبریا بزرگ‌ترین و قدرتمندترین پادشاهی در بین هفت پادشاهی بود. پادشاهان نورثامبریا در قرن ششم با برجستگی عظیمی که در ارتفاع 150 فوتی بالای دریای شمال و بندر طبیعی آن قرار دارد، بامبورگ را به‌عنوان پایتخت سلطنتی خود انتخاب کردند و آن را دین گوایدری نامیدند.

آیدا شعله‌بر و اولین پادشاه آنگلوساکسون برنیسیا اولین چوب‌های یک انبار چوبی مستحکم و دژ اصلی قلعه بامبورگ را در خود جای دادند. پس از مرگ آیدا، بامبورگ به دست نوه‌اش، پادشاه آتلفریت افتاد که فرزندانش اسوالد و برادرش اسوی به ایونا فرستاده می‌شوند تا توسط راهبان، آموزش ببینند و تعمید بگیرند.

اسوالد که مشهورترین دودمان سلطنتی آنگلوساکسون بود، به بامبورگ بازگشت و پادشاه سنت نورثامبریا شد. او پایه‌های بامبورگ و لقب لیندیس‌فارنه را به‌عنوان مهد مسیحیت گذاشت، سنت آیدان را از ایونا به بامبورگ آورد و زمینی را در لیندیس‌فارن به او داد تا صومعه‌ای را که امروز به‌عنوان لیندیس‌فارن پریوری می‌شناسیم، به‌عنوان زادگاه انجیل‌های لیندیس‌فارن بسازد.

بامبورگ در قرون بعدی به‌عنوان قصری برای پادشاهان خدمت می‌کرد و جان، هنری سوم، ادوارد اول، ادوارد دوم و ادوارد سوم در آن اقامت داشتند. علاوه‌بر میزبانی از پادشاهان، گروگان‌ها و زندانیان در بامبورگ، از جمله پادشاه زخمی اسکاتلندی، دیوید بروس، نگه‌داری می‌شدند. هنری سوم با ایجاد امکانات راحتی به قلعه از جمله یک سالن بزرگ و پنجره‌های شیشه‌ای معروف شد.

جنگ داخلی در سراسر کشور در طول جنگ رزها بین خانه‌های سلطنتی لنکستر و یورک درگرفت. قلعه بامبورگ انگلستان در طول جنگ‌ها، خانه هنری ششم پادشاه رز قرمز لنکستر بود که زیر آتش توپخانه ویرانگر قرار گرفت. پس از قرن‌ها مقاومت در برابر هر نوع حمله مسلحانه، بامبورگ به اولین قلعه در انگلستان تبدیل شد که با شلیک گلوله ویران گردید.

بیشتر بخوانید: جاذبه بیرمنگام | هر آنچه لازم است درباره شهر بیرمنگام بدانید

آنچه از قلعه بامبورگ و املاک ورشکسته آن باقی مانده بود به آخرین وارث خانواده فورستر، دوروتی رسید. او در ادامه با اسقف برجسته دورهام، لرد ناتانیل کرو ازدواج کرد. پس از مرگ دوروتی، شوهر عزادارش یک موسسه خیریه به یاد او برای بازسازی قلعه و حمایت از مردم روستای بامبورگ تأسیس کرد.

پس از مرگ لرد کرو، مقدار زیادی پول در امانت برای نگهداری از قلعه باقی ماند. معتمدین Crewe شروع به بازسازی قلعه کردند که توسط معتمد دکتر جان شارپ کارگردانی شد. این قلعه به یک داروخانه، یک مرکز جراحی برای بیماران، یک بیمارستان و یک مدرسه رایگان برای آموزش کودکان محروم تبدیل شد. گوشت، شیر و زغال سنگ بین فقرا توزیع می‌شد و محصولات آن‌ها در آسیاب‌بادی قلعه دفن می‌شد.

در ادامه مقاله برای معرفی بخش‌های مختلف قلعه بامبورگ با ما همراه باشید. شما می‌توانید برای سفر به انگلستان و بازدید از این قلعه بامبورگ تور انگلیس را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری نماید.

معرفی بخش‌های مختلف قلعه

  • اتاق‌های دولتی

چندین نسل از کلیدهای قلعه، آثار باستانی شگفت‌انگیزی به جا گذاشته‌اند که تاریخ مسحورکننده‌ای را در طول صدها سال تاریخ نشان می‌دهد: انعکاس داستان‌ها و مشارکت در سیاست، علم، مهندسی، خدمات خارجی و ارتش، همراه با یادگاری از مهمانان از اعضای خانواده سلطنتی، بازیگران، نویسندگان و سیاستمداران.

قلعه بامبورگ انگلستان

  • تالار پادشاه

تالار پادشاه که در محل تالار بزرگ قرون وسطایی ساخته شده، یک شاهکار ویکتوریایی است. سقف تیرچه چکش کاذب آن با چوب ساج تایلند ساخته شده است.

بازدید از قلعه بامبورگ

  • اسلحهخانه

مجموعه‌ای مهیج از سلاح‌های زخم‌خورده از نبرد در قرن دوازدهم Keep به نمایش گذاشته شده است. پیک‌ها، هالبردها، تفنگ‌ها و تاریخچه تسلیحات پرتابه‌ای از جمله کمان مرکب پانزدهم و کمان پولادی هدف فلاندری قرن هفدهم در دیوارها قرار دارند.

قلعه بامبورگ در انگلستان

  • حفاظ

ساختار مربع عظیمی قدیمی‌ترین قسمت باقی مانده از قلعه است. ضخامت دیوارهای قدرتمند آن در جلو، یازده فوت و در جاهای دیگر نه فوت عرض دارد. Keep روی یک پایه عظیم می‌نشیند تا از حفاری مهاجمان در زیر و برافروختن آتش برای فروریختن دیوارها جلوگیری کند.

قصر بامبورگ

  • موزه باستان‌شناسی

قلعه بامبورگ یکی از مهم‌ترین مکان‌های باستان‌شناسی آنگلوساکسون در جهان است. این موزه، مجموعه‌ای از یافته‌های خارق‌العاده از جمله جانور طلایی بامبورگ و یک شمشیر جوش داده شده با الگوی کمیاب را در خود جای داده است که اهمیت این قلعه را به‌عنوان یک ارگ آنگلوساکسون تقویت می‌کند.

بازدید از قلعه بامبورگ انگلستان

  • موزه آرمسترانگ و هوانوردی

دستاوردهای چشم‌گیر ویلیام آرمسترانگ، یکی از بزرگ‌ترین مخترعان و مهندسان تاریخ بریتانیا را کشف کنید. موزه آرمسترانگ و مصنوعات هوانوردی از دستاوردهای چشم‌گیر او می‌گوید و مصنوعات حمل‌و‌نقل هوایی از دو جنگ جهانی را در خود جای داده است.

بازدید از قلعه بامبورگ و معرفی جاذبه‌های آن

زمین

قلعه بامبورگ بر فراز برون‌آمده عظیم زمین وین در ارتفاع 45 متری از سطح دریا قرار دارد. با وسعت نه هکتار، زمین‌های وسیع قلعه از جمله ویرانه‌های کلیسای سنت پیتر، آسیاب بادی، توپ‌ها، حفاری‌های باستان‌شناسی، بازی‌های قرون وسطایی و البته مناظر خیره‌کننده دریا را در این‌جا کاوش کنید.

گشت‌وگذار در قلعه بامبورگ در انگلستان

  • اصطبل ویکتوریایی
در بخش شرقی، بلوک پایدار باشکوهی قرار دارد که توسط لرد آرمسترانگ ساخته شده است. امروزه بار ویکتوریا استبلز، منطقه‌ای مناسب برای سگ‌ها به‌شمار می‌رود.

معرفی قصر بامبورگ

  • سالن کراس

عظمت شومینه وسیع این قلعه به سبک تودور با کنده‌کاری‌های سنگی پیچیده که نمایانگر کشتی‌سازی در طول قرن‌هاست همراه با ملیله‌های بزرگ و کپی از The Card Players اثر تئودور رومبوتس به معرض نمایش گذاشته شده است.

دیدنی‌های قلعه بامبورگ انگلستان

  • کتابخانه

این مجموعه التقاطی حاوی ادبیاتی از اواسط قرن هفدهم و اواسط قرن هجدهم است که توسط ویلیام آرمسترانگ تقویت شده، بازدیداین قسمت از قلعه بامبورگ، بسیار دلچسب است.

راهنمای بازدید از قلعه بامبورگ

  • اتاق منصفانه

این قسمت از قلعه بامبورگ به‌خاطر مجموعه‌ای نفیس از سرامیک‌ها از جمله نمونه‌هایی از چینی‌های تزئینی قرن 18 و اوایل قرن 19 مورد توجه قرار گرفته است.

آشنایی با قلعه بامبورگ در انگلستان

بیشتر بخوانید: کلیسای سلطنتی وست مینستر | جاذبه‌ای با معماری شگفت‌انگیز گوتیگ

  • سالن نگه‌داری

یک درب بطری شکل به سربازان سوار بر اسب اجازه می‌داد تا بدون پیاده‌شدن به تالار Keep، با تاخت‌وتاز وارد شوند. با سقف‌های طاق‌دار و چاه آنگلوساکسون، فرورفته در 145 فوت سنگ که امکان آب تمیز را فراهم می‌کرد، تالار Keep سنگر دفاعی نهایی بود.

درباره قلعه بامبورگ انگلستان

  • بخش غربی

بخش غربی شامل موزه آرمسترانگ و هوانوردی، کاوش‌های باستان‌شناسی، آسیاب بادی قلعه و ورودی اصلی قلعه قرون وسطایی به نام دروازه سنت اسوالد است. حواس‌تان به رویدادها و فعالیت‌هایی باشد که در طول سال در این‌جا برگزار می‌شود.

 

بهترین زمان بازدید از قلعه بامبورگ

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات