معرفی بهترین مکان‌های دیدنی والنسیا | 20 جاذبه والنسیا

6 سال پیش 0 دیدگاه

جاذبه‌های دیدنی والنسیا در کنار فضای دلنشین مدیترانه‌ای، تکه‌ای از بهشت ​​را به تصویر می‌کشد که هرساله گردشگران بسیاری از این شهر زیبای اسپانیا دیدن می‌کنند. در زیر پرتوهای گرم خورشید جنوب، میدان‌های نخل اطراف شهر مملو از زندگی است و کلیساهای آن با گنبدهای رنگارنگ آزولجو می‌درخشند. در راهنمای سفر به اسپانیا و شهر والنسیا می‌توانید بهترین و مشهورترین جاذبه‌های توریستی را بیابید. این شهر مملو از میراث‌های با ارزش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با شهر باشکوه والنسیا و جاذبه‌های دیدنی آن بیشتر آشنا شوید.

جشنواره Las Fallas Festival

 والنسیا، شهری سرگرم‌کننده و شگفت‌انگیز به خصوص در ماه مارس است، زمانی که شهر با برگزاری جشن‌های مفرح و باشکوه در طول فستیوال سن خوزه (روز سنت جوزف) و فستیوال مذهبی پرجنب‌وجوش، که از معروف‌ترین جشن‌های اسپانیا هستند، فضایی زیبا در شهر به وجود می‌آورد. این جشنواره همچنین شامل موسیقی سنتی و غذا (پائلا)، رژه، آتش‌بازی و نمایشگاه‌های هنری منحصر به فرد است که گردشگران بسیاری هنگام سفر با تور اسپانیا یه به‌صورت انفرادی از آن دیدن می‌کنند‌.

شهرت این جشنواره به‌ خاطر نمایش‌های خلاقانه‌‌ای با نام فالاس است که شناورهای بزرگی از فیگورهایی کاغذی بوده که پاپیه ماشه را نشان می‌دهد. این رسم به قرون وسطی می‌رسد، زمانی که نجاران و سایر صنعتگران باقی مانده، چوب و سایر مواد را در جشن سنت جوزف می‌سوزاندند.

تزئینات در خیابان‌ها نصب شده و سپس در نیمه شب در آخرین روز جشن، سوزانده می‌شوند. درPlaza Monteolivete بازدید از موزه فالرو (موزه فالاس) این فرصت را به شما می‌دهد تا با نینوت‌ها (شکل‌هایی) که در طول سال‌ها ذخیره شده‌اند، آشنا شوید. نینوت‌ها با استفاده از فناوری مدرن تکامل یافته و مجسمه‌های مومی اولیه با لباس‌های واقعی و نمونه‌های مدرن و پاپیه ماشه ساخته شده و امروزه از پلی استایرن نیز برای آن‌ها استفاده می‌شود.

آدرس: Plaza Monteolivete 4، València

جاذبه دیدنی والنسیا

کلسیا Iglesia de San Nicolás de Bari y San Pedro Mártir de València 

این کلیسا در قرن سیزدهم در محل یک پناهگاه رومی به افتخار سنت نیکلاس باری و سنت پیتر بنا و در قرن پانزدهم به سبک گوتیک بازسازی شد و در دهه 1690  فضای داخلی آن به سبک باروک تغییر یافت. کلیسا دارای فضای داخلی مجللی است که یکی از پرآذین‌ترین کلیساهای والنسیا محسوب می‌شود، اگرچه فضای بیرونی آن، بسیار ساده طراحی شده است.

 این کلیسا با نقاشی‌های دیواری اثر آنتونیو پالومینو بسیار چشم‌گیر بوده و تمام دیوارها و سقف‌ها را پوشانده است. نقاشی‌های زیبای دیگری اثر دیونیس ویدال بر روی دیوار دیده می‌شود که صحنه‌هایی از زندگی سنت نیکلاس و سنت پیتر شهید را نشان می‌دهد. این کلیسا با نقاشی‌های دیواری مجلل و تزیینات مجسمه‌سازی خود، افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند و به یکی از جاذبه‌های دیدنی والنسیا تبدیل شده است.

نمای چشمگیر نقاشی‌های دیواری سقف در جهان بی‌نظیر است و این کلیسا باارزش، هنر سبک باروک را به زیبایی نشان می‌دهد.

 

آدرس: Carrer dels Cavallers 35, València

+34 963 91 33 17تلفن:

www.sannicolasvalencia.com وب سایت:

 

جاذبه‌های دیدنی والنسیا

میدان قدیمی Plaza de la Virgen

یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های والنسیا که به دوران رومیان می‌رسد و بین مردم و گردشگران بسیار محبوب است،Plaza de la Virgen نام دارد که مشرف به کلیسای جامع با فواره زیبای نپتون در مرکز میدان ویرگن، اثر مجسمه‌ساز والنسیا، سیلوستر ادتا و بسیار قابل توجه و هنگام شب، بسیار سرزنده و شلوغ است.

بیشتر بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های والنسیا برای یک اقامت رویایی

این میدان در مجاورت چندین ساختمان مهم والنسیا قرار دارد. کاخ جنرالیتات کنار کلیسای جامع والنسیا و کلیسای رئال Nuestra Señora de los Desamparados، مهم‌ترین و همچنین اولین کلیسای باروک در والنسیا قرار دارد. این کلیسا همچنین به خاطر نقاشی‌های دیواری باشکوه خود اثر آنتونیو پالومینو بر روی سقف گنبدی که به سال  1703 می‌رسد، شهرت دارد.

آدرس: Plaça de la Verge, 4, 46001 València, Valencia, Spain

ساعت بازدید: Open 24 hours

 

جاذبه گردشگری والنسیا

کلیسا Iglesia de Santo Tomás y San Felipe Neri

کلیسای سنت توماس و سنت فیلیپ که متعلق به سال  1725 است، در سال 1982 به عنوان یک بنای تاریخی ملی ثبت شد. این کلیسای زیبا با گنبد آبی شگفت‌انگیزش، نمونه‌ای از سبک مدیترانه‌ای والنسیا را نشان می‌دهد و با نمای باروک تزیین شده و از طراحی معماری ایل گسو در رم الهام گرفته است. فضای داخلی خیره‌کننده، دارای یک شبستان مرکزی بزرگ است که نمازخانه‌های جانبی متعددی در آن وجود دارد.

مراسم مذهبی کاتولیک هر روز در کلیسا برگزار می‌شود. اگرچه بازدید از این بنای تاریخی برای عموم آزاد نیست اما گردشگران می‌توانند برای دیدن این جاذبه دیدنی والنسیا در مراسم توده‌ای شرکت کنند.

 

آدرس: Plaza de San Vicente Ferrer، València

ساعت بازدید:8:30AM–1PM, 6:30–8:30PM

تلفن: +34 963 91 87 55

وب سایت: tomasapostol.es 

موزه‌های والنسیا

موزه Museo Arqueológico de la Almoina

موزه باستان‌شناسی La Almoina در زیر یک ساختمان مدرن شیک روبروی کلیسای جامع قرار دارد و با جمع‌آوری تمدن‌هایی که به میراث والنسیا کمک کرده‌اند، به یکی از موزه‌های باارزش این شهر تبدیل شده است. در بین سال‌های 1985 و 2005، بقایایی از اولین استقرار رومی‌ها کشف شد که متعلق به ۲۰۰۰ سال است و به خوبی در این موزه نگهداری می‌شود.

از مجموعه با ارزش این موزه، همچنین می‌توان به بقایایی از حمام‌ها و خیابان‌های رومی (به قرن دوم) از جمله یک پناهگاه، بخشی از رواق فروم اشاره کرد که یک غسل تعمید و اپید یک کلیسا مربوط به دوران اولیه مسیحیت در آن دیده می‌شود. دوران حکومت مورها در بقایای یک حیاط، استخر و استحکامات آلکازار شهر قدیمی مسلمانان از ویژگی‌های این موزه شگفت‌انگیز است.

این منطقه حفاری‌شده به همراه سفال‌های تاریخی و سایر آثار باستانی که زیر والنسیای مدرن یافت شده است، یکی از شگفت‌انگیز‌ترین جاذبه‌های باستان‌شناسی اروپا محسوب می‌شود. بقایای باستانی با پلکسی گلاس پوشانده شده‌اند تا امکان مشاهده آسان را فراهم کنند و مسیرهای پیاده‌روی با نرده‌ها تجربه گردشگری دلپذیری را رقم می‌زند.

آدرس: Plaza Décimo Junio ​​Bruto، València

ساعت کاری:10AM–7PM

تلفن: +34 962 08 41 73

وب سایت: www.valencia.es/ayuntamiento 

جاذبه‌های گردشگری شهر والنسیا

موزه Museo Nacional de Bellas Artes de València

برای کشف میراث هنری منطقه والنسیا، این موزه مکانی فوق‌العاده و یکی از جاذبه‌های دیدنی محسوب می‌شود. از آثار باارزش این موزه می‌توان به یافته‌های باستان‌شناسی، نقاشی‌ها و مجسمه‌های مربوط به دوره قرون وسطی تا قرن بیستم اشاره کرد که بسیار قابل‌توجه هستند. مجموعه هنری از نقاشی‌های مذهبی قرون وسطایی که توسط هنرمندان والنسیا خلق شده‌اند از مجموعه‌های با ارزش این موزه به شمار می‌روند.

از گرانبهاترین آثار موزه می‌توان به محراب قرن چهاردهمی فرای بونیفاسیو فرر (یک راهب والنسیا) و سه‌گانه « مصائب» اثر هیرونیموس بوش اشاره کرد. مجموعه‌ای از نقاشی‌های اسپانیایی قرن 16 تا 19 که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

 مجموعه نقاشی والنسیا شامل اثر معروف "شام ​​آخر" و "سنت برونو" اثر فرانسیسکو ریبالتا و "سنت ژروم" اثر جوزپه دی ریبرا است؛ همچنین از دیگر آثار با ارزش می‌توان به استادان اسپانیایی، دیگو رودریگز د سیلوا ای ولاسکز، بارتولومه استبان موریلو، ال گرکو، فرانسیسکو د گویا و لوئیس د مورالس اشاره کرد. فضای سبز آرامی که مملو از مجسمه‌ها، فواره‌ها و مسیرهای پیاده‌روی است و در مجاورت موزه هنر Jardines del Real قرار دارد از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این موزه شناخته می‌شود‌.

آدرس: 9 San Pio V، والنسیا

سایت رسمی: museobellasartesvalencia.gva.es

ساعت کاری:   10AM–8PM

تلفن: +34 963 87 03 00 

موسسه هنر مدرن والنسیا

  موسسه هنر مدرن والنسیا  Institut València d'Art Moderne

موسسه هنر مدرن والنسیا در یک ساختمان باشکوه قرار دارد که متعلق به هنر آوانگارد قرن بیستم است. مجموعه دائمی تمام جنبش‌های هنر مدرن و آوانگارد، از جمله هنر انتزاعی تحلیلی، هنر پاپ و فیگوراتیو جدید را به تصویر می‌کشد. این موزه همچنین میزبان نمایشگاه‌های موقت، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی است. در تضاد قابل توجه با ساختمان مدرن، اتاق زیرزمینی موزه با خرابه‌های دیوار شهر قرون وسطایی والنسیا قرار دارد که این بقایای باستان‌شناسی در طول ساخت موزه کشف شدند.

امکانات رفاهی این موزه مانند یک رستوران مد روز به نام Mascaraque  است که غذاهای مدیترانه‌ای به سبک معاصر سرو می‌کند و دارای یک تراس دلپذیر در فضای باز است و شرایط ایده‌آلی را برای بازدیدکنندگان مهیا می‌کند. کتابخانه به همراه یک کتابفروشی و اتاق مطالعه وجود دارد که بیش از 40000 کتاب و سند در مورد موضوعات هنر مدرن را در خود جای داده است.

آدرس: 118 Calle Guillem de Castro، والنسیا

سایت رسمی: ivam.es/en

ساعت کاری:   10AM–7PM

تلفن: +34 963 17 66 00 

پارک طبیعی لا آلبوفرا

پارک طبیعی لا آلبوفرا  Playa del Saler

پارک طبیعی لا آلبوفرا در 16 کیلومتری از شهر فضای دلنشینی را برای گردشگران فراهم آورده و به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر والنسیا تبدیل شده است. ساحل Playa L'Arbre del Gos در جنوب و ساحلLa Garrofera در مجاورت ساحل ال سالر قرار دارد. این خط ساحلی شنی زیبا به طول 2.6 کیلومتر امتداد دارد و توسط تپه‌های شنی و درختان کاج از باد، محافظت می‌شود.

آدرس: Spain, Motor del Final (turbinas), Valencian Community

 

بیوپارک Valencia Bioparc

بیوپارک Valencia Bioparc

Bioparc Zoo یکی از جاذبه‌های دیدنی والنسیا محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۸ ساخته شد. این باغ‌وحش در باغ‌های Turia قرار دارد و با ایجاد روش‌های خلاقانه، به یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین جاذبه والنسیا تبدیل شده است. در این باغ‌وحش با ایجاد موانعی از دل طبیعت مثل تخته‌سنگ‌های بزرگ، چاله‌های طبیعی و رودخانه‌ها زیستگاهی متفاوت برای تعامل طبیعی‌تری بین انسان و حیوانات به وجود آمده است که بازدیدکنندگان به جای روش‌های معمولی مانند قفس، این احساس را پیدا می‌کنند که در طبیعت واقعی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: تجربۀ شش تفریح و جاذبۀ رایگان در اسپانیا | تفریحات رایگان اسپانیا

این باغ‌وحش ۱۰۰ هزار متری از گونه‌های مختلف حیوانات نگهداری می‌کند؛ بدون هیچی مانعی این امکان وجود دارد که به صورت مستقیم با حیوانات روبرو شوید و از مناظر شگفت‌انگیز اطراف لذت ببرید.Bio parc برای پایبند بودن به حفظ محیط زیست و بالا بردن سطح آگاهی و آموزش و استفاده از تکنولوژی منابع اولیه، آب مصرفی خود را از طریق بازیافت آب زیستگاه منطقه تامین می‌کند و از پل‌های خورشیدی برای گرم کردن آب  استفاده می‌کند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Av. Pío Baroja, 3, 46015 València, Spain

ساعات بازدید : 10AM–6PM

تلفن : ...................

سایت : www.bioparcvalencia.es

موزه ملی سرامیک والنسیا

موزه ملی سرامیک National Ceramic Museum

این موزه شگفت‌انگیز یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر والنسیاست که از مجموعه‌ بی‌نظیر از اشیاء قدیمی قرن 18 و 19 نگهداری می‌کند. موزه ملی سرامیک که با سبک روکوکو طراحی شده، به قرن  ۱۵ می‌رسد و در سال 1740 با مرمت بنای کاخی بازسازی شد. سرامیک‌های قرون وسطی و کاشی‌های زیبا از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های بی‌نظیر این موزه بوده که در کارخانه‌های سلطنتی، طراحی و ساخته شده‌اند و بازدید‌کنندگان بسیاری دارد.

 مجسمه‌ حضرت مریم در لحظه ورود، بینندگان را شگفت‌زده می‌کند. این مجسمه حیرت‌انگیز، سر در موزه و با فواره‌های دو قلو قرار گرفته و با مجموعه‌های با ارزشی از نقاشی‌های بی‌همتای پیکاسو و سرامیک‌های بی‌دلیل به یک موزه باارزش والنسیا تبدیل شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Carrer del Poeta Querol, 2, 46002 València, Spain

ساعات بازدید : 10AM–2PM, 4–8PM (دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 34963516392+

وب سایت : www.culturaydeporte.gob.es

 

 

ساحل مالواروسا

ساحل مالواروسا Malvarrosa Beach

  Malvarrosa کنار آب‌های مدیترانه قرار دارد و جزو ساحل‌های اصلی والنسیا محسوب می‌شود. محوطه‌ تفریحیPaseo Marítimo کنار ساحل، این مجموعه را به یکی از جاذبه‌های دیدنی والنسیا تبدیل کرده و گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. از امکانات تفریحی این مکان، می‌توان به وجود رستوران‌های بی‌نظیری اشاره کرد که با ارائه غذای لذیذ و سنتی paella لحظات لذت‌بخشی را برای مهمان‌ها فراهم می‌کنند. از نکات قابل توجه این جاذبه والنسیا، خانه‌ نویسنده‌ مشهور والنسیایی Vicente Blasco است که آثار ادبی و همچنین وسایل شخصی او در موزه‌ای در ساحل به نمایش گذاشته شده است.  

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Platja de Llevant ،Spain

 تلفن : ............................

وب سایت : ............................

پارک توریا والنسیا

پارک توریا Turia Park

Turia Gardens یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر والنسیا به شمار می‌رود که در امتداد رودخانه‌ خشک توریا قرار گرفته است و افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند. والنسیایی‌ها و گردشگران بسیاری از این پارک دیدن می‌کنند و در فضای فوق‌العاده زیبای پارک، لحظات آرامش‌بخشی را سپری می‌کنند. پل‌های زیبای رودخانه‌ خشک توریا هنوز سالم مانده و با مجموعه‌ای بی‌نهایت زیبا و چشم‌نواز از باغ‌های شهری نظر بسیاری از افراد را جلب می‌کنند.

گونه‌های متنوع پوشش گیاهی مانند کاج، درختان نخل، گیاهان معطر، گل‌های زیبا در کنار چشمه‌های خروشان، جلوه‌ای خارق‌العاده به پارک بخشیده است. در کنار زیبایی‌های فضای سبز، امکانات رفاهی دیگر مانند زمین‌های ورزشی، صفحه‌های شطرنج بزرگ، زمین‌های اسکیت و آب‌نماهای فوق‌العاده زیبا شرایط مناسبی را برای داشتن اوقات دلنشین در کنار خانواده فراهم کرده است. با اجاره یک دوچرخه از جاذبه‌های زیبا و شگفت‌انگیز پارک بیشتر لذت ببرید‌.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Carrer del Túria 46008 València, Spain

 تلفن : .......................

وب سایت : .......................

میدان مرکزی والنسیا

میدان مرکزی والنسیا Plaza de Ayuntamiento

این میدان که در مرکز شهر والنسیا قرار دارد، با یک آب‌نمای دایره‌ای شکل و مجسمه‌ قهرمان والنسیا، Francesc de Vinatea آراسته شده و شبیه یک مثلث است. ساختمان‌های مهمی نظیر City Hall، اداره‌ پست مرکزی، موسسه‌ Cinemographic و تئاتر Rialto در اطراف آن بر اهمیت این میدان افزوده است.  فستیوال‌های معروف والنسیا هر ساله در فصل بهار در این میدان مهم برگزار می‌شوند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Plaça de l'Ajuntament 46002 València, Spain

تلفن : ...........................

 وب سایت : .............................

کلیسای جامع والنسیا

کلیسای جامع والنسیا Valencia Cathedral

 بزرگ‌ترین کلیسای شهر که به عنوان یک جاذبه والنسیا، میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا بوده است.  ساخت کلیسا دویست سال به طول انجامید و هنرمندان و معماران زیادی در طول زندگی خود برای ساخت این کلیسا تلاش کردند. این کلیسا با سبک‌های مختلف، معماری طراحی شده و نقاشی‌های قرن پانزدهمی بر زیبایی‌های این کلیسا افزوده است.

درهای بزرگ کلیسا بسیار زیبا و قابل‌توجه بوده که با سبک‌های متنوع طراحی شده‌اند. دروازه قصر با سبک رومی؛ دروازه آیرونز، به سبک بارون و دروازه حواریون به سبک گوتیک ساخته شده است.

در تالار بعدی، ناقوس زیبای Miguelete بسیار قابل‌توجه است که به سبک باروک طراحی شده است. چشم‌انداز زیبای شهر از روی تراس شگفت‌انگیز این کلیسا، بسیار دیدنی و خارق‌العاده است.

 از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این کلیسا می‌توان به نقاشی‌های باشکوه کلیسای کوچک سنتیSanto Caliz Chapel اشاره کرد که گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. کلیسا از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز است و شما می‌توانید در این ساعت‌ها از آن دیدن کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Plaça de l'Almoina, s/n, 46003 València, Spain

تلفن : ....................

وب سایت : www.catedraldevalencia.es

 

شهر علم و هنر والنسیا

 شهر علم و هنر والنسیا  Ciudad de las Artes y las Ciencias

شهر علم و هنر یکی از جاذبه‌های دیدنی والنسیاست که شاهکار معماری مدرن را به روشنی نشان می‌دهد. یک مجتمع فرهنگی با معماری بسیار زیبا و مدرن که در امتداد رودخانه‌ توریا قرار دارد. معماری پیچیده و مدرن این بنا بسیار خلاقانه و زیبا بوده و نظر علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. سینماHemisfèric IMAX از مکان‌های قابل‌توجه این مجموعه با نمایش فیلم‌های دیجیتال در بین مردم والنسیا وگردشگران محبوبیت بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره شهر درخشان مدینه‌الزهرا | شهر تاریخی اسپانیا

مناظر زیبا و شگفت‌انگیز منطقه Umbracle و همچنین موزه علوم Prencipe Felipe از جاذبه‌های دیدنی والنسیا شناخته می‌شود. موزه علمی_تعاملی، آکواریوم اقیانوسیه، برج‌های مرتفع والنسیا و خانه اپرایReina Sofía بر ارزش این مجتمع افزوده است. کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی در ارتباط با موضوعات علمی و هنری بسیاری در این مجموعه برگزار می‌شود و هرساله، گردشگران بسیاری از این شهر پیچیده علمی دیدن می‌کنند و با دنیای پیشرفته علم و هنر آشنا شده و تجربه‌های ارزشمندی به دست می‌آورند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 5 Avenida Autopista del Saler, Valencia

تلفن : 34902100031+

سایت : www.cac.es

آکواریوم اقیانوس‌شناسی والنسیا

آکواریوم اقیانوس‌شناسی  Oceanogràfic Valencia

این جاذبه دیدنی والنسیا که توسط Félix Candela طراحی شده، یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های اروپا محسوب شده و در محوطه دانشگاه شهر علوم و هنر اسپانیا قرار دارد. نمایش اکوسیستم‌های دریایی مثل دریای مدیترانه، دریای سرخ و دریاهای گرمسیری با بزرگ‌ترین دلفین‌ها، صحنه‌های شگفت‌انگیزی را خلق می‌کنند. سالن‌های این مجموعه به شکل پانورامو زیستگاه زیبای زیر دریاها را به نمایش می‌گذارد که بسیار دیدنی است و گردشگران را هیجان‌زده می‌کند. یکی از بخش‌های سالن، اکوسیستم قطب شمال را شبیه‌سازی کرده که سرمای شدید قطب شمال در آن احساس می‌شود. در رستوران بزرگ این آکواریوم با تماشای کوسه‌ماهی‌های بزرگ صرف غذا به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد شد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Autopista del Saler 5, Valencia

ساعات بازدید : 10AM–6PM

تلفن : .....................

سایت : www.oceanografic.org

 

بنای تاریخی لالونجا La Lonja de la Seda

ساختمان این بنا که بسیار شبیه قلعه‌های قرون وسطایی طراحی شده، متعلق به قرن 15 میلادی است. در گذشته، این بنای زیبای گوتیکی محلی برای امضای قراردادها بوده و معاملات ابریشم در آن انجام می‌شده است. نمونه زیبایی از معماری گوتیک با باغ‌های پرتقال، جلوه‌ای منحصر به فرد به ساختمان بخشیده است که یکی از بهترین نمونه‌های معماری مدرن گوتیک به شمار می‌رود که تاجران زیادی در آن رفت و آمد می‌کردند و به یک جاذبه دیدنی والنسیا و اروپا تبدیل شده است‌.

برج زیبای خیره‌کننده این بنا بسیار شگفت‌انگیز بوده و با ستون‌های مارپیچی طراحی شده است. 144 پله سنگی این ساختمان شما را به بالای برج می‌رساند و با تماشای نمای زیبایی شهر در روزهای یکشنبه درLa Lonja نمایشگاه جالبی از سکه و تمبر برگزار می‌شود.

 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Plaza del Mercado, Valencia

 تلفن : ...........................

وب سایت : www.valencia.es/ayuntamiento

پارک گالیور والنسیا

پارک گالیور Parque Gulliver

پارک گالیور یکی دیگر از دیدنی‌های اطراف رودخانه توریاست که از جاذبه‌های محبوب شهر والنسیا به شمار می‌آید. طراحی این پارک شگفت‌انگیز از کارتون زیبای گالیور و شهر لی‌لی‌پوت‌ها الهام گرفته شده است که بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. مجسمه گالیور و کوتوله‌های لی‌لی‌پوت در آن به تصویر کشیده شده و خاطرات زمان کودکی را برای گردشگران زنده می‌کند‌ و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای آن‌ها رقم می‌زند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Jardín del Turia, s/n, 46023 Valencia, Spain

ساعات بازدید : 10AM–5:30PM

 تلفن : 34963370204+

وب سایت : www.valencia.es/ayuntamiento

 

 

صومعه سان میگوئل د لو رِیِز Monasterio de San Miguel de los Reyes

ساخت این صومعه که به سان میگوئل دلو رپز شهرت دارد، متعلق به قرن ۱۷ بوده و تا قرن ۱۹ اصطلاحاتی در آن صورت گرفت و توسط معماری به نام فراناردو آرارگون طراحی شد‌. این صومعه باشکوه رنسانسی یکی از بی‌نظیر‌ترین معماری‌ها و دیدنی‌ترین جاذبه والنسیا به شمار می‌رود که امروزه، یک کتابخانه باشکوه و زیبا در آن ساخته شده است. فضای این صومعه قدیمی در کنار یک کلیسای زیبا 41 متر ارتفاع داشته و ناقوس‌های آن بسیار چشم‌نواز و شگفت‌انگیز است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت:

آدرس : Avinguda de la Constitució, 284, 46019 València, Spain

تلفن : 34963874000+

وب سایت : bv.gva.es

 

 

کاخ مرکادو Plaza del Mercado

این کاخ زیبا یکی از جاذبه‌های توریستی والنسیا محسوب شده که هرساله گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. سه ساختمان جدا از هم گوتیکی با نام های لونجا د لا سدا، سانتوس خوآنس و مرکادو سنترال دارد که هرکدام، کاربری‌های مختلفی دارند و به شکل زیبایی کنار هم قرار گرفته‌اند. از ساختمان‌های این کاخ می‌توان به ساختمان تجارت ابریشم، کلیسای سلطنتی گوتیک و بزرگ‌ترین فروشگاه مواد غذایی تازه اشاره کرد که شهرت آن در سراسر اروپا زبانزد است. 

ساختمان لونجا د لا سدایا در بخش اول با مناره ابریشم با سبک گوتیک یکی از میراث‌های یونسکو محسوب می‌شود. کلیسای زیبایی سبک باروکی با نام سانتو خوآنس، دومین ساختمان این کاخ است که به سبک معماری باروک، طراحی و ساخته شده و ساختمان مرکادو سنترال که موادغذایی تازه عرضه می‌کند، در قسمت بعدی قرار دارد و معماری آن بسیار مدرن و زیباست. ساختمان لونجا بخش اصلی نمای کاخ مرکادو را تشکیل می‌دهد. فروشگاه مرکزی روبروی کاخ به سبب طراحی با رنگ‌های متنوع و گنبدهای سرامیکی، آهنی و شیشه‌ای زیبایش بسیار قابل‌توجه است. در سمت چپ، بنای سانتو خوآنس زیبایی منحصر به فردی دارد که بازدیدکنندگان بسیاری برای دیدن آن به این مکان می‌آیند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 46001 València, Spain

 تلفن : .......................

وب سایت : ..........................

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات