بهترین رستوران‌های مادرید را بشناسید!

6 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های مادرید و کافه‌های این شهر به یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های شهر مادرید تبدیل شده و بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به پایتخت کشور اسپانیا می‌کشانند. غذاهای لذیذ و متنوع شهر مادرید، بسیار قابل‌توجه بوده و رستوران‌های بی‌شمار این شهر در کنار کیفیت بالای غذاهای اسپانیایی، مدیترانه‌ای و اروپایی، فضای فوق‌العاده زیبا و دلنشینی دارند. برای گشت‌و‌گذار در رستوران‌های منحصر‌به‌فرد شهر مادرید در ادامه با ما همراه باشید.

شما می توانید برای سفر به اسپانیا و بازدید از شهر مادرید تور اسپانیا را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری نماید.

رستوران مدیترانه‌ای Cebo

سرآشپز اورلیو مورالس با استعداد درخشان خود، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های شهر مادرید تبدیل کرده است. غذاها با الهام از سواحل مدیترانه طبخ می‌شوند، ریشه مادریدی در غذاها رعایت شده و'spardeñas' مدیترانه‌ای و همچنین 'callos' به‌طور سنتی آماده می‌شوند و طرفداران بسیاری دارد. غذاها از احساس، جسارت، تکنیک و طعم فوق‌العاده‌ای برخوردارمد که می‌توان از خوردن آن‌ها بی‌نهایت لذت برد. استفاده از محصولی عالی با روح عمیق معاصر از یک آشپز دقیق، باعث شده این رستوران، میزبان خوبی برای پذیرایی از مهمان‌های خود باشد.

بهترین رستوران‌های مادرید

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Carrera de San Jerónimo, 34Madrid28014

وب‌سایت: Contact:cebomadrid.com

تلفن: 917877780

ساعت کاری: Mon closed; Tue-Sat 1.30pm-3.30pm, 8.30pm-10.30pm; Sun closed

بیشتر بخوانید: معرفی 9 مورد از بهترین جاذبه‌های مورسیا | درباره مورسیا اسپانیا

رستوران A'Barra با دو ستاره میشلن

این رستوران که خوزه آنتونیو مدینا ریاست آن را بر عهده دارد، با طراحی داخلی بی‌نظیر خود توانسته تاثیر فوق‌العاده‌ای ایجاد کند و به بهترین رستوران مادرید تبدیل شود. حال‌و‌هوای آرامش‌بخش و فضای باز رستوران و وجود اتاق غذاخوری اصلی (سفره‌های اتو شده و چوب‌های زیاد) این رستوران را بسیار ویژه کرده است.

حدود 20 نفر می‌توانند در بار رستوران جای بگیرند و تمام روند آماده‌سازی غذا مقابل مهمان‌ها اتفاق می‌افتد. امکان تعامل بسیار با سرآشپز، فضایی بسیار صمیمی را به وجود آورده که مهمان‌ها دور از فضای رسمی احساس راحتی کنند. در ستاره میشلن، هر فضا منوی مخصوص به‌خود را دارد، به همان اندازه می‌درخشد و بسیار خیره‌کننده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Pinar, 15Madrid28006

وب‌سایت: Contact:www.restauranteabarra.com

تلفن:910210061

ساعت کاری: Mon-Sat 1pm-4pm, 8.30pm-midnight; closed Sun

رستوران‌های معروف مادرید

رستوران مشهور DSTAģE

دیگو گوئررو با توجه به فضای جدید و خلاق، تعهد خود را در منطقه Las Salesas تأیید می‌کند و یکی از مشهورترین رستوران‌های شهر مادرید به‌حساب می‌آید.  DSTAgE یکی از رستوران‌های شاخص مادرید است که فضای بسیار زیبای آن، جسورانه‌ترین و موفق‌ترین آثار هنری را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید در یک فضای هنری و صنعتی خیره‌کننده از غذای خود بسیار لذت ببرید و یکی از بهترین لحظات بودن در مادرید را تجربه کنید. آشپزخانه، مملو از افراد با استعداد و با تکنیک است که از سراسر جهان (از مکزیک تا ژاپن) آمده‌اند تا ایده‌ها را به غذاهای منحصربه‌فرد تبدیل کنند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Regueros, 8Madrid28004

وب‌سايت: www.dstageconcept.com

تلفن: 910210521

ساعت کاری: Mon-Sat 1pm-4pm, 9pm-11pm; Sun closed

بهترین رستوران‌های شهر مادرید

 

رستوران فلامنکو مادرید Corral De la morerìa

این رستوران در  پایتخت اسپانیا یکی از بهترین رستوران‌هاست که با الهام از فلامنکو طراحی شده است و سرآشپز دیوید گارسیا، استاد بی چون و چرا در راس آن قرار دارد. Corral de la Morerí  همچنین با ارائه نوشیدنی‌های لذیذ خود بین مردم و گردشگران بسیار شهرت دارد و طرفداران مخصوص خود را از نقاط مختلف جهان به این منطقه می‌کشاند. با حدود هزار مواد اولیه قدیمی و خام، توانسته همه استانداردهای برتر را رعایت کند. (روشی که آن‌ها با ماهی کوکوتکساس کار می‌کنند، شما را شگفت‌زده می‌کند). غذاهای ساده با کیفیت بالا با سنت باسکی در آشپزخانه آماده می‌شوند و همچنین غذاهای دریایی در این مکان، بسیار عالی و زبان‌زد هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Morería, 17Madrid28005

وب‌سايت: www.corraldelamoreria.com

تلفن: 913658446

ساعت کاری: Dinner 6.30pm, 7pm, 7.30pm, 8.30pm, 9pm and 9.55pm

 مشهورترین رستوران‌ها در مادرید

رستوران معتبر Coque

این رستوران معتبر و مشهور در مادرید از پدر و مادر به فرزندان‌شان رسیده است که بسیار خانواده خاص و منحصربه‌فردی بوده‌اند. نام‌خانوادگی Sandoval برای نسل‌ها مترادف با غذاهای باکیفیت بوده و ماریو سرآشپز رستوران، مسئول نوآوری هر غذای این رستوران بوده و ارزش‌های سنتی آن را به بهترین شکل حفظ کرده است.

فر پیشرفته این رستوران و چوبی که برای تهیه غذا استفاده می‌شود، از ویژگی‌های متمایز این آشپزخانه است که توانسته دو ستاره میشلین را برای خود به ارمغان بیاورد. سرویس اتاق ناهارخوری بی‌عیب و نقص، دکور ساده و دو منوی کامل با گزینه‌ای برای تکمیل مزه‌ها تجربه‌ای منحصربه‌فرد را رقم می‌زند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Marqués del Riscal, 11Humanes28010

وب‌سايت: Contact:restaurantecoque.com/es

تلفن: 916040202

ساعت کاری: Mon-Fri 2pm-6pm, 8pm-11.45pm; Sat 8pm-11.45pm; Sun closed

معرفی بهترین رستوران‌های مادرید

در رستوران Clos یکی از بهترین نوشیدنی‌ها را میل کنید

ارائه نوشیدنی‌های لذیذ، یکی از دلایلی است که می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید؛ Clos یکی از بهترین رستوران‌های مادرید است که انتظارات افراد زیادی را برآورده می‌کند. آشپزخانه، "فوندو" را به بهترین شکل آماده می‌کند؛ رستوران براساس هر فصل، منوی مخصوص به‌خود را ارائه می‌کند و سس‌ها از حالت همیشگی به شیوه جدید آماده می‌شوند. "هیک‌پیل" از غذاهای معروف این رستوران است که هرگز نباید آن را از دست بدهید. مارکوس گراندا قبل از افتتاح کلوس در مادرید و کسب ستاره میشلین در مدت کوتاهی پس از آن، با رستوران Skina خود که یک اتاق غذاخوری کوچک است، توانسته شهرت بسیاری پیدا کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Raimundo Fernández Villaverde 28Madrid28003

وب‌سايت: Contact:www.restauranteclosmadrid.es

تلفن: 910648805

ساعت کاری : Mon-Fri 1pm-4pm, 8.30pm-11pm; Sat 8.30pm-11pm; Sun closed

آشنایی با رستوران‌های معروف مادرید

رستوران مکزیکی Punto MX

این رستوران مکزیکی، سنت و نوآوری را در هم می‌آمیزد. Punto MX  دستور‌العمل‌های مکزیکی کلاسیک را با بهترین شیوه طبخ می‌کنند، بدون این که ذره‌ای از طعم آن را نادیده بگیرند. غذاها با یک شیوه خلاقانه و مدرن، تهیه می‌شوند و دکور منحصربه‌فرد و شیک این رستوران آن را از دیگر رستوران‌های قدیمی مکزیکی متمایز می‌کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس:General Pardiñas, 40 b (esq. Ayala)Madrid28001

وب‌سايت: Contact:www.puntomx.es

تلفن: 914022226

ساعت کاری: Mon-Fri 1.30pm-4pm and 9pm-midnight; Sat 9pm-midnight

معرفی بهترین رستوران‌های شهر مادرید

رستوران مشهور Santceloni

سرآشپز، اسکار ولاسکو این رستوران را به یکی مشهورترین رستوران‌های مادرید تبدیل کرده و شخصیت منحصربه‌فرد او باعث شده است این رستوران، شهرت بسیاری پیدا کند.

 در این رستوران، انگیزه و خلاقیت با سنت‌های گذشته تلفیق می‌شود و از بهترین محصول اولیه برای طبخ غذا استفاده می‌شود. یک بشقاب پنیر به تنهایی که توسط maitre d'Abel Valverde آماده شده، حسادت رستوران‌های دیگر را نیز برانگیخته است. نحوه آشپزی در این‌جا توانسته دو ستاره میشلن را برای رستوران به ارمغان آورد.

بازدید از  مشهورترین رستوران‌ها در مادرید

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Hotel Hesperia Madrid, Paseo de la Castellana, 57Madrid

تلفن: 912108840

ساعت کاری: Mon-Fri 2pm-4pm, 9pm-11pm; Sat 9pm-11pm

وب‌سايت: Santceloni.com

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره شهر درخشان مدینه‌الزهرا | شهر تاریخی اسپانیا

رستوران کوچک La Tasquita de Enfrente

 مواد اولیه باکیفیت در این رستوران با تنها هشت میز به یکی از بهترین رستوران‌های مادرید تبدیل شده، جایی‌که خوانجو لوپز تمام استعدادهای آشپزی خود را به کار می‌گیرد. دستور‌العمل‌های سنتی به غذاهای مدرن و شیک تبدیل می‌شود و غذاها به سبکی منحصربه‌فرد سرو می‌شوند.

 آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Ballesta, 6Madrid28004

وب‌سایت: Contact:www.latasquitadeenfrente.com/en

تلفن: 915325449

ساعت کاری: 1.30pm-4.30pm, 8.30pm-midnight

معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های مادرید

La Bien Aparecid یکی از بهترین رستوران‌های مادرید

منوی این رستوران، بسیار منحصر بوده و همیشه در حال بهتر شدن است. تکنیک پیشرفته سرآشپز، اشتیاق او به تجارت، دانشش در مورد محصول تازه، یک وعده غذا در La Bien Aparecida را به یکی از بهترین تجربه‌ها تبدیل کرده است. ارائه برجسته و مراقبتی که در نحوه سرو غذا می‌شود، بسیار موثر و موفقیت‌آمیز بوده و به یکی از بهترین رستوران‌ها در مادرید تبدیل شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Jorge Juan, 8Madrid28001

تلفن: 911593939

ساعت کاری: 1pm-4pm, 8pm-midnight

وب‌سایت: restaurantelabienaparecida.com

محبوب‌ترین رستوران‌های معروف مادرید

 

در رستوران Sacha یکی از بهترین غذاهای دریایی را میل کنید

اين رستوران برای طبخ غذاهای دريايی، شهرت بسیاری ‌دارد و یکی از بهترین رستوران‌های مادرید محسوب می‌شود که با ارائه انواع غذاهای اسپانیایی، مدیترانه‌ای، گیاهی و اروپایی توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. علاوه‌بر غذاهای لذیذ، نوشیدنی‌ها نیز از تنوع و کیفیت ویژه‌ای برخوردارند و در کنار فضای دلنشین رستوران، سرویس‌دهی عالی و رفتار مناسب پیشخدمت‌ها نیز بسیار قابل توجه است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 11, Calle de Juan Hurtado de Mendoza, 28036 Madrid, Spain

ساعات کاری: 1:30–4PM, 9PM–12AM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن: 34913455952+

 

رستوران هنری DiverXO

هر بشقاب غذا که در این رستوران سرو می‌شود، يک اثر هنری است که با توجه به جزئیات و تزئین غذا آن را به یکی از مشهورترین رستوران‌های شهر مادرید تبدیل کرده است‌. دکوراسیون و طراحی داخلی فضا بسیار مجلل و لاکچری به نظر می‌رسد و غذاها در بهترین ظروف غذاخوری سرو می‌شوند.

غذاهای ویژه‌ای که در منو وجود دارد، به شیوه تقریبا یکسان و با ادویه و طعم‌دهنده‌های قوی آماده شده که طرفداران بسیاری دارد. رستوران DiverXO برای ارائه انواع خوراک‌ها از جمله غذاهای اروپایی، اسپانیایی، ترکیبی و رژیمی بسیار در مادرید معروف بوده که به سبک اسپانیایی بیشتر از سبک‌های دیگر توجه شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت:

آدرس: NH Eurobuilding, Calle de Padre Damián, 23, 28036 Madrid, Spain

ساعات کاری: 1:30–7PM, 8:30PM–2AM (یکشنبه ها - دوشنبه ها و سه شنبه ها : تعطیل)

تلفن: 34915700766+

وب‌سایت: diverxo.com

 

رستوران قدیمی San Mamés

San Mamés یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های مادرید است كه با بيش از شصت سال قدمت و ارائه غذاهای اصيل و سنتی اسپانيايی توانسته شهرت بسیاری پیدا کند. اگر به غذاهای مدیترانه‌ای علاقه‌مند هستید، این رستوران با طبخ لذیذ و خلاقانه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. غذاهای دریایی هم به بهترین شیوه در این رستوران آماده می‌شوند.

 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت:

آدرس: Calle de Bravo Murillo, 88, 28003 Madrid, Spain

ساعات کاری: 1:30–4:15PM, 8:45–11:15PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن: 34915345065+

وب‌سایت: www.tabernasanmames.es

 

رستوران ژاپنی Kappo

این رستوران در نزديكی موزه sorolla با سرو غذاهای ژاپنی بین مردم طرفداران بسیاری دارد. اگرچه قیمت غذاها بالا بوده ولی ارزش امتحان کردن را دارد. این رستوران با ارائه انواع غذاهای رژیمی توانسته به یکی از بهترین رستوران‌های مادرید تبدیل شود. از نکات قابل توجه دیگر، توجه به دیزاین بشقاب‌های غذا بوده که بسیار زیبا و اشتها‌آور است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Calle de Bretón de los Herreros, 54, 28003 Madrid, Spain

ساعات کاری: 1:30PM–4PM, 8:30PM–12AM

تلفن: 34910420066+

وب‌سایت: kappo.es

 

رستوران شلوغ StreetXo

قرار گرفتن اين رستوران در نزدیکی مركز خريد El Corte Inglés باعث شده که بسيار شلوغ و پرطرفدار باشد. یکی از مشهورترین رستوران‌های مادرید که مردم برای دریافت غذا یک یا دو ساعت را در صف طولانی انتظار می‌کشند و بی‌صبرانه منتظر امتحان کردن غذاهای لذیذ و ویژه این رستوران می‌مانند. از ویژگی‌های قابل توجه این رستوران، آماده شدن غذا مقابل دید مهمان‌هاست که اشتها را دو چندان می‌کند.

انواع خوراک‌های اسپانیایی، خاورمیانه‌ای، اندونزیایی، آسيای مرکزی، و رژیمی، خرچنگ چيلی، ساندويچ كلاب گوشت دودی و تخم مرغ از غذاهای محبوب این رستوران بوده که نه تنها مردم مادرید بلکه گردشگران را نیز به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Calle Serrano, 52, 28001 Madrid, Spain

ساعات کاری: 1:30–4PM, 8:30–11PM

تلفن: 34915319884+

وب‌سایت: streetxo.com

تورتیلای ماردید را در رستوران  Tortilla de Patatas at Casa Dani امتحان کنید 

با توجه به اسم رستوران، تورتيلا (tortilla) غذای اصلی آن محسوب می‌شود. روزانه، بيش از ٢٠٠ tortilla در این رستوران سرو می‌شود که افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند و هنگام ناهار، بسیار پر رفت‌وآمد و شلوغ است. برای پیدا کردن یک صندلی خالی، بهتر است قبل از ساعت ۱۱ خود را به آن‌جا برسانید تا یکی از لذیذ‌ترین غذاهای این رستوران را میل کنید و از بودن در رستوران‌های مشهور مادرید نهایت استفاده را ببرید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌ سايت:

آدرس: Calle de Ayala, 28, 28001 Madrid, Spain

ساعات کاری: 7AM–7:30PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن: 34915755925+

وب‌سایت: www.casadani.es

 

قارچ وحشی و رستوران El Cisne Azul

قارچ وحشی جزو مواد اصلی تشکیل‌دهنده غذاهای این رستوران است که در مادرید بسیار شهرت دارد. این قارچ در  انواع متنوع در همه جای اسپانيا پیدا می‌شود. طراحی و منوی این رستوران با الهام از این قارچ ویژه به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های مادرید تبدیل شده است.

این رستوران، طیف متنوعی از غذاهای مدیترانه‌ای، اسپانیایی و گیاهی را ارائه می‌دهد که بسیار لذیذ بوده و انتظارات افراد بسیاری را با سلیقه‌های مختلف برآورده کرده است. دسرهای ویژه این رستوران نیز بسیار لذیذند و طرفداران بسیاری دارند‌.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Calle de Gravina, 19, 28004 Madrid, Spain

ساعات کاری: 1PM–4:30PM, 8PM–11:30PM

تلفن: 34911129080+

 

 در رستوران Casa Salvador نمادهای اسپانیا را پیدا می‌کنید

اين رستوران قديمی بین مردم مادرید و گردشگران، طرفداران بسیاری دارد و بودن در این رستوران، باعث می‌شود روح اسپانیا را بیش‌تر احساس کنید. طراحی داخلی رستوران با عكس‌هایی از طرفداران معروف گاوبازی مثل سوفيا لورن و ارنست همينگوی و در كنار آن‌ها عكس‌هايی از گاوبازان معروف، بسیار قابل‌توجه بوده و در کنار آن، ارائه غذاهای اصيل اسپانيايی تجربه فراموش نشدنی را از بودن در این شهر به ارمغان می‌آورد.

 انواع غذاهای مدیترانه و گیاهی به بهترین شیوه در این رستوران، طبخ و سرو می‌شوند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت:

آدرس: Calle de Barbieri, 12, 28004 Madrid, Spain

ساعات کاری: 1:30–4PM, 8:30–11:30PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن: 34915214524+

وب‌سایت: www.casasalvadormadrid.com

 

بیشتر بخوانید: بازدید از 10 موزه برتر بارسلون را از دست ندهید | موزه بارسلونا

Tapas at La Catapa یکی از مشهورترین رستوران‌های مادرید

 بهترین تاپاس‌ها در مادريد در این رستوران، طبخ می‌شود و افراد زیادی از جمله گردشگران را برای امتحان کردن این غذا به این‌جا می‌کشاند. Tapas at La Catapa  یکی از بهترین رستوران‌های مادرید برای طبخ تاپاس بوده و شهرت بسیاری دارد. برنج با ميگو، هشت‌پا و گوشت بره به همراه قارچ از غذاهای محبوب این رستوران هستند که بسیار لذیذ و خلاقانه طبخ می‌شوند.

انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، اسپانیایی، گیاهی و رژیمی نیز طرفداران بسیاری دارد. این رستوران در روزهای يكشنبه و دوشنبه در مقایسه با روزهای ديگر بسیار شلوغ است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت:

آدرس: Calle Menorca, 14, 28009 Madrid, Spain

ساعات کاری: 12AM–4:30PM, 8PM–12AM

تلفن: 34915742615+

رستوران پرطرفدار Takos al Pastor

اين رستوران با طبخ انواع تاكو به یکی از بهترین رستوران‌های مادرید تبدیل شده که طرفداران بسیاری دارد. بين ساعات ٢-٣ و ٩-١٠ رستوران بسیار شلوغ بوده و مردم در صف طولانی انتظار می‌کشند. دسترسی به این مکان با توجه به وجود چندین مترو که بیرون از رستوران قرار دارد، بسیار راحت بوده و افراد زیادی را به این رستوران می‌کشاند.

قیمت مناسب غذاها در کنار کیفیت بالا، تمامی استاندارهای یک رستوران خوب را برآورده کرده است. غذاهای لذیذ مکزیکی و گیاهی بسیار محبوب بوده و به بهترین شیوه، طبخ می‌شوند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت:

آدرس: Calle de la Abada, 2, 28013 Madrid, Spain

ساعات کاری: 1:30PM–12AM (دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن: 34680247217+

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات