معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در سانتورینی

6 سال پیش 0 دیدگاه

گردشگری صنعت اصلی در سانتورینی است. این جزیره زیبا در دریای اژه سالانه دو میلیون بازدیدکننده دارد. با گردشگران زیادی که سال‌به‌سال از چشم‌اندازهای آن لذت می‌برند، صدها رستوران در سراسر جزیره ایجاد شده‌اند که انواع مختلفی از غذاهای دریایی، یونانی، آسیایی و ایتالیایی را ارائه می‌دهند.

حجم زیاد انتخاب‌ها می‌تواند دلهره‌آور باشد به‌ویژه در مقصد توریستی و گران‌قیمت جزایر یونان. بنابراین لیستی از رستوران‌های سانتورینی را برای بررسی در سفر بعدی‌تان گردآوری کرده‌ام. طیف خوبی از مکان‌ها از فروشگاه‌های ارزان‌قیمت تا رستوران‌های غذاهای دریایی گران‌تر را پوشش می‌دهد. اگر با راهنمای غذای ما آشنا هستید، می‌دانید که تمرکز ما عمدتا بر رستوران‌هایی است که بهترین نمونه‌های غذاهای محلی را ارائه می‌دهند.

بهترین رستوران‌ در سانتورینی

بهترین رستوران‌های سانتورینی

اگر ماشینی کرایه نکنید، اکثر گردشگران احتمالا بیشتر وقت خود را در شهرهای محبوب فیرا و اویا سپری خواهند کرد. هر مکان در این لیست دارای گواهینامه تعالی تریپ ادوایزر با رتبه تقریبا عالی 4.5 ستاره است.

رستوران To Psaraki

رستوران SELENE

سلن یکی از رستوران‌های سانتورینی در فیراست، با مواد تازه‌اش مانند اختاپوس و گوجه فرنگی. رستوران سلن یک رستوران معمولی است. در برخی از فصل‌ها، سالاد خارپشت دریایی و کنگر فرنگی را امتحان و حداقل یک غذا را انتخاب کنید که شامل کپرهای وحشی محلی باشد. غذاهای مورد علاقه یونانی مانند خرگوش، بلدرچین، بچه و بره، همگی در منوی غذا دیده می‌شوند. اگرچه برودو (خورش ماهی) را نباید از دست داد. همچنین ماست یا بستنی با عسل یک دسر عالی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی سانتورینی

غذاخوری To Psaraki

To Psaraki یک غذاخوری معمولی و مجلل و مشرف به بندر ماهیگیری ویلچادا است که برخی از بهترین غذاهای دریایی را با قیمت‌های ارزانی ارائه می‌کند. اگر در تعطیلات خانوادگی هستید و می‌خواهید با هزینه‌های معقول غذاهای عالی که هم بزرگسالان از آن استقبال کنند و هم استانداردهایی داشته باشد که بچه‌ها دوست دارند، این مکان عالی پیشنهاد می‌شود.

برخی از غذاهای پرطرفدار منو شامل ماهی کامل کبابی، سالاد جوجه تیغی دریایی و ساردین پر شده با گیاهان تازه است. دسرها نیز شامل گلابی‌ها در شراب Assyrtiko است. برای اطمینان از دریافت میزی با منظره بندر، باید از قبل برای رزرو تماس بگیرید. این‌ها همه در قلب شهر بندری Vilchada قرار دارد.

1800-Floga Restaurant

1800-Floga Restaurant

رستوران برنده جایزه 1800 در اویا، سانتورینی یونان اکنون در زیر رستوران فلوگا قرار دارد که غذاهای لذیذ و منظره استثنایی دریا را ارائه می‌دهد. بازسازی هنری رستوران سانتورینی 1800-Floga در اویا شامل تکنیک‌های کلاسیک حفاظت و نگه‌داری بود. در نتیجه این حفظ فضای گذشته از طریق رنگ‌های اصلی و مبلمان منحصربه‌فرد است که حس گرما را به شما منتقل می‌کنند.

رستوران 1800-Floga

در رستوران 1800-Floga از رستوران‌های معروف سانتورینی می‌توانید غذاهای سنتی یونانی را در فضایی مدرن میل کنید. سرآشپز مبتکر و تیمش با استعداد و مهارت‌های خود غذاهای ویژه‌ای از پیش غذا تا دسر برای راضی نگه داشتن و تحریک حتی سخت‌ترین کام‌ها ایجاد کرده‌اند. آن‌ها بیشتر با استفاده از محصولات سنتی سانتورینی و محصولات باکیفیت از سراسر جهان منویی را طراحی کرده‌اند تا شما را به یک سفر رویایی خوراکی لذت ببرند.

ارائه ظروف منحصربه‌فرد است زیرا هر غذا اثر هنری مخصوص سرآشپز است. میزها با رومیزی‌های سفید و بوردو چینی و کریستالی که زیر نور شمع می‌درخشند آراسته شده‌اند. رایحه خوب غذاهای نفیس یونانی به طور هماهنگ با بوی نسیم جزیره ترکیب می‌شود و شام شما را به تجربه‌ای فراموش نشدنی در یکی از بهترین رستوران‌های سانتورینی یونان تبدیل می‌کند.

KouKoumavlos

رستوران KouKoumavlos

کوکوماولوس از رستوران‌های سانتورینی با غذاهای نفیس است که در پایتخت خیره‌کننده سانتورینی فیرا قرار دارد. این هتل به خاطر غذاخوری خوب، طراحی زیبا، محیط چشم‌گیر، فضای رمانتیک و پرسنل خود متمایز است. این محیط زیبا با منظره خیره‌کننده فیرا، شهرت یافته است. غذاهای لذیذ سرآشپز که با مواد التقاطی تهیه شده‌اند همگی به طرز چشم‌گیری ارائه می‌شوند و آثار هنری کوچکی را به یاد می‌آورند. البته طعم آن از بین نمی‌رود زیرا دستورالعمل غذاها بسیار خوشمزه هستند.

سرآشپز موفق می‌شود تکنیک‌‎های خوراک‌شناسی معاصر را با هویت محلی به زیبایی ترکیب کند. این سرآشپز مشهور جوایز و افتخارات زیادی را به دست آورده و معتقد است که یک عنصر مهم که غذاهای عالی، شراب‌های خوب و فضای باشکوه را با هم ترکیب می‌کند، موسیقی مناسبی است که او شخصا روزانه آن را انتخاب می‌کند. این رستوران که قبلا یک عمارت قدیمی بود دارای یک تراس مینیمالیستی جذاب با محیطی شگفت‌انگیز و فضای داخلی شلوغ است که  شکوه گذشته را نشان می‌دهد.

رستوران La Maison

رستوران La Maison

La Maison بر روی صخره‌های زیبای ایمروویگلی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده دهانه و غروب خورشید واقع شده است. محیطی رمانتیک و شیک با سرو غذاهای مدرن یونانی با طعم فرانسوی که دسرهای آن هم شگفت‌انگیز هستند. در مشهورترین رستوران‌‌ها در سانتورینی قیمت غذاها متوسط تا گران است و برای شام توصیه می‌شوند.

رستوران Jaipur Palace

رستوران Jaipur Palace Santorini

رستوران Jaipur Palace در سانتورینی، واقع در Karterados یکی از رستوران‌های سانتورینی محبوب برای غذاهای هندی است. فضای عجیب و غریب، طراحی رنگارنگ، رایحه‌های هندی، اشیاء از کاخ‌های مهاراجه‌ها و عطرهای آشپزخانه، مکانی منحصربه‌فرد را ایجاد می‌کنند که نوید یک آشپزی خارق‌العاده از طریق ذائقه هندی می‌دهد.

در کاخ جیپور، مرغ ترشی شده در ماست و ادویه‌جات، ماسالا بره، کباب تنگی، تیکای ماهی، میگو در ترکیب ادویه هندی، سوپ، سالاد تازه و پیش غذای سنتی هندی را امتحان کنید. اگر به دنبال یک رستوران عالی در سانتورینی هستید، از طریق e-table کاخ جیپور را به صورت رایگان رزرو کنید. غذاهای اصیل هندی و غذاهای مخصوص غذا را بچشید و از یک سفر فوق‌العاده به مناطق هند لذت ببرید. 

رستوران Atlantis Island

رستوران Atlantis Island

رستوران آتلانتیس جزیره در نقطه‌ای خیره‌کننده در ساحل پریسا با منظره فوق‌العاده دریا و صخره‌ای چشم‌گیر در انتهای ساحل واقع شده و پس از سال‌ها حضور در سانتورینی توسط سازمان ملی گردشگری و تور یونان برای غذاهای لذیذ غذاهای سنتی یونانی سرو شده، جایزه دریافت کرده است. می‌توانید در فضای آرام و شیک این رستوران یا روی صندلی‌های عرشه ساحل از غذاهای خوب پخته شده لذت ببرید.

آتلانتیس مواد خام را مستقیما از زمین‌های کشاورزی تهیه می کنند. در صورت تمایل، می‌توانید خودتان از زمین‌های کشاورزی دیدن و محصولاتی را که دوست دارید جمع‌آوری کنید و در بهترین هتل‌های یونان بروید از سالاد یا غذای پخته شده با آنچه که با دستان خود "درو" کرده‌اید لذت ببرید. این رستوران که در ساحل پریسا قرار دارد، منظره‌ای فوق‌العاده از دریا را ارائه می‌دهد. این جایزه توسط سازمان گردشگری یونان برای غذاهای سنتی یونانی آن اهدا شده است. غذا نیز زیر چتر در ساحل سرو می‌شود. قیمت‌ها در رستوران‌های معروف سانتورینی خیلی مناسب است.

رستوران Ginger Sushi

رستوران Ginger Sushi

اگر سوشی دوست دارید، در Ginger نسخه‌های عالی از ماکی و ساشیمی مورد علاقه خود و همچنین بسیاری از غذاهای ژاپنی که همیشه از مواد تازه تهیه شده‌اند را میل خواهید کرد. رستورانی ایده‌آل برای شام‌های رمانتیک و تغییری جالب از منوی تعطیلات معمولی شما. یکی از رستوران‌های سانتورینی که دارای محیط مینیمال زیبا در رنگ‌های سفید و بژ بوده به شما این فرصت را می‌دهد که در بار سوشی بنشینید و کل روند تولید غذا را دنبال کنید، به همراه کوکتل‌های خوب و نوشیدنی که برای همراهی لقمه‌های کوچک اشتهاآور ژاپنی در این رستوران انجام می‌شود.

Krinaki در Finikia

رستوران Krinaki

Krinaki در Finikia در Oia قرار دارد. نام آن از گل‌های همنامی گرفته شده است که در ماه اوت ساحل باکسدس را پر می‌کنند. کریناکی، میخانه‌‌ای است که به مواد اولیه محلی اهمیت زیادی می‌دهد. در این‌جا می‌توانید نان جوی اصیل سانتورینی با گوجه فرنگی و کپر محلی میل کنید.

ژویرووسکی

یکی از شناخته‌شده‌ترین غذاها ژویرووسکی، سبزیجات جمع‌آوری شده از جزیره همراه با سیب‌زمینی آب‌پز و همچنین خوشمزه‌ترین بادمجان‌های سفید سانتورینی با پنیر فتا و فلفل قرمز آسیاب شده (به نام فلورینیس) است. در کریناکی می‌توان از خوردن گوشت نیز لذت برد. کوفته سبزی را با نعناع خرد شده امتحان کنید. مجموعه پنیرهای یونانی نیز جالب توجه هستند.

بیشتر بخوانید: غذا در یونان

رستوران Metaxi Mas

این رستوران از رستوران‌های معروف سانتورینی است. Metaxi Mas یک رستوران کرتی است که بسیاری از آن به عنوان بهترین رستوران در سانتورینی یاد می‌کنند. مارچوبه پخته شده در فر (9.50 یورو) با پنیر گراویرا و ترخون فوق‌العاده است و یکی از بهترین غذاهایی است که در سانتورینی می‌خورید. یونانی‌ها عاشق اختاپوس هستند و در آشپزی آن‌ها نقش برجسته‌ای دارد. متداول‌ترین تهیه شاخک اختاپوس کبابی با گیاهان، روغن زیتون و فاواست که یک غذای اصلی سانتورینی از پوره نخود زرد است.

The Family Bakery

رستوران The Family Bakery

این نانوایی در گوشه جاده اصلی و خیابان کوچک‌تر منتهی به Megalochori واقع شده و از بهترین کافه‌ها در سانتورینی برای خوردن یک شیرینی و قهوه به شمار می‌رود. آن‌ها 24 ساعته و روزانه باز هستند و مجموعه گسترده‌ای از شیرینی‌ها، نان‌ها، کیک‌ها و غذاهای خوش‌طعم را سرو می‌کنند. هر روز صبح می‌توان بیرون ‌نشست و مردم محلی را تماشا ‌کرد که ماشین‌هایشان را جلوی آن پارک می‌کنند. بسیاری حتی به خود زحمت نمی‌دهند موتورهایشان را خاموش کنند.

رستوران Solo Gelato

رستوران Solo Gelato

Solo Gelato یکی از دو مغازه ژلاتو فروشی است که مورد تحسین منتقدان ایتالیایی در تریپ‌ادوایزر قرار گرفت. به‌علاوه، یک مقصد جزیره‌ای و آفتابی مانند سانتورینی برای یک مغازه ژلاتو فروشی، مناسب به نظر می‌رسید. Solo Gelato فقط در یک فاصله پیاده‌روی کوتاه از Lucky’s واقع شده است. بنابراین می‌توانید پس از خوردن آن سوولاکی خوشمزه در اینجا توقف کنید.

کافه‌های سانتورینی

رستوران Lolita’s Gelato

درست مانند ژلاتویی که در Solo Gelato است، این کافه هم از کافه‌های سانتورینی برای خرید بهترین ژلاتو در Oia است که مانند Solo Gelato مورد تحسین منتقدان ایتالیایی قرار می‌گیرد. 

یکی از منتقدان تا آن‌جا پیش رفت که گفت: «فکر نمی‌کردیم در سانتورینی جعلی بستنی خوبی پیدا کنیم. به همان اندازه که مردم در Lolita’s ژلاتو را ستایش می‌کنند، در مورد گرانی آن نیز نظر می‌دهند، حدود 4 یورو برای هر فنجان. این قیمت در Solo Gelato یکسان است. سانتورینی قطعا ارزان نیست.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات