بررسی بهترین هتل‌های میلان | میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا

3 سال پیش 0 دیدگاه

حتماً شما نیز وقتی نام شهر میلان را می‌شنوید، ناخودآگاه به یاد تیم فوتبال محبوب آن می‌افتید. بله درست است! میلان همواره با تیم‌های فوتبال معروفش در دنیا شناخته می‌شود؛ اما این شهر که به­‌عنوان پایتخت مد جهان مشهور است، چیزی بسیار فراتر از تیم‌های فوتبال بوده و جزو زیباترین شهر‌های جهان محسوب می‌شود. این‌ شهر زیبا و تاریخی در استان لومباردی در شمال کشور ایتالیا قرار گرفته است. میلان یکی از مهم‌­ترین قطب‌های گردشگری، اقتصادی و ... ایتالیا است. میلان در حال حاضر دومین شهر پرجمعیت در ایتالیا بوده و حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر در آن‌ ساکن هستند. این شهر حدود ۱۸۳ کیلومتر مربع مساحت دارد.

معرفی شهر میلان، پایتخت مد جهان

واحد پولی مورد استفاده در میلان یورو است و مردم این شهر به زبان ایتالیایی صحبت می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که جمعیت زیادی از مردم این شهر را مهاجران کشور فیلیپین تشکیل داده‌اند. به بیان ساده‌­تر، حدود یک‌ سوم جمعیت این شهر فیلیپینی هستند.‌ میلان هتل‌های لوکس زیادی دارد که گردشگران می‌توانند در آن‌ها ساکن شوند‌. البته باید از قبل دربارۀ بهترین‌ هتل­‌های میلان تحقیق نمایند. میلان دارای دو باشگاه ورزشی فوتبال است که شهرت آن را چندین برابر نموده‌اند.‌ اینترمیلان مشهورترین باشگاه ورزشی در این شهر است.

برترین هتل‌های میلان ایتالیا

آب­‌و­هوای این شهر زیبا معمولاً گرم است؛ اما اگر در زمستان به میلان سفر کنید، شاهد هوایی سرد و مه‌­آلود خواهید بود. حال شاید برایتان سؤال شود که چرا میلان به­‌عنوان پایتخت مد جهان شناخته می‌شود؟ پاسخ ساده است. این شهر یکی از مراکز اصلی تولید­کنندگان ایتالیایی است. به‌بیان ساده‌تر، اکثر برندهای مشهور تولید لباس و پوشاک مثل ورساچه، میومیو، جوجیو آرمانی و‌ ... در این شهر فعالیت می‌کنند‌. پس کاملاً طبیعی است که این شهر به­‌عنوان پایتخت مد جهان شناخته شود.

اقامت در هتل‌های مرکز شهر میلان

بیشتر بخوانید: مهیج ترین جاذبه های ایتالیا برای کودکان

معرفی 3 هتل معروف شهر میلان

میلان که به‌­عنوان‌ پنجمین شهر بزرگ اروپا شناخته می‌شود، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. این کشور نه تنها برای علاقمندان به مد‌ و پوشاک بهترین مقصد گردشگری است، بلکه سفر به آن می‌تواند برای هر فردی یک‌ تجربۀ به‌­یاد­ماندنی باشد؛ اما انتخاب هتل‌های میلان ایتالیا در طول سفر بسیار حائز اهمیت است. به این علت که هتل‌های لوکس میلان در طول سفر، محل اقامت شما خواهند بود.

لیست معروف‌ترین هتل‌های میلان در ایتالیا

برای انتخاب بهترین و لوکس­‌ترین هتل‌های میلان در ایتالیا، باید با آن‌ها به‌­خوبی آشنایی داشته باشید و پیش از سفر در موردشان اطلاعات کسب نمایید. در ادامه به معرفی بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر میلان در ایتالیا پرداخته‌ایم.

  • هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو

این هتل پنج ستاره دارای طراحی دکوراسیون بسیار مجلل و سلطنتی است. اتاق‌های این هتل چشم­‌انداز فوق‌العاده‌ای دارند و علاوه بر وعده‌های غذایی با­کیفیتی که ارائه می‌دهد، گردشگران می‌توانند از رستوران‌های لوکس آن نیز خرید نمایند. هتل پالازو پاریگی به قدری با شکوه و زیبا طراحی شده است که در همان‌ نگاه اول، چشم بیننده را به خود خیره می‌سازد. مهمانداران این هتل با خوشمزه‌ترین شیرینی‌های محلی، نوشیدنی‌های خاص، لذیذ­ترین غذا‌های ایتالیایی و ... از گردشگران پذیرایی می‌نمایند.

هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو از هتل‌های میلان ایتالیا

  • هتل ماگنا پارس

اگر به‌­دنبال هتل‌های مرکز شهر میلان می‌گردید، هتل ماگنا پارس می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. ماگنا پارس یکی از بهترین هتل­‌های میلان بوده که دقیقاً در مرکز این شهر قرار گرفته است. طراحی داخلی این هتل پنج ستاره مدرن بوده و اتاق‌های آن امکانات بسیار زیادی دارند. گردشگران در سوئیت‌های این هتل می‌توانند از امکاناتی هم‌چون اینترنت رایگان، حمام، تلویزیون، کتابخانه و ... بهره‌مند شوند. این هتل با سرو غذاهای فوق‌العادۀ ایتالیایی از گردشگران پذیرایی می‌کند.

هتل ماگنا پارس از بهترین هتل‌هایی شهر میلان ایتالیا

  • هتل چاتئو مانفورت

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر زیبای میلان، چاتئو مانفورت است. این هتل دارای سوئیت‌هایی با طراحی بسیار مجلل است و در یک ساختمان قدیمی قرار دارد. این هتل مجلل برای پذیرایی از مهمانان خود، از غذاهای کلاسیک ایتالیایی استفاده می‌کند. در این هتل برای وعدۀ صبحانه از انواع نوشیدنی‌های خاص، نان و کلوچه‌های داغ، انواع مربا و‌ ... برای پذیرایی از گردشگران استفاده می‌شود. این هتل ده دقیقه از فرودگاه فاصله دارد و در یکی از بهترین نقاط شهر میلان قرار گرفته است.

هتل چاتئو مانفورت از بهترین هتل‌های میلان در ایتالیا

بهترین‌ هتل­‌های چهار ستارۀ شهر میلان

هتل‌هایی که در بالا از آن­ها نام بردیم، پنج ستاره هستند؛ یعنی امکانات فوق‌العاده‌ای دارند. اما هزینۀ اقامت در این هتل‌ها بالاست. به همین علت، برخی افراد سعی می‌کنند در هتل­‌های چهار ستارۀ میلان اقامت داشته باشند تا هزینه‌های سفرشان کاهش یابد. به همین علت، باید در خصوص بهترین هتل­‌های میلان که دارای امکانات چهار ستاره باشند هم تحقیق نمود.

آشنایی با هتل‌های خوب میلان

در زیر، بهترین و معروف‌ترین هتل‌های چهار ستارۀ شهر میلان را نام برده‌ایم:

  • هتل سانتا مارتا سوییتز

این هتل لوکس در یکی از بهترین مناطق شهر میلان قرار گرفته است و‌ کلاً چند متر با مترو فاصله دارد. همچنین، با اقامت در این‌ هتل می‌توانید به‌­راحتی به تمام قسمت‌های شهر میلان دسترسی داشته باشید. این هتل به شکل تاریخی طراحی شده و بسیار مجلل است. به همین علت، در طراحی آن سقف‌های چوبی، لوستر‌های قدیمی، پرده‌های مجلل و ... به چشم می‌خورد.

هتل‌های مرکز شهر میلان، هتل سانتا مارتا سوئیتز

  • هتل د یارد میلانو

د یارد میلانو نیز یکی از بهترین هتل‌های شهر میلان بوده که چهار ستاره است. این هتل ابتدا یک ساختمان مسکونی بوده است که صاحب کنونی­اش در آن زندگی می‌کرده است. این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای داشته و چهار کیلومتر از مرکز اصلی میلان فاصله دارد.

هتل‌های لوکس میلان، هتل د یارد میلانو

  • هتل آپ تاون‌ پالیس

آپ تاون پالیس در مرکز شهر میلان قرار گرفته‌است و دسترسی خوبی به سایر قسمت‌‌های این شهر دارد. آپ‌ تاون‌ پالیس در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر قرار گرفته است. این هتل با وجود موقعیت مکانی و امکانات عالی، هزینۀ مناسبی نیز دارد. به همین علت، هر ساله گردشگران زیادی سوئیت‌های این هتل را رزرو می‌کنند.

هتل‌های شهر میلان در ایتالیا | هتل آپ تاون‌ پالیس

بهترین زمان سفر به شهر میلان

شما علاوه‌بر این‌که باید در انتخاب بهترین هتل­‌های میلان نهایت دقت را به خرج دهید، می‌بایست زمان مناسبی را نیز برای سفر خود انتخاب کنید؛ چون انتخاب زمان مناسب می‌تواند موجب شود که سفر به ایتالیا و شهر میلان به یک‌ تجربۀ به‌­یاد­ماندنی برایتان تبدیل شود. به همین دلیل، قبل از سفر باید در خصوص فصول مختلف سال در میلان نیز تحقیق نمایید.‌ در ادامه، شرایط و وضعیت فصول مختلف سال در میلان را شرح خواهیم داد:

بهار، فصلی معتدل برای سفر به میلان

فصل بهار می‌تواند بهترین زمان برای سفر به میلان به‌شمار آید.‌ در این فصل هنوز میلان شلوغ نشده است و از طرفی چون هنوز تابستان فرا نرسیده است، هوا نسبتاً خنک است. در این فصل خیابان‌ها تقریباً خلوت‌ بوده و چون هوا معتدل است، می‌­توان‌ به استفاده از تفریحات مختلف پرداخت.

لیست هتل‌های شهر میلان در ایتالیا

تابستان، فصل تفریحات آبی میلان

در فصل تابستان میلان در شلوغ­‌ترین وضعیت خود قرار دارد. در این فصل گردشگران زیادی وارد میلان شده و هوا فوق‌العاده گرم و سوزان خواهد بود. جمعیت زیاد و گرمای هوا می‌تواند موجب شود که تجربۀ ناخوشایندی از سفر به این شهر داشته باشید. همچنین، به‌علت حجوم گردشگران در این فصل، هزینۀ رزرو بهترین هتل‌های میلان، خرید سوغات، گشت‌­و‌­گذار در شهر و ... می‌تواند بسیار بالا باشد. به همین‌خاطر، سفر در تابستان به میلان، برای بسیاری از افراد خوشایند نخواهد بود؛ اما از طرفی، سفر در تابستان به میلان مزایایی نیز دارد. اگر علاقۀ زیادی به تفریحات آبی دارید، در این فصل می‌توانید از هر نوع تفریحاتی استفاده کنید. مثلاً می‌توانید به قایق­‌سواری، شنا و‌ ... بپردازید. جالب است بدانید که‌ اگر در تابستان به میلان سفر کنید، به جای اینکه بومیان این شهر را ملاقات کنید، بیشتر با توریست‌های خارجی برخورد خواهید داشت؛ چون در این فصل ممکن است مردم‌ میلان نیز به تعطیلات بروند و شهر پر از گردشگر شود.

بهترین هتل‌هایی شهر میلان ایتالیا

پاییز بارانی فصلی جذاب برای سفر به میلان

پاییز نیز یکی از بهترین فصول سال برای سفر به میلان به‌شمار می‌رود.‌ در این فصل خبری از گرما نیست و هوا فوق‌العاده خنک است. به‌همین‌علت، می‌توانید در این فصل به‌­راحتی به گشت­‌و‌­گذار در میلان بپردازید و‌ از تمامی جاذبه­‌های گردشگری آن بازدید نمایید. البته سفر به این شهر در پاییز یک‌ نکتۀ منفی نیز دارد. در این فصل شاهد بارش باران خواهیم بود و این‌ ممکن است برای برخی از گردشگران آزاردهنده باشد. به همین علت، در فصل پاییز برای سفر به میلان باید حتماً چتر به همراه داشته باشید.

آشنایی با هتل‌های میلان در ایتالیا

سفر مقرون‌به‌صرفه به میلان در زمستان

زمستان هم می‌تواند زمان مناسبی برای سفر به میلان باشد. در این فصل هزینۀ رزرو بهترین هتل‌­های میلان، خرید لباس و پوشاک، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و ... کاهش می‌یابد. این مسئله دلایل خاص خود را دارد.‌ زمستان پربارش‌­ترین فصل در میلان خواهد بود. به‌همین‌خاطر، اگر در این فصل به میلان سفر کنید، هوا در سرد­ترین حالت خود قرار دارد که این می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. از همین رو، تعداد گردشگرانی که این فصل را برای سفر به میلان انتخاب می‌کنند، بسیار کم‌ است و معمولاً افراد تمایل زیادی برای سفر به این شهر در فصول سرد ندارند و با کاهش تقاضا، هزینۀ سفر نیز بسیار کاهش می‌یابد. پس اگر می­‌خواهید سفری مقرون­‌به‌­صرفه به شهر میلان داشته باشید، قطعاً زمستان بهترین زمان برای شما خواهد بود.

معرفی هتل‌های میلان ایتالیا

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره برج پیزا | علت کج‌بودن برج پیزا

هزینه رزرو بهترین هتل‌های میلان

هزینۀ رزرو هتل­‌های خوب میلان، قطعاً یکی از مهم­‌ترین مسائل برای گردشگران خواهد بود.‌ هزینۀ هتل در میلان می‌تواند بر­اساس عوامل و معیار­های مختلفی مشخص شود.‌ مثلاً سوئیت برخی هتل‌ها تنها با پرداخت شبی پنجاه دلار نیز رزرو می‌شود؛ اما برای هتل‌های لوکس و پنج ستاره، باید به ازای هر شب، حداقل سیصد دلار هزینه پرداخت نمایید. برخی افراد به امکانات هتل بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهند و هزینه، برایشان چندان اهمیتی ندارد؛ اما برخی از افراد نیز ترجیح می‌دهند در ارزان‌ترین هتل‌ها ساکن شوند و بیشتر هزینۀ سفرشان را صرف گشت­‌و­گذار  و بازدید از مراکز خرید شهر میلان نمایند.

هزینه اقامت در هتل‌های میلان ایتالیا

به همین علت، هزینۀ رزرو هتل بر­اساس تصمیمات خودتان مشخص می‌شود؛ اما اگر می‌خواهید بهترین‌ هتل‌ها در شهر میلان را با مناسب‌ترین هزینه رزرو کنید، باید زمان زیادی را صرف جمع‌­آوری اطلاعات نمایید. شما باید ابتدا هتل‌های زیادی را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین هتل را با قیمت مناسب انتخاب نمایید.‌ در این زمینه، جستجو در سایت‌های اینترنتی ارائه‌­دهندۀ خدمات هتل‌های میلان می‌­تواند بسیار کمک­‌کننده باشد. علاوه‌بر‌این، در برخی فصول سال، هتل‌های لوکس نیز برای یک بازۀ زمانی خاص، تخفیفاتی را برای گردشگران در نظر می‌گیرند. اگر در این بازه‌های زمانی هتل مورد­نظر را رزرو کنید،  می‌توانید از تخفیف بهره­‌مند شوید و بهترین هتل را با هزینه‌­ای مناسب و بسیار ارزان‌تر رزرو نمایید.

هتل‌های خوب میلان

بیشتر بخوانید: قوانین عجیب‌وغریب کشور ایتالیا چست | آشنایی با قانون‌های عجیب ایتالیا

نحوه رزرو بهترین هتل‌­های میلان

در گذشته اگر افراد می‌خواستند هتلی را در کشورهای خارجی رزرو نمایند، معمولاً باید حضوری این‌ کار را انجام می‌دادند؛ اما امروزه با پیشرفت علم و‌ تکنولوژی و ظهور اینترنت، این کار از راه دور نیز امکان‌­پذیر است. برای رزرو هتل می‌توانید به­‌صورت آنلاین و غیرحضوری نیز اقدام‌ نمایید. در ابتدا، باید در سایت‌های ارائه‌­دهندۀ خدمات، نام‌ هتل‌های میلان‌ را جستجو کنید. سپس، عکس سوئیت‌ها و‌ نمای خارجی و داخلی هتل برای شما به نمایش در می‌آید.‌ در نتیجه، می‌توانید با مشاهدۀ عکس‌ها، هتل مورد­نظر خود را انتخاب نمایید.‌ سپس، می‌توانید از طریق سایت مورد­نظر، عملیات پرداخت را انجام دهید و هتل موردنظرتان را رزرو نمایید.‌

هتل‌های خوب میلان با هزینه مناسب

البته نکتۀ حائز اهمیت این است که شما باید دو هفته قبل از سفر، هتل مورد­نظرتان را رزرو کنید؛ به‌این‌علت که در برخی فصل‌های شلوغ، ظرفیت هتل‌های میلان به‌سرعت تکمیل می‌شود. علاوه‌براین، باید برای رزرو بهترین هتل­‌های میلان حتماً به سایت‌های معتبر رجوع نمایید. چون ‌‌شما هزینۀ زیادی را برای رزرو هتل پرداخت می‌کنید و باید قبل از انجام‌ عملیات پرداخت، حتماً از اعتبار سایت یا درگاه مورد­نظر اطمینان حاصل نمایید.

نحوه رزرو هتل‌های خوب میلان

مهم‌­ترین نکات در خصوص سفر به میلان

سفر به میلان ‌می‌تواند برای هر شخصی یک‌‌ تجربۀ شگفت‌انگیز و به‌­یاد­ماندنی باشد؛ اما در خصوص سفر به این شهر پر­آوازه باید برخی نکات مهم‌ را در نظر بگیرید. در نظرگیری این نکات می‌تواند سفر به این شهر را برایتان خاطره‌­انگیزتر و لذت­‌بخش‌تر نماید. در زیر، به بررسی این‌ نکات مهم می­‌پردازیم:

توجه به زبان مردم میلان

شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم درصد آشنایی با زبان انگلیسی مردم میلان بسیار کم است. به‌همین‌دلیل، اگر با آن‌ها انگلیسی صحبت کنید، ممکن است اصلاً متوجه نشوند‌. پس در حین سفر می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های ترجمۀ مختلف، با مردم این شهر به زبان ایتالیایی ارتباط برقرار کنید.

به همراه‌­داشتن چتر

با وجود اینکه شما هنگام سفر در بهترین هتل­‌های میلان اقامت‌ خواهید داشت، اما به هر حال برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر میلان می‌بایست به گشت‌وگذار در شهر نیز بپردازید. آب‌­و­هوای میلان ‌با وجود معتدل‌­بودن، در اکثر روزهای سال بارانی است. پس حتماً یک‌ چتر کوچک از قبل به همراه داشته باشید؛ چرا که به­‌عنوان یک توریست، پیدا­کردن و خرید چتر در این شهر، می‌تواند برایتان کمی دشوار باشد.

هتل‌های مرکز شهر میلان

درک‌­نمودن تفاوت فرهنگی

فرهنگ مردم میلان با ما ایرانی‌ها بسیار متفاوت است؛ مثلاً آن‌ها به دیر شام­‌خوردن شهرت دارند و بسیار سخت­‌کوش هستند. مردم این شهر به‌­ندرت با توریست­‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و سرد رفتار­کردن آن‌ها بسیار طبیعی است. پس باید این تفاوت‌های فرهنگی را درک نمایید تا بتوانید در طول سفر خود از معاشرت با مردم این شهر لذت ببرید.

برنامه‌­ریزی هزینه‌ها

هزینه‌ها در شهر میلان به دلار یا یورو محاسبه می‌­شوند؛ به همین علت، پرداخت این هزینه‌ها معمولاً بسیار سنگین خواهد بود. اگر هزینه‌های سفر را برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید با کمترین هزینه، از سفر به این شهر زیبا لذت ببرید. پس قبل از سفر، حتماً تعیین کنید که می‌خواهید در هر قسمت از سفر چه مقدار هزینه بپردازید.

چگونه سفر ارزان‌تری به میلان داشته باشیم؟

گفتیم که میلان یک شهر پر­جاذبه بوده و هزینه‌های سفر و گشت‌­و­گذار در این شهر می‌تواند بسیار بالا باشد. به همین علت، معمولاً گردشگران به­‌دنبال راهی هستند تا بتوانند با مناسب‌ترین هزینه، به این شهر سفر کنند‌. برای اینکه بتوانید سفر ارزان‌تری به میلان داشته باشید، ترفندهای زیادی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید هزینه­‌هایتان را کاهش دهید. به‌­طور کلی، برای سفر ارزان‌تر به میلان، می‌بایست به شیوۀ زیر عمل نمایید:

از تاکسی استفاده نکنید

برای حمل­‌و­نقل و رفت‌­و­آمد‌های درون­‌شهری خود از تاکسی استفاده نکنید. تاکسی‌ها مخصوصاً در شب، هزینۀ بسیار زیادی در بر دارند. به جای تاکسی سعی کنید از وسایل حمل‌­و­نقل عمومی استفاده نمایید.

هتل‌های حاشیۀ شهر را رزرو کنید

رزرو بهترین هتل­‌های میلان در مرکز شهر، دسترسی شما را به مترو، جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و ... بیشتر می‌کند؛ اما هتل­‌های حاشیۀ شهر نیز امکانات زیادی دارند و با رزرو آن‌ها، هزینۀ کمتری را متحمل می­‌شوید.

لیست هتل‌های میلان در ایتالیا

از منطقۀ بررا خرید کنید

اگر می‌خواهید در طول سفر خود از میلان خرید کنید، حتماً منطقۀ بررا را برای این کار انتخاب کنید. در منطقۀ بررا اجناسی فروخته می‌شوند که از برندهای شناخته‌شده نیستند، اما‌‌ بسیار با­کیفیت و شیک بوده و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. هزینۀ خرید از بررا ممکن است نصف هزینه‌هایی باشد که باید در مرکز شهر برای خرید چند دست لباس مارک‌ پرداخت کنید.

کارت‌ گردشگری دریافت نمایید

کارت‌ گردشگری میلان با نام «میلانو کارت» نیز شناخته می‌شود‌. با استفاده از این نوع کارت به هر مرکز تفریحی، مرکز خرید و ... که وارد شوید، به شما تخفیف داده می‌شود. مثلاً اگر با استفاده از این‌ نوع کارت در یک مرکز خرید یک‌ مانتوی مارک‌ انتخاب کنید، ممکن است تا بیست درصد تخفیف دریافت کنید.

از آب لوله‌­کشی استفاده کنید

آب لوله­‌کشی در میلان بسیار پاک بوده و‌ قابل خوردن است؛ به‌همین‌دلیل، می‌توانید از آن برای مصارف شخصی استفاده کنید و نیازی به خرید آب معدنی نیست. خرید آب از مغازه‌ها می‌تواند چند دلار هزینه‌ در بر داشته باشد و شما با مصرف آب لوله­‌کشی، در این هزینه‌ها صرفه­‌جویی خواهید کرد.

نحوه اخذ ویزا برای سفر به میلان

همان‌­طور که می‌دانید، برای سفر به میلان نیز مانند هر شهر خارجی دیگری می‌بایست ویزا دریافت نمایید؛ اما چون ایتالیا یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن است، برای سفر به میلان تنها اخذ ویزای شینگن‌ کافی خواهد بود. با اخذ این نوع ویزا می‌توانید به‌­راحتی به میلان سفر نمایید و هیچ‌ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت. با این وجود، اخذ این نوع ویزا برای سفر ممکن است کمی دشوار باشد؛ چرا که سفارت‌ها برای صدور این نوع ویزا سخت‌گیری‌هایی را اعمال می­‌کنند.

اخد ویزا و اقامت در هتل‌های لوکس میلان

اما به‌طورکلی، با طی‌­نمودن برخی مراحل می‌توانید بین یک الی سه ماه این ویزا را دریافت کنید. در زیر این مراحل را نام برده‌ایم:

  • در مرحلۀ اول می‌بایست درخواست صدور ویزای شینگن خود را به‌­صورت آنلاین ثبت نمایید و فرم درخواست را پرینت بگیرید. سپس فرم را پر کنید و نزد خود نگه دارید. در مرحلۀ بعد وقت مصاحبۀ خود با سفارت را رزرو کنید.
  • در مرحلۀ بعد باید با سفارت مصاحبه کنید و مدارکی مثل گواهی رزرو بهترین هتل­‌های میلان یا اقامتگاه‌ها، مدارک تحصیلی و شغلی، شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت‌های قبلی و‌ ... را به مسئول سفارت تحویل دهید.
  • سپس مأمور کنسولگری یا سفارت‌ تمام مدارک شما را بررسی می‌کند و اگر واجد شرایط بودید، با درخواست صدور ویزای شما موافقت می‌شود. در نهایت، بعد از مدتی می‌توانید ویزایتان را تحویل بگیرید.
  • در صورتی که مدارکتان کامل نباشد، درخواستتان رد می‌شود و باید مدارک خود را پس از تکمیل‌­کردن، دوباره ارسال کنید‌.

نکته: حتماً چند ماه قبل از تاریخ سفر خود، درخواست صدور ویزای شینگن را ثبت نمایید.

بازدید از شهر میلان و اقامت در بهترین هتل‌های میلان ایتالیا

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در میلان

برترین جاذبه­‌های گردشگری شهر زیبای میلان

میلان که امروزه یکی از ثروتمند‌ترین شهرهای اروپایی است، جاذبه‌­های گردشگری فراوانی دارد. به همین علت، همواره به کسانی که محدودیت مالی ندارند، توصیه می‌شود که بهترین هتل­‌های میلان را رزرو کنند تا دسترسی بهتری به این جاذبه‌ها داشته باشند. در زیر، به معرفی برترین جاذبه‌های گردشگری میلان‌ پرداخته‌ایم:

  • کلیسای ال دوئومو

کلیسای جامع میلان که با نام ال دوئومو ‌نیز شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین کلیساهای جهان است. این کلیسای قدیمی بالای چهل هزار نفر جمعیت ظرفیت دارد.‌ این کلیسا که فوق‌العاده مشهور است، دارای ۵۲ ستون و شیشه­‌های نقش­‌دار بسیار زیبایی است. جلال و شکوه این کلیسا و طراحی زیبایی که دارد، هر چشمی را به خود خیره می‌سازد.

کلیسای ال دوئومو، معرفی جاذبه‌ها و هتل‌های میلان ایتالیا

  • قلعۀ اسفورزا

این قلعۀ بزرگ در قدیم توسط حاکمان شهر میلان ساخته شده است. قلعۀ اسفورزا در سال ۱۴۵۰ دوباره بازسازی شده و‌ تغییراتی در شکل ظاهری آن به وجود آمده است. این قلعه متشکل از چندین موزه است که درون آن‌ها از سلاح‌های قدیمی و عتیقه­‌جات پر شده است.

قلعۀ اسفورزا، معرفی جاذبه‌ها و هتل‌های میلان ایتالیا

  • گالری بررا

گالری بررا نیز یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری در میلان است که بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. این‌ گالری ابتدا یک مدرسۀ یهودی بود، اما در سال ۱۷۷۶ به آکادمی هنری تبدیل شد. در این گالری بزرگ برترین تابلوهای نقاشی به‌­جا­مانده از برجسته‌ترین‌ نقاش‌های جهان نگهداری می‌شود.‌

گالری بررا، معرفی جاذبه‌ها و هتل‌های میلان ایتالیا

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات