۱۰ تفریح در فرانسه که حتما باید تجربه کنید

3 سال پیش 0 دیدگاه

فرانسه کشور بسیار زیبا و جذابی است که در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است و بزرگترین کشور اروپای غربی و اتحادیۀ اروپا محسوب می‌شود. کشور فرانسه یکی از سه کشوری است که سواحلی در دریای مدیترانه و همچنین اقیانوس اطلس دارد. پایتخت این کشور، پاریس، به شهر عشق و نور معروف است. فرانسه یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که سالیانه تعداد بسیار زیادی گردشگر را جذب خود می‌کند. تفریحات فرانسه می‌توانند به تنهایی سفر شما را به یکی از سفرهای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.پس اگر به دنبال سفری به یادماندنی و خاطره انگیز هستید، تجربه تور فرانسه را از دست ندهید.

فرانسه از نظر گردشگری

فرانسه جزو بهترین و محبوب‌ترین کشورها برای گردشگری محسوب می‌شود و رتبۀ اول در بین ده کشور اروپا از لحاظ ورود گردشگر را به خود اختصاص داده است. همچنین، به‌ دلیل وسعت زیاد، کشور فرانسه در مناطق و شهرهای خود دارای آب و هوای متفاوتی است. در ادامه، می‌خواهیم بهترین تفریحات فرانسه را برای کسانی که علاقه دارند به این کشور سفر کنند، معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید : خیابان ها و محله های دیدنی پاریس

  • برج ایفل 

قطعاً بیشتر مردم، فرانسه را با برج ایفلش می‌شناسند. برج ایفل، نماد فرانسه است.

برج ایفل یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه به شمار میرود و احتمالاً مشهورترین جاذبه در سراسر جهان نیز هست؛ بنایی فوق‌العاده شگفت انگیز با ارتفاع 320 متر که در مرکز پاریس قرار دارد و یک شاهکار معماری به شمار می‌آید. برج ایفل در میدان شاندومارس در کنار رود سن قرار گرفته است و یکی از جذاب‌ترین تفریحات فرانسه است. 

تفریح در فرانسه-برج ایفل

  • شانزه‌ لیزه 

همانطور که می‌دانید، شانزه لیزه، معروف‌ترین خیابان پاریس است.

شانزه لیزه تاریخی‌ترین بلوار پاریس است که به دو قسمت تقسیم می‌شود. قسمت پایین آن در همسایگی میدان کنکورد قرار دارد که شامل یک پارک بزرگ، محوطۀ شانزه لیزه، موزۀ هنری پتیپاله و کاخ بزرگ است. قسمت بالایی که تا طاق پیروزی امتداد دارد، با مغازه‌های لوکس، رستوران‌ها، هتل‌ها، کافه‌ها، تئاترها و سینماها پوشیده شده است. این منطقۀ شلوغ، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

پس اگر قصد تجربه تفریحات فرانسه را دارید، حتماً با پیاده‌روی در خیابان شانزه لیزه، سفر خود را به سفری به یادماندنی‌تر با خاطرات مهیج تبدیل کنید.

تفریح در فرانسه-شانزهلیزه

  • طاق پیروزی 

همانطور که پیشتر اشاره شد، قسمت بالای خیابان شانزه لیزه به طاق پیروزی ختم می‌شود. طاق پیروزی برای روز بزرگداشت سربازان فرانسوی ساخته شده است. در طبقۀ دوم طاق پیروزی، موزه‌ای وجود دارد که می‌تواند به خوبی شما را با تاریخ و هنر فرانسه آشنا کند.

  • موزۀ لوور 

موزه لوور واقع در مرکز شهر پاریس، جزو بزرگترین موزه‌های دنیاست که بیشترین رکورد بازدیدکنندگان را در بین موزه‌های جهان دارد. موزۀ لوور آثاری از همه جای دنیا دارد؛ برای مثال، می‌توان به یکی از آثار آن که مربوط به ایران باستان و تخت جمشید است، اشاره کرد. همچنین، تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی هم در این موزه قرار دارد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام تفریح در فرانسه، حتماً از موزۀ لوور بازدید کنید؛ چرا که شما را در آشنایی با آثار تاریخی و هنری شگفت‌زده می‌کند.

تفریح در فرانسه-موزه لوور

  • دیزنی لند 

به جرأت می‌توان گفت که دیزنی لند پاریس، یکی از بهترین و معروف‌ترین مجموعه‌های تفریحی در اروپاست که در حومۀ شهر پاریس قرار دارد.

تفریح در دیزنی‌لند، کودک و بزرگ نمی‌شناسد. شما با رفتن به آنجا، می‌توانید ساعات هیجان‌انگیزی همراه با کودکان خود سپری کنید.

اگر با فرزندان خود قصد تجربه تفریحات فرانسه را دارید، به هیچ‌وجه دیزنی لند را فراموش نکنید تا یک خاطرۀ به یادماندنی از سفر خود داشته باشید.

تفریح در فرانسه-دیزنی‌لند

  • مونتسنمیشن 

مونتسنمیشن در شمال فرانسه، در منطقۀ نرماندی واقع شده است و یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت‌بردن از تفریحات فرانسه به شمار می‌رود. در جزیرۀ مونتسنمیشن، یک قلعۀ هزار ساله وجود دارد که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این جزیرۀ جذاب در زمان مد (هنگام بالاآمدن آب) تبدیل به یک جزیره و در زمان جزر (هنگام پایین آمدن آب)، به ساحل متصل می‌شود. فرانسه یکی از بهترین کشورهایی است که می‌توان به آن سفر کرد؛ زیرا تفریح در آن بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است.

  • کاخ ورسای 

ورسای کاخی باشکوه در حومۀ پاریس است که سالها محل اقامت پادشاهان سلطنتی فرانسه بوده است. بازدید از معماری کاخ و باغهای زیبای ورسای را نباید از دست داد.

بیشتر بخوانید : قبل بازدید از کاخ ورسای پاریس این نکات را بدانید + راهنمای بازدید

  • کلیسای جامع نوتردام

کلیسای نوتردام یکی از بناهای مذهبی و تاریخی مهم شهر پاریس است. این کلیسا از زیباترین کلیساهای اروپاست. کلیسای جامع نوتردام، قدمتی بالای هفتصد سال دارد؛ همچنین، سبک معماری خیره کنندهای در این مکان به کار برده شده است.

 این کلیسا دارای دو عدد برج دوقلو است که ارتفاع آنها به چیزی حدود 70 متر می‌رسد. ناقوس کلیسای نوتردام، بزرگترین ناقوس کلیسای جهان به شمار می‌رود که حدوداً 13 تن وزن دارد و در برجی که سمت راست است، قرار گرفته است. برای رسیدن به آن باید 200 پله را طی کنید. همچنین، در حیاط کلیسا تعداد زیادی مجسمۀ سنگی و چوبی از پادشاهان فرانسه وجود دارد. 

تفریح در فرانسه-کلیسای نوتردام

  • باغ لوکزامبورگ پاریس 

یکی دیگر از پرطرفدارترین تفریحات فرانسه و پاریس، باغ لوکزامبورگ است. این باغ، بسیار زیبا و بینظیر طراحی شده است. مهم‌ترین شاخصۀ این باغ، حوض بسیار بزرگ آن است؛ حوضی هشت ضلعی که با یک چشمۀ آب پر می‌شود. همچنین، وجود مجسمه‌ها و گلدان‌ها در اطراف حوض، آنجا را بسیار تماشایی‌تر کرده است. این قسمت از باغ، معرف سبک کلاسیک فرانسوی است.

نمایش عروسکی که در باغ  لوکزامبورگ اجرا می‌شود، برای کودکان بسیار مهیج است.

  • محلۀ مونمارت 

یکی از مهیج‌ترین و جذاب‌ترین مناطق دیدنی پاریس، محلۀ مونمارت است. یکی از کارهایی که برای تفریح در پاریس حتماً باید انجام دهید، سرزدن به این محله است.

در محلۀ مونمارت، مجموعه‌ای از دیدنی‌های پاریس را خواهید یافت. مونمارت محله‌ای با کافه‌های رنگارنگ است. زمانی که به مونمارت برای لذت بردن از تفریحات فرانسه می‌روید، خیابانگردی را فراموش نکنید.

 در آخر، امیدواریم که مطالب فوق، در سفر تفریحی به فرانسه برای شما مفید باشد.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات