بهترین هتل‌های بارسلونا + معرفی هتل‌های ساحلی بارسلون

3 سال پیش 0 دیدگاه

اسپانیا یکی از بهترین و زیباترین کشورهای اروپایی است که به سبب بناهای منحصربه‌فرد تاریخی، طبیعت بکر و فرهنگ و سنت جذابی که دارد، هرساله توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. یکی از معروف‌ترین شهرهای اسپانیا بارسلونا است که در ساحل زیبای مدیترانه قرار گرفته و جاذبه‌های معماری و تاریخی فراوانی دارد. با ما همراه باشید تا در مورد بهترین هتل‌های بارسلونا اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با بهترین هتل‌های بارسلونا

بارسلونا یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است که در کشور اسپانیا واقع شده است و گردشگران در فصول مختلفی از سال، بار سفر را بسته و از این شهر زیبا در قلب اسپانیا دیدن می‌کنند. برخی از خیابان‌های محلۀ گوتیک شهر بارسلونا به سبب دارا بودن سبک معماری قرون وسطایی، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تاریخ و معماری را به خود جلب کرده‌اند؛ همچنین سواحل طلایی و زیبای آن روح و جان آدمی را تازه و آرامشی عمیق برای انسان به ارمغان می‌آورد. بنابراین هیچ گردشگری از تور بارسلونا پشیمان نمی‌شود و همواره خاطرۀ زیبا و دل‌نشین این شهر در بخشی از حافظۀ او باقی خواهد ماند.

خوشبختانه این شهر به سبب توریستی بودن، دارای هتل‌های پنج ستاره و ساحلی بسیار زیبایی است که گردشگران می‌توانند با خیال راحت تعطیلات خود را در آن سپری کنند و سفری جذاب و دل‌نشین برای خود به ارمغان آورند. در ادامه به معرفی هتل‌های معروف و پنج ستارۀ شهر بارسلونا می‌پردازیم.

معرفی بهترین هتل بارسلون

هتل آرتس بارسلونا

یکی از معروف‌ترین هتل‌های بارسلونا، هتل آرتس بارسلونا است که ۵ ستاره بوده و ۴۸۳ اتاق زیبا و بزرگ دارد. این هتل حدود ۲۵۰ متر از ساحل بی‌نظیر شهر بارسلونا فاصله دارد و شما می‌توانید اوقات فراغت خود را به‌راحتی در کنار این سواحل چشم‌نواز و آرامش‌بخش سپری کنید. این هتل زیبا و مجلل در منطقه‌ای به نام کاتولینا قرار گرفته است و از تراس و پنجرۀ اتاق‌های آن می‌توان منظرۀ زیبای دریای نیلگون و آرام را مشاهده کرد. این هتل محوطه‌ای بزرگ و سرسبز و یک استخر روباز دارد. همچنین رستوران بسیار زیبا و جذابی دارد که هرروز با گل‌های تازه پُر می‌شود و شما می‌توانید صبحانه، ناهار یا شام خود را در این فضای منحصربه‌فرد و دیدنی میل کنید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

هتل آرتس از معروف‌ترین هتل‌های بارسلون

بیشتر بخوانید:  زیباترین جزایر اسپانیا کدامند؟

هتل مجستیک بارسلونا جی ال

یکی از زیباترین هتل‌های بارسلونا هتل مسجتیک بارسلونا جی ال است که طی سال‌های اخیر بازسازی شده است و در حال حاضر به‌عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس این شهر شناخته می‌شود. این هتل بزرگ و زیبا دارای ۲۷۵ اتاق است. تمامی اتاق‌های آن دل‌باز هستند و پنجره‌های بزرگ و زیبایی دارند که با پرده‌های لوکس پوشیده شده است. در هرکدام از این اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویۀ مطبوع، حمام خصوصی با تمامی لوازم موردنیاز برای مسافران و همچنین یک میز کار وجود دارد. برخی از اتاق‌ها تراس‌هایی دارند که شما می‌توانید اوقات فراغت خود را در آن سپری کنید و از منظرۀ زیبای بیرون لذت ببرید.

در طبقۀ آخر این هتل و در پشت‌بام آن فضایی وجود دارد که مهمانان می‌توانند از آن به‌عنوان استراحتگاه استفاده کنند و نوشیدنی‌های موردعلاقۀ خویش را میل کنند. همچنین در این قسمت از هتل استخر بزرگی برای شنا نیز وجود دارد.

هتل مجستیک بارسلونا جی ال از بهترین هتل‌های بارسلون

هتل سوفیا

یکی دیگر از زیباترین هتل‌های بارسلونا هتل ۵ ستارۀ سوفیا است که ۴۶۵ اتاق برای پذیرایی از مهمانان و گردشگرانی دارد که هرساله به شهر زیبای بارسلونا سفر می‌کنند. سبک معماری این هتل مدرن است و در تمامی قسمت‌های آن تکنولوژی‌های روز دنیا به چشم می‌خورد. رنگ تمامی اتاق‌های این هتل سفید و خاکستری است که حالتی بسیار آرام‌بخش برای افراد به وجود می‌آورد. معمولاً اتاق‌های این هتل از نظر ابعاد و اندازه با همدیگر متفاوت هستند، اما اکثر آن‌ها فضایی بسیار جادار و دل‌باز دارند و از امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، حمام با سنگ مرمرین، تهویه و تلویزیون بهره می‌برند.

هتل سوفیا محبوب‌ترین هتل در بارسلونا

بیشتر بخوانید: ۵ سوغاتی معروف از اسپانیا که حتماً باید بخرید | بهترین سوغات اسپانیا

هتل دبلیو بارسلون

در میان هتل‌های بارسلونا برخی از آن‌ها به سبب نزدیکی به ساحل از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. یکی از بهترین هتل‌های ساحلی این شهر زیبا، هتل دبلیو بارسلون است. این هتل در قسمت انتهایی اسکلۀ این شهر قرار دارد. از تجربۀ مسافران و گردشگران از این هتل این‌گونه استنباط می‌شود که گویی در قایقی بادبانی نشسته و در میان آب‌های فیروزه‌ای دریای مدیترانه به گردش مشغول هستید. به‌طور کلی، طراحی این هتل به شکل بادبان کشتی است و به همین سبب به آن هتل بادبان نیز گفته می‌شود. هتل دبلیو بارسلون علاوه بر اینکه در نزدیکی ساحل قرار دارد، ساحلی اختصاصی نیز دارد که شما می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

هتل دبلیو بارسلون بهترین هتل بارسلون

هتل میرامار بارسلون

از جمله جذاب‌ترین هتل‌های بارسلونا که در ساحل آرام و زیبای این شهر قرار گرفته است هتل میرامار بارسلون است. این هتل یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ساحلی بارسلونا است. این هتل ۵ ستاره درواقع کاخی بسیار قدیمی است که در سال ۱۹۲۰ برای اولین بار ساخته شد و در سال‌های اخیر آن را بازسازی کرده و به شکل هتلی زیبا و چشم‌نواز درآورده‌اند. میرامار به معنی منظرۀ دریا است و در حاشیۀ یکی از تپه‌های شهر بارسلونا قرار گرفته است. نمای آن کاملاً به دریای زیبای مدیترانه مشرف است. علاوه بر ساحل زیبا که شما می‌توانید در هنگام طلوع و یا غروب خورشید در آن پیاده‌روی کنید و از مناظر زیبا و چشم‌نواز آن لذت ببرید، بسیاری از جاهای دیدنی بارسلونا نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به کلیسای ساگرادافامیلیا، پارک گوئل و کاساباتلو اشاره کرد.

هتل میرامار بارسلون از محبوب‌ترین هتل‌های بارسلون

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین هتل‌های بارسلونا آشنا کنیم تا در هنگام مسافرت به این بهشت زیبا از اقامتی عالی و دل‌چسب لذت ببرید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات