برترین مراکز خرید سانتورینی

5 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید سانتورینی همراه با تماشای غروب سوزان، قدم‌زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش شده با ساختمان‌های سفید رنگ، جاذبه‌های عجیب و غریب در فیرا، لحظاتی شیرین و فوق‌العاده برای گردشگران رقم می‌زند. درست مانند یک سفر عالی هر سفر در سانتورینی نیز با خرید سوغاتی کامل می‌شود. پاساژهای سانتورینی دارای هنرهای دستی خیره‌کننده، صنایع دستی، پوشاک و عتیقه‌جات است. در ادامه مقاله با بهترین مراکز خرید سانتورینی آشنا خواهید شد.

بهترین مراکز خرید سانتورینی یونان

بهترین مراکز خرید سانتورینی یونان

بازارهای سانتورینی بسیاری از گردشگران و وبلاگ‌نویسان سفر را در سراسر جهان به خاطر حال و هوای سورئال خود جذب می‌کند. شما نمی‌توانید روزی را بدون گردشگران در سانتورینی ببینید و به همین دلیل است که بسیاری از برندهای سطح بالا بوتیک‌ها و فروشگاه‌های خود را در سراسر سانتورینی افتتاح می‌کنند. اویا که یک شهر جهانی است مرکز خریدی ایده‌آل با مغازه‌های لوکس و جواهرات فروشی است. شهرت روزافزون مراکز خرید جزیره سانتورینی همچنین فضایی را برای فروشگاه‌های سوغاتی زیبا در ایمروویگلی و آتن فراهم کرده است. اکنون مراکز خرید در سانتورینی را بررسی می‌کنیم.

جواهرات اکوامارین

جواهرات اکوامارین

فروشگاه جواهرات آکوامارین یکی از زیباترین مراکز خرید سانتورینی است. در این گالری برخی از بهترین جواهرات دست‌ساز به فروش می‌‌رسند که هر جواهر آن در نوع خود بی‌نظیر است. می‌توانید مجموعه‌ای از قطعاتی مانند حلقه‌های نقره، گردنبندهای مروارید و دستبندهای طلایی را بیابید که به زیبایی با تابلویی که در مورد خلقت و طراح آن توضیح داده شده به نمایش گذاشته شده است. شما می‌توانید یک هدیه به یاد ماندنی بخرید که مناسب شما یا عزایران‌تان است.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی سانتورینی

علاوه‌بر این، این فروشگاه فضایی دوستانه دارد و خدمات مشتری قابل اعتمادی ارائه می‌دهد. درست حدس زدید، حتی پس از بازگشت به کشور خود می‌توانید در صورت بروز هرگونه آسیب از طریق ایمیل با آن‌ها در تماس باشید.

مرکز خرید سانتورینی

فروشگاه Epilekton

Eplekton یکی از بهترین مراکز خرید سانتورینی است که با هاله جادویی خود درست از همان لحظه‌ای که وارد می‌شوید شما را مبهوت می‌کند. دیوارهای سبزرنگ آن که با برجسته‌ترین گنجینه‌ای که در هیچ کجا پیدا نمی‌کنید تزئین شده است و شما را در حالت خلسه فرو می‌برد. مطمئنا این غار مدرن علی بابا همه چیزهایی را دارد که ایده سوغاتی هستند مانند نقشه، سکه، لوازم جانبی قدیمی، کتاب و موارد دیگر. علاوه‌بر این، مطمئن شوید که برای دستیابی به منحصربه‌فردترین گنجینه‌های موجود در سراسر یونان که توسط این فروشگاه خانوادگی در Oia فروخته می‌شود، درست چانه بزنید.

فروشگاه Epilekton

 مرکز آتلانتیس کتاب

آتلانتیس بوک که به عنوان یکی از بهترین کتابفروشی‌های جهان شناخته می‌شود. شلوغ‌ترین فروشگاه در سانتورینی نیز محسوب می‌شود که در سال 2004 توسط گروهی از دوستان همفکر از بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و قبرس تأسیس شد. آن‌ها زیرزمین یکی از ساختمان‌های سفیدکاری شده را با پرکردن بهترین مجموعه‌ای از اولین نسخه ادبیات کلاسیک، رمان‌ها و کمیک‌ها به محل اقامت دوستداران کتاب تبدیل کردند.

علاوه‌بر این، این فروشگاه به همان‌اندازه مورد علاقه گردشگران و مردم محلی است. بنابراین حتما به این کتابفروشی زیبا سر بزنید و با کمک کارکنان خوش‌برخورد کتاب‌های مربوط به جزیره یا قدیمی‌ترین نسخه کلاسیک مورد علاقه خود را در دست بگیرید.

مرکز Boheme

مرکز Boheme

اگر می‌خواهید سوغاتی بگیرید که حال و هوای یونانی را به خانه شما ببخشد به Le Boheme Santorini بروید. این‌جا یکی از بهترین مراکز خرید در سانتورینی است که می‌توانید مجموعه‌های منحصربه‌فردی از قطعات سنتی و مدرن که یادآور آداب و رسوم در یونان است را برای تزئین خانه خود بیابید. همه چیز از لباس، لوازم جانبی مانند کیف، جواهرات گرفته تا دکورهای دست‌ساز مانند لامپ، چوب لباسی و موارد دیگر در این‌جا به راحتی پیدا می‌شوند. شما می‌توانید این فروشگاه را در کاماری و فیرا هنگام سفر با تور یونان خود از هند پیدا کنید.

گالری‌های هنری

از نمادهای بیزانسی، جواهرات دست‌ساز هنری، کپی‌های موزه هنری گرفته تا نقاشی‌های دیواری آکروتیری، می‌توانید هر سوغاتی فرهنگی غنی را در گالری هنری تیراس تهیه کنید اما، مطمئن باشید که در مورد هر چیزی که در آن‌جا می‌بینید، غافلگیر می‌شوید و تصمیم‌گیری در مورد این که چه چیزی را بگیرید و چه چیزی را نگیرید، سخت خواهد بود زیرا هر شیئی که آن‌ها می‌فروشند فوق‌العاده است. این گالری توسط Ilias Vlavianos (نقاش) و Marilena Sgountzou (کارشناس مرمت هنر) مدیریت می‌شود. از بندر قدیمی سانتورینی 10 دقیقه با این‌جا فاصله دارید.

فروشگاه Galatea

فروشگاه Galatea

خرید سوغاتی یا هدیه از Galatea یکی از بهترین مراکز خرید سانتورینی، سعادت خالص است. شما از زیبایی قابلمه‌ها، فنجان‌ها، کاسه‌ها و بشقاب‌های هنری شگفت‌زده خواهید شد. از آن‌جایی که هر محصول دارای طرح‌های هنری ذاتی است، تمام سفال‌های Galatea را سرزنده‌تر می‌کند. علاوه‌بر این، آثار موجود در این فروشگاه با جزئیات بیشتر، الگوها و امضاهای منحصربه‌فرد فوق‌العاده است. بنابراین برخلاف بسیاری از فروشگاه‌ها، Galatea Pottery تجربه خرید شما را خاص می‌کند.

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در سانتورینی

فیرا و مرکز خرید فابریکا

اگر در فیرا هستید، حتما از مرکز خرید فابریکا بازدید کنید. جایی که می‌توانید از کوکلا دیدن کنید تا چند قطعه کوچک و جذاب از جواهرات را برای عزیزان خود خریداری کنید. خواهران دوقلو، اولگا و آویگی که صاحب هنر کوکلا هستند، گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا از بین تمام جواهرات دست‌ساز منحصربه‌فرد ساخته شده از طلا، نقره و سنگ‌های قیمتی هرکدام را که می خواهید، انتخاب کنید. علاوه‌بر این، فروشگاه چیزهایی را ارائه می‌دهد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین در طول سفر خود از این مراکز خرید سانتورینی حتما بازدید کنید.

Crossroad Antiques

عتیقه‌جات چهارراه

Crossroad Antiques یکی از بهترین فروشگاه‌های عتیقه‌فروشی و گالری‌های هنری در سانتورینی است. این مجموعه عظیم از زیورآلات، نقاشی‌ها و سوغاتی‌های قدیمی دارد که سبک یونانی را با ظرافت بیشتری منعکس می‌کند. علاوه‌بر این، این فروشگاه به شما دلیلی می‌دهد که قبل از خرید در Pyrgos رها شوید و اطراف روستا پرسه بزنید.

Le Boheme Santorini

اتاق مخفی

اتاق مخفی در کاماری یکی از مراکز خرید ارزان سانتورینی مانند Le Boheme Santorini است. این فروشگاه کوچک برای افرادی با شخصیت‌های متمایز که سوغاتی‌های اصیل محلی را ترجیح می‌دهند، چیزهای زیادی برای عرضه دارد. می‌توانید کیف، کلاه حصیری، جواهرات و موارد دیگر را بخرید که نشان‌دهنده حال‌وهوای تابستانی سانتورینی است. بنابراین حتما از برند معروف محلی یونان یعنی فیلوس لباس بخرید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات