معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در ایگواسو

5 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های ایگواسو در کنار دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند موزه امبورور، مرکز توانبخشی پرندگان و پارک ملی معروف ایگوازو گردشگران بسیاری را هرساله به این شهر زیبا می‌کشاند. بهترین غذا در برزیل از گوشت کبابی آرژانتینی با کیفیت خوب و طعم‌های لذیذاست که در رستوران‌های این شهر ارائه می‌شود و شرایط ایده‌آلی برای پذیرایی از مهمانان خود فراهم کرده‌اند. در ادامه با معرفی بهترین رستوران‌های شهر ایگواسو همراه ما باشید.

رستوران ایتالیایی لا ماما

La Mamma (رستوران ایتالیایی لا ماما)

La Mamma رستوران کوچک با طبخ ماکارونی خوشمزه ایتالیایی معروفش افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌شود. پاستاها طعمی تازه دارند و در یک بشقاب شیشه‌ای سرو می‌شوند. غذاهای گیاهی زیادی در این منو وجود دارد که بین گیاه‌خواران طرفداران بسیاری دارد. تنها چند میز در داخل و هم خارج وجود دارد که بهتر است از قبل، یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به برزیل

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: C. Bonpland 217, Puerto Iguazú, Misiones, آرژانتین

ساعت کاری: از سه شنبه تا شنبه، ساعت 9 صبح. تا ساعت 13:30 / 6 بعدازظهر تا ساعت 22:30 و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا ساعت 2 بعدازظهر

تلفن: +54 3757 42-4594

 La Rueda 1975

La Rueda 1975

رستوران سنتی La Rueda از مشهورترین رستوران‌ها در ایگواسو شناخته می‌شود. غذاهای آن به ویژه گوشت و ماهی از تنوع و کیفیت بالایی برخوردارند. از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها می‌توان به غذای کلاسیک آرژانتینی bife de chorizo اشاره کرد. 

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: CON, Av. Córdoba 28, N3370 Puerto Iguazú, Misiones, آرژانتین

ساعت بازید: همه روزه، از ظهر تا نیمه شب

تلفن: +54 3757 42-2531

وب‌سایت: https://larueda1975.com.ar/

رستوران آقوا

Aqva (رستوران آقوا)

رستوران Aqva بین رستوران‌های اصلی Iguazú و کنار ترمینال اتوبوس شهری واقع شده است. تنوع غذاهای گوشتی بسیاری وجود دارد و از دیگر غذاهای آن می‌توان به غذاهای محلی مانند ماهی‌های آب شیرین از رودخانه‌های پارانا و ایگواسو - Dourado و Pacu اشاره کرد. ظروف باکیفیت و سرو پاستاها در این رستوران بی‌نظیر است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Puerto Iguazú Misiones AR, Av. Córdoba s/n, N3370 COB, آرژانتین

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 صبح الی 23:30

تلفن: +54 3757 42-2884

وب‌سایت: aqvarestaurant.com/en/welcome/

 Panaderia El Arbol Real

Panaderia El Arbol Real

El Arbor Real از رستوران‌های معروف ایگواسوست که روی ترمینال اتوبوس پورتو ایگوازو قرار دارد. در این منطقه، فروشگاه‌های متعددی از نان، محصولات فروشگاه آب‌نبات، ساندویچ و نوشیدنی مانند قهوه و آبمیوه ارائه می‌شود. alfajor وmedia luna از بهترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Av. Córdoba 248, Puerto Iguazú, Misiones, آرژانتین

ساعت کاری: همه روزه، 24/7

تلفن: +54 3757 42-0213

La Misioneraشیرینی امپانادا در

شیرینی امپانادا در La Misionera

امپانادا بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. این شیرینی کوچک اسپانیایی که معمولا به شکل نیمه ماه سرو می‌شود، در پورتو ایگوازو، لا میسیونرا بهترین نوع آن را طبخ می‌کنند که باید در سفر برزیل امتحان کنید. گیاه‌خواران، نیز گزینه‌های خوشمزه بسیاری برای سفارش در اینجا دارند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Perito Moreno 207 FME, N3370 Puerto Iguazú, Misiones, آرژانتین

ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه، از ساعت 19. تا ساعت 11 شب

تلفن: +54 3757 42-4639

 رستوران دنج نینو

Nino Parrilla y Restaurante (رستوران دنج نینو)

نینو با محیطی روستایی و دنج از بهترین رستوران‌های ایگواسو به شمار می‌رود. غذاهای متنوعی مانند پاستا، پاریادا آرژانتینی (باربیکیو)، بیف د کوریزو و ماهی در این رستوران سرو می‌شود. پیتزاهای خانگی اما طرفداران بسیاری دارد. پیتزا کالزونه به همراه یک نوشیدنی لذیذ، فوق‌العاده خواهد بود. در کنار صرف غذاهای لذیذ همچنین می‌توانید از نمایش‌های آکوستیک لذت ببرید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 50، خیابان کوردوبا با ماریانو مورنو

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا نیمه شب

تلفن: +54 03757-420316

 گریل  بوکامورا

Bocamora Grill (گریل  بوکامورا)

 بخشی از این رستوران به ساحل (یاcostanera ، به اسپانیایی) پورتو ایگوازو متصل بوده و منظره زیبای رودخانه‌های ایگواسو و پارانا دیدنی است. این رستوران، طرفداران بسیاری بین افراد رمانتیک دارد. طبخ گوشت و غذاهای دریایی نیز بسیار ماهرانه و با خلاقیت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی ایگواسو

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: خیابان کوستانرا 20 (کنار علامت مرزی آرژانتین)

ساعت کاری: همه روزه از ظهر الی 23:30

تلفن: +54 3757-420550

Cremolatti (بستنی‌فروشی کرمولاتی)

Cremolatti یک بستنی‌فروشی ایتالیایی است که بهترین بستنی دست‌ساز خامه‌ای را ارائه می‌کند. طعم‌ها از طعم‌های سنتی تا خاص مانند ترامونتانا و تیرامیسو علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این بستنی‌فروشی به ترمینال اتوبوس پورتو ایگوازو متصل است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: خیابان کوردوبا با Misiones، مکان 17 (ضمیمه ترمینال اتوبوس)

تلفن: +54 3757-425687

کافه فردو

Freddo (کافه فردو)

از بهترین کافه‌ها در ایگواسو که در مرکز شهر، نزدیک بارها و رستوران‌ها قرار دارد. در این کافه بهترین دسرها سرو می‌شود و انواع بستنی، طعم‌های متنوعی دارند. سس کارامل شیر از محبوب‌ترین طعم‌های بستنی است که می‌توانید امتحان کنید. نوشیدنی‌هایی مانند آبمیوه و قهوه نیز در کافه سرو می‌شود.  

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: خیابان برزیل 118

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 1 بامداد

تلفن: +54 810-333-7333

Empório Gourmetرستوران

رستوران  Empório Gourmet

در رستوران‌های ایگواسو غذاهای محلی را حتما امتحان کنید. در این اغذیه‌فروشی انواع پنیر، سس، ژله ارائه می‌شود. همچنین امتحان کردن غذاهایی مانند غذای آرژانتینی، چیمیچوری، چاشنی با گوشت و ژله فلفل فوق‌العاده است. مکانی برای صرف غذا و نوشیدنی که شرایط ایده‌آلی را برای مهمانان فراهم کرده است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 1160، Hipólito Irigoyen Avenue

ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه، از ساعت 9 صبح. تا ساعت 9:30 شب و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا ساعت 18:30

تلفن: +54 9 3757 54 7519

رستوران زنجیره‌ای بتوس لومیتوس

Betos Lomitos (رستوران زنجیره‌ای بتوس لومیتوس)

از مشهورترین رستوران‌ها در ایگواسو می‌توان به Betos Lomitos اشاره کرد. از رستوران‌های فست‌فود زنجیره‌ای آرژانتینی که در این منطقه بسیار محبوب است و انواع ساندویچ و تنقلات نیز در آن ارائه می‌شود. همچنین امکان سفارش پیتزا و سالاد وجود دارد. این هتل در مرکز پورتو ایگوازو و در خیابانی شلوغ قرار دارد و تهویه مطبوع در داخل و یا صرف غذا در عرشه دلپذیر بیرون، تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: خیابان Misiones y Bompland 98

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 الی 15:30 و از ساعت 19:30 الی 2 بامداد 

تلفن: +54 03757-422309

Bonafide (کافه دنج بونافید)

Bonafide (کافه دنج بونافید)

این کافه در محیطی دلپذیر و دنج در یکی از خیابان‌های اصلی ایگواسو قرار دارد. ظاهر میز، کاناپه و نور کم داخل این احساس را به شما می‌دهد که برای مدتی، شهر را ترک کرده‌اید. میزهای بیرون و تماشای شلوغی خیابان لذت‌بخش است. گزینه‌های زیادی از جمله قهوه‌ها، آب‌نبات‌ها، ساندویچ‌ها و شکلات‌های مختلف برای سفارش وجود دارد.

از بهترین کافه‌های ایگواسو که در روزهای گرم‌تر با  آبمیوه، اسموتی، فراپه و حتی میلک‌شیک از مهمانان پذیرایی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این کافه این است که دانه‌های قهوه را می‌توانید جداگانه خریداری کنید. بنابراین می‌توانید قهوه را به خانه ببرید و با همان کیفیت، قهوه درست کنید.  

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: خیابان برزیل 120

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 1 بامداد

تلفن: +54 3757-421982 

رستوران نایپی و بار تیکی (Loi Suites Iguazú)

Loi Suites Iguazú در یک هتل 4 ستاره در جنگل اقیانوس اطلس قرار دارد. رستوران نایپی با ارائه غذاهای لذیذ محلی در کنار چشم‌انداز جنگل، تجربه‌ای فراموش نشدنی را فراهم می‌کند. بهتر است برای شام میز خود را از قبل رزرو کنید. کافه دیگر این رستوران در کنار استخر قرار گرفته و افراد بسیاری از آن دیدن می‌کنند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Selva Iryapu

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 19:15. تا ساعت 11:30 شب. زمان افتتاح تیکی بار: همه روزه از ساعت 11 صبح. تا ساعت 11:30 شب

تلفن: +54 3757-498300

ال کوینچو دل تیو کوئریدو

El Quincho del Tío Querido (ال کوینچو دل تیو کوئریدو) ​​

 رستوران El Quincho del Tío Querido با  تخصص پاریلا (باربیکیو آرژانتینی) و bife de chorizo ​به شهرت بسیاری رسیده است. ارائه ماهی محلی، پاستا و منوی برای بچه‌ها عالی است و دکوراسیون روستایی و موسیقی و نمایش تانگو در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از دیگر ویژگی‌های شگفت‌انگیز این رستوران است.

آدرس: خیابان پرزیدنت پرون با کاراگواتا

ساعت کاری: سه شنبه تا جمعه، از ظهر تا 2 بعدازظهر. / شام: همه روزه از ساعت 18. تا ساعت 11:30 شب

تلفن: + 54 3757-420151

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات