جاذبه‌های دیدنی اوساکا

5 سال پیش 0 دیدگاه

اگر این روزها مشغله‌های کاری بسیاری دارید، خسته شده‌اید و احساس می‌کنید به سفری مهیج نیاز دارید، همچنین دوست دارید شهری را انتخاب کنید که جاذبه‌های 100 ساله و بافت مدرن آن شهرت بسیاری دارد و غذاهایش معروف است، ما به شما اوساکا را معرفی می‌کنیم. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا با جاذبه‌های دیدنی این شهر آشنا شوید. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای سفر به اوزاکا را نیز مطالعه کنید.

اوساکا که کلان‌شهری در حال رشد، پر از انرژی، جنب و جوش و زندگی است، بزرگ‌ترین بندر و مرکز بازرگانی در جزیره ژاپنی هونشو (Honshu) به شمار می‌آید. همچنین هر ساله گردشگران بسیاری را جذب می‌کند تا جاذبه‌های متعدد، ترکیب مدرنیته و فرهنگ سنتی و اصیل خود را نمایش دهد و آن‌ها را شیفته بافت شهری مدرن و معبدهای چند صد ساله کند که با شکوفه‌های گیلاس تزیین شده‌اند.

بیشتر بخوانید: غذا در ژاپن

جاذبه‌های دیدنی اوساکا شما را مدهوش این شهر پیشرفته می‌کند. در این شب‌ها می‌توانید با خیال راحت در خیابان‌های اوساکا قدم بزنید. همچنین خودتان را غرق زیبایی و اصالت این شهر کنید و نگران اتفاقات ترسناک پنهان در دل تاریکی نباشید؛ چراکه اوساکا لقب امن‌ترین شهر دنیا را به خود اختصاص داده است.

قلعه اوزاکا Osaka Castle

این قلعه در سال ۱۵۸۶ به دست هیدهیوشی تویوتومی، سیاستمدار و جنگجوی ژاپنی طی سه سال ساخته شد. این قلعه در آن زمان، بزرگ‌ترین قلعه ژاپن محسوب می‌شد که به روشی بسیار جالب ساخته شده است. در ساخت این قلعه، تقریباً تمامی فرماندهان ارتش موظف به همکاری بودند؛ به‌طوری‌که سنگ بسیار سنگینی به نام هیو شی را ژنرال کاتومیاسان از جزیره شادو برای این قلعه حمل کرد و آورد.

بی‌شک اولین باری که از این قلعه بازدید کنید، متوجه این نکته ظریف نمی‌شوید که در حال نگاه‌کردن به قلعه‌ای 8 طبقه هستید؛ زیرا همه افرادی که از بیرون به آن نگاه می‌کنند، فکر می‌کنند تعداد طبقات این قلعه 5 است. سقف برج شماره 8 که به شکل دلفین درآمده و با کاشی‌های زینتی و حکاکی‌هایی به شکل ببر با طلا پوشانده شده است، یکی دیگر از ویژگی‌های قلعه اوزاکاست.

قلعه اوزاکا که به‌دلیل منظره زیبایش شهرت دارد، قسمتی از این شهرت را مدیون باغ «نیشی نومارا» است که با وسعتی چشمگیر دور تا دور قلعه قرار دارد. همچنین شش‌صد رأس درخت گیلاس منظره‌ای به‌یادماندنی برای شما خلق می‌کنند. در طول فصل رویش شکوفه‌های گیلاس با مسیر پیاده‌روی زیبا و نفس‌گیری مواجه می‌شوید که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.

پارک تفریحی استودیو یونیورسال

پارک تفریحی استودیو یونیورسال

اگر دوست دارید به یکی از جاذبه‌های دیدنی اوساکا برید تا هم خرید کرده و هم مهیج‌ترین بازی‌ها را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما پارک تفریحی استودیو یونیورسال است که شهرتی جهانی دارد. جاذبه‌های دیدنی این پارک همانند پارک هیتاچی به‌قدری متنوع و جذاب است که بی‌شک به بیش از یک روز زمان برای گشت و گذار در این پارک نیاز خواهید داشت. گفتنی است این پارک هر ساله بیش از 10 میلیون بازدیدکننده دارد.

در این پارک شخصیت‌های انیمیشن‌های معروفی مانند Snoopy، Sesame Street و Hello Kitty به زندگی آورده شدند تا بتوانید عکس‌های به‌یادماندنی با آن‌ها بگیرید. در پارک تفریحی یونیورسال یک شهربازی بسیار بزرگ قرار دارد که در کنار بازی‌های هیجان‌انگیز و متنوع آن، شبیه‌سازی محیط فیلم‌های معروفی مانند مرد عنکبوتی، بازگشت به آینده، ترمیناتور و پارک ژوراسیک انجام شده است.

همچنین در این پارک ترن هوایی جادویی به اسم دنیای جادویی هری پاتر وجود دارد که براساس ترن‌های محبوب شهر ورلاندو و فلوریدا ساخته شده است. آنچه بیان شد، تنها بخشی از جاذبه‌های دیدنی پارک تفریحی استودیو یونیورسال است؛ پس پیشنهاد می‌کنیم فرصت دیدن این مکان مهیج را از دست ندهید.

آکواریوم کایوکان اوساکا

آکواریوم کایوکان اوساکا

یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی اوساکا، آکواریوم کایوکان است که در دهکده بندری تمپوزان واقع در منطقه خلیجی اوساکا قرار دارد. آکواریوم کایوکان در سطح جهانی یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌هاست. اگر قصد سفر به اوساکا را دارید، فرصت تماشای این پدیده منحصربه‌فرد را از دست ندهید.

در آکواریوم کایوکان شما فرصت تماشای جهان خارق‌العاده زیر آب را دارید. در این پدیده ساخت دست بشر شما با زیستگاه‌های دریایی از جمله اقیانوس آرام، قطب جنوب، دیوار بزرگ مرجانی و خلیج مونتری آشنا خواهید شد و فرصت تماشای بیش از ۱۵ نمایشگاه و محوطه اختصاصی را خواهید داشت. هریک از این نمایشگاه‌ها و محوطه‌ها موضوعات خاص خود را دارند که برای بازدید آن‌ها بین 3 تا 4 ساعت زمان نیاز دارید.

هریک از مخازن این آکواریوم، ناحیه‌ای خاص از اقیانوس آرام و گونه‌های دریایی را که در آن زیست می‌کنند، نمایش می‌دهد. مخزن مرکزی که فضای شبیه‌سازی‌شده اقیانوس آرام است، عمقی 9 متری دارد و محل زندگی جاذبه اصلی این آکواریوم یعنی گونه خاصی از کوسه نهنگ، بزرگ‌ترین ماهی جهان است.

برخی از مخازن به اندازه چند طبقه کشیده می‌شوند و امکان تماشای حیوانات را از عمق‌ها و مناظر مختلف برای بازدیدکنندگان امکان‌پذیر می‌کنند. در این جاذبه دیدنی، شما وال‌هایی را می‌بینید که طول آن‌ها بیش از ۵ متر است و بی‌شک دیدن آن‌ها از نزدیک تجربه‌ای فوق‌العاده خواهد بود. در ادامه به معرفی دیگر جاذبه های دیدنی اوساکا خواهیم پرداخت.

آکواریوم کایوکان اوساکا

پارک و باغ‌وحش تنوجی اوساکا

اگر به‌دنبال بزرگ‌ترین فضای سبز و باغ‌وحش اوساکا در سفر به ژاپن هستید، از پارک و باغ‌وحش تنوجی هم بازدید کنید. این پارک که موزه هنرهای زیبایی شهر اوساکا نیز در آن قرار دارد، چمنزارهای بزرگ، باغی سنتی و پرمنظره، باغ‌وحشی وسیع، امکانات رفاهی بسیار، یک زمین بازی مخصوص کودکان و یک زمین فوتسال است که می‌تواند روزی خوب و به‌یادماندنی برای شما و اعضای خانواده‌تان بسازد.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به ژاپن

باغ‌وحش تنوجی که در سال 1915 شروع به کار کرده، از بخش‌های مختلفی مانند فضای سبز، باغ‌وحش، باغ و تپه تشکیل شده است. این باغ‌وحش خانه 230 گونه جانوری و 1000 حیوان است. مسئولان این باغ‌وحش در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا حد امکان حیوانات را در محیط‌های بزرگ که شبیه‌سازی‌شده زیستگاه طبیعی آن‌هاست نگهداری کنند. در این باغ‌وحش شما می‌توانید از خانه پرندگان، خانه فیل‌ها و کرگدن‌ها که در دل جنگل‌های استوایی قرار دارد، بازدید کنید.

این پارک بزرگ که یکی از جاذبه‌های دیدنی اوساکا محسوب می‌شود، در فصل بهار با شکوفه‌های گیلاس، گل‌ها و گیاهانش، به دیدنی‌ترین حالت خود تبدیل می‌شود که در آن می‌توانید زیباترین عکس‌ها را در کنار تالاب‌ها و پل‌های قدیمی برای خودتان خلق کنید.

جاذبه‌های اوساکا

سخن پایانی

بی‌شک جاذبه‌های دیدنی اوساکا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سایره ماست و شمار در این شهر به تاریخ و طبیعت در کنار مدرن‌ترین امکانات دسترسی خواهید داشت. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا تصمیم خودتان را برای سفر به سرزمینی پر از زیبایی و جاذبه‌های دیدنی گرفته باشید. تلاش همیشگی ما در این مؤسسه بر این بوده است که بهترین و جالب‌ترین جاذبه‌های دیدنی جهان را به شما معرفی کنیم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این شهر دیدن کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات