راهنمای سفر به اوزاکا ژاپن

6 ماه پیش 0 دیدگاه

 در این مقاله، در نقش یک راهنمای سفر به اوزاکای ژاپن، هر آنچه درباره این شهر اعجاب‌انگیز لازم است، برای شما بازگو می‌کنیم؛ چراکه بی‌شک با وجود یک راهنما به‌‌خوبی می‌توان از جاذبه‌های گردشگری این شهر مطلع شد و برای سفر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.

نقش راهنمای سفر به اوساکای ژاپن این است که پیش از سفر اطلاعاتی همه‌جانبه درباره مکان‌های دیدنی، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و... را در اختیار گردشگران می‌‌گذارد و او را برای گذراندن تعطیلاتی خارق‌العاده همراهی می‌کند؛ از این‌رو در این مقاله ابتدا اطلاعات لازم درباره شهر اوزاکا ژاپن ارائه می‌شود. سپس برخی از مهم‌ترین اطلاعات لازم برای سفر به این شهر  بیان می‌شود. همچنین درباره آب و هوای این شهر، هتل‌ها و رستوران‌های آن نیز اطلاعات لازم ذکر می‌شود. درنهایت نیز درباره جاذبه‌های گردشگری اوزاکا ژاپن توضیحات لازم داده خواهد شد.

 

 شهر اوزاکا کجاست؟

اوزاکا یا اوساکا نام شهری تاریخی در کشور ژاپن است که در مرکز منطقه کانسای و در جزیره هونشو قرار گرفته است. شهر اوساکای ژاپن یکی از شهرهای پرجمعیت این کشور محسوب می‌شود که ترکیبی از دو فرهنگ مدرنیته و سنتی است. همین تناقض سبب زیبایی‌های چشمگیری در این شهر شده است. این شهر جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری دارد و از جمله مکان‌های دیدنی این شهر می‌توان به زیارتگاه‌ها، موزه‌ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی و... اشاره کرد.

این شهر، جزء شهرهای گران یا خیلی ارزان محسوب نمی‌شود و برآورد کلی هزینه‌ها در آن از حد تعادل قابل قبولی برخوردار است. تا این قسمت از مقاله، شما را با تاریخچه مختصری از این شهر آشنا کردیم. در ادامه، سایر اطلاعات تکمیلی درباره این شهر ارائه خواهد شد تا اگر با تور ژاپن به این کشور سفر کردید، درباره این شهر اطلاعاتی داشته باشید.

اطلاعات لازم برای سفر به اوزاکا

از جمله اطلاعات لازم برای سفر به اوزاکای ژاپن که پیش از سفر باید بدانید اطلاعاتی درباره زبان رسمی این شهر، واحد پول، اختلاف ساعت با ایران، ساعت کار مراکز اداری و... است. زبان رسمی مردم شهر اوزاکای ژاپن همان زبان ژاپنی است و واحد پول آن‌ها نیز ین ژاپن است؛ از این‌رو پیش از سفر بهتر است پول این کشور را تهیه کنید و افزودن یک نرم‌افزار ترجمه زبان ژاپنی نیز برایتان مفید خواهد بود.

ساعات کاری بانک‌ها و بیشتر مراکز اداری این شهر دوشنبه‌ها تا جمعه‌ها از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر است. البته مراکز تفریحی همچون پارک‌ها معمولاً تا پاسی از شب باز هستند و به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند، اما برخی مکان‌های دیدنی همچون موزه‌ها و معابد معمولاً ساعات خاصی برای بازدید در نظر گرفته‌اند.

همچنین چنانچه قصد اجاره ماشین در این شهر را دارید باید بدانید جهت رانندگی در این شهر سمت چپ است. شماره اورژانس و آتش‌نشانی در این شهر نیز 119 است. شماره پلیس نیز همان 110 است که درصورت نیاز می‌توانید با آن‌ تماس بگیرید. کد کشور ژاپن برای تماس تلفنی +81 و کد شهر اوزاکا 06 است.

اوساکا ژاپن

آب و هوای اوزاکا

 یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که برای سفر به اوساکای ژاپن باید بدانید، درباره آب و هوای این شهر است؛ چراکه هر گردشگری ترجیح می‌دهد برنامه سفر خود را برای بهترین فصل و بهترین زمان ممکن مهیا کند تا بتواند به اندازه کافی از سفر خود منتفع شود. ما نیز به شما پیشنهاد می‌‌کنیم سفر خود را برای بهار و پاییز برنامه‌ریزی کنید؛ چراکه در این دو فصل هوای اوزاکای ژاپن کاملاً معتدل است؛ درحالی‌که در فصل زمستان در این شهر نیاز به پوشیدن لباس‌های گرم زمستانی سنگین است و از طرفی دیگر هوای این شهر در تابستان‌ها نیز بسیار گرم و گاهی کلافه‌کننده می‌شود.

هتل‌های اوزاکا

از مجهزترین و شیک‌ترین هتل‌های شهر اوزاکا می‌توان هتل کانه یوشی ریوکان، هتل د گراندی، هتل کراس آور، هتل اسپا ورلد، هتل دوتونبوری، هتل سان پلی این، هتل آریتا، هتل یاماتویا هونتن، هتل کوراموتو و... را نام برد. هرکدام از این هتل‌ها امکانات رفاهی کاملی دارند و با توجه به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید (اختصاصی یا اشتراکی) و همچنین خدماتی که درخواست می‌کنید، باید قیمت‌های متعددی را پرداخت کنید.

هتل های اوزاکا

رستوران‌های اوزاکا

بدیهی است نیمی از لذت سفر به تجربه‌هایی جدیدی است که کسب می‌شود. خوردن غذاهای جدید و متنوع نیز می‌تواند در شمار این تجارب قرار بگیرد. جالب است بدانید در شهر اوزاکای ژاپن برای افرادی که گیاه‌خوار هستند یا به غذاهای گیاهی علاقه‌ دارند، رستوران‌های ویژه‌ای تأسیس شده‌اند که معمولاً تخصص بالایی در تهیه انواع غذاهای گیاهی خام دارند. مواد اولیه‌ای که در تهیه غذاهای این رستوران‌ها استفاده می‌شوند از مواد اولیه تازه هستند و این تازگی را در طعم غذاهایشان نیز می‌توان کاملاً حس کرد.

 از مهم‌ترین رستوران‌هایی که غذاهای گیاهی ارائه می‌دهند می‌توان به لوکوکوله، گرین ارث، وجتبل کاری کمپ، ارگانیک را آیت کافه، آمادئوس، رستوران گیاهی آتل، رستوران سایجیکی و... اشاره کرد. البته به جز رستوران‌هایی که غذاهای گیاهی سرو می‌کنند رستوران‌های قدیمی دیگری نیز در شهر اوزاکای ژاپن هستند که انواع غذاهای گوشتی، محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. از مهم‌ترین و معروف‌ترین رستوران های اوساکا می‌توان به رستوران‌های فوجیا، هاجیمه، میزونو، زوبورایا و... اشاره کرد.

جاذبه‌های گردشگری اوزاکا

از مهم‌ترین جاهای دیدنی اوساکا ژاپن آکواریوم آن است. این آکواریوم دومین آکواریوم بزرگ در ژاپن و بسیار جذاب و خار‌ق‌العاده است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری اوزاکا می‌توان به قلعه اوزاکا اشاره کرد که درواقع نماد تاریخی فرماندهان این شهر بوده و بسیار دیدنی و پرطرفدار است. همچنین پارک و موزه صلح هیروشیما در این شهر قرار گرفته است و همه ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

پارک یونیورسال استودیو ژاپن نیز که از مکان‌های بسیار محبوب در میان اکثر گردشگران و مردمان محلی است، در شهر اوزاکا ژاپن قرار دارد. از جمله جاذبه‌های دیگر گردشگری در این شهر می‌توان به معبد تنمانگوی اشاره کرد که از مهم‌ترین معابد ژاپن محسوب می‌شود و بافت قدیمی خود را همچنان حفظ کرده است. در کنار این جاذبه‌های گردشگری اوزاکا نباید از بازارها و مراکز خرید این شهر نیز غافل شد؛ چراکه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را می‌توانید از این بازارها تهیه کنید.

آکواریوم اوزاکا

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کلی را که هر فردی پیش از سفر به شهر اوزاکای ژاپن باید بداند برایتان بیان کردیم. این اطلاعات شامل نکات مهم و اساسی درباره وضعیت آب و هوا و همین‌طور معرفی هتل‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر بود. بدیهی است کسب اطلاعات کافی از مقصد سفر تا حد قابل‌توجهی می‌تواند نیمی از مشکلات احتمالی سفر را رفع کند و تضمین‌کننده سفری بی‌عیب و نقص برای شما باشد.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات