معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در پکن

5 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های پکن پس از یک دوره تاریک طولانی به سرآشپزها و رستوران‌داران، آزادی بیشتری برای باز کردن رستوران‌های جدید و نوآورانه می‌دهد. پکن در کنار ارائه شگفت‌انگیز غذاهای منطقه‌ای مختلف، برای طیف وسیعی از غذاهای چینی نیز شهرت بسیاری دارد. اردک پکنی خوشمزه، غذاهای گیاهی، غذاهای حلال اصیل، دستورالعمل‌های چینی منطقه‌ای یا غذای درجه یک بین‌المللی آن در بین گردشگران طرفداران بسیاری دارند. در ادامه با معرفی بهترین رستوران‌های شهر پکن همراه ما باشید. 

کافه‌های معروف پکن

رستوران Pure Lotus 

این رستوران دراماتیک که متعلق به یک راهب بوده است، اتاق ناهارخوری ویژه‌ای دارد و هر فردی را مجذوب خود می‌کند. منوی متنوع با مجموعه‌ای از غذاهای گیاهی که نام‌های شاعرانه‌ای دارند. غذاها با طبخ ویژه‌شان، طعم‌هایی فراموش نشدنی خلق می‌کنند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: فانگ یوان لی (جیانگ تای لو)، چائویانگ کو، پکن شی، چین، 100016

تلفن: +86 10 6592 3627

رستوران The Bagna Cauda at Vinvie

رستوران The Bagna Cauda at Vinvie 

اگرچه خوردن سس کلاسیک ایتالیایی ساردین و روغن زیتون عجیب به نظر می‌رسد، اما همه چیز در اینجا منطقی است. یکی از بهترین کافه‌ها در پکن که از غذاهای معروف آن می‌توان به باگنا دم دیپ همراه با یک سبد بامبو از سبزیجات تازه بخارپز، گوشت‌های کبابی و یک منوی دلپذیر از لقمه‌های کوچک به سبک ژاپنی اشاره کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس:

麦子店街8号北側平房، پکن، پکن، چین

تلفن: +86 10 6508 5517

رستوران Capital Spirits پکن

رستوران Baijiu at Capital Spirits 

 Capital Spirits از مشهورترین رستوران‌ها در پکن شناخته می‌شود که مشتریان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این رستوران با ارائه هوچ ملی چین، بایجیو و دم‌نوش‌ها این فرصت را فراهم می‌کند تا بهترین طعم‌های غذاهای چینی را تجربه کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس:  3 دا جو هو تانگ، دانگ ژی من، دانگ چنگ کو، پکن شی، چین، 100007

اغذیه‌فروشی غیرکوشر کایفنگ ژو خائن در پکن

اغذیه‌فروشی غیرکوشر کایفنگ ژو خائن در میگاس (Traitor Zhou's Kaifeng Nonkosher Delicatessen at Migas)

 سرآشپز با استعداد آمریکایی، مکس لوی با طبخ مجموعه‌ای از شیرینی‌های خانگی، پنیر خامه‌ای میسو این مجموعه را به یکی از بهترین رستوران‌های شهر پکن تبدیل کرده است. از دیگر غذاهای معروف این رستوران می‌توان به خوراکی‌های محلی، مجموعه‌ای از میوه‌های خشک، از جمله کشمش استان سین کیانگ اشاره کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Xin Hua Bao Xian Gu Fen You Xian Gong Si ( San Li Tun Lu), SanLiTun, Chaoyang Qu, Beijing Shi, China, 100600

تلفن: +86 10 5762 6098

وب‌سایت: traitorzhous.com

رستوران‌های اردک پکن

رستوران Mini Roujiamo at Zhenai Zhongguo

گردشگران بسیاری در تور چین برای امتحان کردن یک سبد کوچک نان دست‌ساز و گوشت خوک چرب لطیف، به این رستوران می‌آیند. میان‌وعده‌های خیابانی کلاسیک به سبک Shaanxi طرفداران بسیاری دارند و گزینه‌های فراوان دیگر این رستوران، یک وعده غذایی فوق‌العاده را تکمیل می‌کند.

آدرس: چائویانگ، پکن، چین

رستورانهای اردک پکن

اردک پکن، معروف‌ترین غذای رستوران‌های پکن محسوب شده و در اکثر رستوران‌های بزرگ این شهر، طبخ می‌شود. برای امتحان کردن طعم لذیذ این غذای محبوب، سعی کنید بهترین رستوران را انتخاب کنید.

معروف‌ترین برند اردک پکن در چین

معروف‌ترین برند اردک پکن در چین (Quanjuede)

یکی از ضرب المثل‌های معروف چینی این است: «اگر نتوانستید از دیوار بزرگ عبور کنید، قهرمان نیستید. اگر اردک کوانجود را امتحان نکنید، بیشتر متاسف خواهید شد!» این رستوران با استفاده از جدیدترین فناوری بهترین اردک پکنی را ارائه می‌دهد. Quanjuede شعبه‌های بی‌شماری در سراسر جهان دارد که بسیار شناخته‌شده‌ هستند و در خیابان‌های معروف پکن می‌توانید غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: خیابان‌های معروف پکن

این غذا در چین با هنر برشته کردن اردک و انتخاب چاشنی‌ها و غذاهای ایده‌آل در کنار آن، بیش از صد سال قدمت دارد. از دیگر غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به اردک کباب کوانجود، سوپ استخوان اردک کبابی، قارچ سرخ شده و توپ‌های میگو اشاره کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس:

30 خیابان Qianmen، منطقه Dongcheng (نزدیک میدان Tian'anmen)

ساعت کاری: 11صبح الی 14:00 و 5:00 الی 22

تلفن: 10 6511 2418

اردک پکن سیجی مینگفو

اردک پکن سیجی مینگفو (Siji Mingfu)

سیجی مینگ از رستوران‌های معروف پکن است که در بین مردم محلی پکن علاقه‌مندان بسیاری دارد. این رستوران با استفاده از صنایع پخت قدیمی توانسته طعم کلاسیکی را تداعی کند. فضای غذاخوری این امکان را به مهمان‌ها می‌دهد تا مانند یک فرد محلی غذا بخورند. همه اردک‌ها با دقت انتخاب شده و در اجاق گاز روی چوب درختان میوه شعله‌ور طبخ می شوند تا طعم گوشت لطیف و ترد شود. اردک برشته ترد، رشته فرنگی به سبک پکن با خمیر سویا از بهترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 11 خیابان نانچیزی، منطقه دونگ چنگ (نزدیک دروازه شرقی شهر ممنوعه)

ساعت کاری: 10:30 صبح تا 10:30

 تلفن: 10 6526 7369

رستوران ساخت چین

ساخت چین (Made in China)

این رستوران در Grand Hyatt Beijing، Made in Chinaقرار دارد و به‌عنوان یک رستوران چینی گران‌قیمت در پکن شناخته می‌شود. محیط غذاخوری منحصر به فرد و خدمات عالی در کنار ارائه غذاهای شمال چین از جمله اردک پکن و مرغ گدا از ویژگی‌های برتر این رستوران به شمار می‌رود.

اردک پکنی پخته‌شده روی چوب درخت میوه، اسفناج تفت داده شده با دانه کنجد، ماهی نارنگی شیرین و ترش و مرغ گدا از بهترین گزینه‌های این رستوران هستند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 1F Grand Hyatt Beijing, 1 Dong Chang'an Avenue, Dongcheng District (6 دقیقه پیاده تا خیابان Wangfujing)

ساعت کاری: 11صبح الی 14:30 و 5:30 تا 22:30

تلفن: 10 6510 9024

شین رونگ جی

رستورانهای ستاره‌دار میشلین در پکن 

گاهی چشیدن برخی غذاها ارزش سفر را دارد، زیرا یک رستوران ستاره‌دار میشلن می‌تواند تجربه یک شام دلپذیر و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند.

شین رونگ جی (جاده جنوبی شینیوان Xin Rong Ji (Xinyuan South Road))

شین رونگ جی بهترین غذاهای دریایی را ارائه می‌دهد و به عنوان رستوران سه ستاره میشلین در سال 2021 شناخته شد. Xin Rong Ji در مجاورت هتل Bulgari پکن، (جاده جنوبی Xinyuan) قرار دارد‌. شین رونگ در سال 2019 افتتاح شد که یک تجربه لذیذ عالی را برای مهمانان فراهم می‌کند. 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و پخت و پز آن بر طعم اصلی، تغذیه و سلامتی مواد متمرکز است. دکوراسیون بر اساس سبک کلاسیک چینی با عناصر مدرن از جمله بار و آشپزخانه اوپن طراحی شده است. از غذاهای معروف این رستوران می‌توان به کشک لوبیا نمکی، گوشت خوک پخته شده دانگپو، دم موی ترد طلایی، کبوتر بهاره کبابی و سیب‌زمینی شیرین عسلی اشاره کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 101، طبقه 1، ساختمان Qihao، 8 Xinyuan South Road، Chaoyang District (نه چندان دور از سفارت ایالات متحده)

ساعت کاری: 11:30 صبح تا 14:00 و 5:00 تا 9:00 بعد از ظهرآدرس

تلفن : 10 6501 3667

آشپزی شانگهای Shanghai Cuisine

آشپزی شانگهای (Shanghai Cuisine)

آشپزی شانگهای از رستوران‌های معروف پکن است که در سال 2021 توانست دو ستاره میشلین را به دست آورد. این رستوران به شیوه‌ای ظریف با  فضای داخلی زیبا، گرامافون قدیمی، فاصله مناسب میزها بسیار منحصر به فرد است. پخت و پز ویژه با استفاده از روغن غلیظ و سس قرمز به انواع غذاها طعمی لطیف، شیرین و غیرچرب می‌بخشد. ماهی سرخ شده به سبک شانگهای، گوشت خوک تازه و شور با سوپ ساقه بامبو، نان بخارپز تابه‌ای، گرانول گوشت گاو شانگهای در این رستوران، طرفداران بسیاری دارند. در واقع رستوران‌های معروف و غذاهای خاص، از جاذبه‌‌های دیدنی این شهر به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی پکن

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: طبقه اول مرکز Yingke، خیابان شمالی کارگران پکن 2A (10 دقیقه پیاده‌روی تا Taikoo Li Sanlitun)

ساعت کاری: صبح تا 2:00 بعد از ظهر و 5:00 تا

21:30

تلفن: 10 6539 8660

Cui Hua Lou

کوی هوآ لو (Cui Hua Lou)

 یک رستوران با یک ستاره میشلین که در سال 2021 افتتاح شد. Cui Hua Lou از مشهورترین رستوران‌ها در پکن است که بین مردم محلی، طرفداران بسیاری دارد. انواع غذاهای شاندونگ از جمله غذاهای سرخ شده، خورشتی و پخته شده معروف با سرو غذا در ظروف نفیس، زیبا و معطر، تجربه ویژه‌ای را خلق می‌کنند. استفاده از مواد باکیفیت برای پخت و پز از جمله ماهی، میگو، خیار دریایی و سایر غذاهای دریایی تازه خشک شده افراد بسیاری را به این رستوران می‌کشاند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: ، Beijing, Dongcheng, 王府井东安门大街19号 邮政编码: 100006

ساعت کاری: 11AM-22PM

تلفن: +86 10 6513 4970

وب‌سایت: m.tuniu.com

رستوران‌های سبک غربی در پکن

رستوران‌های سبک غربی در پکن

پکن، پایتخت چین، یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری در شرق آسیا است. رستوران های پکن تنوع بسیار وسیعی دارند و هر کسی با هر سلیقه‌ای را می‌توانند راضی نگه دارند.

گئورگ (The Georg)

گئورگ در هوتونگ‌های پکن به عنوان جدیدترین رستوران اروپایی معاصر مجلل شناخته می‌شود. این رستوران توسط برند طراحی دانمارکی گئورگ افتتاح شد که با فضایی منحصر به فرد سبک هنری، طراحی شده و غذا را ارائه می‌دهد. استفاده از بهترین مواد طبیعی باعث می‌شود طعم واقعی غذا احساس شود. منو در هر ماه تغییر می‌کند و این فرصت را به مهمان‌ها می‌دهد تا در هر فصل، غذای باکیفیت میل کنند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 45 Dongbuyaqiao Hutong، Dongcheng District (نزدیک Nanluoguxiang hutong)

12:00 الی 10:00 شب، به جز دوشنبه. برای رزرو از قبل تماس بگیرید.

تلفن: 10 8408 5300

رستوران Bottega

بوتگا (Bottega)

یکی از بهترین پیتزا فروشی‌های پکن که توسط دو برادر ایتالیایی راه‌اندازی شد. این رستوران خانوادگی ایتالیایی با ارائه پیتزاها و پاستاهای عالی و همچنین غذاهای گوشتی و ماهی شهرت بسیاری در پکن دارد. برای تهیه یک پیتزای اصیل ناپلی به این رستوران سری بزنید. منو همچنین شامل پیتزا، گوشت خوک با توپ‌های سیب‌زمینی، راویولی، ریزوتو قارچ، اسپاگتی و پستوست.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 20 Xinyuan Xili، Xindong LuChaoyang District

ساعت کاری: 12:00 الی 12:00 صبح

تلفن رزرو: 10 6410 9800

 رستوران فرانسوی FLO

رستوران فرانسوی FLO

حلزون پخته شده به سبک فرانسوی در FLO مراجعه‌کنندگان بسیاری را به این رستوران می‌کشاند. این رستوران فرانسوی وابسته به گروه France FLO است. دکوراسیون عالی رستوران باعث می‌شود مردم به راحتی تصور کنند که در ترمینوس نورد پاریس هستند. غذاهای اصیل فرانسوی با استفاده از مواد باکیفیت و چاشنی‌های اصلی توسط یک سرآشپز فرانسوی طبخ می‌شود. سالاد دودی، صدف فرانسوی، استیک، سوپ قارچ، سوپ فوی گراس از بهترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 18 Xiaoyun Road, Chaoyang District (شمال پارک چائویانگ)

11:30 صبح تا 14:30 و 5:30 تا 9:00 بعدازظهر

تلفن: 10 6595 5135

رستوران Haidilao

هایدیلائو (Haidilao)

بهترین و ایمن‌ترین هات‌پات در شهر را در این رستوران می‌توانید پیدا کنید. Haidilao از بهترین کافه‌ها در پکن به شمار می‌رود که یک زنجیره بزرگ با چندین شاخه است. مواد باکیفیت، معروف‌ترین سس هات پات و خدمات عالی این رستوران، بسیار منحصر به فرد است. گوشت ترد، میگوی صاف، قارچ سوزنی، رشته فرنگی تازه، برنج چسبنده انبه در منو به چشم می‌خورد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 8 Gongti North Road، Sanlitun،

ساعت کاری: 9صبح تا 12:00 صبح

 تلفن: 10 6595 2982

رستوران بای جیا دا یوان

بای جیا دا یوان (Bai Jia Da Yuan)

یکی از مشهورترین رستوران‌های پکن که به سبب فضای شگفت‌انگیزش، طرفداران بسیاری را به خود جذب می‌کند. بای جیا دا یوان یک باغ رستوران متعلق به سلسله چینگ (1644-1912) است که عمدتا غذاهای امپراتوری و همچنین غذاهای قومی بای سرو می‌کند.

آلاچیق‌های سنتی چینی در باغ‌های زیبا و فانوس‌های چینی در شب، فضای روشن و دلنشینی را خلق می‌کنند. همه کارکنان لباس‌های سنتی سلسله چینگ را می‌پوشند و فضای منحصر به فرد رستوران در کنار ارائه غذاها فوق‌العاده بی‌نظیر هستند. نهال چینی تون مخلوط با غوغا، گوشت خوک کباب شده، میگوی سرخ شده خانواده بای، اردک سرخ شده ترد از بهترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس: خیابان سوژو 15، منطقه هایدیان (جنوب شرقی پارک هایدیان)

ساعت کاری: 10:30صبح تا 10:30 شب

تلفن رزرو: 10 6265 8851

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات