جاهای دیدنی لوگانو سوئیس؛ بهشتی باورنکردنی

3 ماه پیش 0 دیدگاه

 

دریاچه لوگانو، یکی از زیباترین دریاچه‌های سوئیس است که در مرز سوئیس و ایتالیا قرار دارد. 67 درصد مساحت دریاچه در کانتون تیچینو سوئیس و 33 درصد آن در منطقه لومباردی در شمال ایتالیاست. نکته منحصر به فرد درباره دریاچه لوگانو در سوئیس این است که وقتی از بالا به آن نگاه می‌کنید دهکده‌های بسیار زیبا به سبک ونیزی که به خط ساحلی ناهموار آن چسبیده‌اند شما را مبهوت می‌کند. این دریاچه زیبای سوئیس با کوه‌های زیادی احاطه شده که از این میان، کوه Generoso بلندترین کوه در اطراف دریاچه لوگانو است که حدود 1700 متر ارتفاع دارد.

 قایق‌سواری، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری از فعالیت‌های محبوب در لوگانو هستند. مناظر پانوراما ر کوه‌های اطراف آن بسیار خیره‌کننده است. دریاچه لوگانو با آب و هوای مدیترانه‌ای خود یک مقصد جذاب در تمام طول سال است که برای یک در محیطی امن و آرام‌بخش بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی لوگانو در سوئیس

1. دریاچه لوگانو سوئیس

دریاچه لوگانو با آب‌های فیروزه‌ای درخشان و محیطی زیبا، فضایی آرام و دور از خیابان‌های شلوغ شهر دارد. آرامشی که در کنار دریاچه لوگانو سوئیس تجربه می‌کنید، در هیچ‌جای دنیا وجود ندارد. صدای آرامش‌بخشی ملایمی که در ساحل دریاچه می‌پیچد و نسیم خنکی که صورت شما را نوازش می‌کند این مکان را به بهترین دریاچه سوئیس تبدیل کرده است. سفر با قایق در دریاچه لوگانو، یکی از تفریحات آرام و لذت‌بخش برای دیدن زیبایی‌های این منطقه است. برای تهیه بلیط قایق می‌توانید از اسکله کشتی کنار دریاچه اقدام کنید.

دریاچه لوگانو سوئیس

2. کلیسای سانتاماریا دل‌ساسو

 یکی از کلیساهای معروف در لوگانو سوئیس، کلیسای سانتاماریا دل ساسو است که در قرن سیزدهم ساخته شده است. در داخل این کلیسا، می‌توان نقاشی‌های دیواری مربوط به دوره‌های مختلف، ارگ متعلق به دهه 1700 و یک گنبد متقابل و برج ناقوس را تماشا کرد. پیشنهاد می‌کنیم در کنار تور زوریخ از این مکان دیدنی نیز بازدید کنید.

جاهای دیدنی لوگانو؛ کلیسای سانتاماریا دل‌ساسو

3. روستای گاندریا

یکی از روستاهای دیدنی کنار دریاچه روستای گاندریا است که قبلاً یک دهکده ماهیگیری بود. برای گردشگرانی که عاشق مناظر طبیعی هستند، بازدید از این دهکده زیبا ضروری است. از طریق این روستا، یک مسیر انحرافی به parco degli ulivi وجود دارد، جایی که درختان چند صدساله مشاهده می‌شوند.

روستای گاندریا سوئیس

4. موزه گمرک

یکی دیگر از جاهای دیدنی اطراف دریاچه موزه گمرک است که بیشتر به موزه قاچاقچیان شهرت دارد و به‌تازگی بازسازی شده است، در این موزه چگونگی فعالیت‌های قاچاق بین سوئیس و ایتالیا در گذشته نمایش داده شده است.

موزه گمرک در دریاچه لوگانو سوئیس

موزه شکلات لوگانو

 یکی دیگر از جاهای دیدنی که در تور سوئیس می‌توان از آن بازدید کرد موزه شکلات سوئیس است. شما می‌توانید تاریخ و هنر جامع شکلات سوئیسی را در موزه شکلات لوگانو تجربه کنید. این موزه دیدنی که در دهکده جذاب ماگلیاسو واقع شده است، اطلاعاتی شگفت‌انگیز از خاستگاه شکلات، تولید و اهمیت آن ارائه می‌دهد. چه از علاقه‌مندان به شکلات باشید یا حتی خیلی اهل خوردن شکلات نباشید بازدید از این موزه شکلات تجربه‌ای لذت‌بخش و آموزشی را برای همه سنین ارائه می‌دهد.

مرکز خرید ناسا

Nassa یک مقصد خرید مشهور در این منطقه است که در مرکز لوگانو سوئیس واقع شده است. این خیابان بیشتر به‌خاطر بوتیک‌های معروفش اهمیت دارد، در این مرکز خرید بازدیدکنندگان می‌توانند طیف وسیعی از اقلام لوکس از جمله پوشاک، جواهرات و لوازم جانبی را مشاهده کنید.

با قدم زدن در امتداد این خیابان زیبا، بازدیدکنندگان می‌توانند معماری زیبای اطراف را تحسین کنند و از فضای پر جنب و جوش لذت ببرند. همچنین این منطقه مملو از کافه‌ها و رستوران‌های زیادی است که فرصتی عالی برای استراحت و چشیدن یک وعده غذایی لذیذ یا یک نوشیدنی مطبوع فراهم می‌کند.

موزه هرمان هسه

اگر از علاقه‌مندان به هرمان هسه هستید، می‌توانید از موزه اختصاصی که در مونتانیولا است دیدن کنند هرمان هسه بیشتر عمر خود را در این خانه زندگی می‌کرد.

موزه هرمان هسه لوگانو سوئیس

پارک سیوکیو


این پارک آرام و زیبا کنار دریاچه لوگانو، محل سکونت خصوصی خانواده سیانی بود. محوطه پارک دارای مجموعه‌ای گسترده از مجسمه‌های مدرن در فضای باز است. پارک با فضای سرسبز و صداهای آرامش‌بخش برای پیاده‌روی بسیار مناسب است. با قدم زدن در مسیرهای پر پیچ و خم، گل‌های رنگارنگ، درختان سر به فلک کشیده و چمن‌های آراسته حس آرام‌بخشی به شما القا می‌‌شود. ویلای موجود در پارک سیوکیو، در حال حاضر موزه هنر شهرداری لوگانو است که نقاشی‌های بزرگ امپرسیونیستی و همچنین آثار مهم‌ترین هنرمندان تیچینو از تمام دوره‌ها در آن دیده می‌شود.

چگونه به دریاچه لوگانو برویم؟

 با وسایل حمل و نقل عمومی به‌راحتی می‌توانید به بسیاری از جاهای دیدنی لوگانو سوئیس دسترسی داشته باشید. قطارها، قایق‌ها، اتوبوس‌ها تقریباً می‌توانند گردشگران را به همه جای لوگانوی سوئیس ببرند.

بهترین زمان سفر به دریاچه لوگانو

منطقه لوگانو سوئیس در تابستان بسیار گرم است؛ بنابراین اگر ترجیح می‌دهید از گرما در مناطق دریاچه لوگانو دوری کنید، سعی کنید در ماه‌های آوریل، مه یا در اکتبر از این منطقه بازدید کنید. بازدید از جاهای دیدنی دریاچه لوگانو در سوئیس در فصل زمستان پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا تپه‌های اطراف دریاچه در زمستان زیبایی فصل بهار و تابستان را ندارد. با این‌حال، لوگانو سوئیس چیزهای زیادی برای ارائه در زمستان دارد؛ از این‌رو اگر بتوانید در طول یک سفر زمستانی برای اقامت کوتاهی در آنجا برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید در فصل زمستان از آن بازدید کنید.

در اطراف دریاچه لوگانو چه بخوریم؟

این منطقه از سوئیس غذاهای لذیذ زیادی را برای چشیدن طعم‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد که مطمئناً برای هر سلیقه قابل‌قبول خواهد بود.  در تور سوئیس لازم نیست نگران کیفیت غذا باشید؛ زیرا رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیر زیادی در نزدیکی دریاچه لوگانو وجود دارد که می‌توانید اوقات بسیار خوبی در آنجا داشته باشید. شما می‌توانید هر آنچه را که نیاز داشته باشید در نزدیکی دریاچه پیدا کنید؛ زیرا پارکینگ، انواع رستوران، فروشگاه، زمین بازی و توالت‌های عمومی وجود دارد.

  • شکلات سوئیسی: علاوه بر شهرت طبیعت سوئیس، شکلات‌های سوئیسی نیز بسیار معروف هستند. اگر به سوئیس بروید، نمی‌توانید از خوردن معروف‌ترین غذای مخصوص آن یعنی شکلات چشم‌پوشی کنید. در شکلات‌فروشی‌های لوگانو نیز نمی‌توانید از خرید شکلات‌های متنوع اجتناب کنید.
  • راکلت: راکلت یکی از خوراکی‌های خوشمزه و مطبوع و نوعی پنیر ذوب‌شده است که با نان و سیب‌زمینی میل می‌شود، اما به‌قدری خوشمزه است که به خوردن آن معتاد خواهید شد.
  • پنیرهای سوئیسی: علاوه بر پنیرهایی که باید ذوب شوند، انواع پنیرهای دیگری نیز وجود دارد که طعم بی‌نظیری دارند. امکان بازدید بسیاری از کارخانه‌های لبنی برای نشان دادن نحوه ساخت و فروش مستقیم پنیر برای عموم مردم وجود دارد.
  • روستی: خوراکی خوشمزه دیگری که باید در اطراف دریاچه لوگانو امتحان کنید روستی است. این خوراکی از پای سیب‌زمینی و پیاز خوشمزه که مانند املت پخته شده، تشکیل شده است. در سفر به سوئیس می‌توانید این خوراکی خوشمزه را میل کنید.

جمع‌بندی

هنگام بازدید از لوگانو سوئیس، یک چیز قطعی وجود دارد و آن تاثیر ماندگار آن روی شماست. چه عاشق طبیعت باشید، یا از علاقه‌مندان به عکاسی یا اگر در جست‌وجوی مکانی دنج و زیبا برای آرامش هستید، جزیره لوگانو بهترین پیشنهاد است. گردشگران می‌توانند در زیبایی و آرامش دریاچه لوگانو غوطه‌ور شده و با جذابیت بی‌انتهای آن لحظات خوشی را سپری کنند. چنانچه وسوسه شدید از این دریاچه سحرآمیز و زیبا بازدید کنید برای اطلاعات بیشتر درباره با کارشناسان رز آبی تماس بگیرید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات