برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است؟

3 ماه پیش 0 دیدگاه

 

برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است؟ اگر قصد دارید اروپا را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید، حتماً در رابطه با هزینه سفر به اروپا و ارزان‌ترین راه سفر به اروپا کنجکاو هستید. بهتر است بدانید سفر به اروپا، سفری بسیار لوکس و پرهزینه محسوب می‌شود. هزینه‌های سفر به اروپا شامل هزینه لازم برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، خورد و خوراک، هزینه استفاده از حمل و نقل عمومی و بازدید از مقاصد گردشگری هستند، اما راه‌هایی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید هزینه سفر خود به اروپا را کاهش دهید و سفری مقرون به صرفه‌تر داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید که برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است و چگونه می‌توان هزینه سفر به اروپا را کاهش داد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

راهکارهایی برای سفر ارزان به اروپا

در پاسخ به پرسش برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است باید بگوییم عوامل متعددی روی هزینه‌های تمام‌شده برای سفر به اروپا تأثیرگذار هستند که در مقدمه به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم. به طور کلی، میزان هزینه سفر شما به اروپا به نحوه مدیریت شما بستگی دارد. در این قسمت، تعدادی راه کار بسیار ساده را برای کاهش هزینه‌های سفرتان به اروپا بیان کرده‌ایم که توجه به آن‌ها برای شما مفید خواهد بود:

  1. از وسایل حمل و نقل عمومی برای جابه‌جایی استفاده کنید

هزینه جابه‌جایی با تاکسی در کشورهای اروپایی بسیار گران است و شما مجبور خواهید بود برای یک مسافت بسیار کوتاه، پول زیادی را بپردازید. این در حالی است که در تمامی کشورهای اروپایی، سیستم حمل و نقل عمومی ارزان، مقرون به صرفه و پیشرفته وجود دارد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی، به راحتی و با سرعت زیادی در شهر جابه‌جا شوید.

برای انجام این کار، تنها لازم است از مترو یا اتوبوس استفاده کنید. از دیگر مزایای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در اروپا می‌توان به صرفه‌جویی در زمان اشاره کرد؛ به‌طوری‌که شما مجبور نیستید زمان زیادی را در ترافیک خسته‌کننده بمانید.

هزینه سفر به اروپا بدون تور

  1. از تفریحات رایگان استفاده کنید

قاره اروپا، قاره‌ای با پیشینه تاریخی بسیار غنی است و طبیعتاً آثار زیبا و دیدنی مختلفی در آن وجود دارند که بازدید از آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. گالری‌های هنری، موزه‌های تاریخی، ساختمان‌های قدیمی، کلیساهای زیبا و... تنها بخشی از دیدنی‌های این قاره زیبا هستند. بهتر است بدانید در هر کشور اروپایی، جاهای دیدنی و تاریخی مختلفی وجود دارد که بازدید از آن‌ها کاملاً رایگان است و نیازی به تهیه بلیط ورودی ندارد. با انتخاب این مکان‌ها برای بازدید، در صرف هزینه‌های سفر خود، صرفه جویی زیادی خواهید داشت.

از سوی دیگر، قاره اروپا به خاطر وجود طبیعت خیره کننده و زیبای خود از شهرت زیادی برخوردار است. شما می‌توانید به صورت کاملاً رایگان از جاذبه‌های طبیعی و اب و هوای فوق العاده این قاره لذت ببرید و هزینه‌های گشت و گذار خود را کاهش دهید.

  1. در فصول کم گردشگر سفر کنید

سفر به اروپا در برخی از فصول سال، به دلیل کم بودن تعداد گردشگران، مقرون به صرفه‌تر و ارزان‌تر است. در فصولی که تعداد گردشگران کم‌تر باشد، رزرو هتل با قیمت‌های کمتری امکان‌پذیر است. از سوی دیگر، اماکن گردشگری و تورها، تخفیف‌هایی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند. همچنین ممکن است موفق به رزرو بلیط هواپیما با قیمت‌های بسیار ارزان و عالی شوید. در ادامه به طور کامل و مفصل، فصول کم گردشگر و ارزان برای سفر به اروپا را برای شما بررسی خواهیم کرد؛ در نتیجه در این قسمت، تنها توضیح مختصری داده‌ایم.

  1. به جای استفاده از تورهای گردشگری، خودتان برای سفر برنامه ریزی کنید

هزینه سفر به تور اروپا بدون، بسیار کمتر و مقرون به صرفه‌تر از هزینه سفر با تور خواهد بود. البته کاهش هزینه سفر به اروپا بدون تور، مسلتزم انتخاب‌های هوشمندانه و مقرون به صرفه است. برای مثال: شما می‌توانید بلیط خود را به صورت لحظه آخری یا در تخفیف خریداری کنید. همچنین می‌توانید یک هتل تخفیف دار بگیرید یا یک خانه را به صورت کوتاه‌مدت اجاره کنید. در اجاره خانه به صورت کوتاه مدت، می‌توانید محل اقامت خود را با شخص دیگری شریک شوید و به این ترتیب، تنها نصف مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

  1. خودتان آشپزی کنید

به‌جای صرف تمامی وعده‌های غذایی در رستوران، می‌توانید تنها بعضی از وعده‌ها را در رستوران نوش جان کنید و بیشتر وعده‌ها، خودتان آشپزی کنید. اگر این کار را انجام دهید، خواهید دید که هزینه‌های سفرتان تا حد زیادی کمتر خواهد شد و می‌توانید پول بیشتری را ذخیره کنید.

ارزان‌ترین زمان سفر به اروپا چه زمانی است؟

پاسخ به سؤال برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است، تا حد زیادی به فصل سفر انتخابی شما برای سفر بستگی دارد. در این قسمت قصد داریم با بررسی فصول مختلف در اروپا، مقرون به صرفه‌ترین زمان سفر به این قاره زیبا را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است؟

  • سفر به اروپا در فصل بهار

بهار در اروپا با ماه مارس آغاز شده و با ماه می به پایان می‌رسد. اوایل فصل بهار، هنوز هوا در اروپا سرد بوده و برای گشت و گذار گردشگران مناسب نیست. در ماه‌های پایانی فصل بهار، هوا رو به گرمی رفته و کم‌کم برای سفر مساعد می‌شود و طبیعت بسیار زیبا و سرسبز خواهد شد، اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که به‌دلیل افزایش تعداد گردشگران اروپا در اواخر بهار، هزینه‌های لازم برای شرکت در فستیوال‎ها یا رزرو تور و هتل، گران‌تر خواهد بود. کشورهای اسلوونی، هلند و سوئد در فصل بهار، گرم‌تر از سایر کشورها هستند و برای سفر در این فصل مناسب‌تر خواهند بود.

  • سفر به اروپا در تابستان

تابستان اروپا از اوایل ماه ژوئن شروع شده و تا آگوست ادامه دارد. اگر عاشق لذت بردن از تفریحات تابستانی هستید، می‌توانید در فصل تابستان به اسپانیا، یونان، فرانسه و ایتالیا سفر کنید. تابستان، اوج ورود گردشگران به اروپا است و به همین دلیل، هزینه سفر به اروپا و قیمت تهیه تورهای مختلف مانند قیمت تور اسپانیا، در این فصل بسیار بالا خواهد بود و به صرف هزینه زیادی برای استفاده از تفریحات یا رزرو هتل نیاز خواهید

  • سفر به اروپا در فصل پاییز

پاییز اروپا از ماه سپتامبر شروع شده و در ماه نوامبر به پایان می‌رسد. اگر از گرمای هوا فراری هستید و دوست دارید در یک فصل خنک به اروپا سفر کنید، سفر در فصل پاییز را به شما توصیه می‌کنیم. به دلیل سرمای هوا در پاییز، مسافران کمتری در این فصل به اروپا سفر می‌کنند؛ در نتیجه هزینه‌های سفر به اروپا در پاییز بیشتر خواهد بود. بارش‌های ملایم در فصل پاییز، گشت و گذار را در اروپا برای شما دلپذیرتر می‌کند. اگر عاشق سفر در هوای ابری هستید، در فصل پاییز به انگلستان و پراگ سفر کنید. سفر در فصل پاییز نه تنها ارزان‌ترین راه سفر به اروپا است، بلکه در این فصل به‌دلیل کاهش جمعیت گردشگران، دیگر نیازی نیست برای استفاده از امکانات تفریحی در صف بایستید.

  • سفر به اروپا در فصل زمستان

دسامبر تا فوریه، ماه‌های زمستانی در اروپا را تشکیل می‌دهند. جشن‌ها و فستیوال‌های زیادی در فصل زمستان در اروپا برگزار می‌شوند که مسافران و گردشگران برای شرکت در آن‌ها در این فصل به اروپا سفر می‌کنند. تزیینات خیابانی در این ایام، سوژه جالبی برای گردشگران است. با توجه به این که هزینه سفر به اروپا در زمستان بسیار کمتر است، گردشگران می‌توانند این فصل را برای سفر انتخاب کرده و از تجربه شرکت در جشن کریسمس لذت ببرند.

ارزان‌ترین راه سفر به اروپا

ارزان‌ترین راه سفر به اروپا چیست؟

در قسمت قبلی در رابطه با ارزان‌ترین فصل برای سفر به اروپا با شما صحبت کردیم. در این قسمت، می‌خواهیم در رابطه با ارزان‌ترین راه سفر به اروپا با شما صحبت کنیم. اگر می‌خواهید بدانید حداقل برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است، مطالعه این قسمت به شما کمک می‌کند. برای کاهش هزینه‌های سفر خود به اروپا حتماً موارد زیر را رعایت کنید:

  • ارزهای مسافرتی تهیه کنید

سفر به هر نقطه از دنیا، با تهیه ارزهای مسافرتی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. واحدهای پولی دلار، یورو و پوند، از جمله ارزهای مسافرتی هستند که در تمام دنیا از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید ارزهای مسافرتی خود را با داشتن بلیط سفرتان از بانک‌ها تهیه کنید. ارزهای مسافرتی قیمت کمتری از ارزهای موجود در بازار دارند. شما می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌های مالی سفر خود به اروپا را با ارزهای مسافرتی جبران کنید. البته هر فردی در هر سال، تنها می‌تواند یک بار ارز مسافرتی دریافت کند.

  • هتل و اقامتگاه ارزان قیمت رزرو کنید

هزینه لازم برای رزرو هتل و اقامتگاه، یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر شما خواهد بود. با انتخاب یک هتل ارزان قیمت، هزینه‌های سفر را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌های شما به‌عنوان اقامتگاه می‌تواند انتخاب هاستل‌ها یا اتاق‌های اشتراکی باشد که برای رزرو به پول بسیار کمی نیاز دارند. برای پیدا کردن اقامتگاه ارزان قیمت یا هاستل می‌توانید از وب سایت‌های www.booking.com، www.airbub.com، www.hostelworld.com و www.hostelz.com استفاده کنید.

  • بلیط خود را از یک خط هوایی ارزان قیمت خریداری کنید

در پاسخ به سوال برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است، باید بگوییم که بخش اعظمی از هزینه‌های شما، مربوط به هزینه رزرو بلیط رفت و برگشت خواهد بود. در نتیجه برای کاهش هزینه‌های خود، بهتر است از ایرلاین‌های ارزان قیمت استفاده کنید. ایرلاین‌های داخلی مانند هواپیمایی ماهان و ایران ایر، خطوط هوایی بسیار ارزان‌تری نسبت به خطوط هوایی خارجی هستند و سفر با آن‌ها بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

  • به‌جای استفاده از تورهای گردشگری، خودتان سفرتان را برنامه ریزی کنید

درست است که تورهای گردشگری تمامی مراحل سفر شما را برنامه ریزی کرده و خیال شما را از هر جهت آسوده می‌کنند؛ اما در مقابل، هزینه سفر با این تورها کمی بیشتر از هزینه سفر به اروپا بدون تور است. برای مثال قیمت تور پاریس بسیار بیشتر از هزینه سفر به پاریس بدون تور خواهد بود. به جای رزرو تورهای گران قیمت، می‌توانید تمامی مراحل سفر خود را از رزرو اقامتگاه مناسب گرفته تا تهیه سیم کارت در کشور مقصد، خودتان برنامه‌ریزی کنید و مانع از پرداخت هزینه‌های اضافی شوید.

خلاصه مقاله و سخن پایانی

در این مقاله تمامی نکات را در رابطه با پاسخ به پرسش برای سفر به اروپا چقدر پول لازم است، برای شما بازگو کردیم. همچنین یه شما گفتیم که تنها با توجه به چند موضوع ساده می‌توانید ارزان‌ترین راه سفر به اروپا را تجربه کنید. برای مثال دانستیم که هزینه سفر به اروپا بدون تور، کمتر از هزینه سفر به اروپا با تور است. البته به طور کلی برخی از کشورهای اروپایی ارزان‌تر از سایر کشورها هستند و شما می‌توانید ارزان‌ترین کشور اروپایی را برای سفر خود انتخاب کرده و هزینه‌های خود را کاهش دهید. چنان چه تجربه سفر به اروپا را دارید، در قسمت کامنت به ما بگویید که چگونه توانستید هزینه‌های سفر خود را به حداقل برسانید؟ یا بهترین راه کار برای کاهش هزینه‌ها از نظر شما چیست؟

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات