آشنایی با شهربازی‌های معروف انگلستان

9 ماه پیش 0 دیدگاه

آیا به‌دنبال افزایش آدرنالین خون خود هستید؟ حتماً شما هم قبول دارید که هیچ احساسی بهتر از انتظار قبل از شروع سواری در شهربازی‌های معروف انگلستان وجود ندارد. این شرایط ما را دوباره به حس شیرین دوره کودکی برمی‌گرداند؛ به همین دلیل همه ما شهربازی را بسیار دوست داریم. شهربازی‌های معروف انگلستان فعالیتی عالی برای شما، خانواده و دوستانتان هستند. پیشنهاد می‌کنیم کمی از وقت سفر خود صرف و برخی از معروف‌ترین شهربازی‌های انگلیس را کشف کنید.

مطمئن باشید بهترین شهربازی‌های انگلستان، جاذبه‌های منحصربه‌فردی را برای جذب شما ارائه می‌دهند. از جشنواره‌های زنده گرفته تا سواری‌های عجیب و غریب و زمین‌های بازی رنگارنگ برای کودکان، در این شهربازی‌ها ارائه می‌شوند.

معرفی شهربازی‌های معروف انگلستان

شهربازی مکانی ایده‌آل برای کودکان و بزرگ‌سالان است. شهربازی‌های انگلستان منحصربه‌فرد، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده هیجان‌انگیز هستند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر با تور انگلیس به این کشور سفر کرده‌اید، یک روز خود را به شهربازی‌های مهیج انگلیس اختصاص دهید. در ادامه برخی از بهترین شهربازی‌های معروف انگلستان برای شما آورده شده است.

1. شهربازی Chessington World of Adventure

پارک Chessington World of Adventure  مکانی عالی برای همه گروه‌های سنی است. اگرچه این شهربازی عمدتاً پارکی با وسایل سواری فراوان برای همه سنین است،  اینجا تنها مکانی برای سواری هیجان‌انگیز نیست و سرگرمی‌های زیاد دیگری دارد. همچنین یک باغ‌وحش، میزبان برنامه‌های سرگرمی و زنده است که برای طیف وسیعی از سنین و علایق شخصی متفاوت سرگرم‌کننده است. باغ‌وحش پارک، تجربه زندگی دریایی را برایتان رقم می‌زند و بیش از 40 سواری و جاذبه و 1000 حیوان و موجودات دریایی در آن وجود دارد.

آیا جرئت این را دارید که 25 متر در آرواره‌های یک تمساح غول‌پیکر در Croc Drop فرو بروید؟ Chessington مملو از سواری‌های کلاسیک بسیار است؛ از کشتی دزدان دریایی Blue Barnacle گرفته تا فلوم چوب تایگر راک، جایی که می‌توانید از کنار ببرهای آمور عبور کنید. همچنین می‌توانید از گوریل‌های دشت غربی و کرگدن‌های سفید جنوبی شگفت‌زده شوید. فراموش نکنید چادر گلمپینگ خود را رزرو کنید تا از اقامت خود نهایت استفاده را ببرید!

 شهربازی Chessington World of Adventure

2. شهربازی درایتون مانور (drayton manor theme park)

پارک درایتون مانور، با وسایل ‌سواری و جاذبه‌های متعدد، توماس لند و یک باغ‌وحش، برای همه نوع سلیقه سرگرمی و تفریح دارد. چه جویای هیجان باشید و چه به دنبال سرگرمی خانوادگی باشید، آن‌ها را در اینجا خواهید یافت.

 

شهربازی درایتون مانور

3. شهربازی اسکس انگلیس (Axis )

 اسکس از شهربازی‌های معروف انگلستان بوده که ورودی آن رایگان Southend-on-Sea است. در شهربازی اسکس می‌توانید برای سواری‌های فردی بلیت بخرید یا مچ‌بندی بخرید تا از سواری‌های نامحدود در آن لذت ببرید. از سواری‌های هیجان‌انگیز گرفته تا بازی‌های مینی‌گلف انواع سرگرمی برای همه سنین در جزیره ماجراجویی وجود دارد. برای افرادی که عاشق هیجان هستند شهربازی Axis گزینه خوبی است که در آن با پاندول وارونه پرتاب می‌شوید.

شهربازی Axis انگلیس

undefined

4. شهربازی دره لایت واتر (lightwater valley family adventure park)

شما می‌توانید برای بازدید از یکی از بهترین شهربازی‌های معروف انگلستان به یورکشایر شمالی بروید تا از سفرهای خانوادگی و تجربیات در دره لایت واتر دیدن کنید. در این شهربازی، بیش از 40 سواری و جاذبه‌های مناسب برای افراد زیر 12 سال وجود دارد که این انتخابی عالی برای خانواده‌هایی است که فرزندان خردسال دارند. لذت بردن از پیچ و خم‌های اولین ترن هوایی بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود؛ به‌ویژه وقتی در قسمت جلوی ترن هوایی بنشینید سرعت آن بالاتر می‌رود.

وقتی در شهربازی لایت هستید برای بالا رفتن از پله‌های آبشار اسپلش آماده شوید؛ جایی که می‌توانید از بین 3 سرسره آبی مختلف انتخاب کنید. در دره لایت واتر کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. در سال 2021 چندین جاذبه جدید از جمله Go Safari، بالن‌سواری و مسیرهای درختی را در پارک افتتاح کردند.

 

 5. شهربازی تورپ انگلیس (Thorpe Park)

شهربازی تورپ زمینی به مساحت بیش از 490 هکتار دارد. این منطقه شامل چندین سواری موضوعی و جاذبه‌هایی است که برای بازدیدکنندگان در سنین مختلف در نظر گرفته شده است. برای کسانی که از یک شهربازی بیشتر از سواری لذت می‌برند، غذاخوری‌ها و مناطق خرید وجود دارد.

پارک تورپ، جزیره‌ای است که خاطراتی به‌یادماندنی برایتان رقم می‌زند. این پارک تنها 20 دقیقه از مرکز لندن فاصله دارد و شامل 27 وسیله سواری مختلف از جمله کولوسوس مخوف، نمسیس گرانش‌ناپذیر، Saw - The Ride و ناوشکن بی‌صدا Stealth است.

اگر به‌دنبال هیجان زیادی هستید، انتخاب پارک تورپ گزینه خوبی است. همچنین مجموعه کاملی از سواری‌های کندتر و کوچک‌تر برای کسانی که علاقه‌ای به سرعت ندارند وجود دارد. به بیان ساده، پارک تورپ، مکانی عالی برای داشتن یک روز خانوادگی است.

6. سیاه‌چال‌های لندن (The London Dungeon)

در این پارک ماجراجویی به معنای فوق‌العاده را داشته باشید. در سیاه‌چال می‌توانید سفری پرهیجان به گذشته تاریک و خالی از سکنه لندن داشته باشید. سفری به بیش از 1000 سال تاریخ که باید در 90 دقیقه درباره آن بیاموزید. بازیگران ورزیده یک دقیقه شما را به خندیدن وادار می‌کنند. در این پارک ماجراجویی، پیچ ‌و خم‌ها، سواری‌ها، داستان‌گویی، جلوه‌های ویژه و بسیاری ویژگی‌های سرگرم‌کننده دیگر وجود دارد که نفس شما را حبس می‌کنند

شهربازی The London Dungeon

7. پارک Alton Towers 

یکی دیگر از شهربازی‌های معروف انگلستان، شهربازی آلتون تاورز است. از اولین ترن هوایی 14 حلقه‌ای جهان تا اولین ترن هوایی سقوط آزاد جهان در این پارک وجود دارد. برج‌های آلتون، محل برخی از ترسناک‌ترین سواری‌های جهان است که حتی شجاع‌ترین افراد جویای هیجان را نیز می‌ترساند. همچنین برای کوچولوها با آواز خواندن و رقص و سواری، برنامه‌های زنده مختلف لحظات باشکوهی ثبت می‌شود.

 

شهربازی Alton Towers  لندن

8. ساحل تفریحی بلکپول

 شهربازی بلکپول انگلستان، پارکی تفریحی است که مورد علاقه بازدیدکنندگان شهر ساحلی بلکپول بوده و دارای مکان‌هایی مانند Nickelodeon Land و همچنین ترن هوایی بزرگ مانند The Big One و ICON است.  اولین ترن‌ هوایی دو پرتاب در بریتانیا که سواران را به ارتفاعات می‌فرستد با ارتفاع 5/88 فوت در این پارک وجود دارد. اگر می‌خواهید آخر هفته فوق‌العاده‌ای داشته باشید، این پارک را فراموش نکنید.

 

9. پارک Legoland windsor

وقتی یکی از معروف‌ترین برندهای اسباب‌بازی در جهان یک شهربازی افتتاح می‌کند، نوید جادو و سرگرمی یک فروشگاه اسباب‌بازی زنده را خواهد داد. در شهربازی Legoland Windsor تمام موارد مورد علاقه دوست‌داشتنی شما زنده می‌شود. در دنیای محبوب LEGO Ninjago کودکان می‌توانند مهارت‌های نینجای خود را از طریق یک سواری تعاملی 4 بعدی و انواع فعالیت‌های کمپ آموزشی آزمایش کنند.

 

شهربازی لگو Legoland windsor

10. شهربازی بلکپول (blackpool pleasure beach)

وقتی به تفریحات ساحلی فکر می‌کنید، ساحل تفریحی بلکپول اولین جایی است که به ذهن شما خطور می‌کند. چه به‌دنبال یک روز خانوادگی باشید و چه به‌دنبال سواری‌هایی باشید که جیغ بکشید، بلکپول چیزی برای همه سلیقه‌ها دارد. کوچولوها می‌توانند از سواری‌های فوق‌العاده لذت ببرند؛ از والاس و گرومیت Thrill-O-Matic گرفته تا قطار کلاسیک Ghost برای سرگرمی و تفریح وجود دارد. همچنین می‌توانید برای ملاقات با شخصیت‌های مورد علاقه خود به Nickelodeon Land بروید.

 

 شهربازی بلکپول

سخن پایانی

شهربازی مکانی دائمی است که در آن جاذبه‌های سواری مانند ترن‌ هوایی و سواری آبی تشکیل شده است. همان‌طور که اشاره شد شهربازی‌های معروف انگلستان معمولاً شامل مجموعه‌ای از مغازه‌ها، رستوران‌ها و سایر ویژ‌گی‌های سرگرمی هستند. این جاذبه‌های موجود در شهربازی فقط برای بچه‌ها نیستند، بلکه برای افراد در هر سنی مناسب هستند. شهربازی‌های انگلستان فرصتی برای نشستن (روی صندلی ترن هوایی) و لذت بردن از روز در محیطی سرگرم‌کننده، شاد و فوق‌العاده برای کودکان و بزرگ‌سالان است؛ پس این لذت فوق‌العاده را برای خود و بچه‌ها تجربه کنید. شما می‌توانید با خریداری تور اروپا نوروز 1403، عید امسال خود را مهمان این شهربازی و ده‌ها جاذبه گردشگری دیگر در اروپا کنید. 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

تور فرانسه

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات