بازار گل دادار بمبئی و جاذبه‌های رنگارنگ آن را از دست ندهید

2 سال پیش 0 دیدگاه

اگر قصد سفر به هند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از بازارهای گل آن دیدن کنید. بازار گل دادار  بمبئی به دلیل انواع گل‌هایش محبوب است. صدها شکل و رنگ بوم زیبای گل را تزئین می‌کنند. صبح زود بهترین زمان برای کشف جادوی این بازار گل است. همچنین، در اینجا فروشندگان کاملا رفتار دوستانه‌ای دارند. بنابراین اگر مهارت‌های چانه‌زنی خوبی دارید، به آن‌جا بروید! یک گل رز کافی است تا اتاق را با رایحه گرم و مطبوع خود پر کند.

فقط تصور کنید وقتی یک گل رز با عطر و بوی خود برای یک اتاق کافی است، پس بازار گل دادار  بمبئی که مرکز همه گونه‌های شگفت انگیز گل است، چگونه خواهد بود. پس قبل از خرید از این گل، همه چیزهایی را که باید بدانید پیدا کنید.

بازار گل دادار در بمبئی

گل‌ها به عنوان نور خورشید، غذا و دارو برای روح انسان و همچنین به عنوان یک ابزار زیبایی‌شناسی عالی عمل می‌کنند. اما به ندرت می‌توان بازاری را پیدا کرد که در آن، طیف گسترده‌ای از گل‌های تازه و رنگارنگ وجود داشته باشد. بازار گل دادار بمبئی راه‌حل این مسئله است. این بازار همچنین یک جاذبه گردشگری عالی در بمبئی به شمار می‌رود و حتما باید از آن بازدید کنید.

بیشتر بخوانید: جاذبه های دیدنی بمبئی

ترکیبی تازه از بلوم با قیمت پایین در بازار گل دادار در بمبئی دیده می‌شود که طراوت و سرزندگی دارد. این در اصل یک بازار عمده‌فروشی است و قیمت‌ها در آن بسیار پایین است. این بازار بیشتر برای رویدادهایی مناسب است که در آن به مقداری گل نیاز دارید.

جاذبه بازار گل دادار در بمبئی

درست بیرون ایستگاه دادار، زیر پل هوایی، قدیمی‌ترین بازار عمده فروشی گل بمبئی یعنی جاذبه بازار گل دادار در بمبئی قرار دارد. کوچه‌های باریک بازار با غرفه‌ها و تخته‌های چوبی پوشانده شده است که گل‌های خاص فصل را در خود جای داده است. همه‌چیز از سوسن گرفته تا موگرا، نیلوفر آبی، لاله، ارکیده و میخک وارداتی در اینجا یافت می‌شود و تازه، ارزان و به وفور عرضه می‌شوند.

جاذبه بازار گل دادار

موقعیت بازار گل دادار در بمبئی

موقعیت مکانی بازار گل دادار  بمبئی در کشور هند بسیار نزدیک به ایستگاه متروی کالج Kirti است. می‌توانید آن را از فاصله دور با حالات رنگارنگش تشخیص دهید. همیشه می‌توانید سوار تاکسی یا وسیله نقلیه شخصی خود شوید و خودتان را به این منطقه برسانید.

زمان‌ها - 6:00 صبح تا 8:00 بعدازظهر

در تمام طول روز می‌توانید در بازار گل دادار بمبئی گل پیدا کنید. روز در بازار از صبح زود شروع می‌شود زیرا گل‌ها در ساعات صبح تازه می‌مانند و بهتر است زودتر بروید.

موقعیت بازار گل دادار در بمبئی

انواع گل‌های موجود در بازار گل دادار در بمبئی

گل‌های موجود از ژانویه تا آوریل: میخک، یاس زمستانی، مگنولیا، نرگس و البته گل رز.

گل در دسترس از ماه می تا آگوست: سوسن، گل همیشه بهار، گل رز، هیبیسکوس، گل اطلسی، نیلوفر آبی، آفتابگردان، گلموهر، میخک، و گل داودی.

گل‌های موجود از سپتامبر تا دسامبر: سنبل، ژربرا، نرگس، ارکیده، زینیا، نیلوفر، دلفینیوم، فریزیا، آفتابگردان، کوکب، داوودی، لاله، گل همیشه بهار و بنفشه.

انواع گل‌های موجود در بازار گل دادار در بمبئی

جاذبه بازار گل دادار در بمبئی

برای جشن‌ها و رویدادها، گل‌های تازه، دسته‌های گل و هدایایی را در فروشگاه‌های گل در دادار غرب بمبئی بخرید. گل‌ها یکی از پرطرفدارترین اقلام کادویی هستند که برای بیشتر مناسبت‌ها مناسب هستند. مردم اغلب برای عروسی‌ها، سالگردها، تولدها و دیگر مناسبت‌ها یا رویدادهای مهم گل می‌خرند.

بمبئی به فروش انواع گل‌هایی که به طرز ماهرانه‌ای در دسته‌های گل، گلدسته‌ها، قاب‌ها و موارد دیگر ساخته شده‌اند، معروف است. شما به راحتی می‌توانید گل‌فروشی‌ها را در هر بازار محلی برای خرید گل و دسته گل‌های تزئینی پیدا کنید. با این حال، می‌توانید با جستجوی آنلاین گل‌فروشی‌ها، گل‌ها را در خانه تحویل بگیرید. گل‌فروشان به استفاده از مهارت خود برای ساخت دسته گل‌های نفیس، گلدسته‌ها و دیگر وسایل تزئینی معروف هستند.

جاذبه‌های بازار گل دادار

می‌توانید انواع گل‌ها را در اکثر گل‌فروشی‌های بازار گل دادار  بمبئی پیدا کنید. برخی از محبوب‌ترین گل‌های فروخته شده توسط فروشندگان گل عبارتند از:

  • گل رز
  • میخک
  • لاله ها
  • گل همیشه بهار
  • ارکیده
  • سوسن
  • یاس
  • نیلوفر آبی

گل‌فروشی‌های بازار گل دادار بمبئی

  • هیبیسکوس
  • کوکب
  • نیلوفر آبی
  • آفتابگردان

آفتابگردان

سوالات متداول بازار گل دادار  بمبئی

  1. آیا گل‌فروشی‌های بمبئی ارائه گل داخل شهر را نیز ارائه می‌دهند؟

بله، اکثر گل‌فروشی‌ها پیشنهاد تحویل گل در داخل شهر را دارند. لطفا از آن‌ها سؤال کنید که آیا هزینه ارسال اضافی برای این خدمات از شما دریافت می‌کنند.

  1. آیا گل‌فروشی‌ها کارت و کادو هم می‌فروشند؟

بله، اکثر گل‌فروشی‌ها در بمبئی نیز کارت‌ها، هدایا معمولی و قابل تنظیم را در فروشگاه خود می‌فروشند.

  1. آیا گل‌فروشی‌ها گل و دکورهای دیگر را برای عروسی یا رویدادهای دیگر ارائه می‌دهند؟

بله، اکثر گل‌فروشی‌ها گل‌های تازه را برای تزیینات ماشین، عروسی‌ها و سایر تزیینات مراسم عرضه می‌کنند. برخی از گل‌فروشی‌ها حتی ممکن است خدمات تزئینی ارائه دهند.

  1. گل‌ها تا چه مدت می‌توانند تازه بمانند؟

معمولا گل‌های تازه می‌توانند تقریبا 1 تا 3 روز دوام بیاورند. دسته گل‌ها در صورتی که دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شوند، به طور ایده‌آل می‌توانند ۲ تا ۴ روز تازه بمانند.

سوالات متداول بازار گل دادار بمبئی

5-هزینه یک دسته گل چقدر است؟

یک دسته گل ممکن است حدود 150 روپیه  قیمت داشته باشد. هزینه ممکن است بسته به سبک دسته گل و گل استفاده شده، متفاوت باشد.

گل‌فروشی‌های بمبئی

آشنایی با جاذبه‌های  بازار گل دادار بمبئی

بازار گل دادار که با نام «فول خندق» که به معنای واقعی کلمه به معنای «خیابان گل‌ها» است نیز شناخته می‌شود، قبل از طلوع آفتاب زمانی که فروشندگان از اطراف بمبئی با تازه‌ترین و رنگارنگ‌ترین گل‌ها وارد می‌شوند، فعال است. قدم گذاشتن زیر پل هوایی در ساعت 6 صبح تجربه‌ای از دنبال کردن عطر زیبای گل رز و یاس است.

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید بمبئی

در بازار گل دادار  بمبئی، فروشندگان را می‌توان دید که گل‌ها را در بسته‌های منظمی می‌پیچند، با پاشیدن آب به آن‌ها مطمئن می‌شوند که سرزنده هستند و با افتخار، مجموعه گل‌های خوب خود را به نمایش می‌گذارند.

آشنایی با جاذبه‌های بازار گل دادار بمبئی

در این میان آن‌ها برای جذب مشتری با قیمت‌های عمده عجله می‌کنند. تقریبا به نظر می‌رسد که نه تنها انتظار دارند چانه بزنند، بلکه از آن لذت هم می‌برند! مشتریان هم سرسخت هستند! پیر و جوان... بسیاری از آن‌ها مردم عادی هستند که می‌آیند تا برای نماز صبح‌شان گل همیشه بهار تازه بخرند و سپس عده‌ای دیگر هستند که منظم نیستند اما زود از خواب بیدار می‌شوند تا برای یک مناسبت خاص چیز عجیبی بخرند. بازار گل دادار  بمبئی بازار زيبايي در نوع خود در شهر است که ارزش تجربه کردن و بازدید را دارد.

جاذبه‌های بازار گل دادار در بمبئی

سخن پايانی

بازار گل دادار  بمبئی بزرگ‌ترین بازار عمده‌فروشی گل است. بازار در امتداد پل هوایی درست بیرون ایستگاه دادار امتداد دارد. این بازار در ساعت 4 صبح باز و ساعت 9 صبح بسته می‌شود. زمان کوتاه است اما ظاهرا برای خرده‌فروشان و دکوراتورها کافی است تا فروشگاه‌های خود را پر کنند. هیاهو، رنگ، کثیفی و در عین حال عطر وجود دارد! گل‌های بریده بیشتری نیز وجود دارد، ساقه‌های داوودی، گلایل، میخک، ارکیده، گل رز و غیره. انبوهی از گل‌های همیشه بهار، گلدسته‌های رنگارنگ در اندازه‌های مختلف و گل‌هایی برای عرضه نیز در اینجا فروخته می‌شود.

جاذبه بازار گل دادار بمبئی

بازار دادار رنگ‌ها، مردم و زندگی واقعی بمبئی را ارائه می‌دهد. این بازار صبح زود باز می‌شود و تازه‌ترین گل‌هایی را که در شهر می‌توانید پیدا ‌کنید را دارد. این بازار همچنین بزرگ‌ترین بازار گل در شهر و حتی یک جاذبه محلی است. این مکان شما را با بوها و رنگ‌های زنده‌اش، شگفت‌زده خواهد کرد. ناگفته نماند که این بازار همیشه شلوغ است و می‌توانید گل‌های مورد علاقه خود را با قیمت بسیار مناسب از آن تهیه کنید.

بازار دادار

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات