معرفی ۲۱ مورد از برترین هتل‌های مادرید

2 سال پیش 0 دیدگاه

مادرید پایتخت و بزرگ‌ترین شهر، اسپانیاست. هتل‌های مادرید، شیک و لوکس و بدون‌شک یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای مسافران است. تلفیق مدرنیته و تاریخ را می‌توانید به‌ خوبی در این شهر ببینید. در این‌جا ما به شما ۲۱ مورد از بهترین هتل‌های مادرید را معرفی خواهیم کرد تا در تور اسپانیا، روزهای خاطره‌انگیزی را برای خودتان در بهترین هتل‌های مادرید رقم بزنید.

هتل پرینسیپال (the principal)

یکی از بهترین‌ هتل‌های مادرید، هتل پرینسیپال است که در خیابان لوکس ویا قرار گرفته است. در طبقه ششم این هتل رستوران «آتیکو» وجود دارد. تنوع اتاق‌ها و سوییت‌ها در این هتل بسیار زیاد است و در آخر شما می‌توانید بعد از یک روز پرهیجان در اتاق خودتان ماساژ بگیرید.

 

بهترین هتل‌های مادرید

هتل ریتس (the ritz)

هتل ریس یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مادرید است. این هتل لوکس در یک کاخ باشکوه قدیمی که به سال ۱۹۱۰ تعلق دارد، قرار گرفته و دنیای قدیم را با امکانت رفاهی مدرن امروزه تلفیق کرده است. در رستوران گویا این هتل می‌توانید بهترین غذاها را امتحان کنید.

 

هتل مادرید اسپانیا

هتل یورواستارز مادرید تاور (EUROSTARS MADRID TOWER)

هتل بعدی در لیست هتل‌های مادرید، هتل یورواستارز است. هتل یورواستارز مادرید تاور در برج باشکوه و مجللی در منطقه مادرید یعنی Cuatro Torres قرار دارد که به بخش‌های مختلف شهر مخصوصا مترو به خوبی دسترسی دارد. بهترین امکانات مثل اینترنت پرسرعت، حمام‌های مجلل و غیره ... در این هتل به چشم می‌خورد.

 

لیست هتل‌های مادرید

هتل ولینگتون مادرید (WELLINGTON HOTEL)

این هتل مجلل و باشکوه مخصوص مهمانان سلطنتی و ستارگان بزرگ هالیوود است. این هتل در مادرید در محله‌ای به نام «سالامانکا» در نزدیکی «پارک ریشیو» قرار دارد. در این هتل، یک رستوران ژاپنی به نام «کابوکب ولینگتون» و همچنین یک مرکز سلامت به نام «لو مکس» قرار دارد که می‌توانید برای دریافت ماساژ به آن مراجعه کنید.

 

هتل‌های لوکس مادرید

هتل گران ملیا پالاسیو دلوس دوکس (GRAN MELIA PALACIO DE LOS DUQUES)

هتل گران یکی دیگر از برترین هتل‌های مادرید است که در یکی از کاخ‌های بزرگ قرن ۱۹ قرار گرفته است. این هتل مانند هتل‌های برتر مادرید دارای رستورانی به نام «دوس سیلوس»، مرکز سلامتی به نام «تای روم» و باشگاه بدنسازی است. در این هتل شما می‌توانید اتاق‌های دو یا چندنفره و حتی سوییت‌های خانوادگی رزرو کنید.

معرفی بهترین هتل‌های مادرید

هتل اربن (HOTEL URBAN)

یکی دیگر از بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مادرید هتل اربن است که در مرکز شهر مادرید قرار دارد و با توجه ‌به اثرهای برجسته‌ای از گینه‌نو که در این هتل وجود دارد، آن را از بقیه هتل‌ها متفاوت کرده است.

 

بهترین هتل مادرید اسپانیا

وستین پالاس مادرید (WESTIN PALACE)

از برترین هتل‌های مادرید می‌توانیم به هتل وستین پلاس اشاره کنیم که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مادرید است و در «کاخ دولا کورته» مقابل مجلس اسپانیا و نزدیکی پارک ریشیو قرار دارد. تأسیس این هتل در سال ۱۹۱۲ بوده است.

کاخ وستین یک بلوک کامل روبه‌روی پلازا د نپتونو می‌گیرد که نشان‌دهنده اهمیت آن در صحنه هتل مادرید است. در واقع، این شهر یکی از مشهورترین شهرهاست که پذیرای بازدیدکنندگان از همه اقشار از جمله بیل کلینتون، سالوادور دالی و کریستینا آگیلرا بوده است. لابی سلطنتی و گنبد شیشه‌ای رنگارنگ سالن، این ایده را خیلی قبل از رسیدن به راهروهای زیبا و اتاق‌های مهمان نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید در موزه بار ۱۹۱۲ غذا بخورید. جایی که سالوادور دالی و ارنست همینگوی معروف بودند.

بیشتر بخوانید:  بهترین جاهای دیدنی مورسیا

این هتل، ارزش بازدید را دارد و سرو غذا و نوشیدنی زیر گنبد شیشه‌ای رنگارنگ این هتل لذت‌بخش خواهد بود.

اقامت در مادرید، لیست هتل‌های مادرید

بوتیک هتل اونلی یو (ONLY YOu) 

این هتل، یکی از هتل‌های لوکس مادرید است که در قرن ۱۹ در کاخی با طراحی داخلی بی‌نظیر قرار دارد و در محله‌ای به نام «چوئکا» واقع شده است. در سالن غذاخوری این هتل شما می‌توانید غذاهای بومی مختلفی را امتحان کنید و هم می‌توانید از باشگاه ورزشی شبانه‌روزی بهره‌مند شوید.

 

معرفی هتل‌های لوکس مادرید

هتل آرتیمای Artemis

این هتل چهارستاره با این که موقعیت مکانی آن به ‌دور از مرکز شهر است، اما چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. هتل آرتیمای دارای یک باشگاه ورزشی در طبقه همکف و یک گاراژ در زیرزمین است که می‌توانید در عرض ۱۵ دقیقه از انجا به مرکز شهر بروید.

لیست هتل‌های لوکس مادرید اسپانیا

هتل آرریپ (ARIPP)

در مرکز ناحیه چند فرهنگی لواپیئس مادرید در یک ساختمان قدیمی و تاریخی که از دهه ۱۹۰۰ قرار دارد، هتل آرریپ یک هتل ارزان‌ مادرید با خدمات هتل ۵ ستاره است. این هتل با توجه ‌به این که ۱۷ اتاق دارد، دارای بهترین رستوران، کتابخانه و نمایش‌های فلامنکو و دیگر نمایش‌هاست.

 

لیست بهترین هتل‌های مادرید

هتل رئوس مادرید (Outlines of Madrid)

چشم‌انداز این هتل موزه پرادو است که اگر شما هرکدام از اتاق‌های آن را انتخاب کنید، با این منظره روبرو خواهید شد. رستوران «atico» در طبقه ۶ واقع شده که غذاهای خوش‌طعم اسپانیایی را ارائه می‌دهند. این هتل شامل سوییت‌هایی است که خدمات ماساژ را به‌صورت زوجی ارائه می‌دهند، درحالی‌که دیگر هتل‌ها این کار را به‌صورت خصوصی انجام می‌دهند.

 

تور اسپانیا، هتل مادرید اسپانیا

هتل اورفیلا (Orfila)

این هتل ۵ ستاره در یک مجتمع مسکونی در نزدیکی پارک «el retiro» قرار دارد. در این هتل ۳۲ اتاق قرار دارد که هرکدام دیزاین متفاوتی دارند. چشم‌انداز زیبای اتاق‌های این هتل باعث شده مسافران تور مادرید جذب این هتل باکیفیت بشوند.

 

راهنمای سفر به اسپانیا، لیست هتل‌های مادرید

بیشتر بخوانید: بهترین مراکز خرید مادرید

هتل هاستل لا ورا (Hostal La Ver)

هتل هاستل یکی از به‌صرفه‌ترین هتل‌های مادرید و متعلق به قرن ۱۹ است که در یک ساختمان قدیمی در ۱۰۰ متری ایستگاه مترو آنتوان مارتین قرار دارد. این هتل دارای یک کافه است و مسافران می‌تواند با طی‌کردن چنددقیقه‌ای از مسیر به رستوران‌های اطراف بروند.

راهنمای سفر به مادرید، بهترین هتل‌های مادرید

هتل کابالرو ارانته (Caballero Errante)

این هتل با قرارگرفتن در بخش تجاری شهر مادرید، بخشی زیادی از گردشگران را به‌خود جذب کرده است و بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر در اطراف این هتل ۳ ستاره قرار دارد. این هتل دارای یک بوفه کوچک برای سرو صبحانه و انواع نوشیدنی‌هاست.

 

هتل‌های لوکس مادرید، راهنمای سفر به مادرید

 

هتل پانسیون آدکو (Pensión Adeco)

این هتل در مرکز شهر مادرید و موقعیت مکانی خوبی قرار دارد و هتل مناسبی برای کوله‌گردهاست. ساختار این هتل به‌صورت سنتی و با چوب است و اتاق‌های ساده و کوچکی دارد.

 

بهترین هتل‌های مادرید | هتل‌های درجه یک مادرید

هاستل ام اچ فوئنکارال (Hostal MH Fuencarral)

این هتل به دلیل نزدیکی کافه و رستوران‌های مختلف از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. اتاق‌های این هتل بیشتر از تم رنگ‌های سیاه و خاکستری و سفید طراحی شده که آن را از بقیه هتل‌ها متمایز کرده است.

 

هتل مادرید اسپانیا | سفر به اسپانیا

هتل اربن سی آتوچا (Urban Sea Hotel Atocha)

امکانات و خدمات این هتل فراتر از هتل یک ستاره است و یک انتخاب عالی و مقرون‌به‌صرفه برای گردشگران و مسافران به‌شمار می‌رود. این هتل در نزدیکی پارک رتیرو و ایستگاه مترو با ۱۰ دقیقه فاصله قرار دارد.

 

لیست هتل‌های مادرید | مجلل‌ترین هتل‌های اسپانیا

هتل ورتیسه روم اسپیس (Vértice Roomspace)

یکی دیگر از مناسب‌ترین هتل‌ها هتل ورتیسه رو اسپیس است. مسافت این هتل تا مرکز شهر با قطار ۱۲ دقیقه است و اتاق‌های بسیار تمیز و مرتبی دارد.

 

هتل‌های لوکس مادرید | هتل‌های 5 ستاره مادرید

هتل روم میت ماریو (Roommate Mario) 

هتل روم میت، یکی از هتل های مادرید است که ویژگی‌های خاصی دارد. سازنده این هتل یک نوازنده جاز است که هویتش را می‌توانید در اتاق‌هایش احساس کنید. این هتل‌های زنجیره‌ای به اقامتگاه اپرا هاوس و کاخ سلطنتی نزدیک است. اتاق‌های این هتل زنجیره‌ای، بسیار رنگارنگ و روشن هستند.

بهترین هتل‌های مادرید، محل اقامت در مادرید

هتل باراخاس پلازا (Hotel Barajas Plaza)

یکی دیگر از به‌صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های مادرید، باراخاس پلازا ۳ ستاره است. اتاق‌های این هتل تمیز و زیبا و درعین‌‌حال ساده با دیزاین آبی هستند که محیط آرامی را برای گردشگران و مسافران به وجود می‌آورند.

 

راهنمای سفر به مادرید، هتل مادرید اسپانیا

هتل انگلیسی

یکی دیگر از هتل‌های مادرید، هتل گرن اینگلس است. هتل گرن اینگلس قدیمی‌ترین هتل در شهر، وقتی افتتاح شد، در واقع یک روزنامه محلی وجود «آسانسور، حمام در هر طبقه، روشنایی، گرمایش با بخار و همه پیشرفت‌هایی که زندگی را راحت‌تر می‌کنند» را در آن ستایش کرد. در طول سال‌ها، هتل گرن نویسندگان، سیاستمداران و حتی گاوبازان محترم را به‌خود جلب کرده است. این ملک بازسازی‌شده، کاملا مدرن و دارای 48 اتاق نسبت به 72 اتاق اصلی خود است. هتلی که مدت‌ها به پایان رسیده و به‌طور جدی در جالب‌ترین شهر کشور اسپانیا احداث شده است.

 

لیست هتل‌های مادرید، سفر به مادرید اسپانیا

نکات مهم در انتخاب بهترین هتل‌های مادرید:

  • اگر به دنبال یک هتل ارزان در مادرید هستید، باید در فصل کم‌بازدید از آن دیدن کنید. در ماه مارس و آگوست اقامتگاه‌های ارزان‌تری در مادرید خواهید یافت.
  • قیمت اتاق‌های هتل بسته به عوامل بسیاری متفاوت است، اما اگر یکشنبه بمانید، به احتمال زیاد بهترین هتل را در مادرید خواهید یافت. برعکس در مورد پنجشنبه که معمولا گران‌ترین روز است.
  • بیش از 90 روز قبل از شروع اقامت خود هتل خود را رزرو کنید تا بهترین قیمت را برای اقامت مادرید دریافت کنید.
  • ارزان‌ترین اتاق هتل 3 ستاره مادرید که در KAYAK در 2 هفته گذشته یافت شد، 35 دلار بود، درحالی‌که گران‌ترین اتاق آن 358 دلار بود.
  • چقدر باید بمانید؟ کاربران KAYAK معمولا اقامتگاه خود را در مادرید به مدت 4 روز رزرو می کنند.
  • کیفیت هتل‌های اسپانیا به شدت تنظیم شده است و سیستم درجه‌بندی را در سراسر کشور یکنواخت می‌کند. در مادرید، تا زمانی که یک موسسه به عنوان یک هتل در نظر گرفته شود، معمولا می‌توانید انتظار داشته باشید که یک صبحانه رایگان و حداقل یک رستوران در محل پیدا کنید. برای وای‌فای رایگان، تلویزیون، مینی‌بار و مناطق روباز با استخر، معمولا باید هتلی را رزرو کنید که حداقل سه ستاره داشته باشد.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی مادرید

  • به کاوش در زندگی شبانه مادرید علاقه دارید؟ اگر چنین است، یکی از بسیاری از هتل‌های مادرید واقع در Gran Vía، مانند Regente را رزرو کنید. Gran Vía خیابانی مجلل و خانه بسیاری از کلوب‌ها و بارهای معروف، به‌علاوه فرصت‌های خرید متنوع است. مهم نیست چه زمانی از روز است، این خیابان همیشه مملو از گردشگران و مردم محلی است.
  • اگر می‌خواهید در هتلی در نزدیکی بهترین موزه‌ها، بارها و رستوران‌های مادرید واقع شوید، اتاقی را دقیقا در مرکز شهر رزرو کنید. هتل B&B Puerta del Sol در قلب شهر قرار دارد و با دو دقیقه پیاده‌روی از Puerta del Sol فاصله دارد. به موزه پرادو علاقه دارید؟ سپس هتل وستین پالاس را که تنها پنج دقیقه با این موزه معروف فاصله دارد، بررسی کنید.
  • مادرید معمولا میزبان رویدادهای ورزشی مختلف در طول سال است و شهر در این مواقع شلوغ و گران می‌شود. سعی کنید هنگام رزرو سفر خود به شهر از این اتفاقات، اجتناب کنید و به تاریخ مسابقات فوتبال توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا هتل‌های واقع در مرکز شهر کاملا پر می‌شوند.
  • برای کسانی که به کافه‌ها و رستوران‌های امروزی علاقه‌مند هستند، سعی کنید هتلی در همسایگی Lavapiés رزرو کنید که فقط یک پیاده‌روی کوتاه از مرکز شهر فاصله دارد و باعث می‌شود کمی ساکت‌تر و کمتر از مرکز شهر سنتی توریستی باشد.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات