معرفی بهترین هتل‌های آمستردام، پایتخت هلند

3 سال پیش 0 دیدگاه

بهترین هتل‌های هلند در شهر زیبای آمستردام قرار دارند. آمستردام یکی از زیباترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای توریستی هلند است که هرساله بازیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. آمستردام پایتخت کشور هلند است ولی محل استقرار دولت نیست. این شهر دیدنی یکی از مقاصد گردشگری در اروپا محسوب می‌شود. لذت دیدن این شهر با اقامت در هتل‌های مجلل و زیبای شهر آمستردام تکمیل خواهد شد. بهترین هتل‌ها در آمستردام میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا بوده و توانسته است انتظارات بسیاری از مهمان‌های خود را برآورده کنند. هتل‌های لاکچری و مدرن این شهر با امکانات رفاهی مجلل فضای دلچسب و آرامش‌بخشی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. اگر به دنبال دسترسی راحت به فضای دیدنی شهر هستید، اکثر این هتل‌ها در بهترین و نزدیک‌ترین نقطه به مراکز شهر قرار گرفته‌اند. برای آشنایی با بهترین هتل‌های هلند در شهر آمستردام، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتل‌های آمستردام، پایتخت هلند

بهترین هتل‌های هلند در شهر آمستردام، مسافران زیادی را از سراسر دنیا به این شهر می‌کشاند. شهر دیدنی آمستردام در هلند مکانی فوق‌العاده زیبا به‌خصوص برای گردشگرانی که به طبیعت علاقه ویژه دارند، محسوب می‌شود. این شهر به‌خاطر تنوع گل‌های لاله، آبراه‌ها و جلوه‌های طبیعی حیرت‌آورش بسیار شهرت دارد. این شهر رویایی مقصد مسافران بی‌شماری است که می‌خواهند علاوه‌بر مناظر شگفت‌انگیز شهر از ماندن در هتل‌های ویژه آمستردام لذت کافی را  نیز ببرند و یکی از بهترین اقامتگاه‌ها را در هتل‌های پنج ستاره آمستردام تجربه کنند.

هتل‌های خوب هلند

بیشتر بخوانید: دیدنی‌های رتردام

هتل سوئیتز آمستردام

هتل سوئیتز یکی از رویایی‌ترین هتل‌ها در آمستردام است. اقامت در این هتل مجلل و لاکچری، به شما احساس یک نجیب‌زاده را می‌دهد. تمامی مبلمان به‌کاررفته در این هتل از لوستر‌ها گرفته تا فرش و تزئینات کلاسیک، فضای زیبایی را برای هتل به‌ارمغان آورده است. صدای یک موسیقی ملایم و آرامش‌بخش در تمامی فضاهای هتل به‌گوش می‌رسد. فضای سوئیت‌های این هتل بسیار دلباز و فوق‌العاده راحت است و می‌توان از آرامش فضای داخلی آن نیز لذت برد. در برخی اتاق‌ها می‌توانید از منظره زیبای تراس به‌همراه مبلمان راحت استفاده کنید. وسایل استراحت مطبوع از جمله سرویس‌بهداشتی و حمام مجلل، وسایل آشپزخانه بی‌نظیر و اینترنت پرسرعت و رایگان برای همه اتاق‌ها درنظر گرفته شده است. شما می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید و از نوشیدن آب‌میوه‌های متنوع و لذیذ بسیار لذت ببرید. هتل سوئیتز با در نظر گرفتن فضاهای مختلفی مثل باشگاه تناسب اندام و اتاق بازی، پارکینگ و دیگر خدمات ویژه، تلاش می‌کند تا بتواند رضایت مسافران مشکل پسند خود را به‌دست بیاورد. 

هتل‌های آمستردام هلند

هتل والدورف آستوریا آمستردام

این هتل زیبا تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی است و برای افرادی که به طراحی و جزئیات معماری علاقه‌مند هستند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. فضای آجری بیرون ساختمان درعین سادگی بسیار زیبا و مجلل به‌نظر می‌رسد و مهمان‌ها را در اولین لحظه حضورشان در هتل شیفته خود می‌کند. هماهنگی و زیبایی خاصی در فضای داخلی هتل و دکوراسیون خاص آن وجود دارد و در آن از رنگ‌های ملایم برای آرامش بخشیدن به فضای هتل استفاده شده است. در فضای دلنشین اتاق‌ها، رنگ‌های سفید و آبی کمرنگ به‌کار رفته است و این نشان می‌دهد که مدیریت هتل برای حال خوب مهمان‌های خود برنامه‌های ویژه و آرامش‌بخشی را درنظر گرفته است.

بهترین هتل‌های آمستردام هلند

طراحی مدرن هلندی فضایی مجلل برای اتاق‌ها به‌وجود آورده تا افراد بتوانند به راحتی در این اتاق‌ها استراحت کنند. رستوران‌ زیبا و کلاسیک این هتل باعث می‌شود فکر کنید که تنها غذاهای بین المللی در آن سرو می‌شود؛ درحالی‌که در این رستوران مجلل می‌توانید انواع غذاهای محلی را همراه با نوشیدنی‌های لذت‌بخش پیدا کنید. رستوران هتل بخشی از فضای خود را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که می‌خواهند فضای خصوصی‌تری با دوستان و همراهان خود هنگام صرف غذا داشته باشند. هتل دارای فضاهای سرگرمی زیادی است که می‌توانید لحظات آرامش‌بخش خود را در این فضاها سپری کنید، مثل اتاق‌های ماساژ، اسپا و استخر شنا. این هتل پنج ستاره آمستردام 93 اتاق دارد و با امکانات و همچنین دسترسی راحت به مکان‌های دیدنی آمستردام مانند کاخ سلطنتی و موزه امپراطوری این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های آمستردام تبدیل کرده است.

بهترین هتل‌ها در هلند

هتل انداز آمستردام پرینسنگرت

هتل انداز آمستردام پرینسنگرت به‌خاطر دسترسی راحت به مکان‌های دیدنی، محبوبیت زیادی بین مسافران دارد. تزئینات و نقاشی‌های چشم‌نواز در این هتل بر زیبایی‌های فضا افزوده و در کنار طراحی مدرن از روح شهر آمستردام به‌درستی الهام گرفته است. هتل انداز آمستردام پرینسنگرت در نزدیکی یک کانال قرار گرفته و پنجره برخی اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به کانال و منظره شهری دارد. مهمان‌هایی که در این اتاق‌ها اقامت دارند، می‌توانند از مناظر زیبا در هنگام صبح لذت ببرند. رستوران این هتل غذاهای خود را براساس هر فصل تهیه می‌کند و تمامی محصولات از جمله نان‌ها و لبنیات به‌صورت روزانه ارائه می‌شود. می‌توانید بعد از صرف غذا در باغ زیبای هتل قدم بزنید و از فضای دلنشین و آرامش‌بخش هتل استفاده کنید. در این هتل ورود حیوانات اهلی مجاز بوده و سایر امکانات رفاهی برای آرامش مهمان‌ها در نظر گرفته شده است.

بهترین هتل‌ها در آستردام هلند

بیشتر بخوانید: جاذبه های دیدنی آمستردام

هتل گرند امرات آمستردام

طراحی‌های سنتی هتل گرند امرات آمستردام با سقفی شیشه‌ای و تزئینات کلاسیک، بسیار چشم‌نواز است و مسافران زیادی تمایل دارند در این هتل منحصربه‌فرد اقامت داشته باشند. گرند امرات که یکی از بهترین هتل‌های آمستردام است، با مبلمان و فضای سنتی، میزبان بسیاری از افرادی است که می‌خواهند در هنگام اقامت در این هتل، بودن در شهر آمستردام را بیشتر احساس کنند. در این هتل، تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران مهیا شده و آن‌ها می‌توانند با انتخاب غذاهای محلی و بین‌المللی، از اقامت در هتل لذت ببرند. میوه‌های فصلی که در هتل ارائه می‌شود را هرگز فراموش نکنید و حتما آن‌ها را امتحان کنید. این هتل هم مانند سایر هتل‌های معروف آمستردام از امکاناتی چون استخر، سالن اسپا و ماساژ برخوردار است.

هتل‌های نزدیک به سفارت هلند

هتل ان اچ کالکشن آمستردام

اگر به دنبال ماجراجویی در شهر آمستردام هستید هتل ان اچ کالکچن می‌تواند به‌خاطر دسترسی سریع به مجموعه‌های تاریخی شهر گزینه مناسبی محسوب شود. این هتل بعد از یک روز گردش در شهر، فضای دلچسبی را برای شما فراهم می‌کند. فضای مطبوع و مدرن اتاق و دیوارهایی که با رنگ‌های سفید و کرم تزئین شده‌اند، برای یک استراحت بسیار ایده‌آل بوده و توانسته‌اند همه شرایط رفاهی اتاق را مثل اینترنت بی‌سیم و تهویه هوا، تلوزیون و سایر امکانات بهداشتی را مهیا کند.

معرفی هتل‌های خوب هلند

بار هتل یکی از مکان‌های ویژه در هتل است که پیشنهاد می‌کنیم همراه دوستان خود به آن‌جا رفته و با سفارش انواع میوه‌ها و نوشیدنی‌ها گفتگویی فراموش نشدنی داشته باشید و از بودن در هتل آمستردام در هلند بسیار لذت ببرید.

هتل‌های 5 ستاره آمستردام هلند

هتل آمستردام ماریوت

ماریوت یکی از بهترین هتل‌های آمستردام است که به داشتن فضایی کاملا مجلل و با شکوه شهرت دارد. این هتل توانسته رضایت افراد زیادی را به‌خود جلب کند. این هتل مدرن با دسترسی راحت به مراکز خرید برای افرادی که خرید کردن جزء تفریحات همیشگی آن‌هاست، بسیار ایده‌آل می‌باشد. این هتل با داشتن تمامی امکانات رفاهی، طراحی‌ها و تزئینات پر زرق‌و‌برق، انتظارات مهمان‌های مشکل‌پسند خود را برآورده کرده است. هتل آمستردام ماریوت امکانات خود را در طول شب نیز ارائه می‌دهد و کسانی که از گذراندن وقت در سراسر شب لذت می‌برند، این هتل گزینه خوبی برای آن‌ها می‌تواند باشد. هتل آمستردام ماریوت علاوه‌بر سایر امکانات رفاهی، دارای اتاق‌های ویژه‌ای است که می‌توان از آن‌ها در برخی جلسه‌ها و سمینارها استفاده کرد.

آشنایی با هتل‌های آمستردام هلند

بیشتر بخوانید: آشنایی با فرودگاه اسخیپول آمستردام هلند

هتل اینترکانتیننتال آمستل

هتل اینترکانتیننتال آمستل در بسیاری از شهرهای دنیا شعبه دارد. این هتل با تزئینات و طراحی‌های منحصر به فرد خود فضای مجللی را خلق کرده است و اتاق‌های آن با پرده‌های سرمه‌ای و طوسی آراسته شده است. فضای زیبا و شگفت‌انگیز مناظر بیرونی از پنجره اتاق‌ها قابل مشاهده است و این باعث شده تا مهمانان خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفر به آمستردام داشته باشند. لیست غذاهایی که در رستوران هتل سرو می‌شود، بسیار متنوع بوده و سایر غذاهای مدیترانه‌ای و فرانسوی را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. وجود استخر روباز یکی از فضاهای دیدنی این هتل به‌شمار می‌رود.

اقامت در بهترین هتل‌های آمستردام هلند

شما با سرو آب‌میوه‌های لذیذ می‌توانید اوقات خوشی را با دوستان خود سپری کنید. این هتل پنج ستاره شامل امکاناتی مثل اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی و منوی ویژه افراد رژیمی و اتاق‌های شستشو و خشکشویی می‌باشد. در این هتل همچنین ورود حیوانات خانگی مجاز است. هتل اینترکانتیننتال آمستل جزء بهترین هتل‌ها با دسترسی راحت به مرکز شهر است. سفر به کشور هلند و به‌خصوص به شهر آمستردام می‌تواند تجربه‌ای باشد که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. 

لیست بهترین هتل‌ها در هلند

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات