معرفی 15 مورد از بهترین هتل‌های لندن در انگلستان

2 سال پیش 0 دیدگاه

لندن، پایتخت انگلستان، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان محسوب می‌شود و سالانه افراد زیادی خواهان سفر به انگلستان و شهر لندن هستند، با توجه به توریستی­‌بودن این شهر، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در آن وجود دارند؛ اما بهترین هتل‌های لندن کدام‌­اند؟ چگونه می‌­توان با این حجم از تنوع هتل و اقامتگاه، بهترین و مناسب‌ترین آن­‌ها را انتخاب و رزرو کرد؟

همان­‌طورکه می‌دانید، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که تجربۀ یک سفر را در ذهن ما ماندگار می‌کند، محل استراحت خوب و آسایش و راحتی ماست. بنابراین، انتخاب یک هتل مناسب برای داشتن خاطره‌ای خوش از سفر، از اهمیت بالایی برخوردار است. کشور انگلستان، به­‌خصوص شهر لندن، از آن‌جایی که سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر است، قابلیت ارائۀ تعداد زیادی هتل متناسب با مقدار بودجه و امکانات درخواستی مسافر را دارد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین هتل‌های انگلستان بپردازیم.

 

معرفی بهترین هتل‌های انگلستان (لندن)

1. هتل Shangri-La:

هتل شانگری لا در منطقۀ شارد لندن، اولین و برترین هتل لندن محسوب می‌شود که به چشم‌­اندازهای زیبایش مشهور است. این هتل پنج­‌ستاره، بلندترین و معروف‌ترین ساختمان اروپا محسوب می‌شود که با اقامت در آن می‌توانید به مناظر شگفت‌­انگیز لندن، از رودخانۀ تایمز و برج پل تا برج گرکین معروف به برج خیارشور، اشراف داشته باشید.

هتل‌های لندن

هتل شانگری لا از هتل‌های لوکس لندن به‌حساب می‌­آید و خدمات بی‌نظیری را به گردشگران عرضه می‌کند. هر یک از اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون، دستگاه قهوه‌­ساز، وای­‌فای رایگان  و مجموعه‌­ای از دوربین‌های شکاری هستند. حمام‌های شیشه‌ای، آینه‌­های دارای صفحۀ نمایش تلویزیون یکپارچه و لوازم آرایش Acqua di Parma در هر اتاق و استخر شنا واقع در طبقۀ 52 را نیز به دیگر امکانات این هتل اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: موزه‌ها و گالری‌های دیدنی انگلیس | آشنایی با جذاب‌ترین موزه‌های لندن

2. هتل Four Seasons:

یکی‌دیگر از هتل‌های لوکس در کشور انگلستان که در پارک لین واقع شده است، هتل فور سیزن است. بهترین چشم‌­اندازها را می‌توانید با اقامت در این هتل داشته باشید؛ چشم‌­اندازهایی از هاید پارک که بزرگ‌ترین پارک لندن و یکی از پارک‌های سلطنتی محسوب می‌شود، بیگ‌­بن و برج شارد. این هتل 193 اتاق دارد و تمامی امکانات لازم برای رفاه شما را فراهم می‌کند. ضمناً می‌توانید از اسپای مخصوص این هتل که در طبقۀ دهم آن قرار دارد، استفاده نموده و لذت استفاده از استخر مخصوص به همراه خدمات ماساژ را تجربه کنید.

بهترین هتل لندن

3. هتل The Dorchester:

علاوه‌بر هتل فور سیزن، هتل دیگری در پارک لین واقع شده است که جزو هتل‌های معروف لندن و البته گران‌ترین هتل‌های جهان به‌حساب می‌آید. این هتل تقریباً قدمتی صد ساله دارد و سبک معماری قدیمی خود را در طی این سال­‌ها حفظ نموده است. در طی صد سالی که از عمر این هتل می­‌گذرد، بسیاری از هنرمندان، شاعران، نقاشان، سوپراستارها، مدل‌ها و ستارگان موسیقی راک در آن اقامت داشته‌­اند. علاوه‌بر‌این، رستوران‌های این هتل جزو رستوران‌های 3 ستارۀ میشلن انگلستان محسوب می‌شوند.

بهترین هتل‌ها در انگلستان

4. هتل 41 لندن:

هتل 41 که در ردۀ هتل‌های پنج‌­ستاره قرار دارد، فضایی مجلل با جو کلوپ­مانند و فناوری تجاری قرن 21 دارد که درست در پشت کاخ باکینگهام و در محل لوکس سلطنتی واقع شده است. با رزرو اتاق‌­های این هتل می‌توانید به امکاناتی نظیر سیستم تهویه، مینی‌­بار رایگان، تلویزیون و ماهواره، حولۀ تن‌­پوش، روم‌­سرویس، روزنامه و.... دسترسی داشته باشید. همچنین، این هتل برای ورود حیوانات خانگی مانند سگ و گربه ممنوعیتی ندارد و این یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، اتاق مخصوص عروس و داماد، پذیرش 24 ساعته، صرافی، خشک­شویی و فکس نیز از دیگر امکانات هتل پنج­‌ستاره 41 به‌شمار می‌رود.

بهترین هتل‌های انگلیس

5. هتل Rosewood:

هتل رزوود یک هتل پنج‌­ستارۀ لوکس است که در محلۀ تاریخی هلبرن لندن واقع شده است. این هتل با اماکن تاریخی شهر لندن، همچون موزۀ بریتانیا و کلیسای جامع سنت پاول، فاصلۀ کمی دارد؛ ازاین‌رو، برای علاقه‌مندان به تاریخ گزینۀ بسیار مناسبی است. هتل رزوود در سال 1910 ساخته شده و در هر 306 اتاق آن می‌توان معماری زیبای قدیمی انگلستان را مشاهده نمود. از دیگر مزایای رزرو این هتل می‌توان به قیمت مناسب خدمات ارائه‌­شدۀ آن اشاره نمود.

بهترین هتل‌های شهر لندن

6. هتل The Savoy:

هتل ساووی جزو مشهورترین هتل‌های لندن است که در سال 1889 به­‌عنوان اولین هتل لوکس در انگلیس افتتاح شد. این هتل 268 اتاق دارد و روزانه میزبان بسیاری از مقامات سلطنتی و هنرپیشگان مشهور است. هتل ساووی به مراکز خرید و تئاترهای لندن دسترسی آسانی داشته و ازاین‌رو، انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به خرید و تئاتر محسوب می‌شود. صندوق امانات، اسپا، استخر سر­پوشیده، سوییت ماه­‌عسل، اتاق سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته و سالن ورزشی، تنها تعداد کمی از خدمات این هتل مشهور است. ضمناً ورود حیوانات خانگی به هتل ساووی مجاز است. همچنین، این هتل با دارا­بودن 7 رستوران و منوی غذاهای رژیمی، قدرت انتخاب بسیاری را برای گردشگران فراهم نموده است.

بهترین هتل‌ها در لندن

7. هتل Plaza on the River Club and Residence:

هتل پلازا اون دی ریور کلاب اند رزیدنس از مشهورترین هتل‌های لندن محسوب می‌­شود که دکوراسیونی شیک و مجلل دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به آشپزخانۀ خصوصی، دو حمام، تلویزیون، مینی‌­بار، کافی­‌شاپ، هواساز اختصاصی و بسیاری امکانات دیگر است؛ اما نقطۀ قوت این هتل، چشم‌­انداز زیبای اتاق‌های آن است که نمایی رو به رودخانۀ زیبای تایمز دارند. استخر آب‌گرم، مرکز تناسب اندام، پذیرش 24 ساعته، موتور کوهستانی و گلف نیز از دیگر تفریحات ارائه­‌شدۀ این هتل است.

هتل‌های معروف لندن

8. هتل Stafford لندن:

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های انگلستان که در پایتخت آن، یعنی لندن و درست وسط منطقۀ تاریخی جیمز واقع شده است، هتل استافورد است. این هتل دارای اتاق‌هایی با طراحی منحصر­به­‌فرد و مجلل است که تمامی امکانات رفاهی را در اختیار مسافر قرار می‌دهد. هتل استافورد ترکیبی از عظمت ویکتوریا و راحتی مدرن است و شما می‌توانید ترکیب معماری مدرن و قرون وسطایی را با هم در این هتل نظاره کنید. در این هتل، رستوران بردگیم وجود دارد که می‌توانید در آن علاوه‌بر سرگرمی و معاشرت، به میل­‌کردن غذاهای اصیل انگلیسی بپردازید. همچنین، بار آمریکایی که در این هتل وجود دارد، مجموعه‌­ای جذاب از آثار باستانی، کارد و چنگال و عکس‌­های مشهور امضا ­شده توسط اهداکنندگان و مهمانان خاصی است که به این هتل آمده‌­اند و می‌تواند برای شما بسیار سرگرم‌­کننده باشد.

هتل‌های لوکس لندن

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به لندن انگلیس | بهترین زمان سفر به لندن

9. هتل Corinthia:

هتل کورینتیای لندن با سبک معماری ویکتوریایی خود یکی از هتل‌های پنج‌­ستارۀ لوکس این شهر است. این هتل با جاذبه‌های مشهور لندن تنها چند قدمی فاصله داشته و کاخ باکینگهام و برج لندن از این هتل قابل مشاهده است. این هتل از گران‌ترین هتل‌های لندن محسوب می­‌شود و با مدرن‌ترین امکانات رفاهی مجهز شده است. هتل کورتینیا همچنین به مراکز خرید بزرگ و مشهور لندن نزدیک است و برای علاقه‌مندان به خرید، انتخاب مناسبی است. در این هتل دو رستوان معروف انگلیسی نورتال و ماسیمو مدیترانه‌ای قرار دارد که غذاهای منحصر­به­‌فردی را برای مسافران فراهم می‌کند. با تمامی این امکانات رفاهی و تجهیزات، هزینۀ اقامت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است.

هتل‌های لوکس در انگلستان

10. هتل London Hilton:

بعد از هتل فور سیزن و دورچستر، یکی‌دیگر از هتل‌هایی که در پارک لین واقع شده است، هتل هیلتون لندن است. این هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای و مشهور هیلتون است که بیش از 400 اتاق دارد. ویوی فوق‌­العادۀ این هتل به مناظر اطراف، به­‌خصوص هاید پارک، غیر­قابل چشم‌­پوشی است؛ اما غیر از این، رستوران معروف گالوین که دارای ستارۀ میشلن است، در طبقۀ 28 ام این هتل قرار دارد.

هتل‌های کشور لندن

11. هتل The Goring:

هتل گورینگ که تنها 800 متر با کاخ باکینگهام فاصله دارد، پس از یک دوره بازسازی، همچنان سبک اشرافی و خدمات استثنائی خود را حفظ نموده است. همین‌امر آن را به یکی از گران‌ترین هتل‌های لندن تبدیل نموده است. این هتل به فرمودۀ ملکه، یک هتل منحصر­به‌­فرد محسوب شده و یکی از بزرگ‌ترین‌ باغ‌­های خصوصی لندن است. صرافی، اجرای موسیقی زنده، کنسول بازی، منوی غذاهای رژیمی و کودکان، اتاق هایپو آلرژیک، کارکنان چند زبانه و باشگاه بدنسازی، تنها تعداد کمی از خدمات این هتل هستند.

بهترین هتل‌های لندن

12. هتل Sunborn London Yacht:

هتل یوت سان بورن یک تفاوت اساسی با سایر هتل‌های معرفی­‌شده در این مقاله دارد و آن هم مکان آن است. این هتل درون قایقی و در قلب لندن شناور است و بسیار فضای مجلل و لوکسی دارد. هتل یوت سان بورن با چشم‌­انداز زیبای رودخانه برای افرادی مناسب است که به گذران اوقات روی دریاچه علاقه داشته و از صدای آرامش‌­بخش امواج لذت می‌برند. این هتل چهار ستاره دارای اتاق‌های بزرگی است و تمامی امکانات رفاهی در آن مهیاست.

معرفی بهترین هتل لندن

13. هتل The Ritz:

هتل ریتز نه فقط یکی از بهترین هتل‌های انگلستان، بلکه بهترین هتل دنیا محسوب می­‌شود. این هتل در سال 1906 افتتاح شده است و از آن زمان تاکنون میزبان مهمانان سلطنتی بسیاری بوده است. این هتل دارای 23 سوئیت و 134 اتاق است و خدماتی همچون صرافی، پذیرش 24 ساعته، مینی­‌بار، وای­‌فای رایگان، هواساز اختصاصی و باشگاه بدنسازی دارد.

لیست بهترین هتل‌ها در انگلستان

14. هتل کونتی هال ماریوت:

این هتل لوکس در مجاورت رودخانۀ تایمز و چرخ­‌و­فلک بزرگ لندن قرار دارد. بازدید از جاذبه‌های توریستی لندن مانند آکواریوم لندن، کاخ وست­‌مینستر، میدان ترافالگار و کاخ باکینگهام، با اندکی پیاده­‌روی از این هتل امکان‌­پذیر است. همچنین، این هتل دارای استخر سرپوشیده و امکانات رفاهی زیادی است که رفاه و آسایش گردشگران را پس از یک روز شلوغ فراهم می‌سازد.

بهترین هتل‌های انگلیس

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های آکسفورد انگلیس | معرفی شهر آکسفورد (مهد دانشگاه‌های معتبر)

15-هتل مونتکام ماربل آرچ:

آخرین هتلی که در بلاگ ما معرفی می‌شود، یک هتل ایده‌­آل خانوادگی به نام مونتکام ماربل آرچ است. این هتل جزو هتل‌های لاکچری انگلستان محسوب شده و دسترسی راحتی برای بازدید از مشهورترین جاذبه‌های لندن را فراهم می‌کند. استخر، تلویزیون صفحه­‌تخت، مینی­بار، هواساز اختصاصی و پارکینگ، بخشی از امکانات این هتل هستند.

آشنایی با بهترین هتل‌های شهر لندن

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات