لوکس‌ترین هتل های روم برای اقامت رویایی

3 سال پیش 0 دیدگاه

رم یکی از زیباترین و غنی‌ترین منظره‌های زیبا را در خود جای داده است. مردمان آن نیز در طول تاریخ فرهنگ گرم و داشته‌اند. مراکز تاریخی و جاذبه‌های گردشگری رم بسیار شگفت‌انگیزی است که از جمله بناهای تاریخی آن می‌توان به کولوسئوم، فروم و پانتئون اشاره نمود. کلیساهای روم نیز از گنجینه‌های تاریخی هستند. مملو و کلیسای کاتولیک نیز از همین گنجینه‌های تاریخی هستند. رومی‌ها علاقۀ بسیاری به جشن گرفتن دارند، افرادی که می‌خواهند از غذا و همچنین نوشیدنی‌هایی مانند شراب صرف کنند این امکان برای آن‌ها در هر شرایطی در یک فضای باز امکان‌پذیر است. در این شهر دو قصر تاریخی وجود دارد که باهم ترکیب شده و یک هتل ۱۶۲ اتاقی را به وجود آورده‌اند. فضای داخلی‌ هتل‌های رم به‌صورت سبک مدرن ایتالیایی بازسازی شده است. فضای داخلی آن هم با نقاشی‌های دستی روی دیوارها و همچنین رستوران سیسیلی ستاره‌دار میشلن و یک حیاط باز طراحی شده است.

رم کاوالیری، استراحتگاه والدورف آستوریا

این مرکز یکی از دیدنی‌ترین منظره‌های مرتفع و همچنین یکی از جذاب‌ترین هتل‌های رم است. این هتل از امکانت بسیاری برخوردار است و حدود ۱۵ هزار هکتار فضای سبز دارد. این مجموعه استخر به سبک استراحتگاه و آب‌گرم مجلل را شامل می‌‌شود. اتاق‌های این هتل با فضای خواب و نشیمن طراحی شده‌اند و امکاناتی از جمله حمام‌های مرمری زیبا و بالکن‌های بزرگ دارند.

رم کاوالیری | هتل‌های رم ایتالیا

بیشتر بخوانید:  برترین مراکز خرید رم

ویلا اسپالتی تریولی

این ویلا بنایی تاریخی و یکی از معروف‌ترین هتل‌های رم است و در آن آثار تاریخی و همچنین ابزار تاریخی بسیاری دیده می‌شود. این اقامتگاه به‌صورت اتاق‌های نشیمن زیبا، خدمت‌رسانی می‌کند. این بنای تاریخی کتابخانه‌ای مجهز دارد و وجود اتاق‌های سلطنتی شگفت‌انگیز برای استراحت، این هتل را به مکان مناسبی برای رفع خستگی تبدیل کرده است. این کاخ یک باغ ایتالیایی شگفت‌انگیز و زیبا دارد. همچنین به استخر آبگرم مجهز است که لذت زیادی برای مهمانان فراهم می‌آورد.

ویلا اسپالتی تریولی یکی از هتل‌های شهر رم

هاسلر روما

هاسلر روما یکی از هتل‌های روم است که در مرکز این شهر قرار دارد. این هتل در بالای پله‌های اسپانیا واقع شده است و گردشگران را برای اقامت به این هتل جذب می‌نماید. هتل هاسلر روما تاریخچه‌ای کهن دارد. این هتل حدود ۱۲۵ سال قبل نیز مهمان‌پذیر مسافران بسیار بوده است. هاسلر روما به میدان‌های اطراف خود که از شناخته‌شده‌ترین میدان‌ها هستند اشراف کامل دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر همراه با سونا، مرکز تناسب‌اندام و رستوران ستاره‌دار زیبا اشاره کرد. این هتل برای پذیرش میهمانان ۵۷ اتاق دارد و خدمات‌رسانی به‌صورت گرم و صمیمی صورت می‌گیرد.

هاسلر روما از هتل‌های مناسب رم

بیشتر بخوانید: معروفترین رستوران ها و کافه ها در رم

آلدروندی ویلا بورگزه

این هتل در قزن نوزدهم ساخته شده است و مانند یک کاخ بسیار باشکوه و شگفت‌آور است. این کاخ باشکوه، آب‌نماهای زیبا و همچنین آلاچیق‌های آرمش‌بخشی دارد که گردشگران از این امکانات نهایت لذت را می‌برند. این کاخ به بروگزه اشراف کامل دارد. همچنین این هتل در مرکز شهر قرار ندارد؛ اما به دلیل امکانات مجهز در هر زمینه توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. سوئیت‌هایی که در این کاخ قرار دارد به حمام‌های مرمری و وسایل عتیقه مجهز است که جلال و شکوه بسیاری به این کاخ داده است. همچنین این هتل برای استفاده میهمانان از آبگرم مناسب است و در آن رستوران و مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد.

آلدروندی ویلا بورگزه | هتل‌های رم ایتالیا

هتل روسی، یک هتل مجلل و لاکچری

این هتل باشکوه و مجلل یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های رم است که در سال ۲۰۰۰ بنا در نزدیکی بسیاری از هتل‌های شهر رم بنا شده و فاصۀ چندانی با دیگر هتل‌های معروف ندارد. هتل روسی به‌صورت مدرن به همۀ مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند و گردشگران می‌توانند اقامت باشکوه و مجللی را در این هتل تجربه کنند. اقامت در این هتل با توجه به فعالیت‌هایی  که در آن صورت می‌گیرد می‌تواند برای میهمان سرشار از لذت و آرامش باشد. امکاناتی که در این مرکز وجود دارد شامل باغ مخفی، رستوران، آبگرم و مرکز تناسب‌اندام است که سفر به ایتالیا را برای گردشگران لذت‌بخش‌تر و به‌یادماندنی می‌کند.

هتل روسی یکی از هتل‌های شهر رم

هتل سینگر پالاس

این هتل کوچک اما بسیار دل‌نشین است و در یکی از خیابان‌های شناخته‌شده واقع شده است. سینگر پلاس به معنای کاخ خواننده است. این هتل به دلیل اینکه در مرکز شهر روم قرار دارد دسترسی به بناهایی تاریخی را برای گردشگران سهل نموده است. هتل سینگر پالاس حدود پنجاه اتاق دارد و در طبقه پنجم آن نیز رستورانی بنا شده است که منظره زیبایی از شهر روم را در اختیار میهمانان و مشتریان قرار می‌دهد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی و دریایی را میل کنید و از تنوع غذایی آن‌ها لذت ببرید. این هتل به سبک ایتالیایی و بسیار ساده و شیک طراحی شده است. از زیبایی‌های این اتاق‌ها می‌توان به کف‌پوش‌های چوبی، سنگ مرمر طراحی‌شده و تخت‌های بزرگ اشاره کرد.

هتل سینگر پالاس از هتل‌های مناسب رم

هتل فندی

یکی دیگر از ه هتل‌های رم هتل فندی است؛ این هتل با  یک فضای ایتالیایی خیره‌کننده طراحی شده است و ۷ سوئیت دارد که  فضای راحت و  لوکسی را برای گردشگران فراهم می‌آورد. این هتل تر‌کیبی از صنایع سنتی و مجلل است. هتل فندی یک هتل با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد است و اقامت در آن می‌تواند چند حس را به‌صورت هم‌زمان به افراد منتقل کند. اقامت در این هتل باعث می‌شود که ظرافت‌های اشرافی و رومی تاریخی و سنتی را تجربه کنید. همچنین فضا به‌صورت هنرمندانه‌ای معاصر طراحی‌شده که قرار گرفتن در این فضا حس‌های زیبایی را منتقل می‌کند.

هتل فندی از هتل‌های مناسب رم

کارکنان این هتل به زبان‌های مختلف مسلط هستند و بناهای تاریخی متعددی را به گردشگران معرفی می‌کنند همچنین یک بوتیک  در این هتل قرار دارد که بسیار معروف است.

هتل ادن

هتل ادن کاملاً به سبک رومی طراحی شده است. این هتل نیز همانند بقیه هتل‌ها در قلب روم واقع شده است. هتل ادن ۹۸ اتاق و سوئیت دارد. در طبقات بالای این هتل نیز دو رستوران وجود دارد که از این رستوران‌ها می‌توانید زیبایی شهر را مشاهده نمایید. رستوران‌های این هتل برای غذاهای خود ویژگی‌های خاصی را در نظر گرفته‌اند. این ویژگی‌ها چنین است که غذاها سرشار از مواد مغذی است و کاملاً برای بدن سالم است. همین ویژگی یکی از دلایلی شهرت این هتل است. هتل ادن از امکاناتی نشیر ماساژ، خدمات آرایشی و بهداشتی برخوردار است.

هتل ادن یکی از هتل‌های شهر رم

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های ایتالیا

هتل ویلن

این هتل در قرن شانزدهم در شهر رم ساخته شد. این هتل نیز یکی از هتل‌های رم ایتالیا است که بازسازی آن به سبک معاصر شکوه و جلال خاصی به آن بخشیده است. این هتل با بازسازی‌های انجام شده ترکیب شگفت‌انگیزی از دنیای معاصر و دنیای مدرن را به نمایش می‌گذارد. این هتل برای افرادی که به غذاهای ایتالیایی علاقه دارند بسیار مناسب است؛ زیرا اکثر غذاهای این هتل ایتالیایی هستند.

هتل ویلن | هتل‌های رم ایتالیا

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات