بهترین تفریحات زمستانی در فرانسه را بشناسید

3 سال پیش 0 دیدگاه

فرانسه یکی از کشورهای زیبا و دیدنی در قاره سبز اروپا است که در جبهه غربی آن و در کنار کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، اسپانیا و اتریش قرار کرفته است. این کشور از یک سو رو به کوه‌های مرتفع آلپ داشته و از سویی دیگر رو به دریا مدیترانه است. چنین موقعیت جغرافیایی در این کشور سبب شده تا انواع مختلفی از آب و هوا اعم از معتدل، مدیترانه‌ای، اقیانوسی و کوهستانی را تشکیل داده است. این مقاله یکی از مقالات راهنمای سفر به فرانسه می باشد.

بیشتر بخوانید: آداب و رسوم مردم پاریس

فرانسه در هر سال میزبان تعداد بسیاری از توریست‌های خارجی به داخل کشور بوده که بسیاری از آن‌ها به پاریس برای بازدید این کشور مراجعه می‌کنند. جالب است که بدانید پاریس تنها شهر پربازدید فرانسه نبوده و شهرهای دیگری که در ناحیه اقیانوسی و کوهستانی نیز قرار گرفته است نیز مورد توجه توریست‌ها هستند. زمستان‌های فرانسه نیز بسیار مورد توجه است و گردشگران بسیاری به منظور لذت بردن از تفریحات زمستانی به کشور فرانسه می‌آیند. در ادامه چند مورد از تفریحات زمستانی در فرانسه را توضیح خواهیم داد. شما می‌توانید تور کشور فرانسه را از ما با قیمتی مناسب خریداری نماید.

تفریحات زمستانی فرانسه


اسکی روی برف

 اسکی روی برف یکی از بهترین تفریحات زمستانه در کشور فرانسه بوده که هر سال در فصل زمستان مورد استقبال افراد بسیاری از داخل و خارج کشور قرار می‌گیرد. یکی از معروف‌ترین پیست‌های اسکی در فرانسه پیست Meribel است. این پیست اسکی در کلاس جهانی قرار گرفته و دارای امکانات منحصربه‌فردی است. این پیست در منطقه دره‌های 3 Valleys قرار گرفته و در نزدیکی آن پیست دیگری با نام Val d’lsere یا Tignes در منطقه‌ی Espace Killy قرار گرفته است. هر دو پیست جزء شلوغ‌ترین پیست‌های اسکی سواری روی برف در فرانسه بوده و هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران در زمستان است. دیگر پیست اسکی معروف در فرانسه دره چامونیکس است که یکی از قدیمی‌ترین دره‌های اسکی سواری روی برف در فرانسه است. این دره در نزدیکی مونت بلانت در آلپ فرانسه قرار دارد. در این دره اولین دوره از المپیک زمستانی در سال 1924 انجام شده و از این لحاظ نیز این پیست اسکی شهرت فراوانی دارد. پیست اسکی چامونیکس دارای پیچ‌ها و سراشیبی‌های تندی بوده که تنها حرفه‌های اسکی از پس رد شدن از آن‌ها برآمده؛ از این رو این پیست را می‌توان محلی برای اسکی سواری حرفه‌ای‌ها دانست. 

برف نوردی

برف نوردی و یا پیاده‌روی در برف یکی از تفریحات زمستانی در فرانسه است. این تفریح ساده با کمترین امکانات و دور از شلوغی پیست‌های اسکی سواری ممکن بوده و زیبایی محیط اطراف را به چشم گردشگر نشان می‌دهد. برای انجام این تفریح زمستانی در کشور فرانسه تنها کافی است لباسی گرم به همراه پوتین‌هایی بلند و گرم همرام داشته باشید و با بالا رفتن از ارتفاعات کوه‌ از مناظر اطراف خود و قدم زدن روی برف‌های سفید لذت ببرید. این تفریح روی کوه‌های آلپ یکی از

تفریحات زمستانی فرانسه

معروف‌ترین تفریحات توریستی بوده که بسیاری از گردشگرانی که به این کشور در فصل زمستان وارد می‌شوند به قصد پیاده‌روی روی برف‌های زمستانی آلپ به این مقصد می‌آیند. قدم زدن روی برف در نور لطیف آفتاب و شنیدن صدای بکر طبیعت لذتی آرامش بخش داشته که تنها با پیاده‌روی روی برف‌های دامنه کوه ممکن است.

سفر زمستانی


زیپ وایر

زیپ وایر یکی از تفریحات هیجان‌انگیز زمستانی در فرانسه بوده که طرفداران بسیاری نیز دارد. این تفریح در قسمت جنوبی آلپ فرانسه برقرار بوده و تمامی افراد طرفدار آدرنالین به دنبال تجربه این تفریح زمستانی هستند. زیپ وایر واقع در قسمت جنوبی کوه آلپ در فرانسه بلند‌ترین و طولانی‌ترین زیپ وایر موجود در دنیا بوده و از این لحاظ گردشگران هیجان بیشتری را تجربه خواهند کرد؛ در واقع شما با سرعتی برابر با 80 مایل بر ساعت بر فراز کوه‌های آلپ حرکت می‌کنید و این هیجانی غیر منتظره را برای شما ایجاد می‌کند. 

زیپ وایر


یخ نوردی

یخ نوردی روی آبشارهای یخ زده و زیبا فرانسه یکی از تفریحات زمستانی در این کشور است. برای انجام این تفریح زمستانی باید لوازمی مانند یخ‌شکن، تبر یخ، کلاه ایمنی، مهار، طناب، دستکش، شلوار گرم و راحت داشته و با استفاده از راهنما مخصوص و یادگیری مهارت‌های یخ نوردی به این تفریح هیجان انگیز پرداخت. در فصل زمستان می‌توان از آبشارهای غول پیکر کوه‌های آلپ دیدن کرده و با استفاده از وسایل گفته شده از آن‌ها بالا رفت. توجه داشته باشید یخ نوردی کاری دشوار بوده و انجام آن نیازمند دارا بودن مهارت و همراه بودن مربی مخصوص و داشتن تمامی لوازمی ایمنی است. 

بیشتر بخوانید: جاذبه های دیدنی پاریس

یخ نوردی

دوچرخه‌ سواری روی برف

بسیاری تصور می‌کنند دوچرخه سواری تنها بر روی زمین صاف و خشک ممکن است در حالی که دوچرخه سواری بر روی برف یکی از تفریحات مهیج در روزهای زمستانی کشور فرانسه است. دوچرخه‌هایی که در این تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا چرخ‌هایی بزرگتر داشته و از لاستیک‌هایی پهن ساخته شده‌اند که کار دوچرخه سواری بر روی برف را آسان‌تر می‌کند. دوچرخه سواری بر روی برف کاری بسیار جذاب است اما ممکن است در ابتدا سواری با آن کمی سخت باشد اما در طول چند دقیقه سواری به آن عادت می‌کنید. دوچرخه سواری روی برف را می‌توان روی دامنه‌های بکر کوه‌های آلپ انجام داده و از آن لذت برد.

دوچرخه‌ سواری روی برف


سورتمه سواری با سگ‌های هاسکی

سورتمه سواری در بارف با سگ‌های هاسکی یکی از قدیمی‌ترین تفریحات زمستانی در فرانسه بوده که از هیجان بالایی نیز برخوردار است. هیجان سواری با سورتمه‌های چوبی روی دامنه‌های کوه‌های آلپ شما را به وجد آورده و آدرنالین شما را بالا می‌برد و همچنین می‌توان پس از سورتمه سواری با سگ‌های هاسکی بازی کرده و از بازی کردن با آن‌های نیز لذت برد.

سورتمه سواری با سگ‌های هاسکی


کلبه اسکیموها

ممکن است با شنیدن نام کلبه اسکیموها یاد قطب جنوب و اسکیموهایی که در آن‌ جا زندگی می‌کنند بیوفتید؛ در حالی که در فرانسه نیز کلبه اسکیمو وجود دارد. در دامنه‌های برفی کوه‌های فرانسه می‌توان کلبه‌های اسکیمو را ساخته و از ساختن آن لذت برد. همچنین در آلپ دئوز مجسمه‌های یخی اسکیموها و هنری روی دیوارها حک‌شده است. یک موزه یخی نیز در ارتفاع 2700 متری و بالاتر از تله کابین قرار گرفته که تم آن هر سال تغییر کرده و دارای اقامتگاه‌هایی برای ماندن در این منطقه برفی زیبا است.

تگ ها تفریحات

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات