زیباترین جزایر اسپانیا | معرفی ۱۰ جزیره اسپانیا برای گردشگری و تفریح

3 سال پیش 0 دیدگاه

جزایر اسپانیا از زیباترین و رؤیایی‌ترین مکان‌های دنیا هستند و جاذبه‌های طبیعی گوناگونی دارند. همچنین جاذبه‌های تفریحی و توسعه‌یافته دیگری را در خود جای داده‌اند و دارای امکانات رفاهی متنوع و پیشرفته هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای سفر به اسپانیا و مهم‌ترین نکات تور اسپانیا 1403 را برای شما بازگو نماییم.

  • جزیره تنریف یکی از زیباترین جزایر اسپانیا

جزیره تنریف از جزایر قناری و محل مناسبی برای تفریحات شبانه، غواصی و یادگیری ورزش‌هایی مانند موج‌سواری، اسکی بادی، جت‌اسکی و دیگر ورزش‌های آبی است. جاذبه‌های گوناگونی در این جزیره و سایر جزایر اسپانیا وجود دارد که از جمله جالب‌ترین آن‌ها کوه آتش‌فشانی است که بلندترین قله در اسپانیا را دارد. فستیوال‌هایی که در ایام مختلف سال در جزیره تنریف برگزار می‌شوند، گردشگران بسیاری را جذب این جزیره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید تنریف

جزایر تفریحی اسپانیا

  • جزیره لاپالما

لاپالما جزیره‌ای از جزایر قناری است که نزدیک‌ترین مسافت را با مراکش دارد. از امکانات این جزیره می‌توان به فرودگاه بین‌المللی و وجود کشتی‌های مسافربری اشاره کرد. این کشتی‌ها گردشگران را به‌صورت رایگان از جزیره تنریف به جزیره لاپالما می‌آورند. چشم‌اندازهای بی‌نظیر، مناظر آتش‌فشانی و جنگل‌های وسیع از جاذبه‌های گردشگری این جزیره محسوب می‌شوند. بزرگ‌ترین دهانه آتش‌فشان دنیا نیز در وسط جزیره لاپالما قرار دارد.

جزایر تفریحی اسپانیا

  • جزیره گرن کاناریا یکی از جزایر تفریحی اسپانیا

جزیره گرن کاناریا که از جزایر اسپانیا به شمار می‌آید، در مدیترانه واقع شده است. این جزیره دارای جزیره‌ای توسعه‌یافته است و مکان‌های مناسبی برای غواصی، گلف، دوچرخه‌سواری و موج‌سواری دارد. جزیره گرن کاناریا تورهای کوه‌نوردی و گشت‌زنی متعددی دارد که گردشگران به همراه این تورها می‌توانند از مناطق روستایی و غارهای واقع در جزیره گرن کاناریا بازدید کنند. تپه‌های شنی، کوه‌های عظیم، ساحل زیبا و آب‌های جاری از  چشم‌اندازهای این جزیره هستند.

جزایر اسپانیایی

  • جزیره فورمنترا

جزیره فورمنترا جزیره‌ای کوچک است که در جنوب جزیره ایبیزا قرار دارد. سرویس‌های متعدد مسافربری در این جزیره وجود دارند که گردشگران را در این دو جزیره جابه‌جا می‌کنند. جزیره فورمنترا سواحلی سفید دارد که مکان مناسبی برای آفتاب‌گیری و جذب ویتامین دی هستند. صخره دیدنی لامولا و فانوس دریایی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره هستند. در ماه‌های جولای و آگوست بازدیدهای فراوانی از این جزیره انجام شده است.

اسپانیا جزایر قناری

  • جزیره مایورکا

جزیره مایورکا جزیر‌ه‌ای است که نام دیگر آن جزیره مالورکاست. این جزیره از بزرگ‌ترین جزایر اسپانیایی به شمار می‌آید که دارای ساحلی توریستی و توسعه‌یافته است. از اتفاقات مهمی که در جزیره مایورکا رخ می‌دهد، برگزاری فستیوال جاز است. این فستیوال توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. جزیره مایورکا زیباترین صخره‌ها را در خود جای داده است.

  • جزیره ایبیزا

از مشهورترین جزایر که هنگام سفر به اسپانیا باید از آن دیدن کرد، جزیره ایبیزاست. عامل جذابیت این جزیره از نظر گردشگران، مهمانی و تفریحات شبانه آن است. سواحل جزیره ایبیزا یکی از زیباترین و وسیع‌ترین سواحل به شمار می‌آید. در این جزیره از ساعت ۷ شب نورگردانی در آسمان و برگزاری جشن‌ها آغاز می‌شود و تا نزدیکی صبح ادامه می‌یابد. از مناظر طبیعی و خیره‌کننده این جزیره می‌توان به غار طبیعی کوا دی کت مارکا اشاره کرد.

اسپانیا جزایر قناری

  • جزیره منورکا

جزیره منورکا که از جزایر قناری محسوب می‌شود، جزء زیباترین و جالب‌ترین جزایر اسپانیاست. این جزیره مدیترانه‌ای مکانی سرشار از آرامش به شمار می‌آید که برای استراحت گردشگران بسیار مناسب است. این جزیره در مقایسه با دیگر جزایر اسپانیا کمتر توسعه یافته است. در حال حاضر در جزیره منورکا، بناهایی با قدمت ۱۳۰۰ سال قبل از میلاد وجود دارد که وجود آن‌ها عامل بسیار مهمی برای جلب‌توجه گردشگران است.

اسپانیا جزایر قناری

  • جزیره آل هیرو

جزیره آل هیرو که از جزایر قناری به شمار می‌رود، دورترین جزیره اسپانیاست. رنگ این جزیره به‌قدری زیبا و حیرت‌انگیز است که می‌تواند توجه هر مخاطبی را به خود جلب کند. در این جزیره سبزرنگ، وزش باد شدید موجب خم‌شدن شاخه‌های درختان می‌شود؛ گویا سر تعظیم فرود آورده‌اند. چشم‌انداز جزیره آل هیرو بسیار بکر و تماشایی است و گردشگران بسیاری برای تماشا مناظر این جزیره به اسپانیا سفر می‌کنند.

اسپانیا جزایر قناری

  • جزیره لاگومرا

جزیره لاگومرا از کوچک‌ترین جزایر اسپانیا به شمار می‌رود. این جزیره زیبا و عجیب را فردی به نام کریستوفر کولومبوس در یک سفر اکتشافی کشف شده است. جزیره لاگومرا امکاناتی همچون قایق‌سواری و تورهای گشت و گزار و پیاده‌روی دارد. از جاذبه‌های طبیعی این جزیره می‌توان به گونه‌های نادر گیاهی، جنگل‌های وسیع، صخره‌ها و آبشارهای عجیب اشاره کرد. در این جزیره ازدحام گردشگران وجود ندارد و جزیره‌ای با فضای آرام و بدون مزاحمت‌های صوتی به شمار می‌آید.

جزیره لاگومرا

  • جزیره لانزاروت

جزیره لانزاروت یکی از جزایر اسپانیا است و به‌دلیل فوران کوه‌های آتش‌فشانی‌اش در گذشته دارای مناظر آتش‌فشانی خیره‌کننده‌ای است. این مناظر در بیشتر مناطق جزیره مشاهده می‌شود. قسمتی از جزیره لانزاروت در پارک ملی تیمامفایا قرار دارد که امکانات رفاهی جزیره در آن واقع شده است. طبخ غذا در رستوران‌های این جزیره با گرما و حرارت زیرزمینی آتش‌فشان‌ها انجام می‌شود. از دیگر جاذبه‌های جزیره لانزاروت می‌توان به موزه دلفین‌ها و وال‌ها اشاره کرد.

جزیره لانزاروت

پرسش‌های متداول

  • امکانات جزیره لاگورما چیست؟

جزیره لاگومرا دارای امکاناتی همچون قایق‌سواری و تورهای گشت و گذار و پیاده‌روی است.

  • مناطق طبیعی و زیبا جزیره ایبیزا کدام‌اند؟

از مناظر طبیعی و خیره‌کننده جزیره ایبیزا می‌توان به غار طبیعی کوا دی کت مارکا اشاره کرد.

  • دلیل وجود مناظر آتش‌فشانی بسیار در جزیره لانزاروت چیست؟

جزیره لانزاروت به‌دلیل فوران کوه‌های آتش‌فشانی‌اش در گذشته دارای مناظر آتش‌فشانی خیره‌کننده‌ای است.

  • چشم‌اندازهای طبیعی جزیره گرن کاناریا چیست؟

تپه‌های شنی، کوه‌های عظیم، ساحل زیبا و آب‌های جاری از  چشم‌اندازهای جزیره گرن کاناریا هستند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات