برترین مراکز خرید میکونوس

5 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید میکونوس یکی از جذاب‌ترین مقاصد تور یونان است که سال‌ها مرکز ملاقات بسیاری از سلبریتی‌ها و میلیاردرها بود. کوچک‌بودن این مکان مانع داشتن یک پیشنهاد جذاب و متنوع از محصولاتی که می‌توانید در خیابان‌های شلوغش بخرید، نمی‌شود. مراکز خرید ارزان میکونوس، یکی دیگر از دلایل بسیاری است که مردم، این مکان را دوست دارند. جای تعجب نیست که بازارهای میکونوس، افراد مشهور و شیک‌پوش را به خود جذب می‌کند. در این‌جا می‌توانید همه چیزهایی را که برای یک تعطیلات تابستانی عالی نیاز دارید پیدا کنید.

میکونوس در نگاه اول به دلیل خانه‌های قدیمی و خیابان‌های سنگ‌شده‌اش، به نظر نمی‌رسد جایی باشد که خریدهای پر زرق و برقی ارائه ‌دهد اما اگر فروشگاه لویی ویتون را در خانه‌ای صخره‌ای روی تپه میکونوس ببینید نظرتان عوض خواهد شد. در پاساژهای میکونوس می‌توانید مارک‌های مختلف و همچنین بوتیک‌های محلی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و جواهرات متعددی را پیدا کنید. اگر قصد خرید از مراکز خرید میکونوس را دارید ساعات کاری در یونان چیزی است که باید از آن آگاه باشید. در ادامه مقاله با مراکز خرید میکونوس بیشتر آشنا می‌شوید.

معرفی بهترین مراکز خرید میکونوس یونان

باید گفت خرید در میکونوس می‌تواند یک سرگرمی عالی باشد. در واقع فرصت‌های زیادی برای خرید در این جزیره وجود دارد. هر نوع مغازه‌ای در شهر میکونوس یافت می‌شود که عمدتا در خیابان‌های باریک سفیدپوش پایتخت جمع شده‌اند. فروشگاه‌های سوغاتی، فروشگاه‌های لباس و کفش با برندهای معروف، گالری‌های هنری و بسیاری از جواهر فروشی‌های زیبا که خلاقیت‌های زیبایی با الهام از جواهرات یونانی دوران باستان ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی میکونوس

مراکز خرید میکونوس در تمام طول روز و از صبح تا پاسی از نیمه شب باز هستند. فروشگاه‌های برند در کنار مشاغل خانوادگی یافت می‌شوند و فضایی دوست‌داشتنی و جهانی را ایجاد می‌کنند. مشتریان مجلل جزیره پایگاهی را برای فروشگاه‌های مجلل‌تر در میکونوس ایجاد کرده‌اند. در این‌جا چند مغازه نیز وجود دارد که با متن، عکس و جزئیات در نقشه گوگل پیدا می‌شود. تمام فرم‌های درخواست مستقیما به مدیر فروشگاه فرستاده می‌شود.

مرکز خرید میکونوس

فروشگاه Lalaounis Boutique

شما نمی‌توانید یونان را بدون خرید جواهرات منحصربه‌فرد ترک کنید، اما ممکن است به دلیل گزینه‌های بسیار جذاب مراکز خرید جزیره میکونوس، انتخاب چیزی که بخرید، برای شما سخت باشد. در شهر میکونوس، تقریبا در هر گوشه‌ای می‌توانید یک جواهرفروشی پیدا کنید. آن‌ها اساسا مثل نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی رایج هستند. در این‌جا می‌توانید تکه‌های دست‌ساز طلا و نقره را در اشکال و اندازه‌های مختلف که با بدلیجات و سایر لوازم تزئین شده‌اند، تهیه کنید.

فروشگاه Lalaounis Boutique

در فروشگاه محبوب Lalaounis Boutique واقع در خیابان پولیکندریوتیس، می‌توانید جواهرات مد روز الهه یونانی از جمله گردنبندهای طلایی درشت و سرآستین‌های طلایی ضخیم را جستجو کنید. این تکه‌ها حتی ابتدایی‌ترین لباس‌ها را هم جذاب نشان می‌دهند، مثل این که شما به تازگی از یک افسانه باستانی درباره هرکول بیرون آمده باشید.

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در میکونوس

خرید سوغاتی در میکونوس

در میکونوس بدون خرید سوغاتی، خوردن نوشیدنی و غذا در یونان که می‌توانید در مکان‌های مختلف پیدا کنید، کامل نخواهد بود اما مطمئنا آسان‌ترین چیز برای خرید سوغاتی‌ها هستند. پیداکردن آن‌ها کار سختی نخواهد بود، به خصوص اگر به دنبال برخی از نقاط ذکرشده قبلی در اطراف شهر میکونوس هستید. خیابان Matogianni محبوب‌ترین مرکز خرید میکونوس است.

خرید سوغاتی میکونوس

اما فروشگاه‌های سوغاتی را می‌توان در همه جای جزیره یافت. نه تنها در قسمت اصلی شهر بلکه در اطراف سواحل و ایستگاه‌های محبوب توریستی، چیزهای بسیاری به عنوان خرید سوغاتی عرضه می‌شود. همچنین می‌توانید غذاهای سنتی یونانی مانند زیتون، روغن زیتون و پنیر خانگی را در برخی از فروشگاه‌های محلی بیابید. اگر می‌خواهید طعم باورنکردنی یونانی طولانی‌تر در دهان‌تان بماند می‌توانید این غذاها را بخرید و به خانه برگردانید.

فروشگاه ناموس ویلج

فروشگاه ناموس ویلج

یکی از بهترین مراکز خرید میکونوس ناموس ویلج با سبک کلاسیک سیکلادیک با آبنمای پلکانی پر زرق و برق، یک فضای خرید در فضای باز است که در ساحل پسارو، حدود 5 کیلومتر دورتر از شهر میکونوس واقع شده است. فقط ده دقیقه رانندگی شما را از این آدرس بهشت ​​مد جدا می‌کند. در این‌جا می‌توانید برخی از معروف‌ترین و محبوب ترین برندهای مد از جمله Dolce & Gabbana، Celine، Jimmy Choo، Gucci، Balenciaga، Etro، Balmain، Valentino، Missoni و بسیاری دیگر را به راحتی پیدا کنید. اگر به ساعت‌ها و جواهرات ارزان‌قیمت علاقه دارید می‌توانید از فروشگاه رولکس نیز خرید کنید. برای دیدن عینک‌های آفتابی مرسوم از رالفز دینر و کالویاری پاریس دیدن کنید تا شامپاین، خاویار و غذاهای دریایی شگفت‌انگیز را بچشید.

فروشگاه سوهو میکونوس

فروشگاه سوهو میکونوس

 مد، اینفلوئنسرها و ستارگان سینما با لباس‌های زیبا در اطراف قایق‌های تفریحی لوکس خود می‌چرخند و در بارهای ساحلی مد روز کوکتل می‌نوشند. اگر میکونوس بهشت ​​یک خریدار واقعی نبود آنقدر محبوب نمی‌شد. برخی از بوتیک‌هایی که بهترین لباس‌های لوکس را در این‌جا می‌فروشند، عبارتند از:

  • انی موناکو
  • لویی ویتون
  • Linea Piu فروش Chanel، Blumarine، Ermanno Scervino، Tom Ford و Christopher Kane،
  • Soho-Soho Mykonos دیور، هروه لگر، الکساندر وانگ و امیلیو پوچی را می‌فروشد.
فروشگاه لوئیزا

فروشگاه لوئیزا

این بوتیک در مهیج‌ترین کلوپ ساحلی جزیره قرار دارد. انتظار می‌رود با لباسی که ار این‌جا می‌خرید بیرون بروید. هر روز، هنگام ناهار و در امتداد ساحل Psarou، لباس‌های شنای تاپ ترامپ عرضه می‌شود. خرید در این‌جا ارزان نخواهد بود، اما با پخش موسیقی از هر گوشه بوتیک و افزایش حضور مردم تا اواخر شب خرید شما سرگرم‌کننده خواهد بود.

فری‌شاپ

یکی از مراکز خرید میکونوس فری‌شاپ است. فروشگاه‌های مردانه و زنانه کنار هم قرار گرفته‌اند که هر دو مملو از Balenciaga (همان‌طور که کارکنان آن را می‌پوشند) و همچنین خریدهای حرفه‌ای هستند.

فری شاپ میکونوس

نکته پایانی

یونانی‌ها به داشتن ساعات کاری تقسیم شده با مکث چند ساعته در گرم‌ترین دوره روز معروف هستند. به این معنی که ممکن است برخی از مغازه‌ها درحالی که در ساحل هستید بسته شوند. اما نگران نباشید وقتی در غروب آفتاب به خیابان‌های چورا بروید همه مراکز خرید در میکونوس دوباره باز می‌شود و تا ساعات پایانی شب باز می‌ماند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات