برترین مراکز خرید سائوپائولو

5 سال پیش 0 دیدگاه

مرکز خرید سائوپائولو با 70 مجموعه و 30 نمایشگاه خیابانی، تعداد زیادی بوتیک بزرگ‌ترین مرکز خرید در آمریکای لاتین شناخته می‌شود. Paulistanos همچنین مشهورترین خیابان مد در برزیل است. طراحان لباس اغلب مجموعه‌های خود را در سائوپائولو به نمایش می‌گذارند و اغلب از فرهنگ بالایی برخوردار هستند. خارج از این مراکز خرید، به خصوص مناطق خرید عمده در براس یا Centro's Rua 25 de Marco، قیمت‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو برزیل 

در این مجموعه فروشگاه‌های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی از برترین برندهای بین المللی و داخلی هستند.

Rua Oscar Freire (روا اسکار فریره)

این خیابان، 1.5 مایل طول داشته و در قلب منطقه Jardins، رودئو درایو مد برزیل قرار دارد. فروشگاه‌های شاخص، برندهای مد برزیلی و خارجی را ارائه می‌دهند. از این مجموعه‌ها می‌توان بهAlexandre Herchcovitch، Louis Vuitton,، Cartier، Benettonو برند فلیپ فلاپ Havaianas اشاره کرد. محصولات جدید اغلب توسط طراحان معرفی می‌شوند و می‌توانید در خیابان‌های پر درخت آن قدم بزنید. رستوران‌های سنتی برزیل یا کافی‌شاپ‌های شیکی در بازارها وجود دارد که شرایط ایده‌آلی را برای استراحت مراجعه‌کنندگان فراهم کرده‌اند. طراحان مشهور و گزینه‌های غذاخوری خوبی را در «آلامدا لورنا»، خیابان موازی با «روا اسکار فریره» پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در سائوپائولو

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس:  R. Oscar Freire – Pinheiros، سائوپائولو - SP، برزیل

Galeria do Rock

Galeria do Rock

یکی از مرکز خرید شهر سائوپائولو که شامل شش طبقه می‌شود. Galeria do Rock با فروشگاه‌های اسکیت، سالن‌های خالکوبی و فروشگاه‌های موسیقی، افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. وینیل‌های کمیاب را می‌توانید در Baratos e Afins  یا کفش‌های ورزشی Vans را در MadRats خریداری کنید. 

مغازه‌هایی پر از تی‌شرت‌های گروه محبوب از The Who گرفته تا Iron Maiden در طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید قرار دارند. این تی‌شرت‌ها را می‌توانید معادل 10 دلار یا کمتر خریداری کنید‌. این منطقه در اطراف مرکز خرید Centro واقع شده است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

Av. São João, 439 - República ,São Paulo - SP , 01035-000 ,Brazil  آدرس:

ساعت کاری: 9 تا 19

تلفن:  +55 11 3331-1530

وب‌سایت: www.galeriadorock.com.br

منطقه براس برزیل

Brás District (منطقه براس)

این مجموعه با عرضه لباس ارزان و باکیفیت مراجعه‌کنندگان بسیاری دارد و از مراکز خرید ارزان سائوپائولو به شمار می‌رود. بازرگانان از سراسر برزیل از این فروشگاه‌ها دیدن می‌کنند تا اجناس مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنند. شما همچنین می‌توانید اجناس را به صورت تکی با قیمت مناسب تهیه کنید. از اجناسی که در مرکز Rua Maria Marcolina و Rua Oriente به فروش می‌رسد، می‌توان به شلوار جین، لباس زنانه و وسایل ورزشی اشاره کرد.

 دو مرکز عمده‌فروشی - All Brás و Total Brás با فروش لباس، تاپ، شلوار و موارد دیگر بیشتر نیاز مشتریان را برآورده می‌کنند. از بهترین پاساژهای سائوپائولوست که با امکاناتی مانند دستگاه خودپرداز یا حمام مجهز شده است. همچنین Rua Monsenhor Andrade نمایشگاه Feirinha da Madrugada با بیش از 2500 غرفه پوشاک، لوازم جانبی، اسباب‌بازی و لوازم الکترونیکی علاقه‌مندان بسیاری از صبح زود تا نیمه شب به این مجموعه می‌کشاند. این مرکز، کار خود را از دوشنبه تا شنبه تا ساعت 4 بعدازظهر ادامه می‌دهد. برای خرید بهتر است، پول نقد همراه داشته باشید زیرا همه فروشندگان از کارت‌خوان استفاده نمی‌کنند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Brás ,سائو پائولو - ایالت سائو پائولو، برزیل

منطقه براس برزیل

Rua 25 de Marco

این مرکز خرید از صومعه سائو بنتو تا بازار شهرداری امتداد دارد و یکی از شلوغ‌ترین بازارهای سائوپائولو شناخته می‌شود. در این مجموعه می‌توان انواع اسباب‌بازی، لوازم الکترونیکی، اثاثیه منزل، جواهرات، عطر، کیف پول و کفش را خریداری کنید. برای پیدا کردن یک گوشی آیفون یا یک لباس برای کارناوال، هزاران مغازه کوچک، فروشندگان خیابانی و سه مرکز خرید، نیاز شما را برآورده می‌کنند. 

محصولات باکیفیت با قیمتی ارزان از لوازم جانبی پوشاک گرفته تا محصولات زیبایی، لوازم مدرسه در آرمارینوس فرناندو یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های منطقه یافت می‌شود. برای خرید تلفن‌ها، تبلت‌ها و تجهیزات بازی می‌توانید به Galeria چند طبقه سری بزنید. برخی از مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ‌تر ساعت 7 صبح باز می‌شوند. درحالی که اکثر فروشگاه‌ها از دوشنبه تا شنبه باز هستند، بسیاری از آ‌‌ن‌ها یکشنبه تعطیل هستند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Vinte e Cinco de Março - Centro Histórico de São Paulo, São Paulo - SP, Brazil

Livraria Cultura

 از بزرگ‌ترین فروشگاه کتاب در آمریکای لاتین که علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این مجموعه در Conjunto Nacional Livraria Cultura در ساختمان یک سینما قرار دارد. 2500 عنوان کتاب با دو زبان انگلیسی و پرتغالی در این مرکز سه طبقه ارائه می‌شود. از ویژگی‌های این مرکز می‌توان به صندلی‌هایی برای نشستن و خواندن و مجسمه اژدهای چوبی در طبقات و زیبایی‌شناسی جذاب و تخیلی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی سائوپائولو

عناوین نثر، شعر، جامعه‌شناسی، یادگیری زبان و موارد دیگر در این مجموعه وجود دارد. همچنین می‌توانید برای تهیه کتاب‌هایی درباره هنر، کمیک و تفسیر سینما به Nacional بروید. در نهایت پس از یک گشت و گذار فرهنگی در V.Cafe از نوشیدن یک قهوه و شیرینی یا غذا در برزیل که در مرکز فروشگاه قرار گرفته، لذت ببرید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: ، 2073 - Bela Vista، سائوپائولو - SP ،01311-940، برزیل Av. Paulista

ساعت کاری: 10 تا 22

تلفن +55 11 3170-4033

Feira da Liberdade (نمایشگاه لیبرداد)

نمایشگاه لیبرداد با ارائه سوغاتی‌های ارزان‌قیمت و غذاهای خیابانی لذیذ، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. نمایشگاه لیبرداد با عرضه صنایع‌دستی، هنر و غذاهای ژاپنی، تایوانی، چینی و کره علاقه‌مندان بسیاری دارد. در دویست غرفه می‌توانید لامپ‌های سبک ژاپنی، درختان بونسای، شمع‌ها، مجسمه‌ها، کالاهای چرمی، لوازم آشپزخانه و زیورآلات را تهیه کنید. 

ناحیه پینیروس برزیل

در حین گشت و گذار، می‌توانید از غذاهای خیابانی مانند تاکوکویاکی (توپ‌های اختاپوس)، یاکیسوبا (نودل سرخ شده)، تمپورا و پاستیل (شیرینی‌های برزیلی) لذت ببرید. این نمایشگاه شنبه و یکشنبه در شهر سائوپائولو برگزار می‌شود که از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر می‌توانید از آن، دیدن کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Praça da Liberdade, 10 - Liberdade, São Paulo - SP, 01503-010، برزیل

ساعت کاری: 9 تا 18

تلفن: +55 11 97131-2033

Pinheiros District (ناحیه پینیروس)

مجموعه Pinheros با انواع مغازه‌های امروزی، مد سرگرم‌کننده و فروشگاه‌های ترکیبی، بوتیک‌های خوب و نمایشگاه معروف یکی از بهترین مراکز خرید سائوپائولو برزیل شناخته می‌شود. می‌توانید طرح‌های الکساندر هرچکوویچ À La Garçonne قطعات قدیمی منحصر به فرد و انواع فریم‌ها، عینک‌های زیبای عجیب و غریب یا عینک‌های آفتابی زیبا و  کفش‌های وگان را در Insectaرا در اینجا خریداری کنید.

همچنین کیف‌پول‌های چرم دست‌دوزی شده، کوله‌پشتی‌های شیک، لباس‌های مجلسی، پیراهن‌های مینیمالیستی برزنتی و کتاب‌های طراحی در کاترمن ارائه می‌شود. نمایشگاه صنایع‌دستی و عتیقه در میدان Benedito Calixto شنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر با است و انواع لباس، اسباب‌بازی، مبلمان، ظروف نقره و وینیل را در 300 غرفه، عرضه می‌کند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: بنهیروس - Inhaí, دیامانتینا - میناس گرایس، 39100-000، برزیل

 Shopping Cidade São Paulo

 از مراکز خرید مدرن شهر می‌توان به Cidade اشاره کرد. مجموعه‌ای معقول از فروشگاه‌های خرده‌فروشی که اجناس را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. در خیابان پائولیستا حمام بسیار خوبی و یک مرکز خرید جدید در وسط خیابان پائولیستا وجود دارد. فروشگاه‌های منحصر به فرد در داخل و یک فودکورت شگفت‌انگیز را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید.

آدرس: سائوپائولو , SP, 01310-100 , برزیل

Av. Paulista, 1230 (R. Pamplona)

ساعت کاری: 10 تا 22

تلفن: +55 11 3839-7999

وب‌سایت: www.onstores.com.br/shopping-cidadesp/os

 Cidade Jardim

از مراکز خرید سائوپائولو که با فروشگاه‌ها و رستوران‌های عالی، بهترین سینمای سه بعدی، افراد بسیاری را به این مرکز می‌کشاند. منظره‌ای جدید از سائوپائولو به همان اندازه دلپذیر است که گشت و گذار در بین مراکز خرید.

MorumbiShopping مرکز خرید

آدرس: , سائوپائولو, SP

Av. Magalhães de Castro, 12000 (Av. Marginal do Rio Pinheiros)

MorumbiShopping مرکز خرید 

یکی از بهترین مراکز خرید سائوپائولو که با امکاناتی مانند فروشگاه‌های متنوع و رستوران‌های عالی و یک سینما، افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: , سائوپائولو, SP

 Av. Roque Petroni Jr., 1089 (Av. Dr. Chucri Zaidan)

مرکز خرید  Parque D. Pedro

Parque D. Pedro Shopping, Campinas

یکی از مراکز خرید شهر سائوپائولو که مساحت آن  185 کیلومتر مربع (18500 هکتار) است. این مجموعه به عنوان یکی از مجلل‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در تور برزیل شناخته می‌شود. علاوه بر طیف گسترده‌ای از مغازه‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی، دو کلوپ شبانه منحصربه‌فرد و رستوران‌ها، بارها و کافه تریاها نیز از مشتریان پذیرایی می‌کند. یک آکادمی ورزشی بزرگ نیز داخل مرکز خرید وجود دارد و افرادی را که به دنبال فعالیت بدنی هستند را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Av. Guilherme Campos، 500 - Jardim Santa Genebra، 

Campinas - SP، 

13087-901، 

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

تلفن: +55 19 3500-2665

وب‌سایت: https://www.parquedpedro.com.br

Clube Chocolate

کلاب شکلات یک ساختمان چند طبقه براق است که به یک جاذبه گردشگری در برزیل تبدیل شده است. این ساختمان از بتن، چوب، فولاد و سنگ ساخته شده که دارای نمایشگرهای مد لباس است. در داخل آن، مجموعه‌ای از جین‌های خیابانی، لباس‌های مهمانی شیک، چکمه‌های تا روی زانو، دکوراسیون منزل، سفال، مجسمه‌ها، اسباب‌بازی‌ها و لوازم جانبی به چشم می‌خورد. معماری کلاب شکلات به دلیل طراحی خلاقانه پنجره‌ها و تنوع رنگ‌هایش بسیار قابل توجه است. طراحان داخلی و بین‌المللی نیز در این مجموعه هستند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

Rua Oscar Freire 913, Sao Paulo 01426-000آدرس:

تلفن: +55 11 3084 1500

ADIDAS OUTLET STORE

در فروشگاه اوت لت طیف گسترده‌ای از محصولات آدیداس را می‌توانید خریداری کنید. قیمت اجناس با فروشگاه‌های مراکز خرید تفاوت چندانی ندارد و علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

  1. Domingos Rodrigues, 386 - Lapa, São Paulo - SP, 05075-000, Brazil آدرس:

ساعت کاری: 9:30 تا 20

وب‌سایت: www.adidas.de

مرکز خرید الدورادو

Shopping Eldorado (مرکز خرید الدورادو)

 الدورادو با دسترسی راحت به وسیله حمل و نقل عمومی و یا ماشین، افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند و یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید سائوپائولو شناخته می‌شود. اندازه و تنوع مغازه‌ها باعث محبوبیت بیشتر این مجموعه شده است. این مرکز خرید در سال 1981 افتتاح شد و دارای سوپرمارکت، رستوران‌، فودکورت، خشکشویی، مرکز تفریحی کودکان کیدزانیا، سالن بدنسازی، سینما، اسپا و حتی دفتر گذرنامه و همچنین بسیاری از فروشگاه‌های خرده فروشی دیگر است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Av. Rebouças, 3970 - Pinheiros, São Paulo - SP, 05402-600، برزیل

ساعت کاری: 10 تا 22

تلفن: +55 11 2197-7800

مرکز خرید Frei Caneca

Frei Caneca Mall

 مرکز خرید و همایش Frei Caneca افراد بسیاری را برای خرید اجناس سنتی به نمایشگاه‌ها، رویدادها و سرگرمی در منطقه Consolação می‌کشاند. چندین فروشگاه سنتی، فودکورت، علاوه بر شعبه Caixa Econômica، لاتاری در ساختمان تئاتر Nair Belo و مدرسه بازیگری Wolf Maya وجود دارد. در زیرزمین این ساختمان، سوپرمارکت بسیار بزرگی واقع شده که از تنوع محصولات زیادی برخوردار است. سینمای نصب شده در مرکز خرید Espaço Itaú de Cinema از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: R. Frei Caneca, 569 - Consolação, São Paulo - SP, 01307-001، برزیل

ساعت کاری: 10 تا 22

تلفن: +55 11 3472-2075

وب‌سایت: http://www.freicanecashopping.com/

Shopping Market Place

این مرکز خرید کوچک با تنوع خوب در فروشگاه‌ها و غذا یکی از بهترین مراکز خرید سائوپائولو برزیل شناخته می‌شود‌. همچنین راهروهای بزرگ و تهویه مناسب از دیگر ویژگی‌های عالی این مرکز است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Av. Dr. Chucri Zaidan, 902 - Vila Cordeiro, São Paulo - SP, 04583-110، برزیل

ساعت کاری: 10 تا 22

تلفن: +55 11 4935-1122

وب‌سایت: https://iguatemi.com.br/marketplace/

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات