برترین مراکز خرید ونیز

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید ونیز بیش از 1000 سال‌ به عنوان یکی از تأثیرگذارترین قطب‌های تجاری در جهان شناخته می‌شود که محصولات خود را از قرون وسطی به شمال آفریقا، شرق و بیشتر اروپا عرضه می‌کند. در گذشته، ونیز ابریشم‌های خیره‌کننده، مخمل‌های مجلل، شیرینی‌های استوایی و ادویه‌های عجیب‌وغریب تجارت می‌کرد، اما امروزه با ارائه برندهای مطرح و اجناس صنایع‌دستی در ایتالیا شهرت بسیاری دارد. 

برای خرید یک کیف دستی، پارچه‌های نفیس ایتالیایی، جواهرات بی‌نظیر، کلاه سنتی و یا تکه‌ای از ظروف شیشه‌ای مورانو، مراکز خرید ونیز بهترین مکان برای خرید این اقلام هستند.

Rialto Market • San Polo

Rialto یکی از بازارهای ونیز است که قدمت آن تقریبا به 1000 سال پیش (از سال 1097 پس از میلاد) می‌رسد. این بازار در فضای باز از دو بخش پسکاریا (بازار غذاهای دریایی) و اربریا (بازار میوه و سبزیجات) تشکیل شده که در اوایل قرن شانزدهم ساختمان اصلی بازار سوخت و در قرن هفدهم با یک غرفه نئوگوتیک جایگزین شد که هنوز پابرجاست.

این بازار از سه شنبه تا شنبه از حدود 7:30 صبح تا حدود 1:00 و بعدازظهر مشغول فعالیت است. برای دیدن ماهیگیران نزدیک به زمان افتتاحیه به این بازار بروید و از مارماهی، اختاپوس و ماهی‌های تازه آ‌ن‌ها خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Sestiere S. Polo, 122, 30125 Venezia VE, Italy:

ساعت کاری: 7:30AM–12PM

 

بهترین مراکز خرید ونیز ایتالیا

بیشتر بخوانید: غذا در ایتالیا

 Atelier Marega • San Polo

در این بازار خرید می‌تواند انواع ماسک‌های دست‌ساز کارناوال فوق‌العاده و همچنین کالاهای قدیمی ونیزی که به سبک‌های تاریخی و معاصر طراحی شده‌اند را پیدا کنید. همچنین لباس‌های دست‌دوز، کپی‌های مد لباس‌های قرن هجدهم و نوزدهم برای مردان و زنان از اجناس قابل توجه این مرکز خرید است. در این فروشگاه کارگاه‌های ماسک سازی و نقاشی بسیاری وجود دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Calle Larga Prima, 2940/B, 30125 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 10AM–7:30PM

تلفن: 39041717966+

مراکز خرید ونیز

Aliani Casa del Parmigiano

همراه خانواده، لحظات لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را در این مرکز خرید تجربه خواهید کرد و می‌توانید انواع پنیرها و گوشت‌های پخته شده، به‌علاوه طیف وسیعی از نوشیدنی‌های محلی، سرکه، روغن زیتون، و محصولات ترافل را باکیفیت عالی خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Campo Cesare Battisti/Bella Viena, San Polo 214, 30125 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 8:30AM–7:30PM 

تلفن: 390415206525+

وب‌سايت: www.aliani-casadelparmigiano.it

مرکز خرید در ونیز

Il Grifone • Santa Croce

Il Grifone یکی از مراکز خرید شهر ونیز است که با کارگاه چرم سنتی فروش کیف، کیف پول و لوازم جانبی باکیفیت و کاملا دست‌ساز افراد بسیاری از آن دیدن می‌کنند. این اجناس ارزشمند توسط صنعتگر کهنه‌کار، "تونی پرسین" طراحی و تمام چرم‌ها از دباغی‌های سنتی در ونتو و توسکانی تهیه می‌شوند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Fondamenta del Gaffaro, 3516, 30123 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 10AM-6PM

تلفن: 390415229452+

وب‌سايت: http://www.ilgrifonevenezia.it

پاساژهای ونیز

Feelin' Venice • Cannaregio

این فروشگاه مکانی عالی برای خرید سوغاتی در ونیز محسوب می‌شود. Feelin' Venice یک بوتیک بسیار شیک است که توسط مردم محلی اداره می‌شود. انواع مختلفی از کالاها مانند پیراهن، کتانی، لوازم‌التحریر و غیره در آن به فروش می‌رسد که همگی دارای گرز گرافیکی هنرمندان ونیزی است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Strada Nova, 4194, 30121 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 10AM–7:30PM

وب‌سايت: http://www.feelinvenice.com/

بازارهای ونیز

مرکز خرید Vintageria Venezia

این مرکز خرید، انتخاب مناسبی برای خرید لباس‌ها و اکسسوری‌های قدیمی برای مردان و زنان خواهد بود. در این مرکز ترکیبی از برندهای طراح ایتالیایی (Armani، Gucci، Prada،Fendi) با مارک‌های لوکس بین‌المللی (Chanel، Burberry) را خواهید دید که لباس‌هایی با قیمت مناسب متعلق به دهه 70 تا 90 را به فروش می‌رسانند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Campo S.Maria Mater Domini, 2120, 30135 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 10:30AM–6:30PM

تلفن: 390412688245+

مراکز خرید شهر ونیز

Barena Venice Store • San Marco

Barena Venezia یک خانه مد کوچک متعلق به سال 1961 است که با عرضه لباس‌هایی به سبک طناب‌بازی با تأکید بر صنعت‌کاری، الیاف طبیعی، راحتی و سادگی ظریف را به نمایش می‌گذارد. بارنا که در اصل یک برند لباس مردانه شناخته می‌شود، اکنون لباس‌های زنانه را نیز با همان روح ونیزی ارائه می‌کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Rio Terá, Calle S. Paternian, 4260/B, 30124 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 10AM–1PM, 4–7PM

تلفن: 390415238457+

وب‌سايت: www.barenavenezia.com

مرکز خرید ونیز

I Tre Mercante • Castello

این خواربار فروشی لذیذ بیشتر به خاطر تیرامیسوی تازه‌اش شهرت دارد که با 25 طعم ترامیسو افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این فروشگاه، انواع نوشیدنی‌های ایتالیایی منطقه‌ای را با قیمتی بالا به فروش می‌رساند و همچنین حدود 100 سس مختلف ماکارونی، گوشت‌ها و پنیرهای آماده، ترافل و مجموعه‌ای را ارائه می‌دهد که دائما درحال تغییر است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Calle al Ponte de la Guerra, 5364, 30122 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 12AM-7PM

تلفن، 390415222901+

وب‌سايت: http://www.itremercanti.it/

معرفی بهترین مراکز خرید ونیز ایتالیا

Linea d’Acqua • San Marco

یک کتابفروشی قدیمی که کتاب‌های عتیقه و کمیاب، همراه با حکاکی‌های عتیقه و نقشه‌های ونیز را ارائه می‌دهد که توسط استادان قدیمی ونیزی طراحی شده و نقاشی‌های رنگ روغن معاصر آن، مکان‌های دیدنی و مناظر شهر را معرفی می‌کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Calle de la Mandola, 3717/D, 30124 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 9AM–1PM, 2–6PM

تلفن: 390415224030+

وب‌سايت: lineadacqua.it

بهترین مراکز خرید ونیز

Vladì Venice Shoes • Cannaregio

این مرکز خرید با طراحی کفش دست‌ساز زنانه شهرت بسیاری دارد. چکمه‌های مچ پا، صندل‌های بنددار، کفش‌های کتانی و موارد دیگر با رنگ‌های جسورانه و جزئیات دراماتیک، بسیار شبیه به خود شهر ونیز طراحی شده‌اند که بسیار بی‌نظیر و زیبا هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Rio Terà de la Maddalena, 2340, 30121 Venezia VE, Italy

ساعت کاری: 10AM–1PM, 2:30–7PM

تلفن: 390412440084+

وب‌سايت: www.vladishoes.it

معروف‌ترین مرکز خرید در ونیز

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید رم

Piazza San Marco boutique stores

بوتیک‌فروشی‌های Piazza San Marco که در اطراف میدان وجود دارند، فرصت ماجراجویانه‌ای را برای خرید فراهم کرده است، به‌خصوص اگر به دنبال سوغاتی‌های منحصربه‌فرد ونیزی هستید. در کنار کافه‌ها و مناظر باسیلیکا یک روز کامل شما را مشغول نگه می‌دارد و باعث می‌شود خاطره سفر به ایتالیا و ونیز را هرگز فراموش نکنید. شیشه فروشی مورانو از جمله محبوب‌ترین مکان‌ها در این منطقه است. 

شیشه‌سازان  ونیز کارهای خود را همگی در جزیره کوچک مورانو می‌سازند و فروشگاه‌های متعددی در پیاتزا سن مارکو مانند Pauly & Co آن‌ها را به فروش می‌رسانند. برخی از تزئینات شیشه‌ای بسیار زیبا و باورنکردنی هستند. مغازه‌های سوغاتی و صنایع‌دستی دیگری مانند جواهرات، اسباب‌بازی‌های کودکان و حتی لوازم‌التحریر صنایع دستی نیز در این منطقه وجود دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: P.za San Marco, 30124 Venezia VE, Italy

Cà Grifalconi Market

Cà Grifalconi بازاری بسیار پرجنب‌وجوش است که با فروش گل‌ها و غذاهای پخته ونیزی طرفداران بسیاری دارد. این مکان در ناحیه Dorsoduro در پایین کامپو سانتا مارگریتا قرار گرفته و همچنین مکانی محبوب برای مردم محلی است که با نوشیدن قهوه، خرید و نمایش هنر خود در گالری‌های کوچک توجه افراد زیادی را به‌خود جلب کرده‌اند.

 Cà Grifalconi از سه‌شنبه تا شنبه مخصوص بازار محصولات تازه و ماهی است و در روزهای سه‌شنبه و شنبه، گل‌ها و محصولات پخته شده را می‌توانید در آن‌جا خریداری کنید. کافه‌های این منطقه با سرو کیک‌های عالی و غرفه‌های پیتزا و پاستا در میدان از مشتریان خود پذیرایی می‌کنند. در برخی غرفه‌ها موسیقی، پخش می‌شود که با کافه‌ها و بارها فضای سرگرم‌کننده‌ای را برای مراجعه کنندگان فراهم کرده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Campo Santa Margherita, 3032/a, 30123 Venice, Italy

تلفن: 393471575658+

معروف‌ترین پاساژهای ونیز

Mercatino di San Giobbe

Mercatino di San Giobbe یکی از بازارهای ونیز است که بهترین هنرهای عتیقه ونیز را برای فروش ارائه می‌دهد. این مرکز خرید در کنار ایستگاه تاکسی آبی Crea در حاشیه منطقه Cannaregio قرار دارد که با تنوعی از محصولات مانند زیورآلات قدیمی و جدید و با لوازم جانبی زیادی مانند ساعت، کیف چرمی و ظروف بسیار قابل توجه بوده و افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. برخی از اجناس، قدمت بسیار طولانی دارند و اگر به دنبال چیزی مدرن‌تر هستید، چند صنعتگر نیز اجناس خود را در این مکان به فروش می‌رسانند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Fondamenta S. Giobbe, 618, 30121 Venice, Italy

 ساعت کاری: سه شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9:30 صبح تا 12:30 بعدازظهر و از 3:30 بعدازظهر تا 7 بعدازظهر، دوشنبه از 4 بعدازظهر تا 7 بعدازظهر (جمعه تا یکشنبه تعطیل)

آشنایی با بازارهای ونیز

T Fondaco Dei Tedeschi

این مرکز خرید ونیز با انواع فروشگاه‌ها و بوتیک 300 مارک مختلف را عرضه می‌کند. این مجموعه در نزدیکی یکی از معروف‌ترین ساختمان‌های ونیز که متعلق به سال 2017 است در کنار پل ریالت در کانال گراند قرار دارد. از امکانات رفاهی این مرکز می‌توان به مجموعه‌ پرهیاهو، قدیمی‌ترین شعبه‌ رستوران Massimiliano Alajmo اشاره کرد که به واسطه سرآشپز Michelin به یکی از بهترین رستوران‌های ونیز تبدیل شده است. تجربه‌ یک فنجان کاپوچینوی مخصوص یا سیب‌زمینی با پیتزا در این‌جا بسیار لذت‌بخش خواهد بود. همچنین رستوارنی به نام ساندویچ Fondaco دراین مجموعه بسیار معروف قرار دارد که تراس آن، این امکان را به شما می‌دهد تا منظره 360 درجه‌ای از کل شهر را تماشا کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس:  Rialto Bridge, Ramo del Fontego dei Tedeschi, 30100 Venezia VE, Italy

تلفن: 2000 314 041 39+

وب‌سايت: www.dfs.com

مراکز خرید شهر ونیز | خرید از ونیز

مرکز خرید Nave de Vero

 این مجموعه‌ تجاری شیک در ناحیه‌ Marghera ونیز در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد. این مرکز خرید ونیز به شکل یک کشتی طراحی شده و با انواع فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی مانند وای‌فای رایگان، دسترسی آسان، پارکینگ‌های اختصاصی حرفه‌ای و محوطه‌ بازی کودکان شرایطی عالی برای گردشگران فراهم آورده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Pietro Arduino, 20, 30175 Venezia VE, Italy

تلفن: 390415385251+

وب‌سايت: nave-de-vero.klepierre.it

خرید از ونیز، مرکز خرید ونیز

Noventa Di Piave Designer Outlet

اوت‌لت‌های این مجموعه برندپوش‌های بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.  Outlet Noventa همچنین در شهر فلورانس معتبرترین مارک‌های صنعت مد را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که سالانه تخفیف‌های ۳۵ تا ۷۰ درصدی را روی اجناس در نظر می‌گیرد. Outlet noventa همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب باز مشغول فعالیت است و بربری، آرمانی، پرادا،‌ سالواتوره فراگامو، ورساچه،‌ نایکی فکتوری و CK از برندهای معروف این مرکز خرید هستند.

گشت‌وگذار در این خیابان‌های پر زرق و برق و خرید از پاساژهای ونیز یکی از بهترین تجربه‌هایی است که در این شهر خواهید داشت. دیوارهای نقاشی شده‌ این خیابان‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای عکاسی باشد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 1 Via Marco Polo, Noventa di Piave, Veneto, 30020, Italy

تلفن: 3904215741+

آشنایی با بهترین مراکز خرید ونیز ایتالیا

Galleria Barcella

Galleria Barcella یکی دیگر از بازارهای ونیز است که در بین Piazza Ferretto وPiazzale Candiani در Mestre قرار دارد. تعداد کمی مغازه در این مجموعه با مارک‌های ایتالیایی عالی مانند برند نیلز و لباس‌های زنانه Nanà بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. 

همچنین در فروشگاه Al Duca d'Aosta می‌توانید جدیدترین محصولات برندهای مطرح مثل Burberry و Balenciaga را خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Bonaventura Barcella, Mestre, Venezia, Veneto, 30174, Italy

سفر به ونیز مراکز خرید ونیز

مرکز خرید Porte di Mestre

مرکز خرید بزرگ porte di mestre  همه روزه غیر از یکشنبه‌ها از 9 صبح تا 9 شب مشغول فعالیت است. فروشگاه‌های پوشاک، بهترین برندهای متنوع داخلی و بین‌المللی را توزیع می‌کنند و همچنین وای‌فای رایگان، شرایط ایده‌آل برای معلولان، محوطه بازی برای بچه‌ها و دسترسی آسان به اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی از امکانات رفاهی این مجموعه هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Don Federico Tosatto, 22, 30174 Venezia VE, Italy

تلفن: 39041983389+

سایت: www.mestre.gallerieauchan.it

 

تور ایتالیا، مرکز خرید در ونیز

مرکز خرید Le Barche

برندهای ایتالیایی معروف را در  Le Barche به راحتی می‌توانید پیدا کنید. شعبه‌هایی که در این مرکز قرار دارند، برندهایی مثل h&m، سواروفسکی، mango ،zara را به فروش می‌رسانند. از امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به وای فای رایگان، محوطه بازی برای کودکان، اتاق مادر و کودک و امکانات مختص معلولان اشاره کرد. این مرکز از دوشنبه‌ تا شنبه از ۹ صبح تا 8 شب و همچنین در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب مشغول فعالیت است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza XVII Ottobre Vico 1, 30100 Mestre VE, Italy

تلفن: 39041977882+

سایت: www.centrolebarche.com

خرید از پاساژهای ونیز

بیشتر بخوانید: گردش در ساحل آمالفی، خیره‌کننده‌ترین ساحل ایتالیا

Mercerie Street

خیابان‌های خرید معروف ونیز در هر سال، بازدید‌کنندگان بسیاری دارد و بوتیک‌های مختلف آن بسیاری از برند‌های مطرح دنیا را به فروش می‌رسانند. Mercerie le درمنطقه San Marco بین پل پونته دی ریالتو و پیاتزای سن مارکو یکی از بهترین مراکز خرید ونیز ایتالیا محسوب می‌شود. آخرین مدل جواهرات و لباس‌های متنوع، عاشقان لباس‌های برند را به این منطقه می‌کشاند. در بوتیک‌های Calle Larga XXII Marzo می‌توانید ساعت‌های برند مانند گوچی، هرمس، پرادا، لویی ویتون، شانل، سواروسکی و D&G را خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Between Rialto and San Marco, Venice, Italy

خرید از بازارهای ونیز

San Samuele Street

سن ساموئله با گالری‌های مختلف نقاشی، موسیقی و یا گالری‌های صنایع دستی به یک مقصد نهایی طراحان لباس و علاقمندان به هنر تبدیل شده است. بوتیک کیارستلا کاتانا میزبان طراحان بسیاری است تا لباس‌های  خود را به نمایش بگذارند. این لباس‌ها همگی با پارچه‌هایی بسیار خاص ایتالیایی، پارچه‌های ژاکارد نخی و میکس پشمی دوخته شده‌اند. همچنین فروشگاه‌هایی از روتختی‌های زیبا و کوسن و اکسسوری‌های زیبای دکوراتیو از دیگر گالری‌های جذاب این مرکز خرید به چشم می‌خورند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Campo San Samuele ,30100 Venezia VE, Italy

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات