معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در شانگهای

5 سال پیش 0 دیدگاه

بهترین رستوران‌های شانگهای، شهرت جهانی دارند. از غذاهای ارزان و شاد خیابانی گرفته تا غذاهای مخصوص در همه جای شانگهای به چشم می‌خورند. فضای رستوران‌ها و کافه‌های شانگهای توسط موسیقی، بوها و تصاویری که پخش می‌شود، دلپذیر می‌شود. با وجود این همه امکانات، غذا ستاره اصلی رستوران‌های معروف شانگهای است.

در ادامه مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های شهر شانگهای می‌پردازیم.

بهترین رستوران‌‌های شانگهای

اگر مایل به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد رستوران‌ها و غذاهای چینی هستید در این سفر مجازی ما را یاری کنید.

رستوران ییلانگ

رستوران دوستانه میشلین یی لانگ غذاهای خوشمزه کانتونی را با تاکید بر غذاهای دریایی تازه سرو می‌کند. برای بهترین تجربه در یی لانگ کورت، میز سرآشپزها را در سالن غذاخوری اصلی یا یکی از اتاق‌های خصوصی انتخاب کنید.

بهترین رستوران‌های شانگهای

این رستوران، تمام امکانات رفاهی یک اتاق ناهارخوری خانگی را با توجه به عیب و نقص و خدماتی که شایسته یک رستوران دو ستاره میشلین است، در بر می‌گیرد.

رستوران یی‌لانگ شانگهای

محیط رستوران بسیار زیبا و آرامش‌بخش است؛ با جزئیات عناصر سنتی کشور چین مانند کابینت‌های تیره، صندلی‌ها و میزهای چوب تیره حکاکی شده، لوسترهای مهره‌ای شیشه‌ای، کف چوبی منبت‌کاری شده با نوارهایی از کاشی‌های موزاییک قهوه‌ای مات، قهوه‌ای و فرش‌های مخملی شرقی.

رستوران M on the Bund شانگهای

رستوران M on the Bund

M on the Bund که از رستوران‌های معروف شانگهای و از جاذبه‌های دیدنی شانگهای به شمار می‌رود، مکانی مطمئن برای سرو غذاهای عالی و کوکتل‌های خوشمزه است که در یک تراس روی پشت بام با چشم‌انداز خیره‌کننده از افق نمادین Lujiazui قرار دارد. این رستوران که در سال 1999 افتتاح شد، یکی از اولین رستوران‌هایی بود که در ساختمان‌های استعماری منطقه که در آن زمان کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند، راه‌اندازی شد. تحت فرمان میشل گارنو، رستوران‌دار استرالیایی M رنسانس بوند را رهبری کرد؛ به زودی رستوران‌های دیگری تاسیس شدند و این منطقه را به منطقه غذاخوری و خرید پر زرق و برق امروزی تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید شانگهای

امروزه، M به خاطر منوی متنوع خود که ترکیبی از طعم‌های اروپایی، آفریقای شمالی و استرالیایی است، بسیار محبوب است. برانچ آخر هفته، بسیار مخصوص است و غذای معروف M pavlova را ارائه می‌کند که توده‌ای غول‌پیکر از مرنگ ترد شیرین با انبوهی از خامه فرم گرفته و میوه‌های تازه است.

رستوران جسی شانگهای

رستوران جسی

رستوران Jesse کوچک، مستقر در قسمت رستوران‌های فرانسوی (گاهی اوقات به عنوان Old Jesse شناخته می‌شود) غذای مخصوص این رستوران شامل گوشت خوک سرخ‌شده، میگوهای رودخانه‌ای و کوفته‌های سر شیر است. در حالی که این رستوران ممکن است توریست‌پسندترین مکان نباشد، اما ارزش آن را دارد که یک غذای محلی در آن بخورید که شامل ترجیحا رفتن با یک گروه بزرگ و سفارش غذاهای متنوع است. در صورت امکان، رزرو از قبل نیز توصیه می‌شود.

رستوران The Commune Social شانگهای

رستوران The Commune Social

The Commune Social یکی از رستوران‌های شانگهای به شمار می‌رود که توسط سرآشپز و رستوران‌دار انگلیسی، جیسون آترتون در مرکز شیک سابق فرانسوی شانگهای قرار دارد. سیاست "بدون رزرو، بدون هزینه خدمات" رستوران، فضایی معمولی و آرام به آن می‌دهد.

غذاها به سبک تاپاس سرو می‌شوند و تحت تأثیر غذاهای اسپانیا، انگلیس و سراسر آسیا هستند. غذاهای برجسته عبارتند از مغز استخوان برشته شده با گونه گاو و ماهی مرکب نمک و فلفل که با دانه فلفل سیچوان خرد شده، تهیه شده است. برای مشاهده دقیق مهارت‌های سرآشپزهای رستوران، پشت میزهایی به سبک بار بنشینید که اطراف آشپزخانه اوپن را احاطه کرده‌اند. هنگام تهیه غذا از سرعت و دقت آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد. به شما پیشنهاد می‌کنم در سفر به چین حتما غذاهای آن را امتحان کنید.

رستوران ووجی شانگهای

رستوران ووجی

یکی از مشهورترین رستوران‌ها در شانگهای با گرایش فرهنگی خود به رژیم غذایی پر از گوشت که می‌تواند مکانی دشوار برای گیاهخواران باشد، اما گیاه‌خواران نگران نباشند. Wujie نه تنها غذاهای گیاهی و وگان را ارائه می‌دهد، بلکه به عنوان یکی دیگر از رستوران‌های ستاره میشلن شانگهای، برخی از بهترین غذاهای شهر را نیز ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: غذا در چین

 این مکان که در یک ساختمان مجلل به سبک اروپایی در Bund قرار دارد، برای موقعیت‌های خاص مناسب است. Wujie از مواد باکیفیت بالا برای ایجاد غذاهایی استفاده می‌کند که تکنیک‌های آشپزی بین‌المللی را با ایده‌های سنتی چینی در مورد غذا و تغذیه ترکیب می‌کنند. برای گیاهخواران، دیدن غذاهای بدون گوشت که با چنین خلاقیت و توجه به جزئیات پخته شده‌اند، لذت‌‌بخش است. ترکیب طعم بدیع و منحصر به فرد به زودی به گوشتخواران کمک می‌کند فراموش کنند که گوشت نمی‌خورند.

رستوران ترکی سیر شانگهای

رستوران ترکی سیر

یک رستوران پیچیده و در عین حال خانوادگی که غذاهای سنتی ترکی و تجربه غذاخوری تمیز و مدرنی را ارائه می‌دهد. کباب حلال و مزه سخاوتمندانه آن لذت‌بخش است. همچنین تعدادی گزینه غذا بدون گلوتن در منو وجود دارد. غذاهای برجسته شامل حمص با تنوری بره و پید است که در محل تهیه می‌شود. شومینه مرکزی بزرگ رستوران، یک جای دنج برای ماه‌های سرد زمستانی در شانگهای است. این مکان در تعطیلات آخر هفته بسیار محبوب است، بنابراین اگر می‌خواهید به این رستوران بروید، بهتر است از قبل رزرو کنید.

رستوران فرانسوی آقا و خانم بوند شانگهای

رستوران فرانسوی آقا و خانم بوند

رستوران آقا و خانم بوند، تا به حال جوایز زیادی را به دست آورده است، از جمله جایگاه فهرست 50 بهترین رستوران دنیا در سن پلگرینو در سال 2013 یکی از جایزه‌های آن است. سرآشپزان این رستوران در غذاهای کلاسیک فرانسوی با تنوعی خاص تخصص دارند.

ظروف غذا، بزرگ هستند و برای به اشتراک گذاشتن در نظر گرفته شده‌اند، در حالی که ناهارخوری‌ها تشویق می‌شوند ظروف را مطابق با ذائقه خود تغییر دهند. این مکان که در ساختمان مجلل Chartered Bank of India، استرالیا و چین واقع شده، به طرز چشم‌گیر و زیبایی طراحی شده است و مناظر فوق العاده‌ای از خط افق Lujiazui دارد.

جیا جیا تانگ بائو شانگهای

جیا جیا تانگ بائو

شانگهای ممکن است به سرعت به سمت مدرنیته بودن حرکت کند اما مجموعه‌ای از غذاهای سنتی خیابانی، نشان‌دهنده میراث فرهنگی غنی و چند صد ساله آن است. یکی از رستوران‌های معروف شانگهای، جیاجیا تانگ است. برای یافتن کوفته‌ها و نودل‌فروشان، شهر قدیمی و رستوران‌های فرانسه را کاوش کنید یا به دنبال مناطق کمتر رفت‌وآمد مانند جاده Gaoan و جاده Guangyuan باشید.

یکی از پرطرفدارترین انواع پیراشکی، بائو شیائو لانگ (همچنین به عنوان کوفته سوپ شناخته می‌شود) است که ترکیبی از بسته‌های خوشمزه و داغ گوشت خوک و سوپ است. این‌ها را می‌توان در رستوران‌های سرتاسر شهر امتحان کرد، اما یکی از محبوب‌ترین آن‌ها جیاجیا تانگ بائو در میدان مردم است.

کتابفروشی و کافه 1984 شانگهای

کتابفروشی و کافه 1984

کافه‌های شانگهای مورد توجه گردشگران است. در  طول چند سال گذشته، این کلان شهر به یکی از پایتخت‌های قهوه در جهان تبدیل شده است و تعدادی کافه در سراسر شهر رشد کرده‌اند. 1984 یک کتابفروشی خانگی و مجهز است که قهوه سرو می‌کند و باعث می‌شود که همراه با نوشیدن قهوه، کمی مطالعه کنید. همچنین، گربه‌های بامزه‌ای که روی مبلمان راحت چرت می‌زنند، این مکان را به مکانی دعوت‌کننده برای گذراندن یک بعدازظهر کسل‌کننده، تبدیل می‌کنند. حیاط بیرونی به طرز زیبایی با میزها و صندلی‌های چوبی مبله شده است.

کافه مارین باد شانگهای

کافه مارین باد

 مارین‌باد، یکی از بهترین کافه‌ها در شانگهای است که با مبل‌های کلاسیک و سقف‌هایی که با بریده‌های روزنامه انگلیسی پوشانده شده‌اند، محیطی خانگی را برای مهمانان تداعی می‌کند. قهوه‌ها در اینجا با استفاده از دستورالعمل‌های مخفی، با طعم‌های الهام گرفته شده، مانند لاته نمک دریایی دم می‌شوند.

دانه‌های قهوه آن از مزارع مختلف از سراسر جهان بر اساس تقاضای مشتری انتخاب می‌شوند. این کافه در یکی از خیابان‌های ساکت‌ منطقه واقع شده است و چند صندلی در تراس جلویی آن وجود دارد که می‌توانید گذر اطراف را از آنجا تماشا کنید.

کافه دل ولکان

صاحب کافه دل ولکان در ارائه بهترین قهوه ممکن به قدری جدی است که یک دستگاه برشته کردن بزرگ، فضای قابل توجهی از زمین را اشغال و این کافه کوچک را به بیش از هشت مشتری در یک زمان محدود می‌کند. قهوه بیش از هر چیز در اولویت است، بنابراین افرادی که چای می‌نوشند، باید به جای دیگری بروند. می‌توانید دمنوش خود را با استفاده از دستگاه مخصوص تهیه کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات