برترین مراکز خرید فلورانس

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید فلورانس هر ساله مراجعه‌کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند و به عنوان یکی از جنبه‌های مهم گردشگری این شهر شناخته می‌شود. فروشگاه‌های متنوع سنتی و برندهای مطرح جهانی توانسته نیاز طیف وسیعی از خریداران خود را برطرف کند که بسیار بی‌نقص و تماشایی هستند. فلورانس همچنین شهری از منسوجات و صنایع‌دستی است که چهره شهر را جادویی و زیبا ساخته و بازارهای بی‌نظیر آن با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه توانسته مشتریان زیادی داشته باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید شهر زیبای فلورانس که از جاذبه‌های گردشگری شهر فلورانس محسوب می‌شوند، بیشتر آشنا شوید.

 

مرکز خرید دومو (Duomo)

مرکز خرید dumo یکی از بهترین مراکز خرید در فلورانس است و گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. از میدان دوئمو و در خیابان via roma مغازه‌ها و بوتیک‌های متنوع با فروش مارک‌های برند مانند گوچی، میو‌میو، پینکو و استفانل بسیار شروع می‌شود که تا میدان republica امتداد می‌یابد. همچنین فروشگاه‌های معروفی مانند Zara، H & M و Benetton، Camper و بازار چرم مصنوعی، بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza del Duomo, 50122 Firenze FI, Italy

خرید از بهترین مراکز خرید فلورانس ایتالیا

مرکز خرید Via Tornabuoni

در مرکز خرید  Via Tornabuoni نام‌های مطرح بسیاری در صنعت مد، دیده و به عنوان خانه طراحان سرشناس فلورانس شناخته می‌شود. کلیساهای زیبا و ساختمان‌های قدیمی باشکوهی در نزدیکی این مرکز خرید فلورانس وجود دارد که فضای بسیار زیبایی به منطقه می‌بخشند. خیابان‌های Via Porta Rossa و Via della Vigna Nuova با انواع بوتیک‌های خاص و لوکس‌شان، توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده‌اند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 50123 Firenze FI, Italy

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در فلورانس

مرکز خرید Station and San Lorenzo 

در منطقه station هرآنچه که نیاز داشته باشید را می‌توانید پیدا کنید. انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای از کتاب‌فروشی تا بوتیک در خیابان Via Panzani و Via Cerretani وجود دارد که تا موازات بازارهای سن لورنز ادامه دارد. از دیگر مغازه‌های این منطقه می‌توان به فروشگاه‌های چرم مصنوعی، پوشاک، روسری و زیورآلات اشاره کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 50123 Florence, Metropolitan City of Florence, Italy

مرکز خرید Ponte Vecchio and Oltrarno

از مرکز شهر با عبور از خیابان Via Por Santa Maria به مرکز خرید Ponte Vecchio می‌رسید. مغازه‌های طلافروشی قدیمی و گلدوزی و دستکش‌های چرم توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده است. این خیابان که به محله‌ صنعتگران فلورانس شهرت دارد‌، با مناظر زیبا و جواهر فروشی‌های قدیمی‌ چهره بسیار زیبایی به خیابان Ponte Vecchio Oltrarno بخشیده است. در خیابان‌های کوچک آن همچنین می‌توانید بهترین صنایع‌دستی را خریداری کنید. کارگاه‌های مجسمه‌سازی، ویلون‌سازی، کتاب، جواهر و ساعت‌ها از دیگر فروشگاه‌های این منطقه است. در خیابان Borgo San Jacopo همچنین بوتیک‌های متعددی به چشم می‌خورد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 50123 Florence, Metropolitan City of Florence, Italy

معرفی شیک‌ترین مراکز خرید فلورانس

مرکز خرید Santa Croce

در خیابان‌های کوچک این منطقه انواع بوتیک‌های جالب و هیجان‌انگیز وجود داشته که با فروش صنایع‌دستی‌های زیبا، جواهرفروشی و فروشگاه‌های لباس، بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. برای شروع می‌توانید از Borgo Albizi در مرکز و در ادامه از Borgo Pint و خیابان کوچک Matteo Palmieri بازدید کنید. مغازه‌های عتیقه‌فروشی و بازار معروف دست دوم فلورانس در خیابان San Giuseppe بسیار محبوب و قابل توجه هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza di Santa Croce, 16, 50122 Firenze FI, Italy

اوت لت مال  The mall outlet

منطقه‌ توسکانی معروف‌ترین اوت لت فلورانس را در خود جای داده که همه روزه به غیر از اول ژانویه، عید پاک، کریسمس و باکسینگ دی یعنی 25 و 26 دسامبر از 10 صبح تا 7 مشغول فعالیت است. برای دسترسی به این مجموعه می‌توانید از اتوبوس‌هایی که در ایستگاه Florence SITA وجود دارد، استفاده کنید. ارائه‌ محصولات برندهای برتر دنیا از ویژگی‌های برجسته این مرکز خرید در فلورانس هستند.

گوچی، فراگامو، کاوالی، والنتینو، آرمانی از برندهای معروف این مجموعه و همچنین برندهای ایتالیایی و چندین برند بین‌المللی مثل الکساندر مک کویین، بربری، استلا مک کارتنی و ایو سن لوران در این اوت لت بسیار قابل‌توجه هستند. در این اوت لت می‌توانید انواع برندهای لوکس و مد و اکسسوری را خریداری کنید.

قیمت اجناس در این مرکز نسبتا گران بوده، هرچند تخفیف‌های ۵۰ تا ۶۰ درصدی برای مشتریانی که به دنبال کالاهای لوکس و برند هستند نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Europa 8, 50066 Leccio Reggello (FI) - Toscana – Italia

تلفن: 390558657775+

سایت: www.themall.it/en/outlet-italy

مرکز خرید  Via del Corso

در Via del Corso  هر چیزی که نیاز داشته باشید را  با قیمتی مناسب می‌توانید خریداری کنید. مسیر خود را از میدان republica شروع کرده و از گشت‌و‌گذار بین بوتیک‌ها از برندهای داخلی و بین‌المللی و ساعت‌های بی‌نظیر این منطقه دیدن کنید. مردم بومی، اجناس مختلف اعم از صنایع‌دستی و یا لباس را به فروش می‌رسانند. بوتیک‌های این منطقه و مغازه‌ Piero Puliti با بهترین پیراهن‌های مردانه از بهترین پارچه‌های ایتالیایی و کراوات‌های بسیار منحصر‌به‌فرد است که تنها برای این مجموعه، طراحی می‌شود.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 50122 Firenze FI, Italy

مراکز خرید فلورانس، پاساژها و بازارها

مرکز خرید Via Roma و Via dei Calzaiuoli

یکی از مراکز اصلی خرید فلورانس در دو خیابان کلیدی قرار گرفته که پل نمادین Duomo و میدان اصلی Piazza della Signoria را تشکیل می‌دهند. در Via Roma می‌توانید مارک‌های گران‌قیمت و معروفی مانند Miu Miu، Armani را پیدا کنید. این منطقه از سال 1930 به عنوان یکی از معروف‌ترین خیابان‌های فلورانس شناخته می‌شود و با انواع فروشگاه‌های متنوع توانسته نظر بسیاری را به سمت خود جلب کند.

امروزه جدیدترین طرح‌های برچسب‌های لوکس از جمله Valentino و Fendi در نمایشگاه طبقه همکف این مجموعه وجود دارد و همچنین فروشگاه شش طبقه بزرگ La Rinascente در این خیابان به مد و لوازم خانگی اختصاص داده شده و فضای ایده‌آل و زیبایی را به وجود آورده است.

خیابان Via dei Calzaiuoli شامل محصولاتی از Calzedonia تا فروشگاه‌های خرده‌فروشی است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Roma, 19/21/r, 50123 Firenze FI, Italy

بیشتر بخوانید: جزیره پاناریا بهشتی گمشده در ایتالیا

Via dei Serragli

در کنار رودخانه آرنو، منطقه اولترارنو به دلیل کارگاه‌های صنعت‌گری شهرت بسیاری دارد. لباس‌های Frame، کالاهای چرمی در Quoio و ترکیبی از لباس‌های جدید و قدیمی در Indigo Mood، خریداران مشتاق بسیاری را به این منطقه می‌کشاند. کلاه‌ها و کفش‌های محلی در Reinhard Plank و جواهرات در آتلیه Nokike از اجناس منحصربه‌فرد این مرکز خرید فلورانس هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via dei Serragli, Firenze FI, Italy

مراکز خرید شهر فلورانس

Via della Vigna Nuova

در امتداد جنوب Via de' Tornabuoni به سمت رودخانه Arno، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های لباس وجود دارد که بسیار بی‌نظیر هستند. فروشگاه چرم Benheart در انتهای مسیر وجود دارد که کت‌ها، کیف‌ها و اکسسوری‌های آن توسط یک طراح ساکن فلورانس ساخته شده‌اند. لوازم خانگی، لیوان‌ها و کاسه‌های اکریلیک در Mario Luca Giusti سوغاتی‌های بی‌نظیری هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 50124 Florence, Metropolitan City of Florence, Italy

 

بازارهای فلورانس

Borgo Santi Apostoli

در یک کوچه سنگ‌فرش‌شده بسیار زیبا در خیابان تورنابونی، جواهرات جسورانه معاصر اثر آنجلا کاپوتی طراح افسانه‌ای فلورانس را خواهید دید که به زیبایی در کشوهایی با آستر مخملی نگهداری می‌شوند. Borgo Santi Apostoli با برندهای مطرح کفش Viajiyu در آن طرف خیابان قرار دارد که می‌توانید بر اساس سبک، رنگ و سلیقه خود خریدی منحصربه‌فرد داشته باشید. شما حتی می‌توانید در این فروشگاه، کفش مورد علاقه خود را سفارش دهید و به هر کجای دنیا ارسال کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: piazza del limbo, 1, 50123 Firenze FI, Italy

ساعت کاری: 9:30AM–12PM, 4–7PM

وب‌سايت: /www.santiapostoli.com

پاساژهای فلورانس

Via della Spada

Via della Spada بهترین مراکز خرید را در خود جای داده که ارزش گشت‌و‌گذار را دارد و در همه لیست‌های خرید قرار گرفته است. ترکیبی ایده‌آل از مد و لباس‌های خانگی و محصولات زیبا و عجیب در فروشگاه مفهومی MIO و قفسه‌های لباس‌ قدیمی در Marie Antoinette مراجعه‌کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند‌.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via della Spada 62R A Due Passi Da P. Zza S. Maria Novella, 50122, Florence Italy.

مرکز خرید در فلورانس

Via dello Sprone, Via di Santo Spirito

برای خرید جدیدترین طرح‌های امروزی، به Santo Spirito 9 که توسط فدریکو کورادی محلی طراحی شده بروید. ژاکت‌های ترمه‌ای و قطعات هنری منحصربه‌فرد او، همه خریداران را به وجد می‌آورد. کشوهای جواهرات در فروشگاه شاخص آنجلا کاپوتی و صندل‌های چرمی سبک گلادیاتوری در فرانچسکو بسیار دیدنی و جذاب هستند‌.

طرح‌های شیک و کارآمد نوردیک که توسط فیلیپو آنزالونه انتخاب شده‌اند در خیابان Via dello Sprone بسیار قابل‌توجه بوده و جواهرات رنگارنگ با استفاده از خاک‌رس پلیمری و مهره‌های سارا Amrhein Firenze برای فصل بهار خریداران بسیاری دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Santo Spirito, 64, 50125 Firenze FI, Italy

مراکز خرید فلورانس

The Mall Firenze

این مرکز خرید شهر فلورانس برای تخفیف‌‌هایی که روی اجناس در نظر می‌گیرد، بسیار محبوب است. The Mall Firenze در تپه‌های سرسبز توسکانی با اجناسی از ورساچه گرفته تا والنتینو، دولچه و گابانا و روبرتو کاوالی طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید طرح‌ها و مدل‌های فصل گذشته را با تخفیف عالی خریداری کنید و این سفر یک روزه خارج از شهر را بسیار ارزشمند خواهد کرد. اتوبوس‌ها هر 30 دقیقه از ایستگاه سانتا ماریا نوولا حرکت می‌کنند و The Mall Firenze هر روز مشغول فعالیت است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Europa, 8, 50066 Leccio FI, Italy

ساعت کاری: 10AM-7:30PM

تلفن: 390558657775+

وب‌سايت: firenze.themall.it/en/outlet

بیشتر بخوانید: مهیج ترین جاذبه‌های ایتالیا برای کودکان

Via de' Bardi و Via di San Niccolò

این مرکز خرید در سمت شرق، آثار دست‌ساز کاغذی ارین سیولا را در ایل تورچیو به نمایش گذاشته است. یک فروشگاه استودیویی منحصربه‌فرد که با دفترهای چرمی و کاغذهای جلوه مرمری پوشیده شده و در آتلیه جواهرات خوب الساندرو دری در Via di San Niccolò، ترکیب زیبایی از قطعات نقره‌ای به چشم می‌خورد.

در فروشگاه عطر Sileno Cheloni از خریداران دعوت می شود تا عطر خود را در یک نشست شخصی بسازند، درحالی‌که کفش‌های سفارشی Stefano Bemer توسط صنعتگران در یک کارگاه قدیمی کلیسایی Torre San Niccolò طراحی می‌شوند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via di S. Niccolò, 79, 50125 Firenze FI, Italy

 

بهترین مراکز خرید فلورانس ایتالیا

 

Via Maggio

این خیابان به‌طور سنتی با فروشگاه‌های عتیقه‌فروشی پوشیده شده است. امروزه با ترکیبی از مدهای خیابانی در بین فروشگاه‌های هنری با ردیفی از قطعات کلاسیک در طبقه‌های همکف، کاخ‌های دوره رنسانس توجه افراد بسیاری را به‌خود جلب کرده است. پاساژهای فلورانس در این خیابان با ارائه انواع پوشاک زنانه و مردانه بسیار شلوغ و پر رفت و آمدند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Maggio, 78r, 50125 Firenze FI, Italy

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات